Page 39 of 40

Re: Jautājumi / Atbildes

Posted: 04 Aug 2018, 09:21
by Garais
Kaut kādā poļu noliktavas plauktā nav atrodams jauns dzelzs gabals?

Jautājumi / Atbildes

Posted: 04 Aug 2018, 11:22
by Aig
Varbūt ir. Drīzāk gan čehu noliktavā. Diemžēl LV "dīleris" pagaidām nav spējīgs atbildēt uz šo jautājumu.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 04 Aug 2018, 12:44
by Aig
2018-08-04 12.41.56.jpg


Bet, ja šite izurbtu caurumu un izbāztu cauri skrūvi (bišku resnāku par to, kas bildē), kādu brīdi taču turētos, ne?

Jautājumi / Atbildes

Posted: 04 Aug 2018, 21:38
by alexis
Skrūve ilgi neturēs, drīzāk tad šādus 2 vai pat 3 gab vienu iekš otra sasist tajā urbumā, būs stingrāk. Lauksaimniecības tehnikai bieži esmu līdzīgus risinājumus redzējis. Ar to urbuma diametru aizrauties nevajadzētu, jo tas var samazināt tās skavas izturību, kura izskatās, ka ir kopā ar pašu rāmi. Pašu šlici pirms savilkšanas papildus var mēģināt ar skrūvju/gultņu sēžu līmi sasmērēt. Tikai jāskatās, lai tās caurulītes būtu "cietās" un lai būtu saskaņoti izmēri, jo citreiz gadās, ka nākošo izmēru vairs iekšā nevar iesist.

edit: tikai tagad pamanīju, ka tur ir tā lielā izvirpotā rieva priekš skrūves, tad vairs tik cerīgi neizskatās. Varbūt vienīgi, ja tieši to vietu, kur būs urbums aizmetinātu un noslīpētu līdz šlices dziļākajam izmēram. :mrgreen:

Jautājumi / Atbildes

Posted: 04 Aug 2018, 22:37
by Aig
Tu domāji dažādu diametru cauruļtapas sadzīt vienu iekš otras ? Var jau būt, ka šāds risinājums ir elastīgāks un nenolūzīs tik ātri kā skrūve. Ja vien netiks saplacināts. Jā, par to, ka tur ir tā izvirpotā rieva, es nepadomāju. Tā salauzīs jebko, ko tur iebāzīs.

Laikam jau jāpagaida pirmdiena, kad varētu ienākties skaidrība par detaļu pieejamību vai iespēju atjauno tās šlices.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 04 Aug 2018, 23:31
by alexis
Jā, tieši tā biju domājis. Ja tur kaut kas no šlicēm ir palicis pāri, tad saplacināties nevajadzētu. Cauruļtapa ieņems vietu arī tad, ja nedaudz tur kaut kas pakustēsies, skrūve vairs nē, bet visu sabojā tā rieva uz riņķi.
Es domāju, ka nav problēmu uztaisīt to asi jaunu un labāk viņu būtu taisīt bez rievas uz rinķi, bet tikai ar iefrēzējumu skrūvei, būtu lielāks saskares laukums. Saspiežamajās skavās šlices palika dzīvas?

Jautājumi / Atbildes

Posted: 04 Aug 2018, 23:50
by Aig
Vienam no šlicēm nav nekā vairs. Saspiežamajās skavās arī nav, bet man ir tā detaļa no donora, kam viss ir labi. To čakarēt ar urbšanu netaisos.

Par jauna taisīšanu būs jādomā, bet nesaprotu, kā tas zobrats tur dabūts virsū. Visticamāk uzpresēts uzkarsēts.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 05 Aug 2018, 00:06
by alexis
Tā varētu būt. Čehijā tā detaļa ap 130eur maksā. Tikai hz kādēļ tur nevarēja būt iefrēzējums skrūvei un viss, jo dēļ tās rievas puse no tām skavas šlicēm nemaz neizmantojās.
Jau agrāk biju dzirdējis, ka ar stūri ir kaut kādas problēmas un pārtaisa uz hidrauliku.
https://fermer.ru/forum/minitekhnika-i- ... 579487_158

Jautājumi / Atbildes

Posted: 05 Aug 2018, 00:23
by Aig
Nu puse gluži nē, bet trešdaļa noteikti.

Stūres risinājums tiešām ir diezgan tizls tam traktoram. Ļoti smaga, braucot pa nelīdzenu virsmu neiespējami noturēt to traktoru taisni. Rezultātā 4. ātrums arī ir faktiski lietojams tikai pa gludu asfaltētu ceļu, ja nevēlies nokļūt grāvī.

Ir pieejams arī OEM risinājums hidrauliskai stūrei. Kaut kad par to interesējos, ja pareizi atceros, maksāja latos štuku ar kapeikām. Taču mani atbaidīja tas, ka tam vispār nav tiešas piedziņas. Tas nozīmē, ka tiklīdz kaut kas notiek ar hidrauliku, traķis nav stūrējams nemaz, kas to padara tikpat nelietojamu, kā manējo pašlaik. 14 gadu laikā mani 1x ir pievīlis hidraulikas sūknis, 2-3 reizes siksnas, 1x plīsusi šļauka, un , protams, 1x noķīlēja motors. Itkā jau tas nav daudz, bet tomēr - visos šajos gadījumos palikt bez stūres negribas.
Varētu jau taisīt pats, bet tas paņems daudz laika. Un tad jau varbūt labāk nopirkt kādu lietotu japāni ?

Jautājumi / Atbildes

Posted: 05 Aug 2018, 00:45
by alexis
99% traktoru ir hidrauliskā stūre bez atgriezeniskās saites. Kamēr nepārsprāgst šļūtene uz hidrocilindru vai nebeidzas eļļa, tikmēr viņš ir stūrējams, nedaudz var pastūrēt arī neiedarbinātu. Problēmas varētu būt ar hidraulikas piejūgšanu esošajai hidraulikai, visdrīzāk, ka būtu jātaisa neatkarīga. Jāskatās, cik daudz tas traktors ir nepieciešams. Ja to visu pēctam varēs kaut kā izjaukt, tad varbūt uztaisa nofāzējumus un var mēģināt sametināt.

Nu, var jau arī kaut kur sānā piejūgt ceškas vai beškas stūres reiku. :crazy:

Jautājumi / Atbildes

Posted: 05 Aug 2018, 00:59
by Aig
Domāju, ka oem risinājumam nevajadzētu būt problēmām ar hidraulikas piejūgšanu. Vienīgā problēma, ka no oriģinālās hidraulikas man ir palicis tikai sūknis un bāka :hihi:
Par sametināšanu jau domāju, bet diemžēl tad to mezglu vairs normāli izjaukt nevarēs, neizārdot visu traktoru. Ja citu variantu nebūs, nāksies.

Arī par ceškas/beškas reikām ir jau domāts :). Tikai tur baigi maz vietas.

Re: Jautājumi / Atbildes

Posted: 27 Sep 2018, 21:11
by Garais
Kur palicis Spams?

Jautājumi / Atbildes

Posted: 27 Sep 2018, 21:21
by Aig
Starp citu, tā detaļa traķītim sen jau ir saremontēta, izgatavojot jaunu asi, un viss atkal funkcionē kā nākas. Tomēr bez hidraulikas, bet arī tas, ka vairs nav milzu brīvkustība jau ir liels pluss.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 03 Dec 2018, 21:28
by Cirslītis
Garais wrote:Source of the post Kur palicis Spams?


Ir. Imanta nevaid miris.

Re: Jautājumi / Atbildes

Posted: 14 Jun 2019, 13:39
by Garais
Cirslītis wrote:
Garais wrote:Source of the post Kur palicis Spams?


Ir. Imanta nevaid miris.
Tukša skaņa

Jautājumi / Atbildes

Posted: 27 Jun 2019, 01:16
by dzeee
Tā, aktuāls jautājums! Stūres pastiprinātāja šķidrums/eļļa.
objekts a6 c5, ko liet?! rekomendācijas ko vajag, un ko nekādā gadījumā nevajag. te daudziem ir plaša pieredze! ;)

Jautājumi / Atbildes

Posted: 27 Jun 2019, 10:48
by Aig
g004000m2

Jautājumi / Atbildes

Posted: 27 Jun 2019, 21:58
by dzeee
Aig wrote:g004000m2
Ja, kataloga kodu atrast es protu. Vairāk biju domājis par ražotājiem... Mollera pirkt nepavelk mans budžets.
Uzsitiju kkādu Swag. Gan jau ka būs labāk par to zanki kas tagad ir iekšā. Puikas izskalos sistēmu, un salies jaunu, cerēsim ka neizlidisu kāds kāsis. Mazums tā mašīna jau pieradusi pie tās netīras un izstrādātas eļļas.

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

Jautājumi / Atbildes

Posted: 27 Jun 2019, 23:40
by Aig
Kad es pēdējoreiz pirku, tas swag bija dārgāks par oem.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 28 Jun 2019, 16:57
by Madijs
Man laiku atpakaļ sanāca iepircīt šitādu biku pa daudz https://www.salidzini.lv/cena?q=motul+multi+atf+1l nu ta es viņu tagad leju visur. Nekādu problēmu itkā.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 28 Jun 2019, 17:34
by dzeee
Aig wrote:Kad es pēdējoreiz pirku, tas swag bija dārgāks par oem.
Kkadi 9.xx litrs.

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

Jautājumi / Atbildes

Posted: 28 Jun 2019, 18:24
by Aig
Nu ATF tomēr labāk nevajag liet tur, kur to nevajag liet.
Pat, ja iepircies par daudz.
Alus vietā taču nelietosi tikai tāpēc, ka iepircies par daudz.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 28 Jun 2019, 22:40
by wth
Dieva dēļ tikai ne ATF. Touaregam stūres sūkni samainīt bija viegli, bet ne lēti, un tikai tāpēc, ka kādam likusies laba doma tur ieliet sarkano ATF...

Jautājumi / Atbildes

Posted: 28 Jun 2019, 22:57
by mdz
BMW stūres sistēmā standartā nāk ATF un saviem abiem lūžņiem arī salēju ATF, problēmu neredzu.

Jautājumi / Atbildes

Posted: 11 Jul 2019, 12:18
by Ivars
wth wrote:Source of the post Dieva dēļ tikai ne ATF. Touaregam stūres sūkni samainīt bija viegli, bet ne lēti, un tikai tāpēc, ka kādam likusies laba doma tur ieliet sarkano ATF...

Paskaties Foresteram uz stūres pastiprinātāja šķidruma vāciņu.
VAG lēju oem. Arts reiz šo iemācīja. Ja lejot ko citu, tad var interesanti sanākt. Vienreiz nācās ieliet random, it kā atbilstošu šķidrumu iekš C5. Pēc laika reiku mainīju. Hvz vai sakritība vai nav, bet oem nav nemaz tik dārgs. Zem 20 e/l