Garais wrote:Source of the post Ar pieredzi bagātie, apskaidrojiet man dažos teikumos.
V8 amerikānim uzlikt gāzi, kas sastāda izmaksas?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ford_Mo ... gine#4.6_LPieņemu, ka netiešās iesmidzes, tiešās iesmidzes viss zemāk rakstītais kaķim zem astes
1. Balons (cik ilgi jauns derīgs)?
Atkarībā no bundžas, 100-250 EUR ar multivārstu, derīgs tas viss ir 10 gadus. Pēc 10 gadiem jāmaina, nekādas spiediena pārbaudes mūsdienās vairs neveic.
2. Atsevišķa gāzes vadība? Kur un kā parasti nostiprinā?Atsevišķa gan. Parasti tiek iebāzta motortelpā, ja pietiek vietas un prāta instalatoram, tad nekādas vainas. Nu, cimperlīgajiem var jau vilkt salonā, bet visnotaļ nelietderīgi.
3. Iejaukšanās esošajos benzīna vadības vados? Motortelpā savienojums? Pamatā sprauslu vadi - var "saiet" ar saštekerējamiem savienojumiem, bet bieži vien sprauslu vadi tiek pārgriezti (glīti un prātīgā vietā) un gāzes vadi tiek pielodēti pie tiem. 2 vadi uz katru sprauslu. Nu un daži vadi papildus - aizdedzes pluss (bieži paņemams no sprauslu vadiem), apgriezienu signāls (bieži vien nevajadzīgs, jo to var sarēķināt no sprauslām), barošanas pluss un masa - tie parasti tiek glīti pieskrūvēti pie virsbūves un/vai aķa klemmēm, ja vien nav kādu nepārvaramu škēršļu.
4. Sprauslu ieurbšana orģinālajā kolektorā?Nejaukākais pasākums visā procesā - lai izdarītu perfekti, kolektoru būtu jāņem nost, kas gan bieži vien netiek darīts. Nu tur, dažas skaidas motorā nav traģiskākais, ja izdara visu kārtīgi, bet noņemot kolektoru parasti var ieurbties civilizētākā vietā.
5. Papildus urbums virsbūvē, lai izvilktu maģistrāli?Parasti dabā ir viens 40-50mm urbums (nu, parasti caurums) zem balona centra, pa kuru visi vadi un šļaukas izniet no balona - pārējais iet zem grīdas. Grīdā bieži vien parādās skrūvju caurumiņi cauruļu stiprinājumiem, ja tuvumā nav degvielas trubu, pie kā nostiprināties. Reāli praksē sīkums, neesmu redzējis vēl nevienu, kam tajās vietās būtu noticis kas slikts (korozija vai ieurbts salonā esošajos vados), kaut gan potenciāls pastāv.
6. Papildus urbumi bagāžniekā, lai nostiprinātu balonu.Uz tā 40-50mm urbuma fona sīkums. Divi 10-12mm caurumi blakus izvadam.
7. Papildus urbums zem bākas vāciņa, uzpildeiVai nu tur vai bamperī, atkarībā no situācijas, jā. Zem bākas vāciņa ir bišku sarežģītāk, bieži vien jāpaārda nost plastmasas aizsargi/paspārnis (ko var procesā salauzt/apvērpt kādu sapuvušo skrūvi...), turklāt man ne pārāk patīk mocīt metāla daļas, bet apstrādājot arī tur nekas jau nenotiek, vismaz neesmu redzējis nevienu, kam tur būtu izpuvis, ja vien tā vieta nepūst jau dabiski/nav bijusi sapuvusi iepriekš (piemēram, Opelastrām tur labi pūst pat bez jebkādām gāzēm...)
8. Dekoratīvā plastmasa virs motora ar visdrīzāk vairs nederēs Var sanākt visādi, tas atkarājas no motortelpas izvietojuma un motora konstrukcijas. Ja sprauslas izdodas novietot zem kolektora, tad tās dažas trubas bieži vien izdodas izvilkt gar-un-zem tā vāka un tam netraucē. Ir arī varianti, kad plastmasu viegli apgraizot, sprauslas var nostiprināt UZ tās, kas gan, piemēram, manā gadījumā rezultējas uz to, ka lai to plastmasu noņemtu, jāvieno nost gāzes šļaukas no kolektora, bet tur arī bieži vien var visu kaut ko izdomāt, ja ir vēlēšanās.
9. Papildus caurums salonā, kur indikācija izvilkta. 8mm urbums kādā salona plastmasā, saprātīgiem blokiem tajā vadā ir savienojums, kas ļauj to nokabināt, lai attiecīgo plastmasu var noņemt, bet ļoti bieži tie vadi ir salodēti "uz cieto" un var pamatīgi apgrūtināt salona darbus. Nu, ja galīgi, reizēm var izvilkt pa kādu esošo šķirbu un atstāt karājamies vados
Kas vēl? Atkarībā no situācijas, tā paša kolektora noņemšana var pavilkt aiz sevis pamatīgus motora darbus (Opel Sintra ar 3.0 V6 motoru, piemēram - tam lai noņemtu kolektoru paiet puse dienas. V6 Voyageri arī nav medusmaize, un vispār visi šķērseniskie V-veida motori tādā ziņā ir ļoti nepatīkami)
Reduktora/vārstu stiprinājumi bieži vien prasa papildus urbumus un kronšteinus motortelpā, reizēm vienīgā vieta, kur tos var iebāzt ir tāda, ka priekšā jābūvē siltumaizsargs, kas arī jāstiprina. Cauruļu un vadu vilkumi būtu jāsaplāno tā, lai nākotnē pēc iespējas mazāk traucētu citu mezglu apkopēm, kaut gan tas ne vienmēr ir tik vienkārši (nepadomājas, nav iespējams vietas trūkuma dēļ, nepietiek vadu garumu...)
Sanāk daudz vietas, kur sačakarēt kaut ko, kas ilgtermiņā var novest pie slikta kontakta, rūsas perēkļa? Ja normāli apstrādāt urbumu/stiprinājumu vietas, pūt nekas šausmīgi nepūst - baltajai kastei pa 12 gadiem tās bija teju vienīgās vietas, kur nekas nebija sapuvis, un izdarīts bija ļoti rupji
Ja pārējo izdara uzmanīgi un ar kvalitātīviem materiāliem, principā nekur nekontaktiem nevajadzētu iestāties - pieņemot, ka vadi tiek salodēti vietās, kur tie nevar pārlūzt kratoties, nav nostiepti, nerīvējas un nenotrūkst/neatvienojas pie kāda poļu ražojuma spraudņa. Protams, visu paredzēt ir grūti, gadās kāši - tāpat kā ar jebkuru iejaukšanos motora vados, ir iespējami pārsteigumi, bet nu varbūtība nav nepieņemami liela. Ir, protams, arī iespēja, ka gāzes vadība iziet no ierindas, ks var novest pie neiedarbināma motora vispār, bet arī tādi gadījumi praksē nav pārāk bieži manīti (kaut gan ir, jā...)
Vai gāze ietekmē VS statusu?Tas jau būtu jāprasa komisijai, bet es baidos, ka nesanāks - pārāk daudz pārbūvētu/mainītu detaļu procesā. VS statuss vispār ir domāts transportlīdzekļiem, ar ko ikdienā nepārvietojas, tādēļ gāze tādiem
defeats the purpose Kopumā izmaksas 500-800 EUR materiālos (atkarībā no visādiem faktoriem - motora konstrukcijas, vēlmes/vajadzības pēc noteikta kvalitātes līmeņa detaļām, un tā tālāk), plus darbs - darbu paredzēt var, ja mašīna jau ir darīta, ir mašīnas, kam var civilizēti uzlikt dienas laikā un ir tādas, kam paiet 2 dienas tikai lai izvilktu maģistrāli un nostiprinātu balonu. Nedarītai mašīnai, rupji rēķinot, kādas 16 stundas, resp., 2 darba dienas, visu darot rāmā garā un pārdomājot. Ir, protams, džeki, kas prot saforsēt pa vienu dienu vai pat pusdienu - vai nu strādājot divatā (tās pašas cilvēkstundas jau vien sanāk) vai "izbraucot" uz esošo pieredzi, ietaupot laiku uz plānošanu.