Page 35 of 40

Jautājumi / Atbildes

Posted: 24 Mar 2017, 11:59
by Oss
Garais wrote:Darba vajadzībām. TAG'ošanai

Instrumentu veikalā INSTRO arī ir

Jautājumi / Atbildes

Posted: 24 Mar 2017, 12:57
by Val
mad wrote:
tolx wrote:Audi VDO eļļas pulkstenim un devējam augšējā robeža ir 5 bar. Kas notiks ja es tos pieskrūvēšu motoram kam aukstam eļļas spiediens ir ap 7 bar?
Salauzīs devēju vai vnk neko nerādīs?



Man kobrim ir tāds variants, 1.8t uzgāzējot rāda līdz galam un vēl drusciņ. Nekas viņam nenotiek.

Uhu. Tad jau bulta būtu sasista visiem, kuri pievienojuši elektrībai, bet spiediena devēju aizmirsuši pieslēgt.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 24 Mar 2017, 16:35
by mad
Nu bultai jau toč nekas nenotiks, es domāju jautājums vairāk par to, vai devēju nevar nobeigt ar lielāku spiedienu kā tam paredzēts, bet man liekas, ka tā starpība nav tik liela, lai par to būtu vērts uztraukties un tur noteikti ir kāda rezerve. Katrā ziņā man viņš pāris gadus jau tādā režīmā strādā un viss ir labi.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 03 Apr 2017, 14:29
by jfk
Ceškai tā kā vajadzētu jaunu akumulatoru, 175mm augstums der vai vajag meklēt zemāku? Aķis atrodas zem aizmugurējā beņķa.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 03 Apr 2017, 14:32
by Ivars
Der

Jautājumi / Atbildes

Posted: 03 Apr 2017, 14:40
by jfk
Ups, sajaucu platumu ar augstumu. Tātad kāds ir maksimālais augstums kas der?

Jautājumi / Atbildes

Posted: 03 Apr 2017, 15:07
by Ivars
Šķiet, ka tā arī bija. Neko vairāk par 175 nevajag likt.
Reiz sēju iekš C4, kuram AKB bija 185 vai 190mm un bez + aizsarga. Mans dibens to ļoti labi atceras.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 04 Apr 2017, 12:29
by archiijs
Ja mana pirms gadiem atrastā informācija ir pareiza, Max ko tur var ielikt 315x175x175, oriģināli esot 278x175x175, citādi Ivaram taisnība

Sent from my XT1092 using Tapatalk

Jautājumi / Atbildes

Posted: 04 Apr 2017, 20:32
by jfk
Skaidrs, paldies par info.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 26 Jun 2017, 21:16
by Cirslītis
Jautājums bOOOOst speciālistiem vai vienkārši kādam, kuram ir pulkstenis, kurš attēlo spiedienu, kuru ģenerē turbīna ieplūdē.
Drīzāk lūgums-gribētu aizņemties tā saucamo bOOst pulksteni. Uz nedēļu aptuveni. Ikdienā man to nevajag un nevajadzēs.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 26 Jun 2017, 21:56
by anrijs
Stāv viens, jauns boost gauge, varu aizdot.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 26 Jun 2017, 22:24
by Aig
ja kas, ir arī šis pieejams
Image

Jautājumi / Atbildes

Posted: 18 Jul 2017, 09:48
by Ivars
IMG_0461.JPG

Klikojam uz bildes, lai redzētu viņu pareizā leņķī

Situācija tāda - Passat ar noņemtu IMO vadības blokā.
Visu laiku viss bija labi, bet vakar sanāca noswapot aizdedzes atslēgu uz citu
Ar neatvienotu AKB tika atvienots IMO raidītājs pie aizdedzes serdenes.
Saliekot visu atpakaļ mirgo IMO lampiņa panelī. Paziņojums redzams bildē.
Mašīna nost neslāpst, ir pilnībā braucama, bet paneļa fen-šui ir izjaukts - tagad deg četras lampiņas, nevis trīs.

Kā to var risināt?
Paziņojuma nodzēšana ar VAG COM (Clear fault codes) nepalīdz, protams.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 18 Jul 2017, 09:52
by Aig
Jautājums ir - kāpēc bilde ar kājām gaisā ? :hihi: (eh nepaspēju pirms edita)

Jautājumi / Atbildes

Posted: 18 Jul 2017, 09:56
by Aig
citais "raidītājs" beigts ?

Jautājumi / Atbildes

Posted: 18 Jul 2017, 10:00
by wth
Pirmkārt, "kļūda" skaidri un gaiši norāda, ka jāizmanto CITS BLOKS kļūdu lasīšanai - ar adresi 17 (instrumentu panelis). Tad, iespējams, arī kļūs skaidrāks, kas notiek.

Visticamāk Aig versija par beigtu IMMO lasītāju. Starp citu, citās ziņās - tas nav raidītājs, bet gan raidītājs-uztvērējs. Raiduztvērējs.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 18 Jul 2017, 10:40
by Ivars
Paldies. Vācu valodu nesaprotu un vakar nebija iekāriena meklēties tālāk.
Tuvākajās dienās meklēšu laiku, lai apskatītos ko pie instrumentiem saka.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 18 Jul 2017, 10:54
by Aig
Vispār interesanti - tas teksts neizskatās pēc VCDS softa ziņojuma. Vai tiešām tur ir uztaisīts devaiss, kurš atbild uz 25 un pasaka, ka jāskatās 17 ?

Jautājumi / Atbildes

Posted: 18 Jul 2017, 11:01
by wth
Panelis reaģē gan uz 25 gan uz 17. Uz 25 tas uzgnusī, ka "nevēlos par to runāt šādā veidā" un viss. Jā, tieši panelis atbild, nevis softs to "izdomā".

Jautājumi / Atbildes

Posted: 18 Jul 2017, 11:06
by Aig
Tā, nu un tagad jautājums no manis. Kā zināms, jau dažas nedēļas notiek cīniņš ar subārkārbu. Nu tur problēmiņas tādas un šitādas, troksnīši tādi un šitādi. Protams, saprotu, ka no auto, kurā ir taupīts uz materiāliem pilnīgi visur, nevar sagaidīt tādu komfortu kā no audi kārbas, bet tomēr... Tātad vēlos parunāt par vienu no troksnīšiem: izkustamies no vietas, ieliekam 2. robā, apgriezieni ~1.5k. Nospiežam gāzi grīda, un atskan "hrrrr" apmēram līdz 2kpm. Ar trešo tas pats. Ar 1., 4. un 5. nevar saprast vai ir vai nav. Tad nu jautājums sekojošs - vai varētu būt, ka motors (4cil benzīna opozītnieks, vienmasas spararats) šajā apgriezienu diapazonā strādā tik nevienmērīgi, ka tomēr atrod kādu nelielu lufti kārbā vai sajūgā, kuru patirināt?

Jautājumi / Atbildes

Posted: 18 Jul 2017, 11:21
by wth
Nav vienkārši jancīga izplūdes rezonanse tajā apgriezienu diapazonā, kas atbalsojas pret kārbu/tuneli/motortelpu un skan vienkārši pēc dīvaina nezinkā?

Vēl variants - liela slodze, mazi apgriezieni - moš detonācija (vai vismaz neoptimāla aizdedzes apsteidze)? Hvz kā tiem subāriem aizdedzes vadība strādā, kaut gan laiks droši vien tur ir pietiekams, tam motoram būtu jābūt izjukušam vai detonācijas vadībai iejaucoties apklusušam. Aizdedzes tak pilnībā elektroniska, jā? Nekādu sadalītāju tak nav?

A moš tiešām ir kā saki - spararats ir tik viegls, ka pie tik zemiem apgriezieniem motors pats sevi sabremzē, "dancinot" kārbu un sajūgu?

Jautājumi / Atbildes

Posted: 18 Jul 2017, 11:29
by Aig
Izpūtējs ... hvz, itkā tas skan savādāk, un pirmais tika savests kārtībā. Vienīgais, kas tam vēl var grabēt ir izplūdes kolektora aizsargi, bet tie tiešām skan savādāk.
Par detonāciju es arī aizdomājos. Aizdedze ir bez sadalītāja. Kā strādā - hvz. Vispār man īsti labi nepatīk kā strādā, jo bija tas gļuks, ka nevar pielaist, ja ir padarbināts neilgi (par šo gan ir doma, ka vajadzētu nočekot vai sprauslas nemiež, bet tam, protams, nevar to tik viegli izdarīt), kā arī ļoti lēni krīt apgriezieni pie atlaistas gāzes. Nu jā, vagcomu es tam pieslēgt pagaidām nemāku, bet ir plāns tomēr iemācīties. Par detonāciju runājot - tika ieliets 98, bet troksnis nemainījās.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 19 Jul 2017, 09:02
by Ivars
Turpinot iepriekšējo IMO stāstu
Instrumentos pēc kļūdu nodzēšanas rādās tik šis
Image

Lampiņa mirgo tā pat.

Re: Jautājumi / Atbildes

Posted: 19 Jul 2017, 11:00
by wth
Nekontakts vados pie lasītāja vai lasītāja defekts. Sākumā satīrīt vadus un tad domāt ko darīt ar pašu lasītāju.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 19 Jul 2017, 12:06
by Ivars
Ok, šovakar varbūt sanāks apmainīt lasītājus - uzlikt to, kas bija pirms tam.