Jautājumi / Atbildes
Jautājumi / Atbildes
Var taču dedzināt riepas un beņķus, lai nenosaltu
Bet kur tu izrāvi t5 ar mehānisko sūkni? Kura ta gada tas ir ?
Bet kur tu izrāvi t5 ar mehānisko sūkni? Kura ta gada tas ir ?
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Jautājumi / Atbildes
Nē, nē... Man ir t4, gribētos t5, bet nav uzticības, gan daudz nelabas lietiņas sarakstītas internātos...
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Jautājumi / Atbildes
T4 taču arī bija ar 150zs aelu un elektrisko pumpi, niknām sprauslām - viss kā vajag.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Jautājumi / Atbildes
Manā gadījumā labākais variants ir max maz detālijas, kas varētu nobeigties. Un tāpat jau pusgadu atpakaļ pa kalniem sanāca uzvārīt un sāka antifrīzu patērēt vairāk kā degvielu, rezultātā, servisā palika nedaudz virs 2000e par remontu...
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Jautājumi / Atbildes
Klau, kā pareizi ir?
Ja lielais loks dzesēšanas sistēmā ir atvērts, tad tak radiatora apakšējai trubai jabūt karstai, nevis viegli remdenai?
Ja lielais loks dzesēšanas sistēmā ir atvērts, tad tak radiatora apakšējai trubai jabūt karstai, nevis viegli remdenai?
Jautājumi / Atbildes
Kādi vēl ir lielāka klāsta skrūvju veikali vai vietas,kur varētu samedīt nerūs. tērauda vai vienkārši augstākas cietības pakāpes 2,5 - 3 mm skrūves-tautā sauktas par "samoreziem"? Delve zinu. Vajag vēl variantus.
Jautājumi / Atbildes
Nu no lielajiem vēl trigers.
Bet mani māc šaubas, vai tu kautko nedari nepareizi, ja ir nepieciešami augstas cietības samorezi.
Bet mani māc šaubas, vai tu kautko nedari nepareizi, ja ir nepieciešami augstas cietības samorezi.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Jautājumi / Atbildes
tolx wrote:Source of the post Klau, kā pareizi ir?
Ja lielais loks dzesēšanas sistēmā ir atvērts, tad tak radiatora apakšējai trubai jabūt karstai, nevis viegli remdenai?
Atkarībā cik auksts ārā. Ja rādiātōrs baigi cītīgi pilda savu funkciju, tad protams loģiski sanāk, ka apakšējā truba būs būtiski vēsāka. Tiesa ārā vēl nav TIK auksts, lai apakšējā truba būtu galīgi auksta stāvot uz vietas.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Jautājumi / Atbildes
Mhm, 94 grādi pēc kompja laikam būs bik par skarbu priekš situācijas ka viss ok.
Šovakar laistīsimies ar antifrīzu.
Šovakar laistīsimies ar antifrīzu.
Jautājumi / Atbildes
Vēl pārdomas. Samainīju, saliku, braucot mājās labāk nepalika.
Apakšējā truba auksta, ventilators ieslēdzas, 92-94 grādi. Jāatveras pie 80 apmēram, nu visādā ziņā, jāatveras pirms ventilatora.
Pataustīju pašu radiatoru - pienākošās trubas pusē tiešām karsts, bet otrā stūrī tāds, ka var roku pielikt mierīgi. Nu ap kādiem 45-50 grādiem. Rīt samērīšu ar termometru.
Ko vainot? Es pieņemu ka ja pumpis būtu pizdohen tad lejot iekšā un pagāzējot nebūtu nekāda efekta. Gļukains temperatūras devējs? Iespējams, bet jāpapēta kur viņš tur ir un ko var iesākt.
Man pašlaik sanāk ka radiators ir dabūjis ierīt kaut kādu drazu un aizdambējies, tapēc visā platībā neuzsilst un termostats neieslēdzas. Vai man varētu būt taisnība? Un ja tā, tad ko darīt? Ņemt nost un mērcēt vai kā?
Apakšējā truba auksta, ventilators ieslēdzas, 92-94 grādi. Jāatveras pie 80 apmēram, nu visādā ziņā, jāatveras pirms ventilatora.
Pataustīju pašu radiatoru - pienākošās trubas pusē tiešām karsts, bet otrā stūrī tāds, ka var roku pielikt mierīgi. Nu ap kādiem 45-50 grādiem. Rīt samērīšu ar termometru.
Ko vainot? Es pieņemu ka ja pumpis būtu pizdohen tad lejot iekšā un pagāzējot nebūtu nekāda efekta. Gļukains temperatūras devējs? Iespējams, bet jāpapēta kur viņš tur ir un ko var iesākt.
Man pašlaik sanāk ka radiators ir dabūjis ierīt kaut kādu drazu un aizdambējies, tapēc visā platībā neuzsilst un termostats neieslēdzas. Vai man varētu būt taisnība? Un ja tā, tad ko darīt? Ņemt nost un mērcēt vai kā?
Jautājumi / Atbildes
A Subāriem termostats eksistē kā tāds?
Jautājumi / Atbildes
Mhm, vakar jaunu ieliku
Jautājumi / Atbildes
Radiatora testu taisīji pēc pārbrauciena, vai stāvot uz vietas ilglaicīgi?
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Jautājumi / Atbildes
Pēc atbraukšanas, baigi stāvēt laiks nebija. Šorīt paspaidīju apakšējo trubu, nu kaut kas cauri radiatoram iet - augšā źļurkstēja. Pumpim genoht? Bet tad tak nepielietu pilnu sistēmu...
Jautājumi / Atbildes
Liec mierā trubas, protams ka viņas žļurkst.
Pastāvi uz vietas, uzkarsē mašīnu kārtīgi. Pārbrauciena laikā gan šitajā laikā radejātōrs dzesē labi un pat atvērtam dermostatam tas būs pa pusei auksts.
Pastāvi uz vietas, uzkarsē mašīnu kārtīgi. Pārbrauciena laikā gan šitajā laikā radejātōrs dzesē labi un pat atvērtam dermostatam tas būs pa pusei auksts.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Jautājumi / Atbildes
Klausos šef!
Jautājumi / Atbildes
Ok, Janka atkal ir pelnījis dzeramo. Pēc stūmiena cauri rīgas korķiem, pie mājas padarbināju ilgāk, pačamdīju trubu, pamērīju ar termometru - aiziet tomēr viss pa lielo loku. Izrādās tas plānais radiators ir spējīgs gaitā atdzist tik tālu lai izplūstošais gals neatvērtu termostatu.
Jautājumi / Atbildes
Passat B5 Variant
Vai ir iespējams ar atslēgu atslēgt durvis ja ir atvienots akumulators ?
Vai ir iespējams ar atslēgu atslēgt durvis ja ir atvienots akumulators ?
Jautājumi / Atbildes
Ar atslēgu-mehāniski pagriežot, vai tipa podziņas spaidot?
Jautājumi / Atbildes
Domāju mehāniski pagriežot.
Šorīt kaimiņam nācās izpalīdzēt jo nevarēja tikt iekšā mašīnā jo ar atslēgu nevarēja atslēgt ne vadītāja durvis ne bagāžnieku.
Nācās līst ar krokodiliem zem auto un likt pie starteri vadus lai varētu atslēgt auto.
Pievienojot krokodilus tad var gan ar pulti, gan ar atslēgu mehāniski.
Interesē vai tā ir visiem vai viņam kāds kautko sabojājis, vai arī VW tik tālu nav aizdomājies pārejot uz elektrisko centrālo atslēgu.
Šorīt kaimiņam nācās izpalīdzēt jo nevarēja tikt iekšā mašīnā jo ar atslēgu nevarēja atslēgt ne vadītāja durvis ne bagāžnieku.
Nācās līst ar krokodiliem zem auto un likt pie starteri vadus lai varētu atslēgt auto.
Pievienojot krokodilus tad var gan ar pulti, gan ar atslēgu mehāniski.
Interesē vai tā ir visiem vai viņam kāds kautko sabojājis, vai arī VW tik tālu nav aizdomājies pārejot uz elektrisko centrālo atslēgu.
Jautājumi / Atbildes
pagriezt slēdzenes ar roku varēja vispār??
Jautājumi / Atbildes
Pagriezt varēja abas divas, bet ar tukšu bateriju nekas nenotika.
Pieliekot krokodilus varēja atslēgt abas divas.
Vienkārši gribas zināt vai Passat B5 var dabūt durvis vaļā ar atslēgu ja ir tukša baterija, jo viņiem vairs nav vakūma centrālā atslēga bet gan katrām durvīm savs el.motoriņš. Sanāk tā, nav elektrības durvis vaļā nedabū.
Pieliekot krokodilus varēja atslēgt abas divas.
Vienkārši gribas zināt vai Passat B5 var dabūt durvis vaļā ar atslēgu ja ir tukša baterija, jo viņiem vairs nav vakūma centrālā atslēga bet gan katrām durvīm savs el.motoriņš. Sanāk tā, nav elektrības durvis vaļā nedabū.
Jautājumi / Atbildes
nezinu, bet liekas, ka vajadzēja dabūt vaļā arī tāpat... durvis točna..
Ivur - izmēģini uz sava sasāta, tev slēdzas ar noņemtu klemmi durvis???
Ivur - izmēģini uz sava sasāta, tev slēdzas ar noņemtu klemmi durvis???
Jautājumi / Atbildes
Mehāniski (bez "elektrības klātienes") tā vai savādāk vajadzētu varēt atslēgt šofera un blakussēdētāja durvis.
Moš es arī kļūdos.
Moš es arī kļūdos.
Jautājumi / Atbildes
Tam triperim slēdzene pagriež atslēgas mehānismā esošu plastmasas detaļu, kas piepiež 1 no diviem mikroslēdžiem, kas savukārt elektriski atslēdz vai aizslēdz durvis. Sanāk, nav strāvas, dauzi lauka stiklu.
Powered by Hektors & Divi litri
Listen to SLAYER
Listen to SLAYER
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 82 guests