Page 1 of 2

VEMS uz 20VT

Posted: 08 Apr 2016, 21:52
by Madijs
Tātad, kā jau visiem šeit zināms, tad auto elektrības jomā neesu īpaši zinošs, bet interese ir. Pirms tika iegādāts cits dzinējs cūkai, par auto elektrību zināšanas bija apaļa nulle, bet pēc daudz internātos pavadītām stundām kaut kāda apgaismība ir nākusi no elektro shēmu lasīšanas un no motronic vadības kā tādas, kā rezultātā dzinējs ir ielikts, vadi ir salodēti, nevis satīti, noizolēti ar termokembrikiem, nevis dzeltenzaļo ļozeni un pats apbrīnojamākais- tas viss arī darbojas Protams, ir daudz kasjaki ar vadu garumiem, kārtību zem paneļa un tādām visādām nebūšanām. Kādu laiciņu atpakaļ sāku siekaloties gar vems.hu lapu, bet kaut kā nespiedās pareizā pogu kombinācija, lai galvenais šīs lapas produkts uzsāktu kustību uz manu pusi, bet tad notika brīnums, kā rezultātā, Ziemīšos man to iesvēra vecīC. (VecīC rulz! :rock: )
Image
Sūtīts tika caur GintsK, pie viņa tiks dzīts arī regulēt. Uzreiz varu atzīties- šis nebūs topiks, kur es no sākuma līdz beigām izklāstīšu kā un kur ko spraust, vairāk domāju šeit uzdot sev nesaprotamos jautājumus, nu un beigās, iespējams, izveidosies sakarīgs topiks vēl kādam apdauzītajam.. :mrgreen:

VEMS uz 20VT

Posted: 08 Apr 2016, 21:58
by Madijs
Lai nebojātu esošo AAN pitonu, bija divi varianti: 1. raut to ārā un vilkt visus vadus pa jaunam 2.meklēt kādu vadību ar 55pin konektoru, izravēt konektoru un uztaisīt pāreju.
Izvēlējos otro, šķietami vienkāršāks.
Tika atrasts V8 kompis, kas tika izķidāts un smuki izlodēts ārā vajadzīgais
Image

VEMS uz 20VT

Posted: 08 Apr 2016, 22:02
by Madijs
Pa lielam, viss vajadzīgais ir savākts, tajā skaitā arī shēmas
Image
Image
Image

VEMS uz 20VT

Posted: 08 Apr 2016, 22:05
by Madijs
Jautājums nr1- šīs skaitās zemas pretestības sprauslas?
Image

VEMS uz 20VT

Posted: 08 Apr 2016, 23:09
by Val
Nē, 14.5 omi neskaitās zema pretestība.
Zema ir ap 1-4 omi.

Nafig tādas gribi? Meklēt un jāties ar pretestību bloku - vēl viena detaļa, kurai saiet grīstē.

VEMS uz 20VT

Posted: 08 Apr 2016, 23:14
by Madijs
Vienkārši, man viņas jau labu laiku stāv plauktiņā... :?
Cūkām viņas? Ko vietā? :roll:

VEMS uz 20VT

Posted: 08 Apr 2016, 23:17
by Madijs
Par to, vai viņas skaitās zemomīgās, jautāju, jo vajag saprast, vajag tur rezistorus vai nē... :roll:

VEMS uz 20VT

Posted: 08 Apr 2016, 23:19
by Val
Šīs varēsi spraust klāt bez rezistoriem. Nekarsīs, viss čiki piki.

VEMS uz 20VT

Posted: 08 Apr 2016, 23:36
by Madijs
Esu lasijis, ka viņas baigā draza esot, kapēc, tā arī neesu sapratis... :?

VEMS uz 20VT

Posted: 17 Apr 2016, 15:07
by Madijs
Ir parādijusies iedvesma atkal... :hihi:
Ir jautājums par piniem:
Image

No lielā konektora:
3.
16.
17.
23.

Mazais konektors:
3.
6.
16.

Kas tie tādi ir un kas ar viņiem notiek? :roll:

VEMS uz 20VT

Posted: 17 Apr 2016, 16:24
by Val
Ja Ginta shēmā tie nav pievienoti, tad atstāj brīvus, tad ta problēma.
Lielākā daļa atsevišķi kanāli pie kuriem pieslēgt dažādas fiškas: launch pogu, pedāļu slēdžus etc. krapu. Brīva izvēle, tik jāskatās, kuru pie kuras ieejas drīkst likt, lai to nenokurinātu.

EC36/23 Flyback gan vajadzētu varēt pašam saprast pēc vadu shēmas. ;)
Pārējos neskatījos, jo baigi jāskrollē uz augšu un leju (neesi uztaisījis pinoutu kopsavilkumu ar interesējošajām kājām).

Standarts ir te, bet tas 100% nav jāievēro. Drīkst improvizēt.
http://www.vems.hu/manual/html/ch03s02.html

VEMS uz 20VT

Posted: 17 Apr 2016, 16:52
by Madijs
Image
Šitās masas tak es varu salikt uz viena šitāda mērkaķīša? :roll:
Image

VEMS uz 20VT

Posted: 17 Apr 2016, 16:57
by Cirslītis
Baru ar vadeļiem vienā kabeļu kurpītē-tad ar garantiju jāsi galvu dēļ kādas pazudušas masas!


Sent from my iPhone using Tapatalk

VEMS uz 20VT

Posted: 17 Apr 2016, 16:59
by Madijs
A, to flyback es nesaprotu, naskuj viņš vajadzīgs? :roll:

VEMS uz 20VT

Posted: 17 Apr 2016, 17:00
by Madijs
Gati, tad labāk katram savu šito mērkaķīti un saskrūvēt kopā?

VEMS uz 20VT

Posted: 17 Apr 2016, 19:04
by wth
Madijs wrote:Source of the post A, to flyback es nesaprotu, naskuj viņš vajadzīgs? :roll:

Daudz teorijas tur apakšā, bet long story short - FLYBACK iet uz 12V līniju, kas pievada sprauslu plusu, bez papildus drošinātāja

Image

VEMS uz 20VT

Posted: 17 Apr 2016, 19:16
by Madijs
Labi, ja tā jābūt, tad tā arī liksim!
Par tām masām arī tiku skaidrībā, tur viss praktiski aiziet uz aan pitonu, nekādas spailes nevajag.

VEMS uz 20VT

Posted: 17 Apr 2016, 19:17
by mdz
Madijs wrote:Source of the post Gati, tad labāk katram savu šito mērkaķīti un saskrūvēt kopā?

Vajag normāli sapresēt un nekādu problēmu tur nebūs.
Tāds risinājums ar vairakiem vadiem pie viena gredzena, starp citu, tiek izmantots arī oem pravodkās.

VEMS uz 20VT

Posted: 17 Apr 2016, 19:32
by Val
Cirslītis wrote:Source of the post Baru ar vadeļiem vienā kabeļu kurpītē-tad ar garantiju jāsi galvu dēļ kādas pazudušas masas!

Labāk, ka masa pazūd visam uzreiz nekā dzinējs puspistā veidā ar dažiem masas vadiem mīnusā turpina strādāt un tad tiešām var kaut ko nojāt.
Sensoru masa OEM vadu buntē ir normāli uztaisīta un tur nav ko "uzlabot". :)

Re: VEMS uz 20VT

Posted: 17 Apr 2016, 19:36
by Cirslītis
Lai jau būtu. Tas,ka rūpnieciski kaut kas strādā,tas ir forši. Bet pie šāda risinājuma,kniedējot pašam,der diezgan pievērst uzmanību,lai nesanāk tieši tā dazu/dažas masas pazušana gadījumā,ja no tā paškniedētā tomēr kas atdalās.


Sent from my iPhone using Tapatalk

VEMS uz 20VT

Posted: 17 Apr 2016, 19:51
by Gacha87
Rūpnieciski viss strādā 20+ gadus. Pēc kārtīgiem tūneriem, nekas nestrādā kā vajag.

Sent from my SM-G388F using Tapatalk

VEMS uz 20VT

Posted: 17 Apr 2016, 20:11
by Madijs
Nebūs, nebūs te tāds gateris, aan pitonā jau ir pietiekoši masas vadi, visam pietiek...

VEMS uz 20VT

Posted: 17 Apr 2016, 20:49
by Madijs
Kas notiek ar 37. pinu?

http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/21009.phtml

37/55-Switched +12V for all 5 Fuel injectors (N30-N83) and MAF (G70)- BK/R - Provides ignition-on power to injectors and MAF during starting conditions and then power to the MAF for the hot-wire burn-off after the ignition is turned off all via a "Holding Relay" in the ECU. (Main power to the injectors and MAF comes through the J17 FP relay via pin 87A and the S72 thermofuse after the engine is started).

VEMS uz 20VT

Posted: 17 Apr 2016, 20:52
by Madijs
Par gmm pofig, nafig viņš pie sprauslām ir? :roll:

VEMS uz 20VT

Posted: 17 Apr 2016, 21:13
by wth
Nav jau gluži pie sprauslām tīrā veidā, vienkārši tas, ka visi motora vadības elementi barojas caur degvielas sūkņa releju, tai skaitā MAFs, a relejam to izvadu ir nu tik cik viņu ir un piedevām džeki vienkārši ir paņēmuši un tos vadus sašāvuši kopā pitonā, lai ietaupītu uz vadiem. Tikpat labi to MAFu varēja barot no, teiksim, 87F/DTI vai pat atsevišķa releja, starpības teju nekādas. Drusku gan izbrīna tas, ka sprauslu pluss pēc idejas skaitās trokšņains, a MAFs skaitās no precīzajiem sensoriem, tāda izvēle nav 100% eleganta, bet nu pārējie releja izvadi arī nav medusmaize un galu galā viņi visi šā vai tā "satiekas" degvielas sūkņa relejā.