Post by wth » 11 Jul 2019, 12:41
Nu, Suburbuļāri un VW ir divas dažādas lietas. Es te vairāk par konkrēto TRL runāju, VW īpaši nepiecieš svešus šķidrumus. Un ja C4/C5/B5 vēl kaut kādu improvizēšanu bišku piecieš, tad sākot ar C6/B7 vispār labāk neeksperimentēt, tās gumijas kļuvušas tik ekoloģiskas, ka sadalās pat uz viņām dusmīgāk paskatoties.
Citās ziņās - laikam neizlielījos, bet dabūju Susurbāru dziesmā. Iegriezu jaunu vītni, ieskrūvēju ieliktni un gatavs - interesanti, ka C5 "eksperimentālajā"galvā šausmīgi smagi tā frēze gāja iekšā, Susurbāram pat knapi spiest vajadzēja, pati labprāt kampa. Iespējams tāpēc, ka C5 tur vēl bija normāla vītne, Susurbāram nebija.
Katrā ziņā - tagad jātiek skaidrībā, kā sametināt sliekšņus, arkas, dabūt pie uzvedības bremzes un dzīt uz TA,
Nu, Suburbuļāri un VW ir divas dažādas lietas. Es te vairāk par konkrēto TRL runāju, VW īpaši nepiecieš svešus šķidrumus. Un ja C4/C5/B5 vēl kaut kādu improvizēšanu bišku piecieš, tad sākot ar C6/B7 vispār labāk neeksperimentēt, tās gumijas kļuvušas tik ekoloģiskas, ka sadalās pat uz viņām dusmīgāk paskatoties.
Citās ziņās - laikam neizlielījos, bet dabūju Susurbāru dziesmā. Iegriezu jaunu vītni, ieskrūvēju ieliktni un gatavs - interesanti, ka C5 "eksperimentālajā"galvā šausmīgi smagi tā frēze gāja iekšā, Susurbāram pat knapi spiest vajadzēja, pati labprāt kampa. Iespējams tāpēc, ka C5 tur vēl bija normāla vītne, Susurbāram nebija.
Katrā ziņā - tagad jātiek skaidrībā, kā sametināt sliekšņus, arkas, dabūt pie uzvedības bremzes un dzīt uz TA,