Jautājumi / atbildes LPG

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6765
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / atbildes LPG

Postby wth » 14 Apr 2017, 10:44

Izklausās, ka kaut kas ir aizists ciet - man pēc krāsotāju aktivitātēm uzpildes uzgalī trūka atsperes, kas neļauj tai lodītei uzpildes laikā aizsist ciet izejošo pusi - kāds ņemot nost bija atskrūvējis nepareizo daļu un atspere aizlaidusies pa gaisu.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
tolx
Rakstītājs
Posts: 3214
Joined: 06 Jan 2015, 16:32
Location: Rīga
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / atbildes LPG

Postby tolx » 14 Apr 2017, 23:00

Paldies wth par padomu - uzpildīt kko izdevās. Tiesa, tie bija 10 litri laikā pa kuru parasti ir pilns balons. Acīmredzot, jāregulē vēl.

Sent from my HUAWEI CAN-L11 using Tapatalk
Image

User avatar
Cirslītis
Site Admin
Posts: 4597
Joined: 13 Nov 2014, 00:36
Gender: None specified
Contact:

Re: Jautājumi / atbildes LPG

Postby Cirslītis » 15 Apr 2017, 09:56

Nu i kad tur bija-kaut kas pazaudēts izjaukšanas/salikšanas procesā vai cita kāda problēma?


Sent from my iPhone using Tapatalk

User avatar
tolx
Rakstītājs
Posts: 3214
Joined: 06 Jan 2015, 16:32
Location: Rīga
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / atbildes LPG

Postby tolx » 15 Apr 2017, 10:06

Lodīte iepuvusi no stāvēšanas

Sent from my HUAWEI CAN-L11 using Tapatalk
Image

User avatar
dzeee
Rakstītājs
Posts: 3234
Joined: 17 Nov 2014, 21:59
Location: Mārupes novads
Gender: Male
Contact:

Jautājumi / atbildes LPG

Postby dzeee » 15 Apr 2017, 15:04

tolx wrote:Source of the post Lodīte iepuvusi no stāvēšanas

Sent from my HUAWEI CAN-L11 using Tapatalk

tad jau laikam visu smuki jāatjauc un jāiztīra, un jāsaspodrina lodīte, lai nekur lieki neķerās... vēl jau variants ir uzlikt to pipsi jaunu, pa lielam jau neko daudz viņš nemaksā, lai gan saprotu ka tev tagad jau ir bijušas MEGA izmaksas...
Audi A6 C5 1997 2.4 b/g FWD! SOLD
Audi A6 C5 Avant Quattro 2004 b/g!!! :twisted:

User avatar
tolx
Rakstītājs
Posts: 3214
Joined: 06 Jan 2015, 16:32
Location: Rīga
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / atbildes LPG

Postby tolx » 19 Apr 2017, 01:04

Pabakstīju to lodīti vēl - nu kustās viņa ok. Bet pildās tāpat dikti lēni. Kkādi mēsli sakrājušies uzpildes puses trubā?

Sent from my HUAWEI CAN-L11 using Tapatalk
Image

User avatar
dzeee
Rakstītājs
Posts: 3234
Joined: 17 Nov 2014, 21:59
Location: Mārupes novads
Gender: Male
Contact:

Jautājumi / atbildes LPG

Postby dzeee » 19 Apr 2017, 01:15

Uzpildes truba taču parasti ir salīdzinoši īsa (noskrūvē un izpūt ar gaisu, ja gribi iegūt pārliecību)... galvenais lai tie sūdi nav salīduši pašā multivārstā... :(
Audi A6 C5 1997 2.4 b/g FWD! SOLD
Audi A6 C5 Avant Quattro 2004 b/g!!! :twisted:

User avatar
tolx
Rakstītājs
Posts: 3214
Joined: 06 Jan 2015, 16:32
Location: Rīga
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / atbildes LPG

Postby tolx » 26 Apr 2017, 14:50

Tā kā auto rūcē uz gāzes, vajadzētu adekvāto gāzinieku ar kompi, kas paskatās uz regulējumu.
Un laikam nomainīt trubiņu uz vienu sprauslu - bija beiKta, uzliku degvielas šļauku kas bija garažā.
wth, kā tev ar laikiem?
Image

User avatar
tolx
Rakstītājs
Posts: 3214
Joined: 06 Jan 2015, 16:32
Location: Rīga
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / atbildes LPG

Postby tolx » 25 Jul 2017, 09:29

no gāzes spiediena sensora smirž pēc ogļūdeņražiem. Kur lai dabon citu vietā? Un vispār, vajadzētu adekvāto gāzinieku ar kompi, kas paskatās, ko tur notiek. Janka?
Image

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6765
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / atbildes LPG

Postby wth » 25 Jul 2017, 21:30

KME ietaise bija, jā? Nevo, jā? Manuprāt viņus tirgoja arī InterCars, tikai vajag rūpīgi apskatīt, kāds tieši ir vyrsā.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
tolx
Rakstītājs
Posts: 3214
Joined: 06 Jan 2015, 16:32
Location: Rīga
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / atbildes LPG

Postby tolx » 25 Jul 2017, 21:42

Adekvāto gāzinieku tur netirgo. Bet jā, kme nevo. Izskatās tas sūc šitā. Image
Image

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6765
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / atbildes LPG

Postby wth » 25 Jul 2017, 21:51

Ja smirdī pēc gazika, moš pašpricēt ziepūdeni virsā, bet 90% ka tur tiešām laiž un i plaisa korpusā.

Jādabū materiāls, pēc tam to visu vajadzēs pārregulēt poļubaseņku, tas arī jādomā.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
tolx
Rakstītājs
Posts: 3214
Joined: 06 Jan 2015, 16:32
Location: Rīga
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / atbildes LPG

Postby tolx » 25 Jul 2017, 22:00

Atradīs ziepes, stiķin un tad jau
Image

User avatar
Garais
Kluba biedrs
Posts: 3945
Joined: 17 Nov 2014, 20:50
Location: Riga
Gender: None specified
Contact:

Re: Jautājumi / atbildes LPG

Postby Garais » 03 Mar 2019, 12:38

Ar pieredzi bagātie, apskaidrojiet man dažos teikumos.
V8 amerikānim uzlikt gāzi, kas sastāda izmaksas?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ford_Mo ... gine#4.6_L
1. Balons (cik ilgi jauns derīgs)?
2. Atsevišķa gāzes vadība? Kur un kā parasti nostiprinā?
3. Iejaukšanās esošajos benzīna vadības vados? Motortelpā savienojums?
4. Sprauslu ieurbšana orģinālajā kolektorā?
5. Papildus urbums virsbūvē, lai izvilktu maģistrāli?
6. Papildus urbumi bagāžniekā, lai nostiprinātu balonu.
7. Papildus urbums zem bākas vāciņa, uzpildei
8. Dekoratīvā plastmasa virs motora ar visdrīzāk vairs nederēs
9. Papildus caurums salonā, kur indikācija izvilkta.
Kas vēl?
Sanāk daudz vietas, kur sačakarēt kaut ko, kas ilgtermiņā var novest pie slikta kontakta, rūsas perēkļa?
Vai gāze ietekmē VS statusu?
Es kļūdos. Iespējams arī tagad ...

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6765
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / atbildes LPG

Postby wth » 06 Mar 2019, 11:49

Garais wrote:Source of the post Ar pieredzi bagātie, apskaidrojiet man dažos teikumos.
V8 amerikānim uzlikt gāzi, kas sastāda izmaksas?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ford_Mo ... gine#4.6_L

Pieņemu, ka netiešās iesmidzes, tiešās iesmidzes viss zemāk rakstītais kaķim zem astes

1. Balons (cik ilgi jauns derīgs)?

Atkarībā no bundžas, 100-250 EUR ar multivārstu, derīgs tas viss ir 10 gadus. Pēc 10 gadiem jāmaina, nekādas spiediena pārbaudes mūsdienās vairs neveic.

2. Atsevišķa gāzes vadība? Kur un kā parasti nostiprinā?

Atsevišķa gan. Parasti tiek iebāzta motortelpā, ja pietiek vietas un prāta instalatoram, tad nekādas vainas. Nu, cimperlīgajiem var jau vilkt salonā, bet visnotaļ nelietderīgi.

3. Iejaukšanās esošajos benzīna vadības vados? Motortelpā savienojums?

Pamatā sprauslu vadi - var "saiet" ar saštekerējamiem savienojumiem, bet bieži vien sprauslu vadi tiek pārgriezti (glīti un prātīgā vietā) un gāzes vadi tiek pielodēti pie tiem. 2 vadi uz katru sprauslu. Nu un daži vadi papildus - aizdedzes pluss (bieži paņemams no sprauslu vadiem), apgriezienu signāls (bieži vien nevajadzīgs, jo to var sarēķināt no sprauslām), barošanas pluss un masa - tie parasti tiek glīti pieskrūvēti pie virsbūves un/vai aķa klemmēm, ja vien nav kādu nepārvaramu škēršļu.

4. Sprauslu ieurbšana orģinālajā kolektorā?

Nejaukākais pasākums visā procesā - lai izdarītu perfekti, kolektoru būtu jāņem nost, kas gan bieži vien netiek darīts. Nu tur, dažas skaidas motorā nav traģiskākais, ja izdara visu kārtīgi, bet noņemot kolektoru parasti var ieurbties civilizētākā vietā.

5. Papildus urbums virsbūvē, lai izvilktu maģistrāli?

Parasti dabā ir viens 40-50mm urbums (nu, parasti caurums) zem balona centra, pa kuru visi vadi un šļaukas izniet no balona - pārējais iet zem grīdas. Grīdā bieži vien parādās skrūvju caurumiņi cauruļu stiprinājumiem, ja tuvumā nav degvielas trubu, pie kā nostiprināties. Reāli praksē sīkums, neesmu redzējis vēl nevienu, kam tajās vietās būtu noticis kas slikts (korozija vai ieurbts salonā esošajos vados), kaut gan potenciāls pastāv.

6. Papildus urbumi bagāžniekā, lai nostiprinātu balonu.

Uz tā 40-50mm urbuma fona sīkums. Divi 10-12mm caurumi blakus izvadam.

7. Papildus urbums zem bākas vāciņa, uzpildei

Vai nu tur vai bamperī, atkarībā no situācijas, jā. Zem bākas vāciņa ir bišku sarežģītāk, bieži vien jāpaārda nost plastmasas aizsargi/paspārnis (ko var procesā salauzt/apvērpt kādu sapuvušo skrūvi...), turklāt man ne pārāk patīk mocīt metāla daļas, bet apstrādājot arī tur nekas jau nenotiek, vismaz neesmu redzējis nevienu, kam tur būtu izpuvis, ja vien tā vieta nepūst jau dabiski/nav bijusi sapuvusi iepriekš (piemēram, Opelastrām tur labi pūst pat bez jebkādām gāzēm...)

8. Dekoratīvā plastmasa virs motora ar visdrīzāk vairs nederēs

Var sanākt visādi, tas atkarājas no motortelpas izvietojuma un motora konstrukcijas. Ja sprauslas izdodas novietot zem kolektora, tad tās dažas trubas bieži vien izdodas izvilkt gar-un-zem tā vāka un tam netraucē. Ir arī varianti, kad plastmasu viegli apgraizot, sprauslas var nostiprināt UZ tās, kas gan, piemēram, manā gadījumā rezultējas uz to, ka lai to plastmasu noņemtu, jāvieno nost gāzes šļaukas no kolektora, bet tur arī bieži vien var visu kaut ko izdomāt, ja ir vēlēšanās.

9. Papildus caurums salonā, kur indikācija izvilkta.

8mm urbums kādā salona plastmasā, saprātīgiem blokiem tajā vadā ir savienojums, kas ļauj to nokabināt, lai attiecīgo plastmasu var noņemt, bet ļoti bieži tie vadi ir salodēti "uz cieto" un var pamatīgi apgrūtināt salona darbus. Nu, ja galīgi, reizēm var izvilkt pa kādu esošo šķirbu un atstāt karājamies vados :mrgreen:

Kas vēl?

Atkarībā no situācijas, tā paša kolektora noņemšana var pavilkt aiz sevis pamatīgus motora darbus (Opel Sintra ar 3.0 V6 motoru, piemēram - tam lai noņemtu kolektoru paiet puse dienas. V6 Voyageri arī nav medusmaize, un vispār visi šķērseniskie V-veida motori tādā ziņā ir ļoti nepatīkami)

Reduktora/vārstu stiprinājumi bieži vien prasa papildus urbumus un kronšteinus motortelpā, reizēm vienīgā vieta, kur tos var iebāzt ir tāda, ka priekšā jābūvē siltumaizsargs, kas arī jāstiprina. Cauruļu un vadu vilkumi būtu jāsaplāno tā, lai nākotnē pēc iespējas mazāk traucētu citu mezglu apkopēm, kaut gan tas ne vienmēr ir tik vienkārši (nepadomājas, nav iespējams vietas trūkuma dēļ, nepietiek vadu garumu...)

Sanāk daudz vietas, kur sačakarēt kaut ko, kas ilgtermiņā var novest pie slikta kontakta, rūsas perēkļa?

Ja normāli apstrādāt urbumu/stiprinājumu vietas, pūt nekas šausmīgi nepūst - baltajai kastei pa 12 gadiem tās bija teju vienīgās vietas, kur nekas nebija sapuvis, un izdarīts bija ļoti rupji :crazy: Ja pārējo izdara uzmanīgi un ar kvalitātīviem materiāliem, principā nekur nekontaktiem nevajadzētu iestāties - pieņemot, ka vadi tiek salodēti vietās, kur tie nevar pārlūzt kratoties, nav nostiepti, nerīvējas un nenotrūkst/neatvienojas pie kāda poļu ražojuma spraudņa. Protams, visu paredzēt ir grūti, gadās kāši - tāpat kā ar jebkuru iejaukšanos motora vados, ir iespējami pārsteigumi, bet nu varbūtība nav nepieņemami liela. Ir, protams, arī iespēja, ka gāzes vadība iziet no ierindas, ks var novest pie neiedarbināma motora vispār, bet arī tādi gadījumi praksē nav pārāk bieži manīti (kaut gan ir, jā...)

Vai gāze ietekmē VS statusu?
Tas jau būtu jāprasa komisijai, bet es baidos, ka nesanāks - pārāk daudz pārbūvētu/mainītu detaļu procesā. VS statuss vispār ir domāts transportlīdzekļiem, ar ko ikdienā nepārvietojas, tādēļ gāze tādiem defeats the purpose :mrgreen:

Kopumā izmaksas 500-800 EUR materiālos (atkarībā no visādiem faktoriem - motora konstrukcijas, vēlmes/vajadzības pēc noteikta kvalitātes līmeņa detaļām, un tā tālāk), plus darbs - darbu paredzēt var, ja mašīna jau ir darīta, ir mašīnas, kam var civilizēti uzlikt dienas laikā un ir tādas, kam paiet 2 dienas tikai lai izvilktu maģistrāli un nostiprinātu balonu. Nedarītai mašīnai, rupji rēķinot, kādas 16 stundas, resp., 2 darba dienas, visu darot rāmā garā un pārdomājot. Ir, protams, džeki, kas prot saforsēt pa vienu dienu vai pat pusdienu - vai nu strādājot divatā (tās pašas cilvēkstundas jau vien sanāk) vai "izbraucot" uz esošo pieredzi, ietaupot laiku uz plānošanu.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
Garais
Kluba biedrs
Posts: 3945
Joined: 17 Nov 2014, 20:50
Location: Riga
Gender: None specified
Contact:

Re: Jautājumi / atbildes LPG

Postby Garais » 06 Mar 2019, 12:46

Paldies par atbildi.
Vēl - reģistrācijas un sertifikācijas jautājums. No praktiskā skatu punkta
Es kļūdos. Iespējams arī tagad ...

User avatar
dzeee
Rakstītājs
Posts: 3234
Joined: 17 Nov 2014, 21:59
Location: Mārupes novads
Gender: Male
Contact:

Jautājumi / atbildes LPG

Postby dzeee » 26 May 2019, 16:31

Garais wrote:Source of the post Paldies par atbildi.
Vēl - reģistrācijas un sertifikācijas jautājums. No praktiskā skatu punkta

Atkarīgs no vietas kur tiek veikta pārbūve. ja to dara sertificēts kantoris, tad saņemot auto, tu saņem a4 papīra lapu (iespējams ka šis jau ir ticis elektronizēts), un ar to brauc uz CSDD numuru salīdzināšanu (~20min atkrībā no rindas), un tad ej pēc jaunas tehpases (~30€) - degvielas tipa maiņa. viss. ja labi paveicas un nav rindu, tad process mierīgi ir izdarāms 45min, ja ir rindas, var savilkt līdz 2h.
Ja gāzi uzstāda nesertificēts mehāniķis, tad atliek meklēt kantori (kādu sertificētu gāzes iekārtu uzstādītāju), kurš piedāvā sertifikātu pārbaudot auto. šeit ir daudz variantu, un arī laiks naudas grozās no ~30 min pārbaudes, līdz tam, ka auto jāatstāj uz visu dienu, un cenas, kas svārstās no 60€ līdz 100+. bija pat viens kas teica, ka 100€ - 4cyl un tālāk jau +30€ par katru cilindru, ja ir lielāks motors, kas nozīmē 220€ par V8.
Audi A6 C5 1997 2.4 b/g FWD! SOLD
Audi A6 C5 Avant Quattro 2004 b/g!!! :twisted:

User avatar
Garais
Kluba biedrs
Posts: 3945
Joined: 17 Nov 2014, 20:50
Location: Riga
Gender: None specified
Contact:

Re: Jautājumi / atbildes LPG

Postby Garais » 26 May 2019, 16:40

Paldies par atbildi
Es kļūdos. Iespējams arī tagad ...

User avatar
mellaish
Atbalstītājs
Posts: 969
Joined: 06 Dec 2014, 19:54
Location: Valmiera
Gender: Male
Contact:

Jautājumi / atbildes LPG

Postby mellaish » 01 Jul 2019, 09:36

Sveiki sveiki vīri papīri

Jautājiens - hvz kas pa paaudzi gāzes iekārtai, bet uzlikta uz briesmīgā ar trubiņām. Problēma - brīžiem uz gāzes pazūd tukšgaita. Kur varētu meklēt kašķi?

Sent from my ATU-L21 using Tapatalk

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6765
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

Jautājumi / atbildes LPG

Postby wth » 01 Jul 2019, 20:12

UI. Visdrīzāk, ka 1. paaudze, nu var būt ka 2, bet tās ir reti.

Ko skatīties pirmais jau būtu, ka vajadzētu saregulēt maisījumu - it sevišķi KE-Jets uz to tukšgaitā ir ļoti-ļoti kašķīgs, ar sliktu regulējumu braukājot ir pat manīti subjekti, kas rauj nost tukšgaitas vārstu, lai dabūt vismaz KAUT KĀDU tukšgaitu. Var pat būt, ka reduktoram prasās remkomplekts.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.


Return to “LPG”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest