Labvakar, cienījamie/cienījamās.
Mani sauc Mazdauskis.
Kas es esmu?
Esmu Mazda 323 pēc papīriem. Sedans. Tā vismaz ir ietetovēts uz mana glītā dibentiņa. Esmu mazliet amerikānisks beibe,bet tas nenozīmē, ka barojos no McDonald's, virtuļiem un esmu tukla. Esmu diezgan slaida. Atšķirības - īsā numurzīme uz priekšējā bampera un tā. Ir vēl sīkumi, bet tos pašlaik neuzskaitīšu. Man garšo benzīns. Mani vēl nav mēģinājuši barot ar pirduļiem (LPG), bet kas zin - saka, ka esot interesanta pieredze, Varbūt kādreiz zaudēšu savu nevainīgu un ņammāšu gāzi benzīna vietā. Man liek kustēties 1.5l DOHC matariņš.
Vēl mani mēdz saukt par Mazda Protege, Mazda Artis un tā. To viens no maniem saimniekiem izlasīja wikipedijā.
Dzimusi esmu tālajā 1995 gadā-tas ir-četrus gadus pēc Latvijas neatkarības atjaunošanas. Zīmīgi, bet fakts.
Kā es nokļuvu šeit?
Kā gadījās, kā ne-mani iepriekšējie saimnieki man noņēma aktīvi, legāli pa ielām braucoša transportlīdzekļa statusu. (Tautas valodā-norakstīja). Pēdējoreiz tehniskās apskates inspektori mani aiztika, cilāja manus bruncīšus un pētīja pirms vairāk, kā pieciem gadiem-2009. gadā.
Nākamā kairinošā apskatīšana bija plānota 2010. gada novembrī, bet to es tā arī nesagaidīju. Mani ieslodzīja garāžā un tur es arī mitinājos. No sētas bāzt laukā deguntiņu nedrīkstēja-draudēja sagūstīšana un deportēšana.
2014. gada nogalē kāds pagara auguma apķērīgs un runīgs vīrs itkā bija runājis ar maniem tā laika saimniekiem par manis adopciju un pārvietošanu uz citurieni. Apmaiņā pret kādu noteiktu naudas summu. Tāds ir mūsu-transportlīdzekļu liktens, ka mūsu mīļie saimnieki dažādu iemeslu dēļ mēdz mūs nodot citiem mīļiem saimniekiem apmaiņā pret naudiņu. Kā ir, tā jādzīvo.
Nezinu, kas un kā tur bija, bet tā arī es garāžā ilgojos un gaidīju izkustēšanos līdz šī gada 27. novembrim, kad beidzot mani esošie saimnieki mani pārvietoja no garāžas uz ielu. Laukā bija vēsāks, nekā garāžā. Tā es tur stāvēju un gaidīju-kas nu notiks. Ik pa brīdim uz mana ķermeņa nokrita kāda vientuļa sniegpārsla, kura pēc neilga laika izkusa. Sāka satumst. Baidījos no deportācijas, jo tas nozīmētu agrāku vai vēlāku manis pārvietošanu uz laukumu, kur es pārtaptu vai nu par sastāvdaļu kādā citā transportlīdzeklī, vai arī bezkaislīgi tiktu saspiesta, samalta un pārtaisīta par, piemēram, pelnu trauku. Pelnu trauki man nepatīk-tie smird. Cigaretes smird. Kamēr ar mani pārvietojās iepriekšējie saimnieki-es cigarešu smaku netiku jutusi.
Sāka satumst, pienāca vakars. Jau domāju-tā arī nekas nenotiks - manas ilgas pēc pārmaiņām paliks nepiepildītas...
Bet te vienā brīdī redzu - man tuvojās transportlīdzeklis ar aizmugurē pieāķētu ierīci, ar kuras palīdzību iespējams transportēt tādas, kā mani. Šis transportlīdzeklis itkā nevērīgi pabrauc garām, apgriežas un piebrauc man priekšā. Skaidrs, BEIDZOT TAS notiks! Es tikšu projām no šejienes. YEEHAA!
Pagāja neilgs laiciņš-atnāca mani esošie saimnieki, aprunājās un sākās mans ceļojums.
Mani uzvilka uz pārvietojamās iekārtas un piesēja-lai nenokrītu. Šis man likās pozitīvi - ja jau piesien, tātad esmu svarīga - par mani uztraucās, lai nenokrītu un nepazūdu.
Un tad lēnām sāku savu ceļu uz...kautkurieni. Man neviens neteica-uz kurieni. Mani vienkārši vilka. Man acīs sitās dubļi no velkošā, apšaubāma izskata transportlīdzekļa, kurš bija mazliet apburzīts un ar izsistu vienu sānu logu. Tas manī izraisīja mazliet ironiju: mani - tvirtu meiteni pārvieto tāds apburzīts un nošmulējies drapaks. Bet ko darīt-tādi tie cilvēki ir.
Man priekšā bija apmēram 250 km garš ceļš - tā runāja mani jaunie saimnieki savā cilvēku valodā. Te - kādus mazliet vairāk, kā 10 kilometrus nostāk no manas iepriekšējās atrašanās vietas notika ķeza. Velkamajai iekārtai kurpīte izbeidzās - riepa pārsprāga. Uzminiet, kurš izglāba situāciju? Ha - es izglābu, jo tieši no mana bagāžas nodalījuma tie cilvēkveidīgie izņēma rezerves ratu un uzlika tai - apšaubāma izskata velkošajai ierīcei. Lamata, es nodomāju. Ja jau pat tādu gabalu bez ekscesiem nevar noripot.
Pagāja kādas 3 stundas un bijām galā. Mani gan mazliet aizkaitināja apstāšanās pa ceļam. Ok - manās aizmugurējās riepiņās iepūst gaisu - nav ko teikt - vajag. Bet tie cilvēki tak bez smēķēšanas un čurāšanas nevar paciesties nieka pāris stundas - ta tur apstāties, ta citur... grr
Bet nu labi-katram savas vājības.
Esmu savās jaunajās mājās, pie jaunajiem saimniekiem. Šodien esmu mazliet sagurusi-pārējo izstāstīšu tuvākajā laikā.
Zemāk redzamajā foto var redzēt, kā izskatos vaigā. Brīdī, kad vēl mani nebija nocēluši no velkamās ierīces (tās pašas lamatas)
Mazdauskis dzīve jeb - es neesmu tolmetā.
-
- Posts: 4
- Joined: 30 Nov 2015, 00:03
- Gender:
- Contact:
Mazdauskis dzīve jeb - es neesmu tolmetā.
Jāpulē
Un būs tiktīga siržulauzēja.
Un būs tiktīga siržulauzēja.
Mazdauskis dzīve jeb - es neesmu tolmetā.
Kāpēc nav pieminēts pats svarīgākais? Cik Zs šai Mazdai ir?
Mazdauskis dzīve jeb - es neesmu tolmetā.
Pirmo reiz mūžā redzu 323 sedanu.
Jā, es esmu no laukiem, pie tam vēl no Latgales
Bet, nu jā, interesants braucamais.
P.S. Vaigi vairāk bilžukus!
Jā, es esmu no laukiem, pie tam vēl no Latgales
Bet, nu jā, interesants braucamais.
P.S. Vaigi vairāk bilžukus!
Mazdauskis dzīve jeb - es neesmu tolmetā.
Mazda arī ir no laukiem - Kārsavas ņefiga, beidzot es arī sajaucu tās divas pilsētas Krāslavas. Ja kas...
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Mazdauskis dzīve jeb - es neesmu tolmetā.
Tā vai tā, tālu no manis, bet, Mazda, kā jau Mazda...
Galvenais, lai ruslans nelīp klāt.
Galvenais, lai ruslans nelīp klāt.
-
- Posts: 4
- Joined: 30 Nov 2015, 00:03
- Gender:
- Contact:
Mazdauskis dzīve jeb - es neesmu tolmetā.
Ivars wrote:Source of the post Kāpēc nav pieminēts pats svarīgākais? Cik Zs šai Mazdai ir?
Iespējams, ka šis varētu būt: 1994–1998 – 1.5 L (1,500 cc) Z5, FI, 16-valve DOHC, 89 hp (66 kW; 90 PS) / 97 lb·ft (132 N·m)
-
- Posts: 4
- Joined: 30 Nov 2015, 00:03
- Gender:
- Contact:
Mazdauskis dzīve jeb - es neesmu tolmetā.
Šāds man izskatās ieplūdes kolektors.
"Drosele vadās ar trosi. Kā jau īstai sporta mašīnai pienākās"
Par šo-es nezinu, kas ir drosele, bet šādu tekstu dzirdēju no kāda bārdaina vīra. Ar gariem matiem. Izskatījās diezgan paskarbs. Ko no tā visa es saprotu-man laikam nāksies sportot. Vien nav skaidrs-kas tas par sportu tāds varētu būt?
"Drosele vadās ar trosi. Kā jau īstai sporta mašīnai pienākās"
Par šo-es nezinu, kas ir drosele, bet šādu tekstu dzirdēju no kāda bārdaina vīra. Ar gariem matiem. Izskatījās diezgan paskarbs. Ko no tā visa es saprotu-man laikam nāksies sportot. Vien nav skaidrs-kas tas par sportu tāds varētu būt?
Mazdauskis dzīve jeb - es neesmu tolmetā.
Jau redzu, kurā vietā bundža salocīsies
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
-
- Posts: 4
- Joined: 30 Nov 2015, 00:03
- Gender:
- Contact:
Mazdauskis dzīve jeb - es neesmu tolmetā.
Tā diena ir pienākusi.
Bija tā-aizceļojot no iepriekšējiem saimniekiem, man izņēma laukā akumulatoru.
Pie vajadzības iedarbināt manu raķetes dzinēju tika lietots akumulators, kurš bija pārāk liels un īsti neietilpa tur, kur tam normāli būtu jāatrodas.
Mazajam atrādīšanas braucienam viena no jauno saimnieku kaimiņš atstiepa akumulatoru, ar kuru viss bija forši pēc uzlādes dažas dienas.
Tagad, kad esmu pastāvējusi-akumulators (nīkulis) ir tik tukšs, ka man uzmontētā signalizācija ir sākusi klukstēt. Skaidrs-vajag jaunu akumulatoru.
Tā kā jaunie saimnieki vēl tā arī nav šo lietu sakārtojuši-vēršos pie jums ar jautājumu-kādu akumulatoru man ieteikt saimniekiem priekš manis iegādāties?
Izmēri tiks noskaidroti-vairāk interesē - kādu ražotāju ieteikt? Pie tā, ka mani solās kustināt ne pārāk bieži un tā.
Kā sacīt-labāko price/performance.
Bija tā-aizceļojot no iepriekšējiem saimniekiem, man izņēma laukā akumulatoru.
Pie vajadzības iedarbināt manu raķetes dzinēju tika lietots akumulators, kurš bija pārāk liels un īsti neietilpa tur, kur tam normāli būtu jāatrodas.
Mazajam atrādīšanas braucienam viena no jauno saimnieku kaimiņš atstiepa akumulatoru, ar kuru viss bija forši pēc uzlādes dažas dienas.
Tagad, kad esmu pastāvējusi-akumulators (nīkulis) ir tik tukšs, ka man uzmontētā signalizācija ir sākusi klukstēt. Skaidrs-vajag jaunu akumulatoru.
Tā kā jaunie saimnieki vēl tā arī nav šo lietu sakārtojuši-vēršos pie jums ar jautājumu-kādu akumulatoru man ieteikt saimniekiem priekš manis iegādāties?
Izmēri tiks noskaidroti-vairāk interesē - kādu ražotāju ieteikt? Pie tā, ka mani solās kustināt ne pārāk bieži un tā.
Kā sacīt-labāko price/performance.
Mazdauskis dzīve jeb - es neesmu tolmetā.
Ja grib pa lēto, tad autostarts. Ja ne tik lēti, tad , piemēram, varta.
Siģeni musarā, lai netērē aķi. Un pārbaudīt, vai ģenerators labi dara to, kas tam jādara.
Siģeni musarā, lai netērē aķi. Un pārbaudīt, vai ģenerators labi dara to, kas tam jādara.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Mazdauskis dzīve jeb - es neesmu tolmetā.
ADBaltica AKB ir ļoti ok un dod tos 3 gadus garantiju! Cena atbilstoša.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests