Jautājumi / Atbildes

User avatar
greenone
Rakstītājs
Posts: 4027
Joined: 19 Nov 2014, 23:25
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby greenone » 02 Jan 2016, 13:35

ja video fails ir saspiests no pusotra (laikam)gigabaita uz 200 ar kaut ko megabaitiem, bet iemetot, teiksim, dvd architect pro viņs pie faila lieluma parāda patieso izmēru mīnus kaut kādi mb, vajag arī saspiest viņam skaņu, lai viņš būtu reāli vismaz ap tiem 200 mb?
-14,2vt

User avatar
Ivars
Kluba biedrs
Posts: 4951
Joined: 13 Nov 2014, 11:32
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Ivars » 07 Jan 2016, 10:57

VW Passat :mrgreen:

Reizēm parādās gļuks ar logu tīrītāju.
Gļuks izpaužas tā, ka ieslēdzot logu tīrītāja slēdzi 1. vai 2. pozīcijā, viņš nestrādā. Lejot logu šķidrumu, tas tiek smidzināts uz loga (ja nav aizsalis), bet tīrītāji nestrādā.
Savukārt ieslēdzot tīrītāja slēdzi 3. pozīcijā, tas sāk strādāt. Pēc tam strādā arī 1. un 2. pozīcijā.

Slēdzis vai relejs?

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby archiijs » 07 Jan 2016, 12:52

Tā standarta ziemas jautājums :mrgreen:
C4 (A100) nesilst salons kā nākās, vismaz kā gribētos. Tukšgaitā (pēc paneļa), ~15 minūtēs šitajā laikā uzsilst uz ~50grādiem (sāk atkust logi). Parasti sildu ~10min, tajā laikā uz gāzi pārslēdzās (~ 40grādi), bet salonā auksts, logi nemaz nesāk nākt vaļā. Problēma bija arī pagājušo gad, tāpēc vasaras beigās (~20k atpakaļ) samainīju gan termostatu, gan ūdens sūkni (abi ņemti pie mihas, sūknis hepu, termostats orģināls). Vasaras beigās nomainīju arī salona siltummaini (Nissens). Un izmaiņas ļoti nelielas no pagājušās ziemas. Kļūdas klimatam pa motoriņiem nav. Salonā gan pie motora 50, gan 90 grādiem temperatūras izmaiņu uz max nav. Braucot uz darbu ~25km visu ceļu uz max un tad vēl prasās vairāk.
+
Sonedēļ arī parādījās ka šosejas ātrumos motora temperatūra krītās, t.i. uzsildu, kā jau iepriekš minēju, aizbraucu vēl pēc cilvēka, tad ir 90grādi, kā tiek uz šosejas lēnām krītās līdz pat tiem pašiem ~40.

Kas pa štelli? Orģinālais termostats brāķis?
P.S.- panelis ir no A6, tā kā temperatūras mērījumi ļoti aptuveni. Motors ABC, gaitā nevar redzēt ecu datus, kā jau ar hella ecu.
+Klimata bloks varētu būt jocīgs, jo pēc noslāpēšanas nesaglabā iepriekšējo temperatūru un visu laiku bļauj par ECt neesamību, kaut man viņa fiziski tur nav.
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby wth » 07 Jan 2016, 13:03

Izklausās pēc bēdīgas termostayas, jā..
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9710
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 07 Jan 2016, 13:05

Nu ja motora temperatūra tiešām krītas, tad protams, ka termostats. Bet līdz 40 grādiem? Benzīnniekam ?
Kādu dzesēšanas šķidruma temperatūru rāda klima ?
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby wth » 07 Jan 2016, 13:08

Ar beigtu termostayu Opel Astra 1.6 benzīnam nebija iespējams dabūt vairāk par 50 grādiem KARSTĀ VASARĀ. Tā ka jā.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby archiijs » 07 Jan 2016, 14:12

Klimatā neesmu skatījies temperatūru, šovakar, mājās braucot paskatīšu, ja neaizmirsīšu, bet cik atceros, viens no temperatūras kanāliem benzīnam nerādīja korektu temperatūru (?). Pat ar tikai ieslēgtu aizdedzi kāpa.
Kuru kanālu skatīties- 51? Tas ir ECT, kā man fiziski nav, kā jau kaut kāda tirgus mašīnām.

Termostatu kaut kad paskatīšu, nu principā tur nav ko skatīt, uzreiz jāmaina, tomēr V6.
Bet termostats tak nemaina to ka salonā nevar dabūt normālu siltumu pie 90grādu temperatūras.
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9710
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 07 Jan 2016, 14:23

Jā, es biju domājis 51. kanālu, bet ja tev tā nav, tad nu neko. Vispār stulba situācija - klimai sensora nav, ecu apskatīties nevar, un panelis mānās.
Gāzinieki nav gateri ar dzesēšanas trubām sataisījuši tā, ka pečkai cauri šķidrums tikpatkā neiet ?
Salona gaisa filtru pārbaudīji/nomainīji ?
Nu jā, vēl var pačekot vai temperatūras klapei motoriņam kāda svira nav nomaukusies/nolūzusi, kā rezultātā motoriņš grozās un vadībai liekas, ka viss ok, bet patiesībā tas neko nedara.
Bet nu ja braucot motors dziest, tad tā nu tomēr būtu pirmā lieta, kas jāsaved kārtībā.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby archiijs » 07 Jan 2016, 15:58

Iekš ECU temperatūru varu pamēģināt paskatīties aukstam, un pabraukt, tad atkal, vispār stulbi ka tam kompim komunikācija ar PC pazūd vir 2k apgrizieni :crazy:
Trubas saliktas kā lielai daļai, turpat pie ugunssienas troiņiks pirms pečkas. Bet temperatūra salonā tāda pati bij arī pirms gāzes uzlikšanas.
Salona filtrs, kā jau 93 gada C4 ar klimatu- nav.
Kādu laiku uz to no motora puses esošo motoriņu neesmu skatījis, bet pagājušo gad toč bija virsū :D (ziemā, kad salonā vēss)

Jā, termostatu tuvākajās dienās uzsūtīšu, bet ko lai ņem, ka pat OEM nevar uzticēties?

Vispār, runājot par gāzēm, es tak varu pamonitorēt temperatūru gāzers redaktoram, tas neatrubās pēc 2k rpm :)
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby wth » 07 Jan 2016, 16:25

Reduktora temperatūra gan nebūs īsts rādītājs - tā devējs ir ieskrūvēts korpusā un nav nekādā saskarē ar dzesēšanas ščidrumu, tā ka - it sevišķi kustībā tik aukstā laikā kā pašlaik - tā temperatūrai korelācija ar dzesēšanas ščidruma temperatūru būs visai vāja.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9710
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 07 Jan 2016, 16:38

Ja salona filtra nav, tad iespējams iztvaikotājs ir aizaudzis ar spalvainu/lapainu deķi...
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby archiijs » 07 Jan 2016, 17:29

Iztvaikotājs vasarā iztīrīts smuks un svaigs. Gaiss pūlsma laba, trūkst temperatūras :crazy:

wth wrote:Source of the post Reduktora temperatūra gan nebūs īsts rādītājs - tā devējs ir ieskrūvēts korpusā un nav nekādā saskarē ar dzesēšanas ščidrumu, tā ka - it sevišķi kustībā tik aukstā laikā kā pašlaik - tā temperatūrai korelācija ar dzesēšanas ščidruma temperatūru būs visai vāja.

Es kaut kā savā mazajā prātiņā domāju ka viņš tosola ieplūdes trubā, būsim zināt vairāk :)
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby wth » 07 Jan 2016, 20:52

A vispār klimai kāds no esošajiem devējiem nav atņirdzies un nerāda +49 (vai cik tur pie īsā sanāk) grādus? :crazy:
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby archiijs » 07 Jan 2016, 22:16

A, vot, nezinu, rīt uzmetīšu aci 55-60. kanālam, vismaz variants ;)
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby archiijs » 07 Jan 2016, 22:18

Un jā, ect (51. kanāls) temperatūra vienlārši kāpj, tas laikam normāli ja viņš nav pievienots.
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9710
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 07 Jan 2016, 22:55

Kļūda ir par to, ka tas nav? Kāda?
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby archiijs » 07 Jan 2016, 23:15

Oj, no galvas neatceros, varētu būt šitā, bet rīt precizēšu.
(G110) Engine Coolant Temperature (ECT), A/C static open. Engine Coolant Temperature is calculated if sensor should fail or is not installed; diagnosis occurs only above 0°C (32°F).
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby wth » 07 Jan 2016, 23:37

if sensor should fail or is not installed

Tā pat nav "īsta kļūda"...
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
Cirslītis
Site Admin
Posts: 4599
Joined: 13 Nov 2014, 00:36
Gender: None specified
Contact:

Re: Jautājumi / Atbildes

Postby Cirslītis » 07 Jan 2016, 23:52

Vispār jau padaudzu devēju un citu sūduku output datus var redzēt kanālos. Quattro.lv old climate control diagnostic guglē iesitot ir visa ta ele redzama-kurā ko var redzēt.

User avatar
mdz
Hektora liecinieki
Posts: 4887
Joined: 18 Nov 2014, 00:38
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby mdz » 07 Jan 2016, 23:54

ja tas devējs nav pievienots, bloks to zin un temperatūru rēķina, ja viņš ir nosprādzis, tad var būt visādi.
Powered by Hektors & Divi litri
Listen to SLAYER

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby wth » 07 Jan 2016, 23:55

Xactly, mani gan vairāk interesē pārējie devēji, kuriem būtu jābūt pievienotiem.

Un vispār C4 klimpa ir primitīva kā zābaks, ja sagriež uz HIGH tad vienkārši atver klapi līdz galam vaļā - tā ka ja tad nav siltuma - vaina visdrīzāk ir citur.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
mdz
Hektora liecinieki
Posts: 4887
Joined: 18 Nov 2014, 00:38
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby mdz » 07 Jan 2016, 23:57

Āra temperatūras devējs arī var nebūt pievienots, tad to temperatūru lasīs no ieplūdes šahtas devēja.
Powered by Hektors & Divi litri
Listen to SLAYER

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby archiijs » 08 Jan 2016, 00:12

Nu [cenzēts] jau tur ka viss, izņemot ect ir pievienots un auksti tā pat. Cirslīt, par kļūdām un kanāliem viss zināms, tas šajā situācijā nelīdz.
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9710
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 08 Jan 2016, 00:48

archiijs wrote:Source of the post Oj, no galvas neatceros, varētu būt šitā, bet rīt precizēšu.
(G110) Engine Coolant Temperature (ECT), A/C static open. Engine Coolant Temperature is calculated if sensor should fail or is not installed; diagnosis occurs only above 0°C (32°F).


Nu ja tā ir, tad viss ok - galvenais lai tas bloks zina, ka tas devējs nav. Lai gan patiesībā nah viņam to vajag - nedomāju, ka klapju vadības algoritmā kautkas baigi atšķiras no tosola temperatūras.
Tā, kas darās ar fakuumu ? Fuckuums virina vārstu tosola šļaukā. Tūlīt aiziešu paskatīties, kāds tam bija defaultais stāvoklis - vaļā vai ciet.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9710
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 08 Jan 2016, 00:57

Defaultā ir vaļā, tātad var pamēģināt noraut tam vakuuma trubiņu un paskatīties, vai kautkas no tā mainās.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.


Return to “Par visu un neko”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 61 guests