Jautājumi / atbildes LPG
Jautājumi / atbildes LPG
Tas pats jau kādu nedēļu ar 12ventili noticis.
Jautājumi / atbildes LPG
Izskatās, ka pēdējais laiks man beigt ar muļķībām nodarboties
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Jautājumi / atbildes LPG
wth wrote:Source of the post Izskatās, ka pēdējais laiks man beigt ar muļķībām nodarboties
jā, tā gan.... mums visiem gāzītes kko niķojas... lai gan vakar, kad bija vēsāks, man nekas neniķojās. bet to devēju jāsamaina vienalga.
Audi A6 C5 Avant Quattro 2004 b/g!!!
Jautājumi / atbildes LPG
sakat ko gribat, bet izklausās diezgan nepārliecinoši visa šitā padarīšana
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Jautājumi / atbildes LPG
Nez, man viss straadaa.
Jautājumi / atbildes LPG
Man aŗī
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Jautājumi / atbildes LPG
Jāpameklē internetos - mošk pats varu sabūvēt kabelīti no tā kas mājās
Jautājumi / atbildes LPG
WTH Yanka atklāja vainīti. Bija nosprādzis MAPs
Jautājumi / atbildes LPG
janka, eu janka... vajag viedokli
kaut kādas OMLV sprauslas, STAG 4 bloks, nezināmas izcelsmes reduktors un šāda instalācija by autogaze.lv:
Ir kādi komentāri?
kaut kādas OMLV sprauslas, STAG 4 bloks, nezināmas izcelsmes reduktors un šāda instalācija by autogaze.lv:
Ir kādi komentāri?
Jautājumi / atbildes LPG
Tfubļ, gandrīz no ceļa nobraucu.
Shark reģis - ne pārāk izcili, teiksim tā, nepiemērotas sprauslas, trubāža izskatās... jancīgi...
Tipisks autogaze.lv darbs. Brauc arī?
Shark reģis - ne pārāk izcili, teiksim tā, nepiemērotas sprauslas, trubāža izskatās... jancīgi...
Tipisks autogaze.lv darbs. Brauc arī?
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Jautājumi / atbildes LPG
Prikiņ, pat 40k gadā nobrauc
Skaidrs, tad var kaulēt vēl nost cenu un vest tev pārtaisīt
Skaidrs, tad var kaulēt vēl nost cenu un vest tev pārtaisīt
Jautājumi / atbildes LPG
Tosterim atkal gļuki.
Piedarbinot nosmird pēc gāzes. Bet tikai piedarbinot, lielākoties tad kad silts. Motortelpā burbuļus neatradu.
Un otrais - ir tāda pati šaize kā instigater, kad reizēm jāzāģē lai pielektu. Bet tur ne vienmēr ir sakarība ar silts/auksts.
Piedarbinot nosmird pēc gāzes. Bet tikai piedarbinot, lielākoties tad kad silts. Motortelpā burbuļus neatradu.
Un otrais - ir tāda pati šaize kā instigater, kad reizēm jāzāģē lai pielektu. Bet tur ne vienmēr ir sakarība ar silts/auksts.
Jautājumi / atbildes LPG
Sprauslas laiž garām vai? Ja piedarbinot - uz bezdīna - nosmirdī pēc gāzes, derētu paskatīties, ko dara noslāpētam, (bet ar ieslēgtu aizdedzi) gāzes spiediens 10-20-30 minūšu periodā. Ja pa pusstundu spiediens acīmredzami nokrīt, bet nekas nesmird - jāsāk meklēt noplūde uz ieplūdes pusi.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Jautājumi / atbildes LPG
Skaidrs, jāķer tevi rokā un jāveic testi.
Jautājumi / atbildes LPG
Stag4 ir iespējams "brute force" jeb piespiedu kārtā uzstartēt uz gāzes?
Zinu, ka Tamponai pieturot G pogu pie startēšanas, to var izdarīt.
Zinu, ka Tamponai pieturot G pogu pie startēšanas, to var izdarīt.
Civic Aerodeck '99 MC2 B18C4 LPG
Civic '01 EP1
Civic Shuttle RT4WD '93 EE4 D16Z2 LPG
Civic '94 EH9 D16Z6 LPG
Civic '90 ED6 D15B2 MPFI
Civic '01 EP1
Civic Shuttle RT4WD '93 EE4 D16Z2 LPG
Civic '94 EH9 D16Z6 LPG
Civic '90 ED6 D15B2 MPFI
Jautājumi / atbildes LPG
dipo wrote:Stag4 ir iespējams "brute force" jeb piespiedu kārtā uzstartēt uz gāzes?
Zinu, ka Tamponai pieturot G pogu pie startēšanas, to var izdarīt.
Tomēr izdevās atrast linku uz manuāli, kas darbojas.
Ja nu vēl kādam savajagas, tad pats arī atbildēšu:
4.5. Emergency start on gas
In order to start the engine on gas (emergency mode, e.g. when the fuel pump fails), position the key in ignition mode, then press and hold the button on the switch. The LED will be switched on in a continuous light mode and a buzzer sound will be generated. When RPM is detected, the controller opens the solenoids and the engine is started on gas fuel.
It is not possible to switch to petrol in the emergency mode. The emergency mode is deactivated when the engine is turned off. Operation in the emergency mode is indicated with occasional buzzer sounds.
Civic Aerodeck '99 MC2 B18C4 LPG
Civic '01 EP1
Civic Shuttle RT4WD '93 EE4 D16Z2 LPG
Civic '94 EH9 D16Z6 LPG
Civic '90 ED6 D15B2 MPFI
Civic '01 EP1
Civic Shuttle RT4WD '93 EE4 D16Z2 LPG
Civic '94 EH9 D16Z6 LPG
Civic '90 ED6 D15B2 MPFI
Jautājumi / atbildes LPG
Vajag viedokli... Jāceļ tosterim motors ārā. Motora provodka paliek uz motora/iepludes kolektora. Gāzinieku vadi tjip arī paliek turpat. Bet ir daži vadi, kas iet uz salonu un nav atštekerējami. Griezt, marķēt, uzlikt štekerus? Vai tīt vaļā? A mosh vispār visu ņemt nost?
Jautājumi / atbildes LPG
Samarķēt un griezt - diži variantu jau tur nav.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Jautājumi / atbildes LPG
LV kāds pārbauda gāzes sprauslas uz darbspēju? vai visi vnk maina?
Jautājumi / atbildes LPG
Noraujot nost pats var paskatīties, vai pārāk brutāli nelaiž garām, adekvāti veras vaļā un ciet, pārējais viss testējas uz mašīnas. Stenda ražības / atvēršanās laiku / aizvēršanās laiku pārbaudēm nevienam īsti nav, kaut gan teorētiski ko tādu var arī uzbūvēt.
Kāpēc ir pārliecība tieši par sprauslām? Defektīva sprausla sāk purināt vēl ilgi pirms iestājas sekas tādas, kādas tās tur ir. Man pirmais, kas uztrauktu, būtu vai reduktors pareizi notur spiedienu, vai pareizi strādā MAP/temperatūras sensors un tikai tad līst iekšā sprauslās.
Kā papildus bonuss ir fakts, ka šādu bojāmumu var izraisīt arī tīri mehāniski cēloņi - piemēram, dabisks vārsta sēžas nodilums vai pat vienkārši ar laiku saveidojies uzdegums, rezultātā vārsts neaizveras līdz galam un tad jau sliktās gāzes šmaucot garām to ļoti aši nodedzina pat uz benzīna, kur nu vēl gāzes. Tavam motoram vispār ir hidrokompensatori vai arī vārsti jāregulē manuāli?
Kāpēc ir pārliecība tieši par sprauslām? Defektīva sprausla sāk purināt vēl ilgi pirms iestājas sekas tādas, kādas tās tur ir. Man pirmais, kas uztrauktu, būtu vai reduktors pareizi notur spiedienu, vai pareizi strādā MAP/temperatūras sensors un tikai tad līst iekšā sprauslās.
Kā papildus bonuss ir fakts, ka šādu bojāmumu var izraisīt arī tīri mehāniski cēloņi - piemēram, dabisks vārsta sēžas nodilums vai pat vienkārši ar laiku saveidojies uzdegums, rezultātā vārsts neaizveras līdz galam un tad jau sliktās gāzes šmaucot garām to ļoti aši nodedzina pat uz benzīna, kur nu vēl gāzes. Tavam motoram vispār ir hidrokompensatori vai arī vārsti jāregulē manuāli?
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Jautājumi / atbildes LPG
Šaibaz tur ir.
Labi, līdz sprauslām vēl labs laiks, kamēr tās būs jāliek virsū.
Labi, līdz sprauslām vēl labs laiks, kamēr tās būs jāliek virsū.
Jautājumi / atbildes LPG
Šodien tika novērots gļuks Passat
Braucu pa šoseju, 130 km/h, nedaudz sāku vēl kāpināt ātrumu un pēkšņi gāze atslēdzas. Apgriezieni ~3100/3200
Gāze balonā ~1/4
Nometu ātrumu līdz ~100 km/h, ieslēdzu atkal gāzes iekārtu, paātrinājos (lēnām) līdz ~130 km/h un atkal tas pat. Un tā vairākas reizes.
Iebraucu Rīgā, pārslēdzu atkal uz gāzi un viss kārtībā - gāze ir, var iedot redlainā un uz benzīna nepārslēdzas.
Braucu pa šoseju, 130 km/h, nedaudz sāku vēl kāpināt ātrumu un pēkšņi gāze atslēdzas. Apgriezieni ~3100/3200
Gāze balonā ~1/4
Nometu ātrumu līdz ~100 km/h, ieslēdzu atkal gāzes iekārtu, paātrinājos (lēnām) līdz ~130 km/h un atkal tas pat. Un tā vairākas reizes.
Iebraucu Rīgā, pārslēdzu atkal uz gāzi un viss kārtībā - gāze ir, var iedot redlainā un uz benzīna nepārslēdzas.
Re: Jautājumi / atbildes LPG
Man arī kaut kas tāds-līdzīgs bija. Tāda sajūta,ka tad,kad motortelpa riktīgi uzsilusi,tad arī reduktors uzsilis. Jo gļuka brīdī dzeses šķidrums stabili ap 90 grādiem.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jautājumi / atbildes LPG
Jā, tajā brīdī viss bija kārtīgā darba temperatūrā.
Jautājumi / atbildes LPG
Kaut kas līdzīgs - tikai kārtīgi dodot mizā - ir arī Oss. Un pie tam reizēm. Vakar tā arī netiku līdz viņa mašīnai, bet visdrīzāk filtrs prasās pēc papildus apskates. Tas nu, viņa gadījumā.
A braucot pa šoseju gaisa plūsmā novietotais reģis ATDZIEST - un atdziest labi, maita, man pie "motors darba temperatūrā" reģa temperatūru brīžam rāda knapi ~50 grādiņus (jā, es pagājšogad mērīju). Vajadzētu uzbrukt ar kabeli un palūrēt, kādas kļūdas bloks saēdies, no tā moš var izsecināt kaut ko vairāk.
A braucot pa šoseju gaisa plūsmā novietotais reģis ATDZIEST - un atdziest labi, maita, man pie "motors darba temperatūrā" reģa temperatūru brīžam rāda knapi ~50 grādiņus (jā, es pagājšogad mērīju). Vajadzētu uzbrukt ar kabeli un palūrēt, kādas kļūdas bloks saēdies, no tā moš var izsecināt kaut ko vairāk.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests