Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Lai ilgāk izvilktu, nu vismaz dēļ smiltīm, var tajā vietā, kur grozās pie tās lielās šeibas uzlikt uz riņķi filci vai ko tamlīdzīgu un nosiet ar drāti, vismaz smilšu dēļ neizdils. Pirmā izlaiduma t-150k ir gan priekšpusē pie kardāna, gan aizmugures pusē blīvējums, lai smiltis uzreiz nesabirst. Savējam salikām tāpat, atceros, ka iepriekš tur viss bija salipis betonā.
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Jap, man arī tāda doma bija, bet, tāpat tas nav ieguldījums nākotnē, pa lielam:crazy:
Man ir 85.gada T-150 K katalogs, bet tur tāpat viss pa pliko.
Kā jau teicu- nas ebut, a nam nekogo...
Man ir 85.gada T-150 K katalogs, bet tur tāpat viss pa pliko.
Kā jau teicu- nas ebut, a nam nekogo...
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Tā nevar teikt, ka nav, nevar jau zināt vai iznākums būs tāds pats.
Nezinu kurā gadā pazuda, bet rekur ir - http://www.autoopt.ru/auto/catalog/trac ... -150k/103/
56, 57, 34, 39, 79, 80
Nezinu kurā gadā pazuda, bet rekur ir - http://www.autoopt.ru/auto/catalog/trac ... -150k/103/
56, 57, 34, 39, 79, 80
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Nu ok, kko domās un darīs, jo tas hlams tagad tā vai tā vēl stāv izjaukts un nesalikts. Paldies par linku. Vēl viss tikai priekšā. Tā ir- izjauc, tad citas ģelas, tad vēl visādas skujņas un tad pirms sezonas atceries- mļa, tak stopīts vel nav salikts
Re: Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Huh.
Transportnieki jau šodien atveda briedīti.
Sākotnēji plānojās pirmdien vakarā vai otrdien no rīta.
Diezgan smieklīgi bija,kad man vajadzēja no fūres nodzīt nost. Iekāpju iekšā,palaižu...a tālāk? Bet viss čībā-robus sameklēju un izbraucu.
Transportnieki jau šodien atveda briedīti.
Sākotnēji plānojās pirmdien vakarā vai otrdien no rīta.
Diezgan smieklīgi bija,kad man vajadzēja no fūres nodzīt nost. Iekāpju iekšā,palaižu...a tālāk? Bet viss čībā-robus sameklēju un izbraucu.
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Briedis kantainais- značit, ies
Re: Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Kantains un liels. Tas tur nav belaks. Lai gan-augstumā viens pret viens. Tik masīvāks izskatās. Nu un biš platāks-karpeļu vagās neies laikam.
Īsumā-frontālais,priekšējā uzkare,priekšējais PTO. 3 hidraulikas izvadi. 20gaņģi uz priekšu,12 reversējami. Grupas caur sajūgu slēdzamas,pusītes ar kloķi. Meh kārba. Frontālajam piespiešana arīdzan ir. Frontālajam arīdzan hidraulikas izvads-ar el vārstu.
PTO aizmugurē ar 540, 540E un 1000 rpm.
Patīkams ir sēdeklis-pneimatiskais.
Dūm,ir tolks pihāt iekšā darba apgaismojumā hrenonus-būs jēga? Ir pieredze?
Pirms tam jāpārmazgā papildniekiem lukturiem stikli-biš pasūnojuši liekas. Moš tikai liekas.
Īsumā-frontālais,priekšējā uzkare,priekšējais PTO. 3 hidraulikas izvadi. 20gaņģi uz priekšu,12 reversējami. Grupas caur sajūgu slēdzamas,pusītes ar kloķi. Meh kārba. Frontālajam piespiešana arīdzan ir. Frontālajam arīdzan hidraulikas izvads-ar el vārstu.
PTO aizmugurē ar 540, 540E un 1000 rpm.
Patīkams ir sēdeklis-pneimatiskais.
Dūm,ir tolks pihāt iekšā darba apgaismojumā hrenonus-būs jēga? Ir pieredze?
Pirms tam jāpārmazgā papildniekiem lukturiem stikli-biš pasūnojuši liekas. Moš tikai liekas.
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
A nafigam xeņu traktaram?
Satīri visas lampas no putekļiem, nu tur reflektorus, stiklus un tā, gaismas uzlabosies. Katru gadu pirms sezonas Valtrai satīru lampas, itkā hermētiskas, bet tik un tā saput viņas pa gadu. Man Valtrai aizmugurē ir 2 darba, priekšā arī 2 darba un četras tuvie/tālie saslēdzot augšā tuvos/tālos+ 2 darba ir kā dienas laikā. Nu ja Briedim moš jau padeguši reflektori darba gaismām, pārej uz led. Uzliku vot kak raz nedēļu atpakaļ belim 2 ledus augšā, nahrenizējot halogenkas. Ir forši, tikai varētu foršāk, ja būtu vairāk lm. Kkādas čainas pa 16 eur gabalā. Ja būtu ņēmis wurtā 2 gab ar vairāk lm, tad tur viens maksā kkas ap 56 eur laikam, bet viņiem tagad kkādas atlaides, tā ka moš i lētāk tagad kkas... Un strāvu patērē tik, ka pat voltmetrs belim neuzrāda ka ir kāds patērētājs.
Satīri visas lampas no putekļiem, nu tur reflektorus, stiklus un tā, gaismas uzlabosies. Katru gadu pirms sezonas Valtrai satīru lampas, itkā hermētiskas, bet tik un tā saput viņas pa gadu. Man Valtrai aizmugurē ir 2 darba, priekšā arī 2 darba un četras tuvie/tālie saslēdzot augšā tuvos/tālos+ 2 darba ir kā dienas laikā. Nu ja Briedim moš jau padeguši reflektori darba gaismām, pārej uz led. Uzliku vot kak raz nedēļu atpakaļ belim 2 ledus augšā, nahrenizējot halogenkas. Ir forši, tikai varētu foršāk, ja būtu vairāk lm. Kkādas čainas pa 16 eur gabalā. Ja būtu ņēmis wurtā 2 gab ar vairāk lm, tad tur viens maksā kkas ap 56 eur laikam, bet viņiem tagad kkādas atlaides, tā ka moš i lētāk tagad kkas... Un strāvu patērē tik, ka pat voltmetrs belim neuzrāda ka ir kāds patērētājs.
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Lumeni, lumeni.
Well, ok-skaidrības tāpat nebūs, iekams paprovēšu salīdzināt. Kvēlspuldzi un hrenonu. Nav tā, ka mirtu nost dēļ hrenona-prosta interesē-ir vai nav tolks. Nu, un-jā, ir iekrājušies bloki. Pārsvarā-izravētie no abām ceškām pēc pirkšanas, kā arī vēl šis-tas.
Well, ok-skaidrības tāpat nebūs, iekams paprovēšu salīdzināt. Kvēlspuldzi un hrenonu. Nav tā, ka mirtu nost dēļ hrenona-prosta interesē-ir vai nav tolks. Nu, un-jā, ir iekrājušies bloki. Pārsvarā-izravētie no abām ceškām pēc pirkšanas, kā arī vēl šis-tas.
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Nez, traķim piemērotāki nebūtu 100W(vai vairāk) halogēni ?
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Danuna, ir jau kautkur robeža. 2x100W tas jau ir pāri pa 15A. Ja vēl priekšā pāris un aizmugurē-kautkur jau sākas pārāk liels patēriņš. Nu un tagad likt relejus, vilkt treknāku pravodku, un vispār-meklēt fanārus, kuri nesačakarēsies pie tām 100+w spuldzēm-to es negribu pilnīgi droši. Palikšu pie tā, kas ir, ja hrenons nebūs prikolīgs iekš tiem pašiem abažūriem.
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Normālas led darba gaismas nāk kaut kur starp 30 un 40eur, IunA gultņu bodē ir daudz uz vietas. Kluba bobikiem tādas sakrāmētas, spīzd ka prieks.
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Nav gluži tā, ka par velti. Bet ok, paldies par hintu!
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Bai ze vei-kurš modelis?
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Nepateikšu konkrēti gan, bet tie būs prātīgāki par ksenoniem. VIspār, nav jau nekādu problēmu LED dabūt LV.
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Cirslītis wrote:Pie vienādiem zirgiem-nebelarusi kautkā pārsvarā ie biš spēcīgāki, kā belarusi. Arī nebelarusi_85 gada utt. hvz, kādēļ tā. Ok, uz vilkšanu nevar skatīties-lielāka masa pie vieniem un tiem pašiem zirgiem arī vilks labāk. Bet tā pati PTO, ka ir spēcīgāka-vot tas ir interesanti.
Nu beļiem pto ir uz "lentām", NEbeļiem zobratiņi, līdz ar to- viss kas nāk no motora, paliek zobratiņos, nevis kkur bišķi paslīd pa lentiņu pie lielākas slodzes, arī mirstot, bet paslīd, tāpēc ik pa laikam jāpieskata pto lentu spriegojums.
Tas tā- mana filozoOfija.
Bet, belim pa lielam tas pto ir sūdzs. Kamēr Claas 46 vilku ar Beli, pa sezonu pto jaucu un mainīju lentas un gultņus 2x-3x pa sezonu. Valtrai- pox.
Karoč, hvz.
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Cirslītis wrote:Source of the post Lumeni, lumeni.
Well, ok-skaidrības tāpat nebūs, iekams paprovēšu salīdzināt. Kvēlspuldzi un hrenonu. Nav tā, ka mirtu nost dēļ hrenona-prosta interesē-ir vai nav tolks. Nu, un-jā, ir iekrājušies bloki. Pārsvarā-izravētie no abām ceškām pēc pirkšanas, kā arī vēl šis-tas.
Gač, nav tā ka no xeņas jēga ir tikmēr, kamēr tai ir no kā atspīdēt? asfalts, sniegs un tā? tev strādājot uz lauka, kur viss uzarts, īsti no xeņas jēgas nebūs... kamēr es ar xeņu pabraukāju, sapratu ka uz grantenes baigi švaki, uz uz asfalta jau labāk... protams arī ar xeņu var panākt ļoti labu gaismu (kā piemērs Artēna c5), bet tās jau ir ļoooti mega investīcijas.
Audi A6 C5 Avant Quattro 2004 b/g!!!
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
dzeee wrote:Source of the post piemērs Artēna c5
Nevis piemērs, bet etalons.
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Un tagad drusku salīdzināsim:
1. Audi A6. 96 gada ražojums. Vieglā automašīna. Viss forši.
2. John Deere 6800 96 gada ražojums. Traktors. Tas ir tupa traktors.
BET. Ceškā glāžu turētājs nav. Ja arī zem rokubalsta ieliek dzēriena trauku, tad po-ļubomu tas tiks izliets.
John Deere tam ir speciāla vieta paredzēta. Pie kam nevis tupa plastmasas vieta, kur ielikt glāzi vadever, bet apsildāma/dzesējama. Tas ir-ar pečku vai kondicionieri var uzturēt siltu vai vēsu.
1. Audi A6. 96 gada ražojums. Vieglā automašīna. Viss forši.
2. John Deere 6800 96 gada ražojums. Traktors. Tas ir tupa traktors.
BET. Ceškā glāžu turētājs nav. Ja arī zem rokubalsta ieliek dzēriena trauku, tad po-ļubomu tas tiks izliets.
John Deere tam ir speciāla vieta paredzēta. Pie kam nevis tupa plastmasas vieta, kur ielikt glāzi vadever, bet apsildāma/dzesējama. Tas ir-ar pečku vai kondicionieri var uzturēt siltu vai vēsu.
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Nu redz, lauksaimnieks traktorā, sezonas laikā, dzīvo, vārda tiešā nozīmē.
Ceškā arī var "dzīvot", bet vai tas atmaksājas?
Ceškā arī var "dzīvot", bet vai tas atmaksājas?
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
well, kur lai tiek pie PC4255 detaļu kataloga.
Pagaidām vēl meklēju, jo, protams, var jebkurā laikā nolocīt ap 150 EUR par to, bet kautkā foršāk būtu, ja to pašu PDF varētu internetos atrast.
Pagaidām vēl meklēju, jo, protams, var jebkurā laikā nolocīt ap 150 EUR par to, bet kautkā foršāk būtu, ja to pašu PDF varētu internetos atrast.
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Un vēl ir OMAL81272 operator manual. Arī gribās atrast bet kautkā nesanāk.
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Ze seim hier.
Viss Valtra detaļu katalogs papīra formātā ir uz rokas, a vadu shēmu tajā nav.
Tas tā- nākotnei, ja nu kas.
Bet par Valtra Epsilon atskaldīt piķi arī neceļas
Viss Valtra detaļu katalogs papīra formātā ir uz rokas, a vadu shēmu tajā nav.
Tas tā- nākotnei, ja nu kas.
Bet par Valtra Epsilon atskaldīt piķi arī neceļas
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
Well, jāskatās, uz kā uzinstalēt service advisor un patestēt.
Lauķu bazariņi par dzīvi, tehniku, inovācijām utt.
pirātu līcī nav kāds uzhakojis tos katalogus?
Audi A6 C5 Avant Quattro 2004 b/g!!!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 58 guests