Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

User avatar
alexis
Posts: 413
Joined: 09 Apr 2015, 23:40
Gender: None specified
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby alexis » 06 Mar 2016, 22:11

Lai ilgāk izvilktu, nu vismaz dēļ smiltīm, var tajā vietā, kur grozās pie tās lielās šeibas uzlikt uz riņķi filci vai ko tamlīdzīgu un nosiet ar drāti, vismaz smilšu dēļ neizdils. Pirmā izlaiduma t-150k ir gan priekšpusē pie kardāna, gan aizmugures pusē blīvējums, lai smiltis uzreiz nesabirst. Savējam salikām tāpat, atceros, ka iepriekš tur viss bija salipis betonā.

User avatar
Duums
Rakstītājs
Posts: 2460
Joined: 06 Dec 2014, 22:58
Gender: None specified
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby Duums » 06 Mar 2016, 22:31

Jap, man arī tāda doma bija, bet, tāpat tas nav ieguldījums nākotnē, pa lielam:crazy:
Man ir 85.gada T-150 K katalogs, bet tur tāpat viss pa pliko.
Kā jau teicu- nas ebut, a nam nekogo...

User avatar
alexis
Posts: 413
Joined: 09 Apr 2015, 23:40
Gender: None specified
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby alexis » 06 Mar 2016, 22:39

Tā nevar teikt, ka nav, nevar jau zināt vai iznākums būs tāds pats. :crazy:
Nezinu kurā gadā pazuda, bet rekur ir - http://www.autoopt.ru/auto/catalog/trac ... -150k/103/
56, 57, 34, 39, 79, 80

User avatar
Duums
Rakstītājs
Posts: 2460
Joined: 06 Dec 2014, 22:58
Gender: None specified
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby Duums » 06 Mar 2016, 23:00

Nu ok, kko domās un darīs, jo tas hlams tagad tā vai tā vēl stāv izjaukts un nesalikts. :D Paldies par linku. Vēl viss tikai priekšā. Tā ir- izjauc, tad citas ģelas, tad vēl visādas skujņas un tad pirms sezonas atceries- mļa, tak stopīts vel nav salikts :mrgreen:

User avatar
Cirslītis
Site Admin
Posts: 4599
Joined: 13 Nov 2014, 00:36
Gender: None specified
Contact:

Re: Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby Cirslītis » 06 Mar 2016, 23:19

Huh.
Transportnieki jau šodien atveda briedīti.
Sākotnēji plānojās pirmdien vakarā vai otrdien no rīta.
Diezgan smieklīgi bija,kad man vajadzēja no fūres nodzīt nost. Iekāpju iekšā,palaižu...a tālāk? :mrgreen: Bet viss čībā-robus sameklēju un izbraucu.


Image

User avatar
Duums
Rakstītājs
Posts: 2460
Joined: 06 Dec 2014, 22:58
Gender: None specified
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby Duums » 06 Mar 2016, 23:27

Briedis kantainais- značit, ies :)

User avatar
Cirslītis
Site Admin
Posts: 4599
Joined: 13 Nov 2014, 00:36
Gender: None specified
Contact:

Re: Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby Cirslītis » 08 Mar 2016, 18:18

Kantains un liels. Tas tur nav belaks. Lai gan-augstumā viens pret viens. Tik masīvāks izskatās. Nu un biš platāks-karpeļu vagās neies laikam. :crazy:
Īsumā-frontālais,priekšējā uzkare,priekšējais PTO. 3 hidraulikas izvadi. 20gaņģi uz priekšu,12 reversējami. Grupas caur sajūgu slēdzamas,pusītes ar kloķi. Meh kārba. Frontālajam piespiešana arīdzan ir. Frontālajam arīdzan hidraulikas izvads-ar el vārstu.
PTO aizmugurē ar 540, 540E un 1000 rpm.
Patīkams ir sēdeklis-pneimatiskais.
Dūm,ir tolks pihāt iekšā darba apgaismojumā hrenonus-būs jēga? Ir pieredze?
Pirms tam jāpārmazgā papildniekiem lukturiem stikli-biš pasūnojuši liekas. Moš tikai liekas.

User avatar
Duums
Rakstītājs
Posts: 2460
Joined: 06 Dec 2014, 22:58
Gender: None specified
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby Duums » 08 Mar 2016, 19:06

A nafigam xeņu traktaram?
Satīri visas lampas no putekļiem, nu tur reflektorus, stiklus un tā, gaismas uzlabosies. Katru gadu pirms sezonas Valtrai satīru lampas, itkā hermētiskas, bet tik un tā saput viņas pa gadu. Man Valtrai aizmugurē ir 2 darba, priekšā arī 2 darba un četras tuvie/tālie saslēdzot augšā tuvos/tālos+ 2 darba ir kā dienas laikā. Nu ja Briedim moš jau padeguši reflektori darba gaismām, pārej uz led. Uzliku vot kak raz nedēļu atpakaļ belim 2 ledus augšā, nahrenizējot halogenkas. Ir forši, tikai varētu foršāk, ja būtu vairāk lm. Kkādas čainas pa 16 eur gabalā. Ja būtu ņēmis wurtā 2 gab ar vairāk lm, tad tur viens maksā kkas ap 56 eur laikam, bet viņiem tagad kkādas atlaides, tā ka moš i lētāk tagad kkas... Un strāvu patērē tik, ka pat voltmetrs belim neuzrāda ka ir kāds patērētājs.

User avatar
Cirslītis
Site Admin
Posts: 4599
Joined: 13 Nov 2014, 00:36
Gender: None specified
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby Cirslītis » 09 Mar 2016, 00:40

Lumeni, lumeni.

Well, ok-skaidrības tāpat nebūs, iekams paprovēšu salīdzināt. Kvēlspuldzi un hrenonu. Nav tā, ka mirtu nost dēļ hrenona-prosta interesē-ir vai nav tolks. Nu, un-jā, ir iekrājušies bloki. Pārsvarā-izravētie no abām ceškām pēc pirkšanas, kā arī vēl šis-tas.

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9710
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby Aig » 09 Mar 2016, 00:42

Nez, traķim piemērotāki nebūtu 100W(vai vairāk) halogēni ?
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
Cirslītis
Site Admin
Posts: 4599
Joined: 13 Nov 2014, 00:36
Gender: None specified
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby Cirslītis » 09 Mar 2016, 00:46

Danuna, ir jau kautkur robeža. 2x100W tas jau ir pāri pa 15A. Ja vēl priekšā pāris un aizmugurē-kautkur jau sākas pārāk liels patēriņš. Nu un tagad likt relejus, vilkt treknāku pravodku, un vispār-meklēt fanārus, kuri nesačakarēsies pie tām 100+w spuldzēm-to es negribu pilnīgi droši. Palikšu pie tā, kas ir, ja hrenons nebūs prikolīgs iekš tiem pašiem abažūriem.

User avatar
tolx
Rakstītājs
Posts: 3214
Joined: 06 Jan 2015, 16:32
Location: Rīga
Gender: None specified
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby tolx » 09 Mar 2016, 20:40

Normālas led darba gaismas nāk kaut kur starp 30 un 40eur, IunA gultņu bodē ir daudz uz vietas. Kluba bobikiem tādas sakrāmētas, spīzd ka prieks.
Image

User avatar
Cirslītis
Site Admin
Posts: 4599
Joined: 13 Nov 2014, 00:36
Gender: None specified
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby Cirslītis » 09 Mar 2016, 20:42

Nav gluži tā, ka par velti. Bet ok, paldies par hintu!

User avatar
Cirslītis
Site Admin
Posts: 4599
Joined: 13 Nov 2014, 00:36
Gender: None specified
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby Cirslītis » 09 Mar 2016, 20:44

Bai ze vei-kurš modelis?

User avatar
tolx
Rakstītājs
Posts: 3214
Joined: 06 Jan 2015, 16:32
Location: Rīga
Gender: None specified
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby tolx » 09 Mar 2016, 23:01

Nepateikšu konkrēti gan, bet tie būs prātīgāki par ksenoniem. VIspār, nav jau nekādu problēmu LED dabūt LV.
Image

User avatar
Duums
Rakstītājs
Posts: 2460
Joined: 06 Dec 2014, 22:58
Gender: None specified
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby Duums » 10 Mar 2016, 00:19

Cirslītis wrote:Pie vienādiem zirgiem-nebelarusi kautkā pārsvarā ie biš spēcīgāki, kā belarusi. Arī nebelarusi_85 gada utt. hvz, kādēļ tā. Ok, uz vilkšanu nevar skatīties-lielāka masa pie vieniem un tiem pašiem zirgiem arī vilks labāk. Bet tā pati PTO, ka ir spēcīgāka-vot tas ir interesanti.

Nu beļiem pto ir uz "lentām", NEbeļiem zobratiņi, līdz ar to- viss kas nāk no motora, paliek zobratiņos, nevis kkur bišķi paslīd pa lentiņu pie lielākas slodzes, arī mirstot, bet paslīd, tāpēc ik pa laikam jāpieskata pto lentu spriegojums.
Tas tā- mana filozoOfija.
Bet, belim pa lielam tas pto ir sūdzs. Kamēr Claas 46 vilku ar Beli, pa sezonu pto jaucu un mainīju lentas un gultņus 2x-3x pa sezonu. Valtrai- pox.
Karoč, hvz.

User avatar
dzeee
Rakstītājs
Posts: 3295
Joined: 17 Nov 2014, 21:59
Location: Mārupes novads
Gender: Male
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby dzeee » 10 Mar 2016, 04:52

Cirslītis wrote:Source of the post Lumeni, lumeni.

Well, ok-skaidrības tāpat nebūs, iekams paprovēšu salīdzināt. Kvēlspuldzi un hrenonu. Nav tā, ka mirtu nost dēļ hrenona-prosta interesē-ir vai nav tolks. Nu, un-jā, ir iekrājušies bloki. Pārsvarā-izravētie no abām ceškām pēc pirkšanas, kā arī vēl šis-tas.

Gač, nav tā ka no xeņas jēga ir tikmēr, kamēr tai ir no kā atspīdēt? asfalts, sniegs un tā? tev strādājot uz lauka, kur viss uzarts, īsti no xeņas jēgas nebūs... kamēr es ar xeņu pabraukāju, sapratu ka uz grantenes baigi švaki, uz uz asfalta jau labāk... protams arī ar xeņu var panākt ļoti labu gaismu (kā piemērs Artēna c5), bet tās jau ir ļoooti mega investīcijas.
Audi A6 C5 Avant Quattro 2004 b/g!!! :twisted:

User avatar
Ivars
Kluba biedrs
Posts: 4951
Joined: 13 Nov 2014, 11:32
Gender: None specified
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby Ivars » 10 Mar 2016, 09:16

dzeee wrote:Source of the post piemērs Artēna c5

Nevis piemērs, bet etalons.

User avatar
Cirslītis
Site Admin
Posts: 4599
Joined: 13 Nov 2014, 00:36
Gender: None specified
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby Cirslītis » 11 Mar 2016, 22:25

Un tagad drusku salīdzināsim:

1. Audi A6. 96 gada ražojums. Vieglā automašīna. Viss forši.

2. John Deere 6800 96 gada ražojums. Traktors. Tas ir tupa traktors.


BET. Ceškā glāžu turētājs nav. Ja arī zem rokubalsta ieliek dzēriena trauku, tad po-ļubomu tas tiks izliets.

John Deere tam ir speciāla vieta paredzēta. Pie kam nevis tupa plastmasas vieta, kur ielikt glāzi vadever, bet apsildāma/dzesējama. Tas ir-ar pečku vai kondicionieri var uzturēt siltu vai vēsu.

User avatar
Duums
Rakstītājs
Posts: 2460
Joined: 06 Dec 2014, 22:58
Gender: None specified
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby Duums » 11 Mar 2016, 22:40

Nu redz, lauksaimnieks traktorā, sezonas laikā, dzīvo, vārda tiešā nozīmē.
Ceškā arī var "dzīvot", bet vai tas atmaksājas? :hihi:

User avatar
Cirslītis
Site Admin
Posts: 4599
Joined: 13 Nov 2014, 00:36
Gender: None specified
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby Cirslītis » 11 Mar 2016, 23:06

well, kur lai tiek pie PC4255 detaļu kataloga.
Pagaidām vēl meklēju, jo, protams, var jebkurā laikā nolocīt ap 150 EUR par to, bet kautkā foršāk būtu, ja to pašu PDF varētu internetos atrast.

User avatar
Cirslītis
Site Admin
Posts: 4599
Joined: 13 Nov 2014, 00:36
Gender: None specified
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby Cirslītis » 11 Mar 2016, 23:09

Un vēl ir OMAL81272 operator manual. Arī gribās atrast bet kautkā nesanāk.

User avatar
Duums
Rakstītājs
Posts: 2460
Joined: 06 Dec 2014, 22:58
Gender: None specified
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby Duums » 11 Mar 2016, 23:28

Ze seim hier.
Viss Valtra detaļu katalogs papīra formātā ir uz rokas, a vadu shēmu tajā nav.
Tas tā- nākotnei, ja nu kas.
Bet par Valtra Epsilon atskaldīt piķi arī neceļas :crazy:

User avatar
Cirslītis
Site Admin
Posts: 4599
Joined: 13 Nov 2014, 00:36
Gender: None specified
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby Cirslītis » 11 Mar 2016, 23:53

Well, jāskatās, uz kā uzinstalēt service advisor un patestēt.

User avatar
dzeee
Rakstītājs
Posts: 3295
Joined: 17 Nov 2014, 21:59
Location: Mārupes novads
Gender: Male
Contact:

Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.

Postby dzeee » 14 Mar 2016, 19:32

pirātu līcī nav kāds uzhakojis tos katalogus?
Audi A6 C5 Avant Quattro 2004 b/g!!! :twisted:


Return to “Par visu un neko”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 58 guests