Vārdu sakot, tā kā neviens neko neraksta par īstu tehniku, tad es te izvērsīšos ar savējo
Pāris dienas atpakaļ iepirkās šitāds te
priekšmets:
Pamatojums vienkāršs - ir apmēram 0.5 ha pļaujamās platības (ieskaitot 0.2 ha suņa voljēru/donoru šrotu), turklāt daudz kur apvidus ir pietiekami šķēršļots, lai ar stumjamo izbraukāt nevarētu. Lai vai kā man patīk ar trimmeri vicināties (čista patīk, nezinu kāpēc) - laika man tam nav bezgalīgi un beigu beigās man ir daudz teritorijas, kas aizaug ar metrīgu
zaļo figņu un kaitina man acis. Vobšem padomājām un izdomājam, ka vajag un viss. Trimmeri izvicināt pietiks kur vietās, kur nav izbraucams - to vismaz varētu dienā-divās nopļaut, ja nevajadzēs cīnīties ar visu to platību.
Nu a es esmu cimperlīgs, kā izrādās -
priekšmetam ir milzīga zāles kaste, kas pie tam - cik kruta, ne? - ir iztukšojama, nenokāpjot no
priekšmeta. Idejiski. Praksē izrādījās, ka tukšojot to kasti, zemē noveļas milzīgs sasmalcinātas zāles pikucis, kurš pēc tam neļauj kasti aiztaisīt - nākas braukt uz priekšu un "izsmērēt" to pļurzu pa puspagalmu. Otrs kāsis atklājās, kad iebraucu tajā garajā
zaļajā figņā ar ko man puse teritorijas aizaugusi - mēdz aizsisties "tunelis" no nažiem uz kasti, ko iztīrīt var tikai noņemot kasti, a tas, izrādās, nav nemaz tik forši - kaste ir smaga un tie oriģinālie stiprinājumi ir pietiekami cimperlīgi, lai liekot vietā vajadzētu tā diezgan pietēmēt, ar pirmo parasti pat nesanāk. Ja tas ir jādara reizi 15 minūtēs - sāk apnikt.
Vienvārdsakot, otrās dienas vakarā
priekšmets tika noparkots pie garāžas un liekās detaļas tika noņemtas.
Nu un tad jau atradās šķūnī čupa tīri jauku kvadrātcauruļu, garāžā ķīniešu pusautomāts un bagāžniekā kaste alus un atvaļinājums varēja sākties
Klāt nāca vēl čupa lētā "sintētikā brezenta", bišku OSB, bišku garāžu vārtu eņģu un melnās krāsas, un aizgāja testa braucienā (lielsīks uz
priekšmeta mērogam
) :
Pēc testa brauciena atklājās kāsis - tīrot kasti traucē rāmja aizmugurējā apakšējā sija. Paraustīju-pakratīju visu to ambrāžu un beigās vienkārši nogriezu nost - izrādās, ka tas rāmis ir gana izturīgs arī bez tās. Pie viena uztaisīju kārtīgi nolaižamu arī aizmugurējo bortu.
Ja vajag iztīrīt kasti kārtīgi, var nolaist visu grīdu, aši nokasīt un braukt tālāk:
Pašlaik pārbūvētās vietas nokrāsotas žūst, rīt redzēsim, vai tagad man patiks, vai arī turpināšu cimperlēties
p.s. kaste ir vieglāka par oriģinālo
p.p.s. nē, pilns ar zāli neceļ ratā
Vārdu sakot, tā kā neviens neko neraksta par īstu tehniku, tad es te izvērsīšos ar savējo :mrgreen:
Pāris dienas atpakaļ iepirkās šitāds te [i]priekšmets[/i]:
[attachment=7]IMG_20200711_193544.jpg[/attachment]
Pamatojums vienkāršs - ir apmēram 0.5 ha pļaujamās platības (ieskaitot 0.2 ha suņa voljēru/donoru šrotu), turklāt daudz kur apvidus ir pietiekami šķēršļots, lai ar stumjamo izbraukāt nevarētu. Lai vai kā man patīk ar trimmeri vicināties (čista patīk, nezinu kāpēc) - laika man tam nav bezgalīgi un beigu beigās man ir daudz teritorijas, kas aizaug ar metrīgu [i]zaļo figņu[/i] un kaitina man acis. Vobšem padomājām un izdomājam, ka vajag un viss. Trimmeri izvicināt pietiks kur vietās, kur nav izbraucams - to vismaz varētu dienā-divās nopļaut, ja nevajadzēs cīnīties ar visu to platību.
Nu a es esmu cimperlīgs, kā izrādās - [i]priekšmetam[/i] ir milzīga zāles kaste, kas pie tam - cik kruta, ne? - ir iztukšojama, nenokāpjot no [i]priekšmeta[/i]. Idejiski. Praksē izrādījās, ka tukšojot to kasti, zemē noveļas milzīgs sasmalcinātas zāles pikucis, kurš pēc tam neļauj kasti aiztaisīt - nākas braukt uz priekšu un "izsmērēt" to pļurzu pa puspagalmu. Otrs kāsis atklājās, kad iebraucu tajā garajā [i]zaļajā figņā[/i] ar ko man puse teritorijas aizaugusi - mēdz aizsisties "tunelis" no nažiem uz kasti, ko iztīrīt var tikai noņemot kasti, a tas, izrādās, nav nemaz tik forši - kaste ir smaga un tie oriģinālie stiprinājumi ir pietiekami cimperlīgi, lai liekot vietā vajadzētu tā diezgan pietēmēt, ar pirmo parasti pat nesanāk. Ja tas ir jādara reizi 15 minūtēs - sāk apnikt.
Vienvārdsakot, otrās dienas vakarā [i]priekšmets[/i] tika noparkots pie garāžas un liekās detaļas tika noņemtas.
[attachment=6]IMG_20200711_193951.jpg[/attachment]
[attachment=5]IMG_20200711_195116.jpg[/attachment]
Nu un tad jau atradās šķūnī čupa tīri jauku kvadrātcauruļu, garāžā ķīniešu pusautomāts un bagāžniekā kaste alus un atvaļinājums varēja sākties :mrgreen:
[attachment=4]IMG_20200712_122058.jpg[/attachment]
[attachment=3]IMG_20200713_151256.jpg[/attachment]
Klāt nāca vēl čupa lētā "sintētikā brezenta", bišku OSB, bišku garāžu vārtu eņģu un melnās krāsas, un aizgāja testa braucienā (lielsīks uz [i]priekšmeta[/i] mērogam :mrgreen:) :
[attachment=2]IMG_20200714_170620.jpg[/attachment]
Pēc testa brauciena atklājās kāsis - tīrot kasti traucē rāmja aizmugurējā apakšējā sija. Paraustīju-pakratīju visu to ambrāžu un beigās vienkārši nogriezu nost - izrādās, ka tas rāmis ir gana izturīgs arī bez tās. Pie viena uztaisīju kārtīgi nolaižamu arī aizmugurējo bortu.
[attachment=1]IMG_20200714_220530.jpg[/attachment]
Ja vajag iztīrīt kasti kārtīgi, var nolaist visu grīdu, aši nokasīt un braukt tālāk:
[attachment=0]IMG_20200714_220622.jpg[/attachment]
Pašlaik pārbūvētās vietas nokrāsotas žūst, rīt redzēsim, vai tagad man patiks, vai arī turpināšu cimperlēties :mrgreen:
p.s. kaste ir vieglāka par oriģinālo
p.p.s. nē, pilns ar zāli neceļ ratā :mrgreen: