Page 3 of 3

Kondicionieris. Audi A6C4 un citi

Posted: 17 Jun 2016, 23:43
by Aig
Nu tad tā... kondiškas jautājums ir laikam atrisināts.
Vakar tika nomērīti spiedieni allroudam (paldies Anrijam) , kam ar kondišku viss ir ok. Secinājums - nav tur nekādi 20bar. Ir tādi paši 11-12, kā manai ceškai. Laikam jau tas ir ok, un tie 20 ir maksimums pieļaujamais.
Tālāk pričendāļi tika piesprausti pie Cirslīša esīša. Nu jā - augstais spiediens strādājošai kondiškai knapi 5bar. Nedzesē ar ne vella. Skaidrs, ka tur vajag biki iepildīt. Iepildīt neizdodas dēļ tā idiotiskā savienojuma. Intereses pēc pamēģināju, kas notiek, ja atgriež krānu, kad tas nemaz nav pieslēgts pie auto - izrādās tāpat ne sūda nenāk gāze. Izjaucu un rūpīgi izpētīju - izrādās, ventiļa atspiedēja vītne tam pilnībā aizklāj pienākošās šļaukas caurumu. Jocīga konstrukcija, un nav saprotams, kam tāda vajadzīga, bet nu vaina skaidra - izdzīt to gāzi cauri vītnei ir lēni. Ar fleksi tika uztaisīts kanāls tajā vītnē caur kuru plūst gāzei. Tas palīdzēja. Sapildījās, aukstums parādījās, zemais spiediens normas robežās - 1.9, augstais 15. Cirslītis priecīgs un nosalis :mrgreen: . Nu vienīgi tagad vajadzētu ar UV lampu aplūkot visus savienojumus, jo neba nu tā gāze tāpat vien pazuda - skaidrs, ka ir vieta pa kurieni tiek laukā, un tā darīs to atkal.
Šorīt mēģināju savējā iedzīt vēl gāzi. Zemais spiediens sāka kāpt virs 2, augstais tāpat ap 10. Palaidu biški atpakaļ balonā, jo virs 2 zemajam nav jābūt. Nav skaidrības, kāpēc man ir 10, bet Cirslītim 15. Varianti - mans kompresors ir sūdīgs, vai vienkārši savādāks (jā, tas ir savādāks, jo man ir zexels, bet v8, šķiet, vajadzētu būt denso). Bet allroudam arī laikam ir denso, tiesa gan nezinu vai tāds pats, kā esītim.
Otra iespēja - man ir svaigi iztīrīts tas sietiņš/izplešanās vārsts, bet esītim tas netika aplūkots - varbūt tajā kautkas sasprūdis, un rada pretestību. Trešais variants - varbūt mans jaunais vemo sausinātājs nelaiž gāzi cauri tik ātri kā vajadzētu. Šito varētu mēģināt notestēt, ja izdosies pieslēgties pie zemā spiediena ventiļa pašā kompresorā - tur tāds ir, bet aizdomīgā stāvoklī.

Kondicionieris. Audi A6C4 un citi

Posted: 18 Jun 2016, 18:40
by Aig
Neliels updeits. Kompresora ventilim arī ir tā pati jocīgā vītne. Tālākās darbības atliekās līdz ķīnieši atsūtīs pāreju.

Kondicionieris. Audi A6C4 un citi

Posted: 25 Jun 2016, 20:02
by Oss
kā A/C sūknim noņemt sajūgu/skriemeli? Atskrūvēju vidējo skrūvi - nost nekas negrib nākt

Kondicionieris. Audi A6C4 un citi

Posted: 25 Jun 2016, 21:48
by Aig
Tur ir 3 skrūvju caurumi (M5 laikam), pie tiem jāpieskrūvē novilcējs - plāksne ar atbilstošiem 3 caurumiem un kautko centrā, lai var atspiest pret asi. Man ir šitāds:

Kondicionieris. Audi A6C4 un citi

Posted: 25 Jun 2016, 21:50
by Aig
tmp_16697-DSC_1115-229192825.JPG

Kondicionieris. Audi A6C4 un citi

Posted: 25 Jun 2016, 22:00
by Aig
Nu jā, šitas ir, lai sajūgu novilktu. Ā, nepazaudē tās regulēšanas šaibas, kad novilksi sajūgu - tad tās birst laukā.
Pēc tam tur sprostgredzens, un vajag lielu novilcēju ar ko vilkt nost skriemeli. Skriemeļa gultnis ir uz korpusa, tāpēc novelkot jāspiež pret korpusu, nevis pret asi - nu lai lieki netraumētu asi un/vai tās gultņus.
Gultnis ir iepresēts skriemelī, un tur kautkādās 10 vietās skriemeļa centrālā daļa iesista, lai nemaucās nost. Ja gultni vajag mainīt, tad vienkārši jāpresē laukā, un viņš pats atspiedīs tās iesistās vietas.
Magnēta spolei tur otrs sprostgredzens, bet to laikam nav īsti nekādas vajadzības ņemt nost. Ja nu vienīgi lai satīrītu gadījumā, ja tur kautkādi mēsli sakrājušies.

Šis viss attiecas uz zexel kompresoriem. Ar denso man ir bijusi tikai vienu darīšana. Neatceros precīzi, bet tur viss bija kautkā līdzīgi.

Kondicionieris. Audi A6C4 un citi

Posted: 25 Jun 2016, 23:47
by Oss
Biju otreiz aizbraucis līdz garāžai un ieraudzīgu tos cohumus, iedomājos, ka viņi paredzēti, lai ieskrūvētu un atspiestu, labi, ka pie rokas nebija tik garas M5 skrūves :lol:

Paldies, par hintu :rock:

Man ir divi sūkņi - viens ķīļsiksnai, otrs celiņsiksnai. Vajag pārlikt ķīļsiksnas vietā celiņsiksnas skriemeli. Ceru, ka būs iespējams :konstruktoru_problēmas:

Kondicionieris. Audi A6C4 un citi

Posted: 26 Jun 2016, 00:07
by Aig
Neesmu pētījis pret ko atdurās tās skrūves, ja tās skrūvē dziļi, bet aizdomas, ka pret gultņa putekļsargu, tā ka tas nebūtu labi darīts.
Ja abi viena ražotāja, tad varbūt varēs pārlikt. Varbūt arī nevarēs - kā jau iepriekš te rakstīju, man bija divi kompresori, kam atšķiras gultņa biezums. Visticamāk, ka jāmaina būs kopā ar magnētu - tiem arī atšķiras izmēri par pāris mm.

Nesapratu, kurā virzienā Tev tur jāmaina, bet ja pēc maiņas paliek pāri ķīļsiksnas skriemelis, tad man ir interese par to :)

Kondicionieris. Audi A6C4 un citi

Posted: 26 Jun 2016, 00:28
by Oss
Varam taisīt dīlu, jo tas celiņsiksnas skriemelis un sajūgs izskatās šaubīgi - sabiris gultnis. Iespējams, ka vajadzēs citu kitu :mrgreen: Kīļsiksnai paredzētais paliek lieks un nevajadzīgs :)

Kondicionieris. Audi A6C4 un citi

Posted: 26 Jun 2016, 00:32
by Aig
Gultni var dabūt jaunu.
Kas tas īsti ir par kompresoru?

Kondicionieris. Audi A6C4 un citi

Posted: 26 Jun 2016, 00:50
by Oss
zexel sūkņi. Viens no 1.8T A4 B5, otrs - 2.0l 16v ACE.

Par gutni zinu. Cita mistērija ir cik ilgi pēc gultņa sabiršanas uz tā skriemeļa atradās siksna.

Kondicionieris. Audi A6C4 un citi

Posted: 26 Jun 2016, 01:04
by Aig
hmm, aces kompresoram varētu būt savādāks skriemelis nekā es domāju. Bet... patiesībā varbūt ka tas tieši labāk varētu ruksītim derēt.
Nu ja tas gultnis ir tā sabiris, ka kautkas kautkur ir strīķējies, tad, protams, iespējams ir kapi.