Jautājumi / Atbildes

Garais
Kluba biedrs
Posts: 4004
Joined: 17 Nov 2014, 20:50
Location: Riga
Gender: None specified
Contact:

Re: Jautājumi / Atbildes

Postby Garais » 04 Aug 2018, 09:21

Kaut kādā poļu noliktavas plauktā nav atrodams jauns dzelzs gabals?
Es kļūdos. Iespējams arī tagad ...

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9708
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 04 Aug 2018, 11:22

Varbūt ir. Drīzāk gan čehu noliktavā. Diemžēl LV "dīleris" pagaidām nav spējīgs atbildēt uz šo jautājumu.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9708
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 04 Aug 2018, 12:44

2018-08-04 12.41.56.jpg


Bet, ja šite izurbtu caurumu un izbāztu cauri skrūvi (bišku resnāku par to, kas bildē), kādu brīdi taču turētos, ne?
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
alexis
Posts: 413
Joined: 09 Apr 2015, 23:40
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby alexis » 04 Aug 2018, 21:38

Skrūve ilgi neturēs, drīzāk tad šādus 2 vai pat 3 gab vienu iekš otra sasist tajā urbumā, būs stingrāk. Lauksaimniecības tehnikai bieži esmu līdzīgus risinājumus redzējis. Ar to urbuma diametru aizrauties nevajadzētu, jo tas var samazināt tās skavas izturību, kura izskatās, ka ir kopā ar pašu rāmi. Pašu šlici pirms savilkšanas papildus var mēģināt ar skrūvju/gultņu sēžu līmi sasmērēt. Tikai jāskatās, lai tās caurulītes būtu "cietās" un lai būtu saskaņoti izmēri, jo citreiz gadās, ka nākošo izmēru vairs iekšā nevar iesist.

edit: tikai tagad pamanīju, ka tur ir tā lielā izvirpotā rieva priekš skrūves, tad vairs tik cerīgi neizskatās. Varbūt vienīgi, ja tieši to vietu, kur būs urbums aizmetinātu un noslīpētu līdz šlices dziļākajam izmēram. :mrgreen:

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9708
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 04 Aug 2018, 22:37

Tu domāji dažādu diametru cauruļtapas sadzīt vienu iekš otras ? Var jau būt, ka šāds risinājums ir elastīgāks un nenolūzīs tik ātri kā skrūve. Ja vien netiks saplacināts. Jā, par to, ka tur ir tā izvirpotā rieva, es nepadomāju. Tā salauzīs jebko, ko tur iebāzīs.

Laikam jau jāpagaida pirmdiena, kad varētu ienākties skaidrība par detaļu pieejamību vai iespēju atjauno tās šlices.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
alexis
Posts: 413
Joined: 09 Apr 2015, 23:40
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby alexis » 04 Aug 2018, 23:31

Jā, tieši tā biju domājis. Ja tur kaut kas no šlicēm ir palicis pāri, tad saplacināties nevajadzētu. Cauruļtapa ieņems vietu arī tad, ja nedaudz tur kaut kas pakustēsies, skrūve vairs nē, bet visu sabojā tā rieva uz riņķi.
Es domāju, ka nav problēmu uztaisīt to asi jaunu un labāk viņu būtu taisīt bez rievas uz rinķi, bet tikai ar iefrēzējumu skrūvei, būtu lielāks saskares laukums. Saspiežamajās skavās šlices palika dzīvas?

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9708
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 04 Aug 2018, 23:50

Vienam no šlicēm nav nekā vairs. Saspiežamajās skavās arī nav, bet man ir tā detaļa no donora, kam viss ir labi. To čakarēt ar urbšanu netaisos.

Par jauna taisīšanu būs jādomā, bet nesaprotu, kā tas zobrats tur dabūts virsū. Visticamāk uzpresēts uzkarsēts.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
alexis
Posts: 413
Joined: 09 Apr 2015, 23:40
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby alexis » 05 Aug 2018, 00:06

Tā varētu būt. Čehijā tā detaļa ap 130eur maksā. Tikai hz kādēļ tur nevarēja būt iefrēzējums skrūvei un viss, jo dēļ tās rievas puse no tām skavas šlicēm nemaz neizmantojās.
Jau agrāk biju dzirdējis, ka ar stūri ir kaut kādas problēmas un pārtaisa uz hidrauliku.
https://fermer.ru/forum/minitekhnika-i- ... 579487_158

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9708
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 05 Aug 2018, 00:23

Nu puse gluži nē, bet trešdaļa noteikti.

Stūres risinājums tiešām ir diezgan tizls tam traktoram. Ļoti smaga, braucot pa nelīdzenu virsmu neiespējami noturēt to traktoru taisni. Rezultātā 4. ātrums arī ir faktiski lietojams tikai pa gludu asfaltētu ceļu, ja nevēlies nokļūt grāvī.

Ir pieejams arī OEM risinājums hidrauliskai stūrei. Kaut kad par to interesējos, ja pareizi atceros, maksāja latos štuku ar kapeikām. Taču mani atbaidīja tas, ka tam vispār nav tiešas piedziņas. Tas nozīmē, ka tiklīdz kaut kas notiek ar hidrauliku, traķis nav stūrējams nemaz, kas to padara tikpat nelietojamu, kā manējo pašlaik. 14 gadu laikā mani 1x ir pievīlis hidraulikas sūknis, 2-3 reizes siksnas, 1x plīsusi šļauka, un , protams, 1x noķīlēja motors. Itkā jau tas nav daudz, bet tomēr - visos šajos gadījumos palikt bez stūres negribas.
Varētu jau taisīt pats, bet tas paņems daudz laika. Un tad jau varbūt labāk nopirkt kādu lietotu japāni ?
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
alexis
Posts: 413
Joined: 09 Apr 2015, 23:40
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby alexis » 05 Aug 2018, 00:45

99% traktoru ir hidrauliskā stūre bez atgriezeniskās saites. Kamēr nepārsprāgst šļūtene uz hidrocilindru vai nebeidzas eļļa, tikmēr viņš ir stūrējams, nedaudz var pastūrēt arī neiedarbinātu. Problēmas varētu būt ar hidraulikas piejūgšanu esošajai hidraulikai, visdrīzāk, ka būtu jātaisa neatkarīga. Jāskatās, cik daudz tas traktors ir nepieciešams. Ja to visu pēctam varēs kaut kā izjaukt, tad varbūt uztaisa nofāzējumus un var mēģināt sametināt.

Nu, var jau arī kaut kur sānā piejūgt ceškas vai beškas stūres reiku. :crazy:

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9708
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 05 Aug 2018, 00:59

Domāju, ka oem risinājumam nevajadzētu būt problēmām ar hidraulikas piejūgšanu. Vienīgā problēma, ka no oriģinālās hidraulikas man ir palicis tikai sūknis un bāka :hihi:
Par sametināšanu jau domāju, bet diemžēl tad to mezglu vairs normāli izjaukt nevarēs, neizārdot visu traktoru. Ja citu variantu nebūs, nāksies.

Arī par ceškas/beškas reikām ir jau domāts :). Tikai tur baigi maz vietas.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

Garais
Kluba biedrs
Posts: 4004
Joined: 17 Nov 2014, 20:50
Location: Riga
Gender: None specified
Contact:

Re: Jautājumi / Atbildes

Postby Garais » 27 Sep 2018, 21:11

Kur palicis Spams?
Es kļūdos. Iespējams arī tagad ...

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9708
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 27 Sep 2018, 21:21

Starp citu, tā detaļa traķītim sen jau ir saremontēta, izgatavojot jaunu asi, un viss atkal funkcionē kā nākas. Tomēr bez hidraulikas, bet arī tas, ka vairs nav milzu brīvkustība jau ir liels pluss.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
Cirslītis
Site Admin
Posts: 4599
Joined: 13 Nov 2014, 00:36
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Cirslītis » 03 Dec 2018, 21:28

Garais wrote:Source of the post Kur palicis Spams?


Ir. Imanta nevaid miris.

Garais
Kluba biedrs
Posts: 4004
Joined: 17 Nov 2014, 20:50
Location: Riga
Gender: None specified
Contact:

Re: Jautājumi / Atbildes

Postby Garais » 14 Jun 2019, 13:39

Cirslītis wrote:
Garais wrote:Source of the post Kur palicis Spams?


Ir. Imanta nevaid miris.
Tukša skaņa
Es kļūdos. Iespējams arī tagad ...

User avatar
dzeee
Rakstītājs
Posts: 3295
Joined: 17 Nov 2014, 21:59
Location: Mārupes novads
Gender: Male
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby dzeee » 27 Jun 2019, 01:16

Tā, aktuāls jautājums! Stūres pastiprinātāja šķidrums/eļļa.
objekts a6 c5, ko liet?! rekomendācijas ko vajag, un ko nekādā gadījumā nevajag. te daudziem ir plaša pieredze! ;)
Audi A6 C5 Avant Quattro 2004 b/g!!! :twisted:

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9708
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 27 Jun 2019, 10:48

g004000m2
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
dzeee
Rakstītājs
Posts: 3295
Joined: 17 Nov 2014, 21:59
Location: Mārupes novads
Gender: Male
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby dzeee » 27 Jun 2019, 21:58

Aig wrote:g004000m2
Ja, kataloga kodu atrast es protu. Vairāk biju domājis par ražotājiem... Mollera pirkt nepavelk mans budžets.
Uzsitiju kkādu Swag. Gan jau ka būs labāk par to zanki kas tagad ir iekšā. Puikas izskalos sistēmu, un salies jaunu, cerēsim ka neizlidisu kāds kāsis. Mazums tā mašīna jau pieradusi pie tās netīras un izstrādātas eļļas.

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
Audi A6 C5 Avant Quattro 2004 b/g!!! :twisted:

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9708
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 27 Jun 2019, 23:40

Kad es pēdējoreiz pirku, tas swag bija dārgāks par oem.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
Madijs
Rakstītājs
Posts: 1507
Joined: 18 Nov 2014, 00:51
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Madijs » 28 Jun 2019, 16:57

Man laiku atpakaļ sanāca iepircīt šitādu biku pa daudz https://www.salidzini.lv/cena?q=motul+multi+atf+1l nu ta es viņu tagad leju visur. Nekādu problēmu itkā.
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)

User avatar
dzeee
Rakstītājs
Posts: 3295
Joined: 17 Nov 2014, 21:59
Location: Mārupes novads
Gender: Male
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby dzeee » 28 Jun 2019, 17:34

Aig wrote:Kad es pēdējoreiz pirku, tas swag bija dārgāks par oem.
Kkadi 9.xx litrs.

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
Audi A6 C5 Avant Quattro 2004 b/g!!! :twisted:

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9708
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Aig » 28 Jun 2019, 18:24

Nu ATF tomēr labāk nevajag liet tur, kur to nevajag liet.
Pat, ja iepircies par daudz.
Alus vietā taču nelietosi tikai tāpēc, ka iepircies par daudz.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby wth » 28 Jun 2019, 22:40

Dieva dēļ tikai ne ATF. Touaregam stūres sūkni samainīt bija viegli, bet ne lēti, un tikai tāpēc, ka kādam likusies laba doma tur ieliet sarkano ATF...
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
mdz
Hektora liecinieki
Posts: 4887
Joined: 18 Nov 2014, 00:38
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby mdz » 28 Jun 2019, 22:57

BMW stūres sistēmā standartā nāk ATF un saviem abiem lūžņiem arī salēju ATF, problēmu neredzu.
Powered by Hektors & Divi litri
Listen to SLAYER

User avatar
Ivars
Kluba biedrs
Posts: 4951
Joined: 13 Nov 2014, 11:32
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / Atbildes

Postby Ivars » 11 Jul 2019, 12:18

wth wrote:Source of the post Dieva dēļ tikai ne ATF. Touaregam stūres sūkni samainīt bija viegli, bet ne lēti, un tikai tāpēc, ka kādam likusies laba doma tur ieliet sarkano ATF...

Paskaties Foresteram uz stūres pastiprinātāja šķidruma vāciņu.
VAG lēju oem. Arts reiz šo iemācīja. Ja lejot ko citu, tad var interesanti sanākt. Vienreiz nācās ieliet random, it kā atbilstošu šķidrumu iekš C5. Pēc laika reiku mainīju. Hvz vai sakritība vai nav, bet oem nav nemaz tik dārgs. Zem 20 e/l


Return to “Par visu un neko”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests