Page 6 of 7

Re: Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 21 Oct 2016, 09:13
by Cirslītis
Man šī pārslēgšanās bija pie aptuveniem 3k rpm. Tas ir-mizā iedot i nesanāca.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 12 Nov 2016, 19:15
by mad
wth, varētu būt, ka balona līmeņa devējs strādā otrādi? To kompī var mainīt?
Man seskubāram ar pilnu balonu viņš rāda sarkanu, ar tukšu ir 2 zaļas lampiņas.

Un otrs jautājums - var būt kāds iemesls, kāpēc balonā ielien mazāk, kā vajadzētu? Čo ta baigi maz seskubāram var iepūst, no galīgi tukša balona līdz atdurei max ir sanācis iedzīt 37.x litrus. Cik atceros kobrim un a4, lai arī tie cipari variē dažādos tankos un pildīšanas reizēs, parasti bija tuvāk tilpumam, kas rakstīts uz balona.

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 13 Nov 2016, 23:50
by dzeee
to cik iepūst regulēja multivārsts, un wth teicās ka to var bik pielocīt/palocīt panākot lielākus nobrauktos km/iepildīto gāzi, kas gan nav īsti labi karstā vasarā. man ar tā, ka nav tie 80%, bet mazāk... :) īstenībā būtu forši ja varētu panākt 400km ar vienu uzpildi. :)

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 14 Nov 2016, 01:03
by wth
Apgriezt rādījumu otrādi nav problēmu, a vot kas ar balonu darās ir jāskatās - reizēm izrādās, ka ir iestūķēts nepreizs muļķuvārsts un vai nu ieplūde ir parāk augstu (un pie ne-līdz-galam tukša sāk raut tvaikus), vai pludinskis ir nepareizs un neļauj uzpildīt līdz tiem 80%. No 60L balona 80% vajadzētu būt ap 50L, tā ka 37 čista izklausās par maz (ja nu vienīgi kaut kāds sīciņš 50L balonītis?)

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 30 Dec 2016, 22:50
by tolx
Pidari gāzinieki! :crazy: nu jā jau parasti.
Janka, ir idejas, huļi viņi līduši bezdīna sprauslas vados?
Image

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 30 Dec 2016, 23:03
by tolx
Un vai tā var būt, ka viens vads uz sprauslu iet caur gāzes provodku? Jo tas ir pārgriezts, katram galam pietīts savs vads no gāzes un tā. Teorētiski gan tur kkāda termotruba bij virsū, mosh esmu atrāvis vaļā.

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 31 Dec 2016, 00:05
by wth
Jā, protams ka var - kā reize tas ir tas, ko es īpaši neatbalstu, bet kas sprauslām ar "nestandarta" konektoriem - piemēram, mono vai susurbāram - ir jādara. Gāze to vadu "pārcērt", kad strādā uz gāzes, plus 4. paaudze arī vadās no tā paša vada lasot atvērumu laikus. Tur ta viss ir normāli, tikai epal izpildījums :crazy:

Then again, tev tur tādi paši bija arī gāzes sprauslu vados tak - ko gan es gaidīju. Iespējams, ka esi atradis motora nāves cēloni.

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 31 Dec 2016, 00:24
by tolx
Nu, tas ir 4. podam, kurā vārsts izdega.
Salodēt visu smuki un saizolēt vai arī ir variants pārtaisīt kā labāk?

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 31 Dec 2016, 00:28
by wth
Salodē visu kārtīgi un saizolē, citu variantu arī nav. Galvenais - kārtīgi. Un apskati arī pārējos vadus, gan jau tur ir tas pats.

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 31 Dec 2016, 00:33
by tolx
Paskatīšu, tiem gan riebīgāk klāt tikt.

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 14 Feb 2017, 10:59
by tolx
vispār, kamēr motors nav iekšā, vajadzētu fiksi,fiksi samainīt maģistrāli no 6 uz 8 mm.
Ko man vajag nopirkt?

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 14 Feb 2017, 11:16
by wth
Pati truba, kādi 5-6m gan jau.
Pārejas no plastmasas trubas uz metāla + attiecīgie štuceri/uzgriežņi + blīvgredzeni - tādos pašos leņķos kā esošie, droši vien. Jāskatās, kas darās pie balona, tam bieži vien ir 6mm izejas galā, tad vajag pāreju no 8mm plastmasas uz 6mm metāla + 6mm gredzenu.
Šķidruma filtram bija 8mm ieeja un izeja? Ja nē, tad var sanākt to arī nabagu mainīt...

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 14 Feb 2017, 12:02
by tolx
Ok, ienāksies auto garažā, tad pārskatīs visu. Mosh izdevīgāk nopirkt tavu laiku (ja tāds ir pieejams) :crazy:

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 14 Feb 2017, 12:12
by wth
Jā, tas varētu būt saprātīgākais variants, patiesībā - uztaisīt inventarizāciju, tad arī saprast ko kur kā un kāpēc ir vai nav jāmaina.

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 14 Feb 2017, 12:32
by tolx
Vienīgais - to vajadzētu pirms motors ir iekšā. Telpas ar siltumu un instrumentiem ir, bet Rīgā.

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 14 Feb 2017, 12:37
by wth
Kad dabūsi kārbu kaut kur iekšā - padod ziņu, kaut ko kaut kā kaut kad izdomāsim, tagad ir bišku brīvāks, tad jau var manevrēt.

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 14 Feb 2017, 13:33
by mad
tolx wrote:Source of the post vispār, kamēr motors nav iekšā, vajadzētu fiksi,fiksi samainīt maģistrāli


Vai tad tas motors tik traki traucē? Man gan ir drusku mazāk motora, bet lielākais čakars šķiet bija to trubu izvilkt tieši aizmugurējā galā, motors tur traucēja vismazāk.

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 14 Feb 2017, 13:39
by tolx
Motors mosh arī ne tik ļoti, bet man reduktors tieši virs turbīnas un tur jau ir pašauri.... So, kapēc neatvieglot sev dzīvi?

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 27 Mar 2017, 01:33
by tolx
Šodien gāzei ar barošanu pieslēdzu, bet nekādu dzīvības pazīmju, vismaz ne salona pogai. Vadus vēl skatīšos, bet vai ir kāda būtiska komponente, kura neļautu gāzes iekārtai pat ieslēgties? Kompis - kme nevo.

Sent from my HUAWEI CAN-L11 using Tapatalk

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 27 Mar 2017, 02:10
by wth
Masas, pastāvīgā plusa un aizdedzes plusa vadi, drošinātāji, bloks - kā minimums pogai jāpamostas.

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 29 Mar 2017, 09:07
by tolx
Viss strādā, izrādās kaut kāds matains lops nebija savienojis atpakaļ vadus uz pogu :crazy: :crazy:

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 29 Mar 2017, 10:16
by wth
Ha. Ha. Haaa.

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 14 Apr 2017, 00:09
by tolx
Taaks, papildus jautājums.
Elektrības neesamība pie muļķuvārsta neļauj arī iepildīt neko?

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 14 Apr 2017, 10:28
by wth
Nē, iepildīt vajadzētu varēt.

Jautājumi / atbildes LPG

Posted: 14 Apr 2017, 10:42
by tolx
Mhm... Ok, tad skatīsies. Krāsotāji ņēma nost bamperi, kur bija uzpildes korķis. Vakar provēju iepildīt - lpg automāts iepildīja par 2 centiem un viss.

Sent from my HUAWEI CAN-L11 using Tapatalk