Jautājumi / Atbildes

User avatar
Oss
Posts: 851
Joined: 19 Nov 2014, 01:22
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Oss » 24 Mar 2017, 11:59

Garais wrote:Darba vajadzībām. TAG'ošanai

Instrumentu veikalā INSTRO arī ir

User avatar
Val
Rakstītājs
Posts: 3075
Joined: 18 Dec 2014, 19:54
Location: VLM
Gender: Male
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Val » 24 Mar 2017, 12:57

mad wrote:
tolx wrote:Audi VDO eļļas pulkstenim un devējam augšējā robeža ir 5 bar. Kas notiks ja es tos pieskrūvēšu motoram kam aukstam eļļas spiediens ir ap 7 bar?
Salauzīs devēju vai vnk neko nerādīs?



Man kobrim ir tāds variants, 1.8t uzgāzējot rāda līdz galam un vēl drusciņ. Nekas viņam nenotiek.

Uhu. Tad jau bulta būtu sasista visiem, kuri pievienojuši elektrībai, bet spiediena devēju aizmirsuši pieslēgt.
5vtq gte :mrgreen:

User avatar
mad
Rakstītājs
Posts: 1760
Joined: 18 Nov 2014, 22:47
Location: Ogre
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby mad » 24 Mar 2017, 16:35

Nu bultai jau toč nekas nenotiks, es domāju jautājums vairāk par to, vai devēju nevar nobeigt ar lielāku spiedienu kā tam paredzēts, bet man liekas, ka tā starpība nav tik liela, lai par to būtu vērts uztraukties un tur noteikti ir kāda rezerve. Katrā ziņā man viņš pāris gadus jau tādā režīmā strādā un viss ir labi.

User avatar
jfk
Posts: 292
Joined: 20 Mar 2015, 17:27
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby jfk » 03 Apr 2017, 14:29

Ceškai tā kā vajadzētu jaunu akumulatoru, 175mm augstums der vai vajag meklēt zemāku? Aķis atrodas zem aizmugurējā beņķa.

User avatar
Ivars
Kluba biedrs
Posts: 4951
Joined: 13 Nov 2014, 11:32
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Ivars » 03 Apr 2017, 14:32

Der

User avatar
jfk
Posts: 292
Joined: 20 Mar 2015, 17:27
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby jfk » 03 Apr 2017, 14:40

Ups, sajaucu platumu ar augstumu. Tātad kāds ir maksimālais augstums kas der?

User avatar
Ivars
Kluba biedrs
Posts: 4951
Joined: 13 Nov 2014, 11:32
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Ivars » 03 Apr 2017, 15:07

Šķiet, ka tā arī bija. Neko vairāk par 175 nevajag likt.
Reiz sēju iekš C4, kuram AKB bija 185 vai 190mm un bez + aizsarga. Mans dibens to ļoti labi atceras.

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby archiijs » 04 Apr 2017, 12:29

Ja mana pirms gadiem atrastā informācija ir pareiza, Max ko tur var ielikt 315x175x175, oriģināli esot 278x175x175, citādi Ivaram taisnība

Sent from my XT1092 using Tapatalk
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
jfk
Posts: 292
Joined: 20 Mar 2015, 17:27
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby jfk » 04 Apr 2017, 20:32

Skaidrs, paldies par info.

User avatar
Cirslītis
Site Admin
Posts: 4599
Joined: 13 Nov 2014, 00:36
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Cirslītis » 26 Jun 2017, 21:16

Jautājums bOOOOst speciālistiem vai vienkārši kādam, kuram ir pulkstenis, kurš attēlo spiedienu, kuru ģenerē turbīna ieplūdē.
Drīzāk lūgums-gribētu aizņemties tā saucamo bOOst pulksteni. Uz nedēļu aptuveni. Ikdienā man to nevajag un nevajadzēs.

User avatar
anrijs
Posts: 76
Joined: 04 Feb 2015, 10:43
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby anrijs » 26 Jun 2017, 21:56

Stāv viens, jauns boost gauge, varu aizdot.

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9708
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 26 Jun 2017, 22:24

ja kas, ir arī šis pieejams
Image
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
Ivars
Kluba biedrs
Posts: 4951
Joined: 13 Nov 2014, 11:32
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Ivars » 18 Jul 2017, 09:48

IMG_0461.JPG

Klikojam uz bildes, lai redzētu viņu pareizā leņķī

Situācija tāda - Passat ar noņemtu IMO vadības blokā.
Visu laiku viss bija labi, bet vakar sanāca noswapot aizdedzes atslēgu uz citu
Ar neatvienotu AKB tika atvienots IMO raidītājs pie aizdedzes serdenes.
Saliekot visu atpakaļ mirgo IMO lampiņa panelī. Paziņojums redzams bildē.
Mašīna nost neslāpst, ir pilnībā braucama, bet paneļa fen-šui ir izjaukts - tagad deg četras lampiņas, nevis trīs.

Kā to var risināt?
Paziņojuma nodzēšana ar VAG COM (Clear fault codes) nepalīdz, protams.

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9708
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 18 Jul 2017, 09:52

Jautājums ir - kāpēc bilde ar kājām gaisā ? :hihi: (eh nepaspēju pirms edita)
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9708
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 18 Jul 2017, 09:56

citais "raidītājs" beigts ?
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby wth » 18 Jul 2017, 10:00

Pirmkārt, "kļūda" skaidri un gaiši norāda, ka jāizmanto CITS BLOKS kļūdu lasīšanai - ar adresi 17 (instrumentu panelis). Tad, iespējams, arī kļūs skaidrāks, kas notiek.

Visticamāk Aig versija par beigtu IMMO lasītāju. Starp citu, citās ziņās - tas nav raidītājs, bet gan raidītājs-uztvērējs. Raiduztvērējs.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
Ivars
Kluba biedrs
Posts: 4951
Joined: 13 Nov 2014, 11:32
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Ivars » 18 Jul 2017, 10:40

Paldies. Vācu valodu nesaprotu un vakar nebija iekāriena meklēties tālāk.
Tuvākajās dienās meklēšu laiku, lai apskatītos ko pie instrumentiem saka.

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9708
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 18 Jul 2017, 10:54

Vispār interesanti - tas teksts neizskatās pēc VCDS softa ziņojuma. Vai tiešām tur ir uztaisīts devaiss, kurš atbild uz 25 un pasaka, ka jāskatās 17 ?
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby wth » 18 Jul 2017, 11:01

Panelis reaģē gan uz 25 gan uz 17. Uz 25 tas uzgnusī, ka "nevēlos par to runāt šādā veidā" un viss. Jā, tieši panelis atbild, nevis softs to "izdomā".
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9708
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 18 Jul 2017, 11:06

Tā, nu un tagad jautājums no manis. Kā zināms, jau dažas nedēļas notiek cīniņš ar subārkārbu. Nu tur problēmiņas tādas un šitādas, troksnīši tādi un šitādi. Protams, saprotu, ka no auto, kurā ir taupīts uz materiāliem pilnīgi visur, nevar sagaidīt tādu komfortu kā no audi kārbas, bet tomēr... Tātad vēlos parunāt par vienu no troksnīšiem: izkustamies no vietas, ieliekam 2. robā, apgriezieni ~1.5k. Nospiežam gāzi grīda, un atskan "hrrrr" apmēram līdz 2kpm. Ar trešo tas pats. Ar 1., 4. un 5. nevar saprast vai ir vai nav. Tad nu jautājums sekojošs - vai varētu būt, ka motors (4cil benzīna opozītnieks, vienmasas spararats) šajā apgriezienu diapazonā strādā tik nevienmērīgi, ka tomēr atrod kādu nelielu lufti kārbā vai sajūgā, kuru patirināt?
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby wth » 18 Jul 2017, 11:21

Nav vienkārši jancīga izplūdes rezonanse tajā apgriezienu diapazonā, kas atbalsojas pret kārbu/tuneli/motortelpu un skan vienkārši pēc dīvaina nezinkā?

Vēl variants - liela slodze, mazi apgriezieni - moš detonācija (vai vismaz neoptimāla aizdedzes apsteidze)? Hvz kā tiem subāriem aizdedzes vadība strādā, kaut gan laiks droši vien tur ir pietiekams, tam motoram būtu jābūt izjukušam vai detonācijas vadībai iejaucoties apklusušam. Aizdedzes tak pilnībā elektroniska, jā? Nekādu sadalītāju tak nav?

A moš tiešām ir kā saki - spararats ir tik viegls, ka pie tik zemiem apgriezieniem motors pats sevi sabremzē, "dancinot" kārbu un sajūgu?
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9708
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 18 Jul 2017, 11:29

Izpūtējs ... hvz, itkā tas skan savādāk, un pirmais tika savests kārtībā. Vienīgais, kas tam vēl var grabēt ir izplūdes kolektora aizsargi, bet tie tiešām skan savādāk.
Par detonāciju es arī aizdomājos. Aizdedze ir bez sadalītāja. Kā strādā - hvz. Vispār man īsti labi nepatīk kā strādā, jo bija tas gļuks, ka nevar pielaist, ja ir padarbināts neilgi (par šo gan ir doma, ka vajadzētu nočekot vai sprauslas nemiež, bet tam, protams, nevar to tik viegli izdarīt), kā arī ļoti lēni krīt apgriezieni pie atlaistas gāzes. Nu jā, vagcomu es tam pieslēgt pagaidām nemāku, bet ir plāns tomēr iemācīties. Par detonāciju runājot - tika ieliets 98, bet troksnis nemainījās.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
Ivars
Kluba biedrs
Posts: 4951
Joined: 13 Nov 2014, 11:32
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Ivars » 19 Jul 2017, 09:02

Turpinot iepriekšējo IMO stāstu
Instrumentos pēc kļūdu nodzēšanas rādās tik šis
Image

Lampiņa mirgo tā pat.

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

Re: Jautājumi / Atbildes

Postby wth » 19 Jul 2017, 11:00

Nekontakts vados pie lasītāja vai lasītāja defekts. Sākumā satīrīt vadus un tad domāt ko darīt ar pašu lasītāju.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
Ivars
Kluba biedrs
Posts: 4951
Joined: 13 Nov 2014, 11:32
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Ivars » 19 Jul 2017, 12:06

Ok, šovakar varbūt sanāks apmainīt lasītājus - uzlikt to, kas bija pirms tam.


Return to “Par visu un neko”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests