Manitou 634 LSU
Manitou 634 LSU
Abiem stūres cilindriem, sāka eļļu spiest gar manžetēm. Ja aizmugurējo ar mātes vārdu palīdzību izdevās noņemt, tad ar priekšējo ne viss tik skaisti - nācās priekšas tiltu skrūvēt vaļā.
Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa

Manitou 634 LSU
Aprīļa sākumā, nedaudz apslimu, tāpēc nācās manu "šļušku" nodot citās rokās. Pirmais trauksmes zvans bija par izrautu vītni stūres pirkstam. Ok, to vēl norakstam uz cilvēcisko kļūdas faktoru pēc stūres cilindru remonta.
Tad jau jūnijā sākumā nācās braukt un risināt problēmas uz vietas, jo sākās nežēlīga karsšana un spiediens dzeses sistēmā. Atjaucu dzinēju - nu neko neatradu


Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Tad jau jūnijā sākumā nācās braukt un risināt problēmas uz vietas, jo sākās nežēlīga karsšana un spiediens dzeses sistēmā. Atjaucu dzinēju - nu neko neatradu


Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa

Manitou 634 LSU
Pārbaudīju visu - nu nav kur piesieties. Ok - uzsūtām jaunu galvas blīvi, un joka pēc instrukciju par galvas skrūvju pievilkšanu.
Un šeit sākas interesantā stāsta daļa - pēc jaunās instrukcijas: lai beidzamajā pievilkšanas reizē dabūtu nepieciešamos grādus - jāņem talkā kārtīgs latvietis un divmetrīga truba. Iepriekš esošajā instrukcijā bija pavisam citi Nm un grādi.
Nu neko visu sadarījām pēc jaunās instrukcijas - jau mēnesis esot riņķī. Neesot ne grama dzes. šķidrums pazudis.
Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Un šeit sākas interesantā stāsta daļa - pēc jaunās instrukcijas: lai beidzamajā pievilkšanas reizē dabūtu nepieciešamos grādus - jāņem talkā kārtīgs latvietis un divmetrīga truba. Iepriekš esošajā instrukcijā bija pavisam citi Nm un grādi.
Nu neko visu sadarījām pēc jaunās instrukcijas - jau mēnesis esot riņķī. Neesot ne grama dzes. šķidrums pazudis.
Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa

Manitou 634 LSU
Vēl te pa vidam tika sadarīts: jau senlaikus bija problēma ar ļoti stingru bremžu pedāli. Nu tā, ka pēc 8 stundām nepārtraukta darba kreisā kāja vairs negribēja kustēt.
Zvans draugiem, lai aizdod tehniku uz pāris dienām, un 500 juriki par jaunu bremžu cilindru

Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Zvans draugiem, lai aizdod tehniku uz pāris dienām, un 500 juriki par jaunu bremžu cilindru


Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa

Manitou 634 LSU
Te kādā mirklī Duums par JCB ierunājās. Izdevās iemēģināt druscīt... nu i na...
Starp 2014 gada jcb un 2003 gada manitou - viennozīmīgi izvēlētos manitou.

Starp 2014 gada jcb un 2003 gada manitou - viennozīmīgi izvēlētos manitou.

Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa

Manitou 634 LSU
Kuras ir tās lietas kuru dēļ gribas teikt danuina jcb? 
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Manitou 634 LSU
Trīs mēneši un atkal sākas viss no gala
Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa

Manitou 634 LSU
Kāpēc? Atceroties postu par skrūvēm - nedavilki, ja? 

Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Manitou 634 LSU
Savilku pēc instrukcijas, tikai neviens man toreiz jaunas skrūves nepirka. Šoreiz nopirka 
Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa

Manitou 634 LSU
Pam pa ram... Laužam tālāk
pirmdien nomainīju turbīnu. Stulbi sanāca - gaisa truba no filtra bija nomaukusies, un sasūca daudz skaidas iekš to turbīn. Savam attaisnojumam, varu tikai piebilst, ka pēdējo reiz gaisa pievadu ņēma nost, kamēr es "atpūtos" Stradiņu "kūrortā". Vakar saņēmu paciņu ar jaunām mantiņām - sprauslas + degvielas sūknis. Nākoštrešdien brauks speci mainīt. Šī mēneša rēķins par rezerves daļām = 3k eiro. Skaisti dzīvot neaizliegsi 
Sent from my Mi A1 using Tapatalk


Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa

Manitou 634 LSU
Cik darba/motora stundas ir pagājušas kopš iegādes brīža?
Tas tā, statistikai, jo saprotams, ka tehnika lietota un nav zināms, kas pirms tam sadarīts. Tagad par tām lietām uz ilgu laiku varēs aizmirst (tā vismaz vajadzētu būt
).


Manitou 634 LSU
Par motorstundām nav pat mazākās nojausmas. Skaitītājs nerāda, jau kopš iegādes. Domāju ka tur ir dikti daudz. Kā nekā 15 gadi kopš no rūpnīcas izripojis.
Joprojām netieku galā ar spiedienu dzesēšanas sistēmā.
Šobrīd ir plānots reizē ar sūkņa maiņu, kārtējo reizi mainīt galvas blīvi, un izskalot radiatoru.
Ir viena nianse, kas iepriekš tika palaista garām. Mūsu vaina, vai Intraca - strīdīgs jautājums. Karoč izrādās, ka piedāvājumā ir standarta blīve, un remontblīve, kas ir biezāka un tiek likta pēc galvas slīpēšanas.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Joprojām netieku galā ar spiedienu dzesēšanas sistēmā.
Šobrīd ir plānots reizē ar sūkņa maiņu, kārtējo reizi mainīt galvas blīvi, un izskalot radiatoru.
Ir viena nianse, kas iepriekš tika palaista garām. Mūsu vaina, vai Intraca - strīdīgs jautājums. Karoč izrādās, ka piedāvājumā ir standarta blīve, un remontblīve, kas ir biezāka un tiek likta pēc galvas slīpēšanas.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa

Manitou 634 LSU
Pēc kā tad tiek noteiktas eļļas maiņas? Te der visparastākais ķīniešu stundu skaitītājs par dažiem eur, pievienots pie ģeneratora ierosmes vada. Savai tehnikai, kurai nav skaitītāja tādus esmu salicis.
Šaubos vai blīves biezums te būs pie vainas. Dzinējs ar maināmām cilindru čaulām? Ar indikatorpulksteni vai kādu citu metodi derētu pārbaudīt vai kāda čaula nav nosēdusies. Galvu uz hermētiskumu arī derētu pie reizes pārbaudīt.
Šaubos vai blīves biezums te būs pie vainas. Dzinējs ar maināmām cilindru čaulām? Ar indikatorpulksteni vai kādu citu metodi derētu pārbaudīt vai kāda čaula nav nosēdusies. Galvu uz hermētiskumu arī derētu pie reizes pārbaudīt.
Manitou 634 LSU
Da xyj tur tās motorstundas... 
Ja pie 6k mh Valtrai nofišas reversam gultnis, samaļot vēl 2 zobratus reversa kārbai, ievērojot visus apkopju termiņus, eļļas oem un filtrus oem, un viss laicīgi ir ticis apkopts, tad par 15 gadīgu hlamu ņehuj brīnīties.
Been there, done that, arī ar 3k eur remontu
Kā man Cirslītis reiz teica- ko vecāks, to labāks
Sava daļa taisnības ir.
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Ja pie 6k mh Valtrai nofišas reversam gultnis, samaļot vēl 2 zobratus reversa kārbai, ievērojot visus apkopju termiņus, eļļas oem un filtrus oem, un viss laicīgi ir ticis apkopts, tad par 15 gadīgu hlamu ņehuj brīnīties.
Been there, done that, arī ar 3k eur remontu

Kā man Cirslītis reiz teica- ko vecāks, to labāks

Sava daļa taisnības ir.
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Manitou 634 LSU
Dzinējs bez čaulām. Perkins 1104 dzinējs. Eļļas maiņa uz aci 
A par elektroaparātiem ir kāds gudrs šeit?
Manā uzraudzībā ir daži frontālie iekrāvēji nodoti.
Šhitam aparātam nedēļas laikā nākas 10 līdz 12 litrus destilētā saliet akumulatoros.
Beigti akumulatori, vai lādētājs safisies?
Sent from my Mi A1 using Tapatalk

A par elektroaparātiem ir kāds gudrs šeit?
Manā uzraudzībā ir daži frontālie iekrāvēji nodoti.
Šhitam aparātam nedēļas laikā nākas 10 līdz 12 litrus destilētā saliet akumulatoros.
Beigti akumulatori, vai lādētājs safisies?

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa

Manitou 634 LSU
Nu a lādētāja spriegumu gan jau vismaz pamērījis esi, kā tur izskatās?
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Manitou 634 LSU
Par elektrokāru - 2 nedēļas tiek lādēts darbnīcā. Pēc uzlādes tiek atslēgts no elektrības, un atdots uz cehu. Destilētā patēriņš nokrities uz 2,5 litri nedēļā. Patlaban plānots uzlikt lādēšanu cehā caur taimeri - 6h
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa

Manitou 634 LSU
Pirms Ziemassvētkiem vajadzēja nedaudz paskrūvēt. Aizrāvos 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk


Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa

Manitou 634 LSU
Dzinējs aizvests uz slīpēšanu. No sākuma aizvedām galvu. Tā, kā galva izrādījās nedaudz savērpta, cēlām arī bloku ārā, un ar aizsūtījām slīpēt.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa

Manitou 634 LSU
Es gadu pusotru atpakaļ piedalījs līdzīga krabja, tikai Claas motora stellēšanā atpakaļ vietā pēc kapitalkas. Interesanti jams uzbūvēts. Un vienkārši.
Manitou 634 LSU
Ceturtdien vakarā atveda dzinēju no remonta. Piektdien ieliku vietā, bet līdz galam nepaspēju saskrūvēt. Vakar atpūtos, šodien aizbraucu paskruvēt.
Skrūvēšanu pabeidzu, ielēju eļļu, antifrīzu, taisījos likt akumulatoru, bet nekā.


Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Skrūvēšanu pabeidzu, ielēju eļļu, antifrīzu, taisījos likt akumulatoru, bet nekā.


Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa

Manitou 634 LSU
Šai blīvei būtu jāatrodas starp bloku un ūdenssūkni, nevis uz galda. Remontētāji aizmirsuši ielikt. Antifrīzs tek diezgan spēcīgi. Rīt jādomā, ko darīt.
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa

Manitou 634 LSU
Lai "manikīra meistari" arī domā. 

Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Manitou 634 LSU
Pesec...
:emo:
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest