VEMS uz 20VT
VEMS uz 20VT
Tātad, kā jau visiem šeit zināms, tad auto elektrības jomā neesu īpaši zinošs, bet interese ir. Pirms tika iegādāts cits dzinējs cūkai, par auto elektrību zināšanas bija apaļa nulle, bet pēc daudz internātos pavadītām stundām kaut kāda apgaismība ir nākusi no elektro shēmu lasīšanas un no motronic vadības kā tādas, kā rezultātā dzinējs ir ielikts, vadi ir salodēti, nevis satīti, noizolēti ar termokembrikiem, nevis dzeltenzaļo ļozeni un pats apbrīnojamākais- tas viss arī darbojas Protams, ir daudz kasjaki ar vadu garumiem, kārtību zem paneļa un tādām visādām nebūšanām. Kādu laiciņu atpakaļ sāku siekaloties gar vems.hu lapu, bet kaut kā nespiedās pareizā pogu kombinācija, lai galvenais šīs lapas produkts uzsāktu kustību uz manu pusi, bet tad notika brīnums, kā rezultātā, Ziemīšos man to iesvēra vecīC. (VecīC rulz! )
Sūtīts tika caur GintsK, pie viņa tiks dzīts arī regulēt. Uzreiz varu atzīties- šis nebūs topiks, kur es no sākuma līdz beigām izklāstīšu kā un kur ko spraust, vairāk domāju šeit uzdot sev nesaprotamos jautājumus, nu un beigās, iespējams, izveidosies sakarīgs topiks vēl kādam apdauzītajam..
Sūtīts tika caur GintsK, pie viņa tiks dzīts arī regulēt. Uzreiz varu atzīties- šis nebūs topiks, kur es no sākuma līdz beigām izklāstīšu kā un kur ko spraust, vairāk domāju šeit uzdot sev nesaprotamos jautājumus, nu un beigās, iespējams, izveidosies sakarīgs topiks vēl kādam apdauzītajam..
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
VEMS uz 20VT
Lai nebojātu esošo AAN pitonu, bija divi varianti: 1. raut to ārā un vilkt visus vadus pa jaunam 2.meklēt kādu vadību ar 55pin konektoru, izravēt konektoru un uztaisīt pāreju.
Izvēlējos otro, šķietami vienkāršāks.
Tika atrasts V8 kompis, kas tika izķidāts un smuki izlodēts ārā vajadzīgais
Izvēlējos otro, šķietami vienkāršāks.
Tika atrasts V8 kompis, kas tika izķidāts un smuki izlodēts ārā vajadzīgais
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
VEMS uz 20VT
Pa lielam, viss vajadzīgais ir savākts, tajā skaitā arī shēmas
Last edited by Madijs on 08 Apr 2016, 22:10, edited 1 time in total.
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
VEMS uz 20VT
Jautājums nr1- šīs skaitās zemas pretestības sprauslas?
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
VEMS uz 20VT
Nē, 14.5 omi neskaitās zema pretestība.
Zema ir ap 1-4 omi.
Nafig tādas gribi? Meklēt un jāties ar pretestību bloku - vēl viena detaļa, kurai saiet grīstē.
Zema ir ap 1-4 omi.
Nafig tādas gribi? Meklēt un jāties ar pretestību bloku - vēl viena detaļa, kurai saiet grīstē.
5vtq gte
VEMS uz 20VT
Vienkārši, man viņas jau labu laiku stāv plauktiņā...
Cūkām viņas? Ko vietā?
Cūkām viņas? Ko vietā?
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
VEMS uz 20VT
Par to, vai viņas skaitās zemomīgās, jautāju, jo vajag saprast, vajag tur rezistorus vai nē...
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
VEMS uz 20VT
Esu lasijis, ka viņas baigā draza esot, kapēc, tā arī neesu sapratis...
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
VEMS uz 20VT
Ir parādijusies iedvesma atkal...
Ir jautājums par piniem:
No lielā konektora:
3.
16.
17.
23.
Mazais konektors:
3.
6.
16.
Kas tie tādi ir un kas ar viņiem notiek?
Ir jautājums par piniem:
No lielā konektora:
3.
16.
17.
23.
Mazais konektors:
3.
6.
16.
Kas tie tādi ir un kas ar viņiem notiek?
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
VEMS uz 20VT
Ja Ginta shēmā tie nav pievienoti, tad atstāj brīvus, tad ta problēma.
Lielākā daļa atsevišķi kanāli pie kuriem pieslēgt dažādas fiškas: launch pogu, pedāļu slēdžus etc. krapu. Brīva izvēle, tik jāskatās, kuru pie kuras ieejas drīkst likt, lai to nenokurinātu.
EC36/23 Flyback gan vajadzētu varēt pašam saprast pēc vadu shēmas.
Pārējos neskatījos, jo baigi jāskrollē uz augšu un leju (neesi uztaisījis pinoutu kopsavilkumu ar interesējošajām kājām).
Standarts ir te, bet tas 100% nav jāievēro. Drīkst improvizēt.
http://www.vems.hu/manual/html/ch03s02.html
Lielākā daļa atsevišķi kanāli pie kuriem pieslēgt dažādas fiškas: launch pogu, pedāļu slēdžus etc. krapu. Brīva izvēle, tik jāskatās, kuru pie kuras ieejas drīkst likt, lai to nenokurinātu.
