Page 2 of 2

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Posted: 19 Feb 2016, 16:39
by archiijs
Eu, jautājums- kad motoram viss sagriezts uz atzīmēm, cilindrs Nr3 ir AMP, tajā brīdī arī hola lasītājšķīvis ir tur, kur viņu nolasa. Kā ar otru pusi? Pie kura cilindra AMP šķīvim jābūt pret hola "lasītājgalvu"? Tas ir pēdējais no mehāniskajām lietām, ko varētu vēl pārbaudīt :mrgreen:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Posted: 19 Feb 2016, 16:50
by wth
Vajadzētu būt, ka abi ir paralēli - holls, patiesībā, lasa attiecībā pret "trūkstošajiem zobiem" kloķvārpstas pozīcijas devējā, resp., 1. cilindra atzīmi. It kā. Laikam. Teorētiski. Nekad neesmu skatījies 30V motoriem kā tas izskatās dabā.

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Posted: 19 Feb 2016, 16:56
by archiijs
Will check it out, bet liekās, ka nebija reizē, vismaz kaut kad piefiksēju. Moš toč ieplūdes sadalene otrādi :crazy:

Jā, to ka lasa "caurumu", es zinu. Ivars varbūt grib savu sievas auto pajaukt? :D

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Posted: 19 Feb 2016, 16:58
by wth
Nu, es arī 100% nevaru galvot un skaties arī, kā ir novietoti paši elementi holla devēju korpusiņos.

Tiešām būs man jābrauc rupucēvičs jāpaķidā tālāk, lai saprastu, kā tieši tur jābūt? :crazy:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Posted: 19 Feb 2016, 17:33
by archiijs
Būs gan :D

Tur jau tā lieta ka nav ar ko salīdzināt, citādi jau kaut kā varētu tikt galā. Negribas arī iepirkt vēl vienu dzinuli tikai lai salīdzinātu :crazy:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Posted: 28 Feb 2016, 18:30
by archiijs
Neliels apdeits par ACK sāgu- Šodien pamēģināts ECu no pasāta. Mašīna tukšgaitā rūc, kļūda paliek neizdzēšama (kā iepriekš) + vesals bars ar citām, bet tās, domāju, ka ir pasāta "speciffic". Gāzes pedāli uzspiežotsāk burbļot un šaudīties kā ar galīgi auzās aizdedzi.
Tas arī viss, tika uzlikts atpakaļ vecais un esam atpakaļ kur bijām no sākuma.
Kādam ir varianti kur pieķerties un rakt tālak?
Hola šķīvji abās pusēs vienādi? (šajā gadījumā ir, bet vai jābūt?)
Vāle no otras puses? Cita motora?

Katrā ziņā, kā jau teicu, hola šķīvji "nešauj" reizē, ja zinātu ka tā tiešām jābūt varētu skatīties tālāk... :crazy:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Posted: 29 Feb 2016, 19:34
by wth
Ha. Rupuci vēljoprojām neesmu izjaucis, nezinu kā jābūt.

Vai ir mēģināts samērīt spriegumu uz holliem (gan barošanas gan atbalsta), kad bloks ir NORAUTS NOST? Bet nu cerība niecīga, ja arī tur ir īsais, tad visticamāk ar kādu citu signālu no tā paša bloka. Betnu tomēr...

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Posted: 29 Feb 2016, 19:44
by archiijs
Nē, ar norautu bloku nav mērīts, pie izslēgtas aizdedzes tur nekā nav, domāju, ka tad bez kompja ar nebūs, bet tas ir variants.

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Posted: 18 Mar 2016, 13:27
by wth
Atrastīsimies arī šeit, lai topiks nepaliek karājamies gaisā.

Tātad tā.
Sagriezu motoru pa metkām un nojaucu abus hollus. Skats interesants, bet izrādās, ka man ir taisnība. Un arī džekam, kas saka, ka holli ir nobīdīti ir taisnība - daļēja.
1) Abi hollu "šķīvji" nostrādā vienā un tajā pašā KLOĶVĀRPSTAS punktā. Kā jau es to teicu.
BET.
2) Abu hollu "šķīvji" ir NOBĪDĪTI pa 180 SADALES VĀRPSTAS grādiem - tas ir, 360 kloķvārpstas grādiem.

Sanāk, ka abi holli "šauj" uz 1. cilindra atzīmi, BET tā kā pastāv 2:1 attiecība starp kloķvārpstas un sadales vārpstas apgriezieniem - KATRS holls "izšauj" vienreiz pa DIVIEM kloķvārpstas apgriezieniem, tātad viens holls vienā apgriezienā, bet otrs holls - otrā, un tā pa riņķi.

Iemesls, kāpēc tā ir darīts arī ir acīmredzams - tā kā V6 motoram nepieciešams precīzi zināt, kurā pozīcijā ir sadales vārpsta startējot, ja būtu viens holls, tad lai sasinhronizētu aizdedzi un iedarbinātu dzinēju būtu nepieciešams līdz pat diviem kloķvārpstas apgriezieniem, bet šādā konstrukcijā - pietiek ar maksimums vienu, vienīgā atšķirība ir tā, ka atkarībā kurš holls nostrādā, aizdedzi "iekurināt" attiecīgajā cilindrā. Tai pat laikā sadales vārpstu pozīcijas nobīdes mērīšanai attiecībā pret kloķvārpstu absolūti nav nozīmes, kurš - pāra vai nepāra - tas kloķvārpstas apgrieziens ir. Win-win situācija.

Tātad vēlreiz un ĻOTI rūpīgi pārskatam hollu pozīcijas - iespējams, ka viss ir kārtībā, vienkārši to, kas galvas aizmugurē, ne velna neredz un attiecīgi visu laiku liekas, ka viņš stāv šķībi - es arī beigās dabūju uzķert vienu skrūvi, lai saprastu, kā viņš tur īsti nostājas.

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Posted: 19 Apr 2016, 19:06
by Stolbiks
Nu, ir kaut kāds progress panākts te?

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Posted: 21 Apr 2016, 15:45
by archiijs
Čau :mrgreen:

Jā, biju nedaudz nozudis bet viss ir kārtībā un varam pielikt punktu arī ar šo mistiku, kaut gan neliela mistikas daļa šeit vēl ir.

Nr.1 - Tas pats milijons reižu pārbaudītais hols.
Nedaudz sīkāk- tā kā viss jau bija miljons reižu pārbaudīts tika izlemts iepirkt vienu lietotu holu testam (kāpēc- pat neatceros), bet pēc tā nomaiņas kreisās puses kļūda pazuda.
Nr2. - Pēc kreisās puses hola nomaiņas parādījās tā pati kļūda labajā pusē :shock:, labi, nomainam holu arī tur, bet nekas nemainās.
Sākam pārbaudīt visu to pašu ko kreisajālabajā pusē un BAMS, biju nolohojies un tur tiešām kļūda nabaga ķēdei pa vienu zobu. To saregulējam un kļūdu vairs nav :rock:

Kas no mistikas vēl paliek- labajā pusē var likt jebkuru no tagad jau 3 holiem un kļūdu nav (liekot arī divus tos, kas kreisajā pusē neiet) :shock: Kaut gan, tagad labā puse nav aiztikta, varbūt tagad arī tur iet :crazy:

Tagad procesā gāzes iekārtas atlikšana vietā. Paldies visiem kas iesaistījās gan no šejienes gan no citurienes, it īpaši wth ;)