A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby archiijs » 03 Oct 2015, 18:39

Laba diena.

Tā paturpināšu par jau iepriekš uzdoto jautājumu/atbilžu postā
1st things first
LABOJUMS- Kā jau beigās nospriedām, man ir problēmas ar atmiņu, tas ir, kļūda ir par sadelenes holu, to kas šoferpusē aizmugurē (G40)
Screenshot 2015-10-02 09.37.03.png
Kļūdas ECU

TIem kas nav kursā par tēmu-
Iepirkts neejošs ACK C4 LPG, rūkt jau rūc, bet tukšgaitā baigi kratās, bubina, daudz tērē, gaitā nav jaudas, ABC iet krietni labāk :D

Kļūdas-


pēc abu holu samainīšanas vietām kļūda paliek tā pat par G40
Pareiza instrumenta man nav ar ko holu pārbaudīt, bet signāla izeja abiem holiem griežot motoru slēdāzs iekšā/ārā, tātad kaut kas jau notiek, gan masa, gan +pienāk pie štekera, bet par to runājot gāzes iekārta vienojās pie tā hola LPGTECH 316. Iedomājos ka problēma varētu būt ar gāzi, jo nesen iekātra atteicās darboties, tas ir, ierūcās, tā kā pēc tā panelīša pārslēdzās, pāris min parūc nopīkst un izslēdzās.
Pieslēdzu gāzes kompi, bet ar to programmu man ir nelielas problēmas, uzlieku ENG bet kā LPG kompis pieslēdās visa programma nomaina valodu uz poļu? ko nav iespējas apmainīt atpakakaļ (mēģināju gan 2.0.2.58 gan 2.0.1.56 programmas versijas)
Kļūdas ir čupiņa, bet nemāku saprast kas tur rasktīts, lieki piebilst ka nokopēt viņas nevar. Mēģināju rakstīt google transleitā, bet neko jēdzīgu man nepateica.
Ja kādam ir šādas valodas zināšanas
Screenshot 2015-10-02 09.19.38.png

vēl viena biilde no LPG kompa
Screenshot 2015-10-02 09.22.11.png


Būšu paeicīgs par jebkuru variantu.
Gaisu dzirdami nekur nesūc, arī ar aizspiestu ieplūdes trubu.
Attachments
Screenshot 2015-10-02 09.37.03.png
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby wth » 03 Oct 2015, 19:45

Tev tak vienai sprauslai vadi gaisā, ko tu gribi ka viņš ies?

Un G40 arī izskatās, ka kaut kas nav ar vadiem, ja jau samainot tos vietām kļūda paliek par to pašu pusi.

Sāc vien zvanīt vadus, ka tik nav kaut kas saliecies tam gāzes blokam, un iespējams, ka tam apgriezienu signāls ir paņemts no G40 un tāpēc tas arī iet čigrī. Un LPGTech softai ir izvēlne pārslēgt valodu, tikai jāpabrauc pa tām izvēlnēm jāizrakā visas, kaut kur tur bija...
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby archiijs » 03 Oct 2015, 20:00

No vadiem pārbaudīju pagaidām tiaki + un masu, signāla vadu vēl neizpīkstināju.
Par to valodu ir tā, sākumā ir tā poļu, kad palaiž, tad pārlieku angļu, bet kā LPG kompis pieslēdzās tā valoda nomainās uz to poļu un citu nevar vairs izvēlēties.
Screenshot 2015-10-02 09.22.11.png
Valoda
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby wth » 03 Oct 2015, 20:11

Tu kaut ko esi saspaidījis:
WP_20151003_004.jpg
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby archiijs » 03 Oct 2015, 21:25

Nu sākumā man ir visas tās valodas, bet kā programma piekonektējās pie lpg bloka, tā visas izņemot to poļu pazūd...
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
Val
Rakstītājs
Posts: 3075
Joined: 18 Dec 2014, 19:54
Location: VLM
Gender: Male
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby Val » 03 Oct 2015, 22:50

A ja pārvieto *.techSet failus, kamēr softs aizvērts, no %userprofile%\my documents\LPGTECH uz citurieni un sāk visu no sākuma?

vai arī
lpgtech.png


vai arī mācies poļu valodu :mrgreen:
5vtq gte :mrgreen:

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby archiijs » 13 Feb 2016, 19:56

Čau draudziņi!

Tā turpinam bēdu stāstu. Autiņš visu šo laiku stāvējis jo ne īpašniekam viņu vajadzēja, ne man bija laiks viņu apskatīt, bet tā kā abas šīs lietas mainījās, šodien pieķēros un ir sekojoši-
Kļūda viena -
17746 - Camshaft Position Sensor (G40) Open or Short to Plus
P1338 - 35-00 - -

Pārbaudīti abi holi, strādā, dod signālu mainīgu ar apgriezieniem.
Pilnībā izvākti LPG ECU vadi lai pārliecinātos ka viņi nav saistīti ar problēmu.
Pārbaudīts hola signāls, nonāk veiksmīgi līdz ECU.
Pārbaudīts hola pluss, nonāk veiksmīgi līdz ECU.
Pārbaudīts hola mīnus, nonāk veiksmīgi līdz ECU.
Pārbaudīs vai starp kādu no šim vadiem nav īssavienojums- nav.
Pārbaudītas visas šo vadu pretestības- uz 20omu skalu viss starp 0,00 un 0,01
Pie holiem pienāk barošana ļoti tuvu aķa voltāžai.
Pie holiem pienāk masa.
Hola pusē pie ieslēgtas aizdedzes signāla vadā vienam 10 un volti, otram 8 un volti? 10v ir tam par ko ir kļūda.
ECU kodējums ir pareizs.
ECU štekeros konektori izskatās labi, nekas neliecina par ''zaļo''

Abi hola signāla vai ir bijuši pārgriezti netālu no ECU, bet salodēti un signāls nonāk cauri labi

Tātad jūsu varianti? Sāk krist aizdomas par ECU pašu.
Pie ieslēgtas aizdedzes kļūda ir nodzēšama un neparādās, kā iedarbina uzlec un nav nodzēšama.
Papildinfo
Control Module Part Number: 4D0 907 551 B
Component and/or Version: 2.8L V6/5V MOTR HS D09
Software Coding: 04202 (vai arī "4" vietā jābūt "2"?)
Work Shop Code: WSC 02324

Parunājos vēl ar iepriekšējo saimnieku, esot izbrukājis servisus un neviens neesot varējis neko salabot.
Last edited by archiijs on 13 Feb 2016, 20:01, edited 1 time in total.
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby wth » 13 Feb 2016, 19:58

Vēlreiz, lēnām - kā tika pārbaudīts "aizdomīgais" holls?
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby archiijs » 13 Feb 2016, 20:04

Ar oscilogrāfa izstrādājumu starp pinu 1 un 2 pie rūcošas mašīnas redzams kvadrātveida signāls ar mainīgu pulsa garumu atkarībā no apgriezieniem.
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby wth » 13 Feb 2016, 20:08

"Apakša" nokrīt cik zemu? Jābūt ĻOTI ĻOTI tuvu nullei un holliem tieši tas ļoti patīk - nespēt "noraut" lejā līdz galam, par ko tad vadībai arī iestājas sašutums.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby archiijs » 13 Feb 2016, 20:11

Hmm, ja godīgi baigi nepapētīju, :crazy: var jau būt ka tiešām tur tā vaina, rīt vēlreiz pārbaudīšu. Ja viņš "nenorauj", kā saki, tad taisam holu no žiguļnieka, jeb ir tur ir kas labojams?
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby wth » 13 Feb 2016, 20:25

Visdrīzāk žiguļnieks. Pie viena paskati arī augšu, līdz cik aiziet. Iespējams arī bloka bojājums, kad pīķis ir par zemu un tad arī viņš "neredz" to hollu vispār.

Ir versija numur divi - viena no sadales vārpstām ir tik ļoti nobīdīta, ka holls nostrādā stipri par agri vai par vēlu, tiesa manuprāt ACK šim nebūtu jāparādās, tas bloks ir bišku gudrāks. AAH/ABC gan var panākt kaut ko stipri līdzīgu, aizbīdot riktīgi šķībi zobsiksnu.

Kāpēc aizdomājos par to - ir jocīga aizdoma, ka viena trūkstoša holla gadījumā tam motoram tomēr būtu jāiet puslīdz adekvāti, vienīgais, kas tiek atslēgts ir sadales vārpstu fāzes maiņas, kurām šāvaitā būtu jānotiek tikai pie lielākiem apgriezieniem un slodzē.

Nedaudz izbrīna arī "atbalsta" spriegumu atšķirība abiem holliem - iespējams, ka tiešām bloka defekts.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby archiijs » 13 Feb 2016, 20:36

Labi, rīt veikšu papildus mērījumus.

Zobsiksnu uz aci pārbaudīju, piemirsu pierakstīt. Kad kloķenei uz atzīmes ovālās "šaibas" ir ar lielajiem caurumiem uz iekšu un izskatās visas četras vienā līnijā. Kā tur ir ar sadaleņu zobratiem un "šaibām", tos var uzlikt nepareizi pret sadaleni?

Autiņš ir braucams, bet ļoti stīvs, pie aukšām ir labāk, bet ne tuvu tik, cik ack būtu jāiet. Šodien vēl saņēmu informāciju, ka kamēr motors auksts pabraukt vispār nevarot (ģībst, kratās, rīstās), kad uzsilst tad ir tā kā tiko rakstīju.

Vai arī holam to šķivi var nepareizi uzlikt?
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby wth » 13 Feb 2016, 20:47

Ne vienu ne otru uzlikt nepareizi nevar - vienīgais,kas var notikt (pieņemot, ka siksna tiešām ir pa metkām) - uzraut vienu no ieplūdes sadalenēm vērā ņemami šķībi pa vairākiem zobiem, piemēram, mainot ķēdi.

Starp citu - moš to var pārbaudīt, ja oscilim ir divi kanāli - pēc visas tiesas un taisības hollu signāliem abām pusēm būtu jāsakrīt laikā (100% nevaru galvot gan, nekad neesmu mērījis, bet čujs un poņa saka, ka tā vajadzētu būt, ja vien nav kādas viltīgas fiksētas nobīdes par 90 vai 180 grādiem)
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby archiijs » 13 Feb 2016, 21:00

Vākus vaļā neesmu vēris un nezinu vai tā ķēde ir tikusi mainīta, neesmu arī pētījis maiņā iesaistītās atzīmju atrašanās vietas, to atliksim līdz nebūs variantu.
Oscilis, kā jau minēju, nav īsti vārda cienīgs un, protams, ka at tikai vienu kanālu :(
Tad vēl viens jautājums kas tiko ienāca prātā, ieks vagcoma ir divi temperatūras kanāli, viens ir +/- kā panelī, otrs galīgi zems, kurš ir kurš, G62 ir tas zem hola un kura temperatūra atbilst viņam? Tas varētu būt saistīts ar to ka auksts neiet
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby wth » 13 Feb 2016, 21:05

Tas "viens galīgi zems" varētu būt ieplūstošā gaisa temperatūra. Paskati kurā grupā viņš bija, pēc tam ELSā var atrast, kas bija kas.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby archiijs » 13 Feb 2016, 21:09

Paldies, rīt papildu testi un skatīsies vai kādā jēgā tikšu.
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby archiijs » 14 Feb 2016, 21:22

Tā, šodienas rezultāti.
Holiem signāla apakšas abiem vienādas, ļoti tuvu nullei, ja neteitu ka nulle, vēl arvien vienīgais aizdomīgais signālā ir hola augšas, t.i. kā jau iepriekš teicu signāla līmenis vienam ap 8v otram ap 10v (kam ir kļūda). vēl tika aizvilkti gan signāla, gan barošanas vadi pa taisno uz kompi, nekas nemainās.
Samainīti abi holi (atkal) vietām, tas pats. Pārbaudīti hola šķivi, arī vietā.

Vienīgais kas man atstāj jautājumu ir tas signāla vada spriegums, kā jau vairākas reizes teicu - ~2v atšķirība stap holiem, arī pie aizdedzes un bez pievienotiem holiem. Vēl ar vien domāju par hola ieejas miršanu iekš ecu, tas ir reāli?
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby wth » 14 Feb 2016, 21:35

Nereāli tas noteikti nav - kaut gan gadās ļoti reti, tiesa tikai uz spriegumu atšķirību nevajadzētu paļauties.

Hmm. Vēljoprojām interesē fāzu atšķirības, tikai pašam pašlaik nav uz kā pamēģināt :hihi:
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby archiijs » 14 Feb 2016, 22:38

Man reāli ir aptrūcies izdeju ko skatīties tālāk, kādi ieteikumi? Ņemt vārstu vāku nost un skatīties vāles un ķēdi?

Un par kompjiem, atrast c4 ack nav nemaz tik viegli, cik skatījos pēc katalogiem, ar tādu kodu kā šitam ir tikai c4, cik reāli ir mēģināt no c5, B5, B6, Pasātiem?

EDIT: principā pa nakti padomāju- vēlreiz pāriešu visām atzīmēm pāri, gan zobenei, gan sadaleņu ķēdēm, cerams ka vaina tur arī būs.
EDIT2: Atcerējos, ka teici par to, kad holiem būtu "jāšauj" reizē, un to, kad vakar tie šķīvji nebija vienādā stāvoklī, viens (priekšējais) bija ar caurumu netālu no augšas, otrs vairāk uz šofera pusi, ja tava teorija ir pareiza, viņiem būtu jābūt vienādā leņķī...
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby archiijs » 19 Feb 2016, 09:56

Trollollo...

Tā, neliels "apdeits".

Noņemts vārstu vāks kreisās puses galvai, ja kloķene uz atzīmes, sadalenes zobrati ar resno caurumu uz iekšu abās sadalenes perfekti bultiņas robiņam pa vidu, BET, man skaitot starpā sanāk 15 ķēdes "rolleri", bet neesmu īsti pārliecināts par to skaitīšanu.

[+] No ELSAS
‒ → The distance between the
notches -A- and -B- on the
camshafts must be 16 rollers at
the drive chain. The illustration
shows the exact positions of the
1st and 16th rollers on the
sprockets.

The chain rollers -1- and -16- are
opposite the notches -A- and -Band
are misaligned by1/2 tooth
width towards left.


Kas vēl. Internetā klīst šitāda bilde
Image

Bet elsā
Image

Vēl ir šitāda?
Image

Man uz ātro skatoties likās ka atzīmes (robi) ir zobratu "iedobēs", nu kur iet ķēdes posmu "rullīši", bet internets saka ka 16 ir uz atzīmes (zobrata iedobē), bet 1 uz ieplūdes pusi, t.i. būtu jābūt ka starp atzīmēm ir 15 rullīši, bet pēdējais "1." ir nedaudz pāri atzīmei (uz izplūdes pusi)?
Pēc elsas sanāk ka gan "16", gan "1" ir uz izplūdes pusi pa pus zobu salīdzinot ar robiem, vairs nesaprotu kas ir pareizi. :crazy:
Šodien vairs neesmu pārliecināts kā vakar skaitīju :crazy:

Un pats galvenais, vai 1 zoba kļūda ir pietiekama lai ecu ierautu to kļūdu?
Ja jā, jauks vaļā otru pusi un skaitīs tur, jo cik saprotu ACK abām pusēm ir vienādi, jeb tomēr nē.
Un ja ieplūdei sadalene būtu pa 180 grādiem pagrizta, tad jau vārsti būtu lupatās, ne tā?
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby wth » 19 Feb 2016, 10:13

Nē, viens zobs manuprāt ir par maz, lai viņš sāktu kašķēties. Pie tam manuprāt tomēr tev ir 16, jo pēc manā rīcībā esošās elsas, kreisās puses galvai viena atzīme ir nobīdīta pa pa labi (ieplūdes vālei), bet otra - PA KREISI (izplūdes vālei), tātad ķēde liekas, attiecīgi, nobīdot to pa kreisi un pa labi no atzīmes (ķēdes rullīši sanāk UZ ĀRPUSI no atzīmēm) - sanāk, ka tad tev viss ir kārtībā.

Pie tam:
Notch on exhaust camshaft has a slight inward offset with respect to chain roller -1-.


Labi, next. Man sāk aptrūkties idejas - tiešām vadības bloxs būs beigts? Vot ej nu viņu atrodi, priekš C4 viņš ir visnotaļ intīms :-|
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby archiijs » 19 Feb 2016, 11:33

Schiit, Ne velti čalis teica ka viss ir pārbaudīts, bet vainu nevarot atrast. Sākumā likās ka vienk. muļķi bijuši, bet laikam jau tomēr nē :crazy:

Es arī vairs galīgi nesaprotu, viss ir kā vajag, bet tomēr nav... Nu ar to kompi varētu būt intīmi, atrast vien ir problēma. + šitiem jau laikam immo arī bija, tas vēl būs jāpiekodē, kas gan nebūtu baigā problēma. Kā ar jaunāku autosu ECU, kas viņiem var tik ļoti izmainīties lai neietu? Tiem pašiem C5, B5, B6, pasātiem, kluči jau ir tādi paši, ne tā? Zinātu ka tur vaina, bet garantijas jau nav.

wth, tu rupuci nokāvi? negribi ba wīkendu pamērīt spriegumu hola štekeru signāla pinā? :mrgreen:
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

Re: A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby wth » 19 Feb 2016, 12:21

Rupucis izjaukts bez aķa, tā ka nekādas mērīšanas nebūs :mrgreen: Salikt pa wīkendu ir, protams, iespējams, bet negribās :hihi:
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
archiijs
Posts: 276
Joined: 13 Jan 2015, 10:51
Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
Gender: Male
Contact:

A6C4 ACK nav jaudas, burbuļo, rīstās

Postby archiijs » 19 Feb 2016, 13:40

Schiit :mrgreen:
Kādi viedokļi par ecu savienojamības iespējām? Principā, laikam jāskatās pinouti un ja vienāds, tad varētu saiet, bet c4 ack pinoutu tā arī neizdevās atrast. :?
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi :arrow:
Paturi aliņu!
Tak saies!


Return to “Dzinējs / Kārba”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests