Page 29 of 40

Re: Jautājumi / Atbildes

Posted: 09 Jul 2016, 12:34
by Cirslītis
Uz kuru. Vai tam nav nozīmes?


.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 09 Jul 2016, 12:36
by Aig
Ā tikai vispirms vajag izknibināt gala aizbāzni, ja tāds tur vēl ir.

Principā vienalga, bet tipiski to dara pavērtai durvei uz pakaļgalu, jo uz priekšgalu nevar - priekšā spārns vai otra durve.

Re: Jautājumi / Atbildes

Posted: 09 Jul 2016, 14:07
by Cirslītis
Aizbāžņi ir,durvis noņemtas un izjauktas-panna atsevišķi. Poldys! Znač skrūves nav jāmeklē kkādas. Ja nu gatersamorezi_pārsteigumiņi. :mrgreen:


.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 09 Jul 2016, 14:58
by Aig
Oriģināli nē. Durvē ir tapas, uz tām ir uzāķētas plastmasas figņas, uz kurām, savukārt, ir uzstumts moldings.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 14 Jul 2016, 23:52
by tolx
a4 b5 ar 1.8 (t)... uz ko var uzrauties? lūgtum prātīgas atbildes. :crazy:

Jautājumi / Atbildes

Posted: 14 Jul 2016, 23:58
by Ivars
Ķēdes spriegotājs
Beigta turbīna
Eļļas sūknis
Spoles
N75
ABS bloks

Jautājumi / Atbildes

Posted: 14 Jul 2016, 23:59
by Ivars
Un, protams, eļļas ēšana

Jautājumi / Atbildes

Posted: 15 Jul 2016, 00:01
by Aig
nekroslēdži ir tikai pasātiem ?

Jautājumi / Atbildes

Posted: 15 Jul 2016, 00:03
by mdz
jup

Jautājumi / Atbildes

Posted: 15 Jul 2016, 00:33
by tolx
Ivaarij, cik no tā var pārbaudīt neizjaucot?
šitas izskatās labi,bet laikam jau nevajag: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... ghemk.html

Jautājumi / Atbildes

Posted: 15 Jul 2016, 01:05
by Ivars
Grūti neizjaucot. Kompresiju vel būtu vērtīgi pamērīt.
Pa lielam neviens no tiem mezgliem nemaksā vairāk par 100 EUR. Galvenais, lai virsbūve ir laba.
Šim konkrētajam izskatās labs salons un BOSE, ja viņa tur aiz sietiem ir.

Ja kas, ir labs VW Passat :mrgreen:

Jautājumi / Atbildes

Posted: 15 Jul 2016, 01:15
by mdz
laba k03 nāk krietni virs 100, spriegotājs kopā ar visu, kas jamaina pa ceļam arī būs vairāk, ja atmetās eļļas sūknis, tad pirmkārt jācer, ka tas sūds nav parāvis sev kautko līdzi un tur jau var spīdēt cits dzinējs. :hihi:
Tas viss, protams, neierēķinot darbu.
Ja man pie apskates neļautu nopogāt vārstu vaku, es pasūtītu [cenzēts]. :mrgreen:

Jautājumi / Atbildes

Posted: 15 Jul 2016, 09:30
by tolx
nu labi, paliks pie atmosfēras un cerēs ka būs ok.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 15 Jul 2016, 19:32
by tolx
B5 preface klima visu laiku pūš karstu. Ko darīt? Der arī linki uz vērtīgiem topikiem.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 15 Jul 2016, 20:07
by Aig
Nu.... viss kā parasti. Sākam ar kļūdām. http://quattro.lv/old/climate.html

Jautājumi / Atbildes

Posted: 15 Jul 2016, 20:33
by mdz
.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 15 Jul 2016, 20:33
by mdz
.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 15 Jul 2016, 20:41
by tolx
Wut? Es vispār varētu pie tevis ciemos aizbraukt ar šito kasti. Nu un pie wth ar gāzītēm arī :crazy: Image

Jautājumi / Atbildes

Posted: 15 Jul 2016, 21:13
by tolx
Kļūdas dafiga. [cenzēts]

Jautājumi / Atbildes

Posted: 15 Jul 2016, 23:50
by tolx
Aigaram paldies par linku. Atšifrējām. Ir slikti:

02.1 (G86) Interior Temperature Sensor, in Headliner, static open (*02.1)
05.3 Outside Air (Ambient) Temperature Sensor, front, sporadic open
07.1 (G109) Ambient Temperature Sensor at Fresh Air Blower, static open (*07.1)
07.3 Ambient Temperature Sensorat Fresh Air Blower, sporadic open
08.5 Temperature Regulator Flap, static block (*08.5)
08.7 Temperature Regulator Flap, sporadic block
11.3 Central Flap Motor Potentiomenter, sporadic open
11.4 Central Flap Motor Potentiometer, sporadic short
11.5 Central Flap, static block (*11.5)
11.6 Central Flap Motor Potentiometer, malfunction
11.7 Central Flap, sporadic block
13.5 Footwell/Defroster Flap, static block (*13.5)
13.6 Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer, malfunction
13.7 Footwell/Defroster Flap, sporadic block
15.7 Air Flow Flap, sporadic block
29.4 Belt slip detection "hard," sporadic


Kaut kas jau ir sagooglēts, bet svētdien turpinās, arī ar kompi.
Trakākais ir temperatūras lietas, jo šobrīd pūš karstu tikai. CIk saprotu, temperatūras motoriņam tieku klāt zem bardačoka.
Ar sensoriem ko darīt? Vadi, paši sensori vai kas? Un ko vispar šajā kontekstā nozīmē sporadic?
Paldies par atbildēm jau iepriekš.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 15 Jul 2016, 23:53
by Aig
Ojā, pilns komplekts.
Vobšem vajag ar vagcomu nodzēst kļūdas un tad skatīties, kas uzrodas no jauna. Vispirms jālabo tos, kas ir static.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 15 Jul 2016, 23:54
by wth
"sporadic" ir "reizēm ir reizēm nav", VCDS terminoloģijā - "intermittent"

Kļūdas vajag nodzēst un skatīties tad, klimpām patīk saēsties vecus mēslus un tos čakli turēt. Otra lieta, ko vajadzētu izdarīt, ir Output tests ar VCDS, klapēm patīk vienkārši tizlā kārtā iestāvēties.

Devēju kļūdu ir tik daudz, ka sāk rasties aizdomas, ka kaut kas nav kārtībā ar pašu klimpas bloku un/vai tā pravodku, patiesībā.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 15 Jul 2016, 23:56
by Aig
šito nah, wth jau pateica, bet izdzēst nevar ;(

Jautājumi / Atbildes

Posted: 15 Jul 2016, 23:58
by Aig
Iespējams vadības bloks mainīts, output tests nav izpildīti, tāpēc tas nezin pareizās gala pozīcijas motoriņiem. Varbūt vēl kautkad palaists ar kārtīgi nepiespraustiem vadiem un tāpēc dabūjis tās sensoru kļūdas.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 16 Jul 2016, 08:17
by tolx
Ok, būsim darīt