Spamā jau pacēlās tēma par seriāliem, ko var skatīties. Tad nu arī par seriāliem un filmām šajā tofikā, ko ir vērts redzēt.
Pats pašreiz skatos.
12 Monkeys - samērā svaigs seriāls par ceļošanu laikā and stuff, būs tikai 4. sērija. http://next-episode.net/12-monkeys
Forever - kaut kas līdzīgs Kalnieša un CSI krustojumam, tikai neviens necērt nost galvas. Pirmās sezonas vidus. http://next-episode.net/forever-2014
The 100 - par bariņu civēkiem, kuri 100 gadus dzīvojuši kosmiskajā stacijā un tagad pārceļas atpakaļ uz zemi. Otrās sezonas vidus http://next-episode.net/the-100
Arrow - ļoti advancēts Robins Huds mūsdienu izpildījumā. Trešās sezonas vidus. http://next-episode.net/arrow
Person of Interest - mans favorītseriāls. Par to, ka "lielais brālis" māk paredzēt noziegumus jau pirms to izdarīsanas. Jau 4. sezona vidū. http://next-episode.net/person-of-interest
Seriāli un filmas
Re: Seriāli un filmas
Būšu banāla tīņu meitene:
1. Friends
2. How I Met Your Mother
3. The Big Bang Theory
4. Suits
5. Under The Dome
6. Fizruk
7. Kuhņa
Neko nopietnāku nemaz nav vēlēšanās skatīties pēc kārtīgas darba dienas
Par filmām, nesen sanāca nolūrēt Gone Girl. Patika, hvz kāpēc.
1. Friends
2. How I Met Your Mother
3. The Big Bang Theory
4. Suits
5. Under The Dome
6. Fizruk
7. Kuhņa
Neko nopietnāku nemaz nav vēlēšanās skatīties pēc kārtīgas darba dienas
Par filmām, nesen sanāca nolūrēt Gone Girl. Patika, hvz kāpēc.
Re: Seriāli un filmas
Gone Girl man ar patika. Seriāli lai paliek nolaiferiem
Re: Seriāli un filmas
Sens tas laiks, kad sanāca lūrēt seriālus (ugunsgrēks neskaitās [emoji41] )
Bet tikai tās labākās atmiņas par seriālu: IT Crowd
Bet tikai tās labākās atmiņas par seriālu: IT Crowd
Es kļūdos. Iespējams arī tagad ...
Re: Seriāli un filmas
1)Nu jau visiem zināmais The Walking Dead
2)Z-Nation (tēma tā pati, kas TWD, šur tur pa kādam jokam)
3)Реальные пацаны - manuprāt, labākais krievu komēdijseriāls, kāds jebkad tapis
4)Savlaik vēl arī patika Jericho
2)Z-Nation (tēma tā pati, kas TWD, šur tur pa kādam jokam)
3)Реальные пацаны - manuprāt, labākais krievu komēdijseriāls, kāds jebkad tapis
4)Savlaik vēl arī patika Jericho
Re: Seriāli un filmas
No serialiem
Mazhor - krievu detektiviņš, baigi ok nosist laiku.
Chernobyl Zona otchuzdenija - diezgan dinamisks ar mistikas piegaršu. Šogad filmes turpinājumu.
Fizruk - Regulāri liek ka minimums pasmaidīt. Tie kas vēl nav skatijušies iesaku uzmest aci.
Mentalist - Skatos pašlaik, nu jau 6 sezonu. Brižiem sāk vilkties, bet kautkā pamanas sagremot.
White collar - ļoti pozitīvs serialiņš,skaists, mahinācijas prātam neaptveramas. Dinamika itin patīkama. Vispar viss čotka.Žēl ka partrauca filmēt.
Filmiņč.
Lucy - fantastiņš, tīri skatams ne tikai dēļ Skarlletes, filma arī tīri ok.
I Origins - galvena filmas iedoma liek aizdomaties.
Guardians of the Galaxy - norm komediņš, ģimenes filmiņš, popkorns&koliņa it is.
Stonehearst Asylum - Laba filma, patīk tādas kam begās atklājas negaidīts pavarots.
The Equalizer - filma par didžeju.-NOT! Sliktie zēni saņem pa pecpusi, Denzelis kaut arī vecs, bet tikuntā iederas super duper hero kruta čaļa glābēja lomā. bum bum tiš tiš babah. huareeej.
The Book of Eli 2009 / Gangster 2007 / Safe House 2012 - Denzel Washington galvenajā, arī visas tris skatāmas.
Mazhor - krievu detektiviņš, baigi ok nosist laiku.
Chernobyl Zona otchuzdenija - diezgan dinamisks ar mistikas piegaršu. Šogad filmes turpinājumu.
Fizruk - Regulāri liek ka minimums pasmaidīt. Tie kas vēl nav skatijušies iesaku uzmest aci.
Mentalist - Skatos pašlaik, nu jau 6 sezonu. Brižiem sāk vilkties, bet kautkā pamanas sagremot.
White collar - ļoti pozitīvs serialiņš,skaists, mahinācijas prātam neaptveramas. Dinamika itin patīkama. Vispar viss čotka.Žēl ka partrauca filmēt.
Filmiņč.
Lucy - fantastiņš, tīri skatams ne tikai dēļ Skarlletes, filma arī tīri ok.
I Origins - galvena filmas iedoma liek aizdomaties.
Guardians of the Galaxy - norm komediņš, ģimenes filmiņš, popkorns&koliņa it is.
Stonehearst Asylum - Laba filma, patīk tādas kam begās atklājas negaidīts pavarots.
The Equalizer - filma par didžeju.-NOT! Sliktie zēni saņem pa pecpusi, Denzelis kaut arī vecs, bet tikuntā iederas super duper hero kruta čaļa glābēja lomā. bum bum tiš tiš babah. huareeej.
The Book of Eli 2009 / Gangster 2007 / Safe House 2012 - Denzel Washington galvenajā, arī visas tris skatāmas.
ma nama is jeph
Pareizrakstiba it is
Pareizrakstiba it is
Re: Seriāli un filmas
te jāpievienojas Ivaram, jo man arī patika Suits un Under the dome, bet vēl bonusā bija Blacklist, un nu jācer ka šiem seriāliem tiks iepirkta itrā sezona, lai gan laikam jāsāk medīt internetā, jo mūsējie nākamo sezonu iepirks labi ja pēc pāris gadiem...
tad vēl te palūru tādas lietas kā Rozenheimas detektīvi un csi un hawaii, bet tas tā fonam, un kad nav ko darīt...
tad vēl te palūru tādas lietas kā Rozenheimas detektīvi un csi un hawaii, bet tas tā fonam, un kad nav ko darīt...
Audi A6 C5 Avant Quattro 2004 b/g!!!
Re: Seriāli un filmas
Par filmām, nesen noskatījos jauno Stulbs un vēl stulbāks.
Nu tā, var arī atrast labāku veidu, kā tērēt savu laiku.
Visu apetīti uz filmu nosita jēlie joki, kas tur bija gana daudz...
Vēl redzēta jaunā Nakts Muzejā versija. Kā gabals, kuram nav jādomā līdzī, ir ok. Sižets kā jau bērnu filmai..
Nu tā, var arī atrast labāku veidu, kā tērēt savu laiku.
Visu apetīti uz filmu nosita jēlie joki, kas tur bija gana daudz...
Vēl redzēta jaunā Nakts Muzejā versija. Kā gabals, kuram nav jādomā līdzī, ir ok. Sižets kā jau bērnu filmai..
Re: Seriāli un filmas
No labajām filmām, kas redzētas
The Guardian (2006) - Šo tiešām iesaku noskatīties. Samērā nopietna, bet laba
The Shawshank Redemption (1994) - Leģendāra filma. IMDB topā 1. vietā. Vismaz 1x gadā noskatos
The Intouchables (2011) - Interesanta, pozitīva drāma
Inglourious Basterds (2009) -
Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998)
Into the Wild (2007)
The Help (2011) - balstīta uz patiesiem notikumiem no vēstures. Interesanta.
It's Kind of a Funny Story (2010) - Jauka komēdijdrāma
The Hangover (2009) -
Dear John (2010) - Laba drāma
21 Jump Street (2012) - Laba komēdija. Gana var paņirgt.
Limitless (2011)
The Italian Job (2003) - Ļoti interesanta un aizraujoša filma.
13 (2010) - Iesaku, ja kāds nav redzējis.
Blitz (2011) - arī iesaku, ja kāds nav redzējis.
The Guardian (2006) - Šo tiešām iesaku noskatīties. Samērā nopietna, bet laba
The Shawshank Redemption (1994) - Leģendāra filma. IMDB topā 1. vietā. Vismaz 1x gadā noskatos
The Intouchables (2011) - Interesanta, pozitīva drāma
Inglourious Basterds (2009) -
Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998)
Into the Wild (2007)
The Help (2011) - balstīta uz patiesiem notikumiem no vēstures. Interesanta.
It's Kind of a Funny Story (2010) - Jauka komēdijdrāma
The Hangover (2009) -
Dear John (2010) - Laba drāma
21 Jump Street (2012) - Laba komēdija. Gana var paņirgt.
Limitless (2011)
The Italian Job (2003) - Ļoti interesanta un aizraujoša filma.
13 (2010) - Iesaku, ja kāds nav redzējis.
Blitz (2011) - arī iesaku, ja kāds nav redzējis.
Re: Seriāli un filmas
[youtube]xok_rlNoZ4o[/youtube]
Powered by Hektors & Divi litri
Listen to SLAYER
Listen to SLAYER
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 14 guests