Kārbā nomainīta eļļa, filts un blīve. Karteris nedaudz pataisnots.
Secināts, ka eļļas deficīts bija ~2 litri.

337055
Izplūde labu laiku purpināja un bubināja. Sen jau bija zināms, ka tur ar svarku jāiebrauc.

Saganijās donorizplūde no 3.0 ASN - sagarināta transporta gabarītos, bet still, labāka kā bija esošā
Visi karstuma aizsargi, visa izplūde bija notašķīta ar eļļu.

Izplūde nost, karstuma aizsargi nost.
Donorizplūdei apkope, profilakse un pastiprināšana. Karstuma aizsargiem mazgāšana.


Lai nebūtu jāgraiza buferis (izplūde no C5 FL, kam rores nāk uz āru caur buferi, nevis kā man - kā dīzelim), tika piesvarkoti eleganti pisuāri.

Pie reizes mašīnas eļļainā apakša nokarčerēta.

Atrasts (cerams) arī caurums, caur kuru tek eļļa. Kā meistars teica, esot 100% drošs, ka tā ir kārbas eļļa, kas tek un ka vainīgs ir pusass blīvslēgs vadītāja pusē.

Lai nebūtu garlaicīgi - kad viss bija salikts un uztaisīts pirmais šķīliens tika konstatēts, ka viena faking gofra ir caura. Svētdiena, 19:05 - viss ciet.
Kaut kā navigācija dabīdijās tā, ka ka no Siguldas atveda gofru, kas savuklaik Passat bija metināta iekšā (vēl ar ADR).
Tagad izskatās šādi (pagaidu risinājums)