EC36/23 Flyback gan vajadzētu varēt pašam saprast pēc vadu shēmas.
Pārējos neskatījos, jo baigi jāskrollē uz augšu un leju (neesi uztaisījis pinoutu kopsavilkumu ar interesējošajām kājām).
Standarts ir te, bet tas 100% nav jāievēro. Drīkst improvizēt.
http://www.vems.hu/manual/html/ch03s02.html
5vtq gte
VEMS uz 20VT
Šitās masas tak es varu salikt uz viena šitāda mērkaķīša?
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
VEMS uz 20VT
Baru ar vadeļiem vienā kabeļu kurpītē-tad ar garantiju jāsi galvu dēļ kādas pazudušas masas!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
VEMS uz 20VT
A, to flyback es nesaprotu, naskuj viņš vajadzīgs?
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
VEMS uz 20VT
Gati, tad labāk katram savu šito mērkaķīti un saskrūvēt kopā?
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
VEMS uz 20VT
Madijs wrote:Source of the post A, to flyback es nesaprotu, naskuj viņš vajadzīgs?
Daudz teorijas tur apakšā, bet long story short - FLYBACK iet uz 12V līniju, kas pievada sprauslu plusu, bez papildus drošinātāja
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
VEMS uz 20VT
Labi, ja tā jābūt, tad tā arī liksim!
Par tām masām arī tiku skaidrībā, tur viss praktiski aiziet uz aan pitonu, nekādas spailes nevajag.
Par tām masām arī tiku skaidrībā, tur viss praktiski aiziet uz aan pitonu, nekādas spailes nevajag.
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
VEMS uz 20VT
Madijs wrote:Source of the post Gati, tad labāk katram savu šito mērkaķīti un saskrūvēt kopā?
Vajag normāli sapresēt un nekādu problēmu tur nebūs.
Tāds risinājums ar vairakiem vadiem pie viena gredzena, starp citu, tiek izmantots arī oem pravodkās.
Powered by Hektors & Divi litri
Listen to SLAYER
Listen to SLAYER
VEMS uz 20VT
Cirslītis wrote:Source of the post Baru ar vadeļiem vienā kabeļu kurpītē-tad ar garantiju jāsi galvu dēļ kādas pazudušas masas!
Labāk, ka masa pazūd visam uzreiz nekā dzinējs puspistā veidā ar dažiem masas vadiem mīnusā turpina strādāt un tad tiešām var kaut ko nojāt.
Sensoru masa OEM vadu buntē ir normāli uztaisīta un tur nav ko "uzlabot".
5vtq gte
Re: VEMS uz 20VT
Lai jau būtu. Tas,ka rūpnieciski kaut kas strādā,tas ir forši. Bet pie šāda risinājuma,kniedējot pašam,der diezgan pievērst uzmanību,lai nesanāk tieši tā dazu/dažas masas pazušana gadījumā,ja no tā paškniedētā tomēr kas atdalās.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
VEMS uz 20VT
Rūpnieciski viss strādā 20+ gadus. Pēc kārtīgiem tūneriem, nekas nestrādā kā vajag.
Sent from my SM-G388F using Tapatalk
Sent from my SM-G388F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa
Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa
VEMS uz 20VT
Nebūs, nebūs te tāds gateris, aan pitonā jau ir pietiekoši masas vadi, visam pietiek...
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
VEMS uz 20VT
Kas notiek ar 37. pinu?
http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/21009.phtml
37/55-Switched +12V for all 5 Fuel injectors (N30-N83) and MAF (G70)- BK/R - Provides ignition-on power to injectors and MAF during starting conditions and then power to the MAF for the hot-wire burn-off after the ignition is turned off all via a "Holding Relay" in the ECU. (Main power to the injectors and MAF comes through the J17 FP relay via pin 87A and the S72 thermofuse after the engine is started).
http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/21009.phtml
37/55-Switched +12V for all 5 Fuel injectors (N30-N83) and MAF (G70)- BK/R - Provides ignition-on power to injectors and MAF during starting conditions and then power to the MAF for the hot-wire burn-off after the ignition is turned off all via a "Holding Relay" in the ECU. (Main power to the injectors and MAF comes through the J17 FP relay via pin 87A and the S72 thermofuse after the engine is started).
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
VEMS uz 20VT
Par gmm pofig, nafig viņš pie sprauslām ir?
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
VEMS uz 20VT
Nav jau gluži pie sprauslām tīrā veidā, vienkārši tas, ka visi motora vadības elementi barojas caur degvielas sūkņa releju, tai skaitā MAFs, a relejam to izvadu ir nu tik cik viņu ir un piedevām džeki vienkārši ir paņēmuši un tos vadus sašāvuši kopā pitonā, lai ietaupītu uz vadiem. Tikpat labi to MAFu varēja barot no, teiksim, 87F/DTI vai pat atsevišķa releja, starpības teju nekādas. Drusku gan izbrīna tas, ka sprauslu pluss pēc idejas skaitās trokšņains, a MAFs skaitās no precīzajiem sensoriem, tāda izvēle nav 100% eleganta, bet nu pārējie releja izvadi arī nav medusmaize un galu galā viņi visi šā vai tā "satiekas" degvielas sūkņa relejā.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests