Manitou 634 LSU

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1111
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 07 Mar 2018, 14:06

Abiem stūres cilindriem, sāka eļļu spiest gar manžetēm. Ja aizmugurējo ar mātes vārdu palīdzību izdevās noņemt, tad ar priekšējo ne viss tik skaisti - nācās priekšas tiltu skrūvēt vaļā.

Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1111
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 07 Jul 2018, 00:01

Aprīļa sākumā, nedaudz apslimu, tāpēc nācās manu "šļušku" nodot citās rokās. Pirmais trauksmes zvans bija par izrautu vītni stūres pirkstam. Ok, to vēl norakstam uz cilvēcisko kļūdas faktoru pēc stūres cilindru remonta.
Tad jau jūnijā sākumā nācās braukt un risināt problēmas uz vietas, jo sākās nežēlīga karsšana un spiediens dzeses sistēmā. Atjaucu dzinēju - nu neko neatradu
ImageImage

Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1111
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 07 Jul 2018, 00:08

Pārbaudīju visu - nu nav kur piesieties. Ok - uzsūtām jaunu galvas blīvi, un joka pēc instrukciju par galvas skrūvju pievilkšanu.
Un šeit sākas interesantā stāsta daļa - pēc jaunās instrukcijas: lai beidzamajā pievilkšanas reizē dabūtu nepieciešamos grādus - jāņem talkā kārtīgs latvietis un divmetrīga truba. Iepriekš esošajā instrukcijā bija pavisam citi Nm un grādi.
Nu neko visu sadarījām pēc jaunās instrukcijas - jau mēnesis esot riņķī. Neesot ne grama dzes. šķidrums pazudis.

Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1111
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 07 Jul 2018, 00:14

Vēl te pa vidam tika sadarīts: jau senlaikus bija problēma ar ļoti stingru bremžu pedāli. Nu tā, ka pēc 8 stundām nepārtraukta darba kreisā kāja vairs negribēja kustēt.
Zvans draugiem, lai aizdod tehniku uz pāris dienām, un 500 juriki par jaunu bremžu cilindruImageImage

Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1111
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 07 Jul 2018, 00:19

Te kādā mirklī Duums par JCB ierunājās. Izdevās iemēģināt druscīt... nu i na...
Starp 2014 gada jcb un 2003 gada manitou - viennozīmīgi izvēlētos manitou.


Image
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Duums
Rakstītājs
Posts: 2418
Joined: 06 Dec 2014, 22:58
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Duums » 08 Jul 2018, 23:17

Kuras ir tās lietas kuru dēļ gribas teikt danuina jcb? :mrgreen:

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1111
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 06 Oct 2018, 12:35

Trīs mēneši un atkal sākas viss no galaImage

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6774
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby wth » 08 Oct 2018, 10:42

Kāpēc? Atceroties postu par skrūvēm - nedavilki, ja? :mrgreen:
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1111
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 08 Oct 2018, 12:07

Savilku pēc instrukcijas, tikai neviens man toreiz jaunas skrūves nepirka. Šoreiz nopirka

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1111
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 16 Nov 2018, 20:52

Pam pa ram... Laužam tālāk pirmdien nomainīju turbīnu. Stulbi sanāca - gaisa truba no filtra bija nomaukusies, un sasūca daudz skaidas iekš to turbīn. Savam attaisnojumam, varu tikai piebilst, ka pēdējo reiz gaisa pievadu ņēma nost, kamēr es "atpūtos" Stradiņu "kūrortā". Vakar saņēmu paciņu ar jaunām mantiņām - sprauslas + degvielas sūknis. Nākoštrešdien brauks speci mainīt. Šī mēneša rēķins par rezerves daļām = 3k eiro. Skaisti dzīvot neaizliegsi

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
alexis
Posts: 307
Joined: 09 Apr 2015, 23:40
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby alexis » 17 Nov 2018, 13:28

Cik darba/motora stundas ir pagājušas kopš iegādes brīža? :roll: Tas tā, statistikai, jo saprotams, ka tehnika lietota un nav zināms, kas pirms tam sadarīts. Tagad par tām lietām uz ilgu laiku varēs aizmirst (tā vismaz vajadzētu būt :mrgreen:).

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1111
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 17 Nov 2018, 14:29

Par motorstundām nav pat mazākās nojausmas. Skaitītājs nerāda, jau kopš iegādes. Domāju ka tur ir dikti daudz. Kā nekā 15 gadi kopš no rūpnīcas izripojis.

Joprojām netieku galā ar spiedienu dzesēšanas sistēmā.

Šobrīd ir plānots reizē ar sūkņa maiņu, kārtējo reizi mainīt galvas blīvi, un izskalot radiatoru.

Ir viena nianse, kas iepriekš tika palaista garām. Mūsu vaina, vai Intraca - strīdīgs jautājums. Karoč izrādās, ka piedāvājumā ir standarta blīve, un remontblīve, kas ir biezāka un tiek likta pēc galvas slīpēšanas.




Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
alexis
Posts: 307
Joined: 09 Apr 2015, 23:40
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby alexis » 17 Nov 2018, 21:30

Pēc kā tad tiek noteiktas eļļas maiņas? Te der visparastākais ķīniešu stundu skaitītājs par dažiem eur, pievienots pie ģeneratora ierosmes vada. Savai tehnikai, kurai nav skaitītāja tādus esmu salicis.

Šaubos vai blīves biezums te būs pie vainas. Dzinējs ar maināmām cilindru čaulām? Ar indikatorpulksteni vai kādu citu metodi derētu pārbaudīt vai kāda čaula nav nosēdusies. Galvu uz hermētiskumu arī derētu pie reizes pārbaudīt.

User avatar
Duums
Rakstītājs
Posts: 2418
Joined: 06 Dec 2014, 22:58
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Duums » 17 Nov 2018, 22:48

Da xyj tur tās motorstundas... :mrgreen:
Ja pie 6k mh Valtrai nofišas reversam gultnis, samaļot vēl 2 zobratus reversa kārbai, ievērojot visus apkopju termiņus, eļļas oem un filtrus oem, un viss laicīgi ir ticis apkopts, tad par 15 gadīgu hlamu ņehuj brīnīties.

Been there, done that, arī ar 3k eur remontu :mrgreen:

Kā man Cirslītis reiz teica- ko vecāks, to labāks :mrgreen:

Sava daļa taisnības ir.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1111
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 17 Nov 2018, 23:31

Dzinējs bez čaulām. Perkins 1104 dzinējs. Eļļas maiņa uz aci

A par elektroaparātiem ir kāds gudrs šeit?
Manā uzraudzībā ir daži frontālie iekrāvēji nodoti.

Šhitam aparātam nedēļas laikā nākas 10 līdz 12 litrus destilētā saliet akumulatoros.

Beigti akumulatori, vai lādētājs safisies?Image

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Garais
Kluba biedrs
Posts: 3949
Joined: 17 Nov 2014, 20:50
Location: Riga
Gender: None specified
Contact:

Re: Manitou 634 LSU

Postby Garais » 18 Nov 2018, 16:39

Blakus logā dragijs ņēmās ar šo tehniku
Es kļūdos. Iespējams arī tagad ...

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6774
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby wth » 21 Nov 2018, 13:36

Nu a lādētāja spriegumu gan jau vismaz pamērījis esi, kā tur izskatās?
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1111
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 15 Dec 2018, 18:30

Par elektrokāru - 2 nedēļas tiek lādēts darbnīcā. Pēc uzlādes tiek atslēgts no elektrības, un atdots uz cehu. Destilētā patēriņš nokrities uz 2,5 litri nedēļā. Patlaban plānots uzlikt lādēšanu cehā caur taimeri - 6h


Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1111
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 07 Jan 2019, 23:30

Pirms Ziemassvētkiem vajadzēja nedaudz paskrūvēt. Aizrāvos Image

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1111
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 07 Jan 2019, 23:33

Dzinējs aizvests uz slīpēšanu. No sākuma aizvedām galvu. Tā, kā galva izrādījās nedaudz savērpta, cēlām arī bloku ārā, un ar aizsūtījām slīpēt.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Cirslītis
Site Admin
Posts: 4597
Joined: 13 Nov 2014, 00:36
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Cirslītis » 07 Jan 2019, 23:53

Es gadu pusotru atpakaļ piedalījs līdzīga krabja, tikai Claas motora stellēšanā atpakaļ vietā pēc kapitalkas. Interesanti jams uzbūvēts. Un vienkārši.

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1111
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 27 Jan 2019, 15:43

Ceturtdien vakarā atveda dzinēju no remonta. Piektdien ieliku vietā, bet līdz galam nepaspēju saskrūvēt. Vakar atpūtos, šodien aizbraucu paskruvēt.

Skrūvēšanu pabeidzu, ielēju eļļu, antifrīzu, taisījos likt akumulatoru, bet nekā.

ImageImage

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1111
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 27 Jan 2019, 15:46

Šai blīvei būtu jāatrodas starp bloku un ūdenssūkni, nevis uz galda. Remontētāji aizmirsuši ielikt. Antifrīzs tek diezgan spēcīgi. Rīt jādomā, ko darīt.
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Madijs
Rakstītājs
Posts: 1492
Joined: 18 Nov 2014, 00:51
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Madijs » 27 Jan 2019, 18:51

Lai "manikīra meistari" arī domā. :|
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)

User avatar
Duums
Rakstītājs
Posts: 2418
Joined: 06 Dec 2014, 22:58
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Duums » 27 Jan 2019, 23:38

Pesec... :crazy: :emo:

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk


Return to “Mūsu spectehnika”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest