Es gāzēšu tur:
Re: Es gāzēšu tur:
kur gala rezultāti?
Re: Es gāzēšu tur:
Tabula jāsagaida vēlāk
Re: Es gāzēšu tur:
Stolbovs wrote:Pats Ābele nestaigā un neraud, cik rAudi ir sliktākā mašīna pasaulē, un bubārs ir pāri visam?
rAudi tiešām IR sliktākā Mašīna pasaulē, bet vismaz tomēr Mašīna, vismaz tas rAudi, ko 86ajā beidza ražot A Subaru by def uber alles, tur nekādu jautājumu nav
Katrā ziņā, gonka bija ssssasodīti forša, visapkārt nenormāli daudz nenormāli interesantu autiņu, sasodīti laba atmosfēra un vnk pozitīvu emociju overload A rezultāts pilnīgi cūkām, pabēdīgas riepas, ar kurām pa sausu var pabraukt diezgan jēdzīgi (5. vieta overall pirmajā braucienā), uz slapja turās sliktāk nekā uz ledus, attiecīgi overall sanāca kkāda padsmitā vieta padsmit sekundes no līdera.
Driving a slow car fast is way more fun than driving a fast car slow.
Ragavas taisa vasarā, ratus - ziemā, Kvatru - Pilnīgi Visu Laiku Tieši tāpat kā Subaru
Ragavas taisa vasarā, ratus - ziemā, Kvatru - Pilnīgi Visu Laiku Tieši tāpat kā Subaru
Re: Es gāzēšu tur:
Crashman wrote:Stolbovs wrote:Pats Ābele nestaigā un neraud, cik rAudi ir sliktākā mašīna pasaulē, un bubārs ir pāri visam?
rAudi tiešām IR sliktākā Mašīna pasaulē, bet vismaz tomēr Mašīna, vismaz tas rAudi, ko 86ajā beidza ražot A Subaru by def uber alles, tur nekādu jautājumu nav
Katrā ziņā, gonka bija ssssasodīti forša, visapkārt nenormāli daudz nenormāli interesantu autiņu, sasodīti laba atmosfēra un vnk pozitīvu emociju overload A rezultāts pilnīgi cūkām, pabēdīgas riepas, ar kurām pa sausu var pabraukt diezgan jēdzīgi (5. vieta overall pirmajā braucienā), uz slapja turās sliktāk nekā uz ledus, attiecīgi overall sanāca kkāda padsmitā vieta padsmit sekundes no līdera.
mazliet spamam ja reiz rAudi ir tik slikts un subārs tik labs, tad kāpēc brauc ar rAudi ?
Re: Es gāzēšu tur:
Par nopista šķība subāra cenu sanāk sterils audi
Powered by Hektors & Divi litri
Listen to SLAYER
Listen to SLAYER
Re: Es gāzēšu tur:
Tāpēc, ka Subāram naudiņu krāju, krāju, krāju, bet tāpat nevar sakrāt - rAudi pa kluso viņu visu apēd
Un nav jau tik traki ar to rAudi - tad, kad ar viņu var Braukt un nekrūvēt, tad braukt ir forši un pat ne sliktāk kā ar kkādu 2.5 RS Impru. Es tikai neatceros, kad pēdējo reizi varēju ar Audi braukt un neskrūvēt
Un nav jau tik traki ar to rAudi - tad, kad ar viņu var Braukt un nekrūvēt, tad braukt ir forši un pat ne sliktāk kā ar kkādu 2.5 RS Impru. Es tikai neatceros, kad pēdējo reizi varēju ar Audi braukt un neskrūvēt
Driving a slow car fast is way more fun than driving a fast car slow.
Ragavas taisa vasarā, ratus - ziemā, Kvatru - Pilnīgi Visu Laiku Tieši tāpat kā Subaru
Ragavas taisa vasarā, ratus - ziemā, Kvatru - Pilnīgi Visu Laiku Tieši tāpat kā Subaru
Re: Es gāzēšu tur:
Aiziet, rītvakar jāieprovē jaunais Biķernieku asfalts @SABi Streetstock
Driving a slow car fast is way more fun than driving a fast car slow.
Ragavas taisa vasarā, ratus - ziemā, Kvatru - Pilnīgi Visu Laiku Tieši tāpat kā Subaru
Ragavas taisa vasarā, ratus - ziemā, Kvatru - Pilnīgi Visu Laiku Tieši tāpat kā Subaru
Re: Es gāzēšu tur:
Na, būs man atkal vienīgajam no SG Biķeri šovakar jāpadeldē, ja?
Driving a slow car fast is way more fun than driving a fast car slow.
Ragavas taisa vasarā, ratus - ziemā, Kvatru - Pilnīgi Visu Laiku Tieši tāpat kā Subaru
Ragavas taisa vasarā, ratus - ziemā, Kvatru - Pilnīgi Visu Laiku Tieši tāpat kā Subaru
Re: Es gāzēšu tur:
Crashman wrote:Na, būs man atkal vienīgajam no SG Biķeri šovakar jāpadeldē, ja?
Jap
Es gāzēšu tur:
Tāds klusumš šajā topikā, ka taisni vai nelabi paliek, būs vien kkas jāiep....
Karoče, 28. maijā sākas Minirallija sezona. Kamēr visi Pro un Semi-Pro stūrmaņi paši iemēģina pilotu beņķus, pelna naudu vai nodarbojas ar citām lietderīgām lietām, kādam gana atsaldētam SpeedGangsterim ir parādījusies iespēja pamēģināt savus spēkus visvarenās Stenogrammas lasīšanā. Značit paceļ roku (vai labāk uzsit PM), kurš grib man par stūrmani braukt!
Karoče, 28. maijā sākas Minirallija sezona. Kamēr visi Pro un Semi-Pro stūrmaņi paši iemēģina pilotu beņķus, pelna naudu vai nodarbojas ar citām lietderīgām lietām, kādam gana atsaldētam SpeedGangsterim ir parādījusies iespēja pamēģināt savus spēkus visvarenās Stenogrammas lasīšanā. Značit paceļ roku (vai labāk uzsit PM), kurš grib man par stūrmani braukt!
Driving a slow car fast is way more fun than driving a fast car slow.
Ragavas taisa vasarā, ratus - ziemā, Kvatru - Pilnīgi Visu Laiku Tieši tāpat kā Subaru
Ragavas taisa vasarā, ratus - ziemā, Kvatru - Pilnīgi Visu Laiku Tieši tāpat kā Subaru
Es gāzēšu tur:
man vienmēr ir bijusi vēlme, bet es nevaru koncentrēties tik ļoti, lai nolasītu stenogrammu.
-14,2vt
Es gāzēšu tur:
Varētu būt valīds jautājums ne man vienam - kas vispār ir šādā sakarā jāprot? Lasīt, es pieņemu. Nu labi, vēl arī neizkrist no sēdekļa, tas ir skaidrs, a kas vēl?
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Es gāzēšu tur:
Būt precīzam un trāpīt laika kontrolēs
Es gāzēšu tur:
wth wrote:Source of the post Varētu būt valīds jautājums ne man vienam - kas vispār ir šādā sakarā jāprot? Lasīt, es pieņemu. Nu labi, vēl arī neizkrist no sēdekļa, tas ir skaidrs, a kas vēl?
Jautājums gan jau valīds un ja jau tauta grib, kāpēc gan aptuvenu skaidrību neieviest Vot vienā bildē 3 papīra izstrādājumi, ar kuriem stūrmanis rallija laikā operē.
a) Visdziļāk norakta stenogramma. Garajā versijā par jamās lasīšanas niansēm varētu pāris lapas a moš i veselu žurnālu sarakstīt, īsajā - kamēr stūrmanis laicīgi no viņas skaļi nolasa pareizo orientieri, tikmēr pilots zina, kas būs jādara, un var ar pillu iet pāri nepārredzamiem tramplīniem un neattapties pēc pussekundes kokā Vienīgais papīrs, kas ātrumposma laikā kādu no mašīnā esošajiem interesē.
b) Ne-tik-dziļi ierakta leģenda. Kā dops beidzas, tā šturmans met pie malas steni un fiksi ķeras pie šitās grāmatiņas, jo pilots, protams, skaļi brēc: "KUR MUMS TGD JĀBRAUC?" Leģendā ir aprakstīts viss rallija maršruts, gan pārbraucieni, gan ātrumposmi. Pierakstīts ir orientieris, tā attālums no starta, un attālums no iepriekšējā orientiera, un pēc tās grāmatiņas arī ekipāža mēģina saprast, kā orgs ir domājis dalībniekiem nokļūt nākamajā dopā.
c) Pašā augšā - kontrolkarte. Leģenda patiesībā nav pirmais, ko stūrmanis ķer un grābj pēc dopa finiša, jo vispirms viņam ir tiesnešiem jāiedod kontrolkarte. Tas papīrs tiek cilāts katrā laika kontrolē. Pašā rallija sākumā izbraucot no servisparka ir 0tā laika kontrole, tajā tiesnešiem iedod kartiņu, viņi ieraksta izbraukšanas laiku, stūrmanis sarēķina ierašanās laiku uz 1. laika kontroli pirms pirmā dopa. 1. laika kontrolē atkal iedod tiesnešiem kartiņu, viņi ieraksta ierašanās laiku, stūrmanis sarēķina ierašanās laiku uz dopa startu un dopa startā atkal dod kartiņu tiesnešiem, utt, utjp un tā pie katras laika kontroles.
Rallijs ir braukšana pēc grafika. Stūrmanim visu gonkas laiku kaklā karājas precīzs pulkstenis - značit laiku viņš zin. Pārbraucienos priekšā ir kontrolkarte - značit laiku, kad jābūt nākamajā laika kontrolē viņš arī zin. Leģenda arī visu laiku rokās, līdz ar to stūrmanis zina, kur jābrauc. Priekšā viņam vēl velo spidometrs ar odometra funkciju uzinstelēts, tāpēc šturmans zin arī cik tālu esam jau aizbraukuši no pēdējās laika kontroles. Vot pēc šiem pričendāļiem stūrmanim jāaizved pilots no viena dopa līdz otram orga uzdotajā laikā. A nonākot dopā, sākas garšīgākā daļa - sēdi tik, baudi ātrumu un saki, uz kuru pusi un cik ātri jābrauc
Šitajā palagā sarakstīts moš izskatās sarežģīti, bet realitātē viens, moš divi treniņi un viss skaidrs, tad tik lasīšanā nianses jānoslīpē.
greenone wrote:drošvien arī sastādīt
Ar to sastādīšanu ir tā, ka iepazīstoties ar trasi, pilots pats mēģina saprast, kāds nu tas līkums būs, kad viņam ies cauri ātri un savas domas arī skaļi sauc stūrmanim. Stūrmaņa uzdevums ir prast ātri un salasāmi pilota nosaukto pierakstīt. Braucot. Pa vēl neuzraktu, bet tāpat mazliet nelīdzenu celiņu.
Driving a slow car fast is way more fun than driving a fast car slow.
Ragavas taisa vasarā, ratus - ziemā, Kvatru - Pilnīgi Visu Laiku Tieši tāpat kā Subaru
Ragavas taisa vasarā, ratus - ziemā, Kvatru - Pilnīgi Visu Laiku Tieši tāpat kā Subaru
Return to “Mūsu biedri auto sportā”
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest