Jautājumi / Atbildes
Jautājumi / Atbildes
Drīzāk gan nevis vakarā, bet dienā, vai aiziepriekšējā vakarā.
Notikumu secība kautkur tālajā 1991 vai 1990 varētu būt sekojoša:
Managements: klau, džeki, mēs te taisām jaunu modeli C4 - davai uztaisiet vismaz kautko, kas nav tāds pats, kā C3, citādi neviens neticēs, ka jaunais modelis ir ar kautko labāks un nepirks to.
Inženieri: ok, padomāsim
Managements: jums tas jāizdara 2 dienu laikā
Inženieri apspriežas - laika nav daudz - paņemam kautkādu vienkāršu mezglu un pārveidojam minimāli - nu tur stiprinājuma vietas pamainām, bukšu diametrus. Ok - pakaļējo plauktu priekšējais kronšteins piemērots šādai darbībai. Pirmajā dienā uzrasēsim pašu kronšteinu, otrajā bukses.
Pirmajā dienā viss pēc plāna - top jauns rasējums, kurš no iepriekšējā atšķiras ar to, ka vienā pusē vienas "auss" vietā ir divas. Inženieri priecīgi - nu zaibis sanāca, ātri, vienkārši, managementam patiks. Bukses pārzīmēt - kā 2 pirkstus apmīzt, to rīt, ejam dzert.
Dzēriens garšīgs, vakars ievelkas. Nākamajā rītā, precīzāk īsi pirms pusdienlaika inženieri ievelkas rūpnīcā, nosēdēt pie rasējamā dēļa nevar, visu dienu pavada kafijas pauzēs un guļot uz galda ar zobeni apsienot pauri, lai nepārplīst. Nākamā diena - managements prasa - uztaisījāt? Inženieri vainīgi saskatās "jā - būs kronšteins uz trīs skrūvēm bet bukses liksim vecās - tām taču nav ne vainas". Managements: "[cenzēts] jums būs tagad, atvaļinājuma vietā rasēsiet bukses, un nākamgad izlaidīsim jaunā modeļa modifikāciju."
Notikumu secība kautkur tālajā 1991 vai 1990 varētu būt sekojoša:
Managements: klau, džeki, mēs te taisām jaunu modeli C4 - davai uztaisiet vismaz kautko, kas nav tāds pats, kā C3, citādi neviens neticēs, ka jaunais modelis ir ar kautko labāks un nepirks to.
Inženieri: ok, padomāsim
Managements: jums tas jāizdara 2 dienu laikā
Inženieri apspriežas - laika nav daudz - paņemam kautkādu vienkāršu mezglu un pārveidojam minimāli - nu tur stiprinājuma vietas pamainām, bukšu diametrus. Ok - pakaļējo plauktu priekšējais kronšteins piemērots šādai darbībai. Pirmajā dienā uzrasēsim pašu kronšteinu, otrajā bukses.
Pirmajā dienā viss pēc plāna - top jauns rasējums, kurš no iepriekšējā atšķiras ar to, ka vienā pusē vienas "auss" vietā ir divas. Inženieri priecīgi - nu zaibis sanāca, ātri, vienkārši, managementam patiks. Bukses pārzīmēt - kā 2 pirkstus apmīzt, to rīt, ejam dzert.
Dzēriens garšīgs, vakars ievelkas. Nākamajā rītā, precīzāk īsi pirms pusdienlaika inženieri ievelkas rūpnīcā, nosēdēt pie rasējamā dēļa nevar, visu dienu pavada kafijas pauzēs un guļot uz galda ar zobeni apsienot pauri, lai nepārplīst. Nākamā diena - managements prasa - uztaisījāt? Inženieri vainīgi saskatās "jā - būs kronšteins uz trīs skrūvēm bet bukses liksim vecās - tām taču nav ne vainas". Managements: "[cenzēts] jums būs tagad, atvaļinājuma vietā rasēsiet bukses, un nākamgad izlaidīsim jaunā modeļa modifikāciju."
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
- archiijs
- Posts: 276
- Joined: 13 Jan 2015, 10:51
- Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
- Gender:
- Contact:
Jautājumi / Atbildes
Aig, izklausās kad esi bijis klāt
Situācija tur sekojoša
pa manam izskatās pēc divām atsevišķām buksēm, bet es jau nezinu kā tur ir tam c3/c4 krustojumam
Situācija tur sekojoša
pa manam izskatās pēc divām atsevišķām buksēm, bet es jau nezinu kā tur ir tam c3/c4 krustojumam
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi
Paturi aliņu!
Tak saies!
Paturi aliņu!
Tak saies!
Jautājumi / Atbildes
VISIEM tur ir divas atsevišķas bukses. C4, atšķirībā no C3, priekšējā un aizmugurējā bukses atšķiras pēc koda. Aizmugurējai (tai, kas tuvāk plauktam) ir tie 8 robi.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Re: Jautājumi / Atbildes
6cilindru dīzeļmotors greiderī. 24v palaišana. 2 aķīši saslēgti virknē.
Kādus aķīšus labāk pirkt? Kurus nevajadzētu pirkt. Ietilpība ta skaidra,bet par brendiem nautājums.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kādus aķīšus labāk pirkt? Kurus nevajadzētu pirkt. Ietilpība ta skaidra,bet par brendiem nautājums.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- archiijs
- Posts: 276
- Joined: 13 Jan 2015, 10:51
- Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
- Gender:
- Contact:
Jautājumi / Atbildes
Gan jau kad esi nopircis, bet savulaik meža traķim pirkām 2x exide kautkādus tur, vairs neatceros, jo nu jau 3. vai pat 4. gads (un kā jau meža mašīnai, aķim tur nav pārāk patīkami apstākļi), bet mīnusos var palaist bez problēmām, protams, ja tas nabags nav iedomājies vienkārši nelekt
Jautājums par skatēm, varbūt kādam ir bijusi pieredze-
IEVADS: nav obligāti jālasa.
Sievietes autosam gāja skates pamatpārbaudes mēnesis uz beigām bet dažādu laika trūkumu dēļ nebija iespējas tikt uz TA stacīju līdz pēdējai dienai. Protams, mājās samaksāju ecsdd un maucu uz skati. Stāvot rindā kaut kā apstaigāju mašīnai riņķī un BAMS visu laiku deg bremžu gaismas
Es tā nedaudz šokā, jo mājās viss bija ok, nobraucu no rindas maliņā un sākšu pētīt kas par lietām un sāk mirgot kvēlsveču lampiņa (Nelielai atkāpei, pēdējā dīzeļmašīna kas man tā mirgoja "aizgāja" ar izsķīdušu augstspiediena sūkni), bet turpinam pa tēmu.
Izvelku PC no kabatas (jā vadāju līdzi), skatos kas pa bēdām- brake pedal switch - impossible signal intermediate (vismaz prieks ka sūknis netaisās pašķīst ) . Labi, elsa saka vadi, slēdzis. Aizskrienu uz bodi, paķeru lētos instrumentus un tieku līdz bremžu pedāļa slēdzim, pabakstu ar roku un skatos vagcomā- brake pedal test (vai kā tā) reaģē uz slēdzi, bet brake pedal light switch (vai kā, stāv visu laiku aktīvs), ok, slēdzis, nekur uz vietas nav, pasūtu un skumjš braucu mājās ka šitādi nolohojies.
Dabūju slēdzi tās pašas dienas vakarā ar domu braukt atpakaļ uz TA, samainu un, nekas nemainās
Nočakarējos meklējoties pa vadiem un pīkstinot visus, salaužu slēdzi (jā, jauno), un vispār čakarējoties pienāk vakars, kad ieraugu, ka vienā pusē bremze deg kopā ar gabarītu, bet otrā nē. čiki, piki, paskatamies lampu un gabarīt/bremžu spuldze izrādās salaidusi gabarītu un bremzi kopā (spuldzīte izgrozījusies). Atcerējos ka sieviete bija mainījusi bremžu spuldzi un laikam nebija ielikusi pareizo (citur tie āķi) un visa diena pačakarēta tāda sīkuma dēļ. Nezinu kāpēc iepriekš dega kā vajag, bet nu labi, samainu spuldzi, ielieku veco slēdzi un viss OK.
JAUTĀJUMS:
Ir iekš ecsdd samaksāts par atkārtoto skati, bet tas vairs neder (nokavēts), šorīt paņemu vienas dienas atļauju un samaksāju par pamatpārbaudi- vai es to atkārtotās skates maksājumu esmu kādam uzdāvinājis, jeb man ir iespēja viņu atgūt?
EDIT: Viss atrisināts, sazinoties ar CSDD. Viņi atsūta pieteikumu kas jāaizpilda un pēc tam jānodod Tuvākajā fileālē, vai jāsūta viņiem uz pastu.
Ja kādam interesē, izskatās sekojoši
Jautājums par skatēm, varbūt kādam ir bijusi pieredze-
IEVADS: nav obligāti jālasa.
Sievietes autosam gāja skates pamatpārbaudes mēnesis uz beigām bet dažādu laika trūkumu dēļ nebija iespējas tikt uz TA stacīju līdz pēdējai dienai. Protams, mājās samaksāju ecsdd un maucu uz skati. Stāvot rindā kaut kā apstaigāju mašīnai riņķī un BAMS visu laiku deg bremžu gaismas
Es tā nedaudz šokā, jo mājās viss bija ok, nobraucu no rindas maliņā un sākšu pētīt kas par lietām un sāk mirgot kvēlsveču lampiņa (Nelielai atkāpei, pēdējā dīzeļmašīna kas man tā mirgoja "aizgāja" ar izsķīdušu augstspiediena sūkni), bet turpinam pa tēmu.
Izvelku PC no kabatas (jā vadāju līdzi), skatos kas pa bēdām- brake pedal switch - impossible signal intermediate (vismaz prieks ka sūknis netaisās pašķīst ) . Labi, elsa saka vadi, slēdzis. Aizskrienu uz bodi, paķeru lētos instrumentus un tieku līdz bremžu pedāļa slēdzim, pabakstu ar roku un skatos vagcomā- brake pedal test (vai kā tā) reaģē uz slēdzi, bet brake pedal light switch (vai kā, stāv visu laiku aktīvs), ok, slēdzis, nekur uz vietas nav, pasūtu un skumjš braucu mājās ka šitādi nolohojies.
Dabūju slēdzi tās pašas dienas vakarā ar domu braukt atpakaļ uz TA, samainu un, nekas nemainās
Nočakarējos meklējoties pa vadiem un pīkstinot visus, salaužu slēdzi (jā, jauno), un vispār čakarējoties pienāk vakars, kad ieraugu, ka vienā pusē bremze deg kopā ar gabarītu, bet otrā nē. čiki, piki, paskatamies lampu un gabarīt/bremžu spuldze izrādās salaidusi gabarītu un bremzi kopā (spuldzīte izgrozījusies). Atcerējos ka sieviete bija mainījusi bremžu spuldzi un laikam nebija ielikusi pareizo (citur tie āķi) un visa diena pačakarēta tāda sīkuma dēļ. Nezinu kāpēc iepriekš dega kā vajag, bet nu labi, samainu spuldzi, ielieku veco slēdzi un viss OK.
JAUTĀJUMS:
Ir iekš ecsdd samaksāts par atkārtoto skati, bet tas vairs neder (nokavēts), šorīt paņemu vienas dienas atļauju un samaksāju par pamatpārbaudi- vai es to atkārtotās skates maksājumu esmu kādam uzdāvinājis, jeb man ir iespēja viņu atgūt?
EDIT: Viss atrisināts, sazinoties ar CSDD. Viņi atsūta pieteikumu kas jāaizpilda un pēc tam jānodod Tuvākajā fileālē, vai jāsūta viņiem uz pastu.
Ja kādam interesē, izskatās sekojoši
Last edited by archiijs on 17 May 2016, 09:21, edited 3 times in total.
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi
Paturi aliņu!
Tak saies!
Paturi aliņu!
Tak saies!
Re: Jautājumi / Atbildes
Nopirkti vēl nav. Meklēju pamazām infu,viedokļus par aķīšiem.
Par csdd maksājumu-viedokļa nav,bet paprovē piezvanīt uz infotālruni!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Par csdd maksājumu-viedokļa nav,bet paprovē piezvanīt uz infotālruni!
Sent from my iPhone using Tapatalk
- archiijs
- Posts: 276
- Joined: 13 Jan 2015, 10:51
- Location: ciems Smiltenes novada Variņu pagastā
- Gender:
- Contact:
Jautājumi / Atbildes
Par CSDD viss atrisinājies, salaboju orģinālo postu.
Divi grandioza rezultāta pamatteikumi
Paturi aliņu!
Tak saies!
Paturi aliņu!
Tak saies!
Jautājumi / Atbildes
Šodien mēģināju padebugot vibrējošo bremžu problēmu.
Pielietotā metode - auto viena puse pacelta gaisā - gan priekša, gan aizmugure, motors darbojas brīvgaitā, kārba pirmajā robā. Abi vienas puses riteņi griežas. Pie bremžu diskiem un pie riteņiem tiek pietuvināti pēdas atstājoši priekšmeti, lai pēctam varētu redzēt vai tajā vietā rotējošais ķermenis rotē vienmērīgi, vai "met".
Secinājumi:
1) EDL strādā. Ik pēc pāris sekundēm tas piebremzēja vienu riteni. Nevar saprast vai priekšējo vai pakaļējo, vai abus, bet nu - kautko dara. Sākumā šī parādība man lika domāt, ka kāds no suportiem ķīlē , līdz aizdomājos, kas notiek. Tātad laikam komplektā ar pakaļējā diffa bloķi šī piedziņa ir spējīga kautkādu griezes momentu novirzīt uz jebkuru riteni. Nu - forši, bet tas nekādi nerisina vibrējošo bremžu problēmu, tāpēc atsēdzu vienu abs devēju un turpināju testus bez EDL iejaukšanās.
2) pilnīgi visi bremžu diski met radiāli. Nesaprotu, kā tas var būt. Lūk pierādījums:
Pēc manas saprašanas gan šī parādība var ieteikmēt kopējo vibrāciju, bet nekāda sakara ar bremzēšanu. Vismaz kamēr netiek mainīts bremžu diska novietojuma leņķis attiecībā pret stupicu.
3) pakaļējie diski abi uz katru apgriezienu kautkādā brīdī piesit pie klučiem, bet iespējams tas dēļ tā, ka tie pēc 2 dienu stāvēšanas aprūsējuši visur, izņemot vietā, kur bija kluči. Pietuvinot kaltu tā virsmai, vērā ņemamus nelīdzenumus saklausīt/sataustīt neizdevās.
4) Pieliku klāt riteņus un veicu līdzīgas darbības ar zīmuli, pēc tam noņēmu riteni, pagriezu pa 144 grādiem un atkārtoju testu, salīdzinot rezultātus. Trijiem no tiem zīmulis pēdas atstāja tajās pašās vietās:
Laikam diski nedaudz līki, izņemot vienu, kam zīmulis zīmēja strīpu simetriski pa visu disku.
Bet vienam pēc pagriešanas strīpa iezīmējās citā vietā:
Jāsecina, ka šim laikam vai nu stupica šķība, vai kautkādi mēsli starp stupicu/bremžu disku, vai bremžu disku/riteni. Visamāk stupica nokrāsota šķībi.
Idejas/ierosinājumi ?
Laikam jātaisa instruments ar kā palīdzību varētu to šķībo stupicu "pievirpot", nenoņemot no auto.
Pielietotā metode - auto viena puse pacelta gaisā - gan priekša, gan aizmugure, motors darbojas brīvgaitā, kārba pirmajā robā. Abi vienas puses riteņi griežas. Pie bremžu diskiem un pie riteņiem tiek pietuvināti pēdas atstājoši priekšmeti, lai pēctam varētu redzēt vai tajā vietā rotējošais ķermenis rotē vienmērīgi, vai "met".
Secinājumi:
1) EDL strādā. Ik pēc pāris sekundēm tas piebremzēja vienu riteni. Nevar saprast vai priekšējo vai pakaļējo, vai abus, bet nu - kautko dara. Sākumā šī parādība man lika domāt, ka kāds no suportiem ķīlē , līdz aizdomājos, kas notiek. Tātad laikam komplektā ar pakaļējā diffa bloķi šī piedziņa ir spējīga kautkādu griezes momentu novirzīt uz jebkuru riteni. Nu - forši, bet tas nekādi nerisina vibrējošo bremžu problēmu, tāpēc atsēdzu vienu abs devēju un turpināju testus bez EDL iejaukšanās.
2) pilnīgi visi bremžu diski met radiāli. Nesaprotu, kā tas var būt. Lūk pierādījums:
Pēc manas saprašanas gan šī parādība var ieteikmēt kopējo vibrāciju, bet nekāda sakara ar bremzēšanu. Vismaz kamēr netiek mainīts bremžu diska novietojuma leņķis attiecībā pret stupicu.
3) pakaļējie diski abi uz katru apgriezienu kautkādā brīdī piesit pie klučiem, bet iespējams tas dēļ tā, ka tie pēc 2 dienu stāvēšanas aprūsējuši visur, izņemot vietā, kur bija kluči. Pietuvinot kaltu tā virsmai, vērā ņemamus nelīdzenumus saklausīt/sataustīt neizdevās.
4) Pieliku klāt riteņus un veicu līdzīgas darbības ar zīmuli, pēc tam noņēmu riteni, pagriezu pa 144 grādiem un atkārtoju testu, salīdzinot rezultātus. Trijiem no tiem zīmulis pēdas atstāja tajās pašās vietās:
Laikam diski nedaudz līki, izņemot vienu, kam zīmulis zīmēja strīpu simetriski pa visu disku.
Bet vienam pēc pagriešanas strīpa iezīmējās citā vietā:
Jāsecina, ka šim laikam vai nu stupica šķība, vai kautkādi mēsli starp stupicu/bremžu disku, vai bremžu disku/riteni. Visamāk stupica nokrāsota šķībi.
Idejas/ierosinājumi ?
Laikam jātaisa instruments ar kā palīdzību varētu to šķībo stupicu "pievirpot", nenoņemot no auto.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Re: Jautājumi / Atbildes
Ir legāls auto. Vajag saglabāt VNZ likšanai uz citu auto un šo esošo auto norakstīt. Kā tas tiek darīts?
Octu var dabūt atpakaļ par atlikušo apdrošināšanas laiku?
Ceļa nodokli var dabūt atpakaļ par atlikušo laiku?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Octu var dabūt atpakaļ par atlikušo apdrošināšanas laiku?
Ceļa nodokli var dabūt atpakaļ par atlikušo laiku?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jautājumi / Atbildes
Numurzīmes nodod glabāšanā CSDD
OCTA naudu nevar dabūt atpakaļ, bet var pārmest uz citu apdrošināšanu.
Ceļa nodokli laikam nevar dabūt atpakaļ, bet to var noprecizēt CSDD
OCTA naudu nevar dabūt atpakaļ, bet var pārmest uz citu apdrošināšanu.
Ceļa nodokli laikam nevar dabūt atpakaļ, bet to var noprecizēt CSDD
Re: Jautājumi / Atbildes
Nodot glabāšanā no esošā auto un uzlikt uz cita?
Ok,well,būs nāaprunājas ar laipno dmitriju vai kādu citu meiteni,kura sēž uz csdd infotelefona.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ok,well,būs nāaprunājas ar laipno dmitriju vai kādu citu meiteni,kura sēž uz csdd infotelefona.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jautājumi / Atbildes
Cirslītis wrote:Source of the post Ir legāls auto. Vajag saglabāt VNZ likšanai uz citu auto un šo esošo auto norakstīt. Kā tas tiek darīts?
Octu var dabūt atpakaļ par atlikušo apdrošināšanas laiku?
Ceļa nodokli var dabūt atpakaļ par atlikušo laiku?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Octa gan var dabūt atpakaļ!
Kad pārdevu cešku tad vnk bija jāraksta iesniegums apdrošināšanas birojā, Un nedēļas laika atmeta uz kontu.
Audi DesLines 1.9TDI Quattro
Jautājumi / Atbildes
Nodokli var dabūt atpakaļ par pilnajiem mēnešiem. Tā ka dari to šodien/rīt - dabūsi par 7 mēn. Ar Dmitriju komunicēt nav vajadzības - ņem numurus, tehpasi un brauc uz csdd, stāsti savas vēlmes tur.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Jautājumi / Atbildes
Cirslītis wrote:Ir legāls auto. Vajag saglabāt VNZ likšanai uz citu auto un šo esošo auto norakstīt. Kā tas tiek darīts?
Octu var dabūt atpakaļ par atlikušo apdrošināšanas laiku?
Ceļa nodokli var dabūt atpakaļ par atlikušo laiku?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pa lielam, ja tev ir jau auto uz kā uzlikt, tad viss vieknārši, ierodies ar nummuriem un nodari papīru/maksājumu lietas, ja auto vēl nav, tad nodod numurus glabāšanā.
Octu var dabūt atpakaļ gan kešā, gan arī pārnest uz citu auto, ja tas cits auto tev ir apdrošināts pie tā paša apdrošinātāja. Lai dabūtu kešā, jāraksta iesniegums, ko var izdarīt arī elektroniski, un nauda uz konta tiešām laikam ir to 5 darba dienu laikā.
ar ceļa nodokli būs sarežģītāk, jo tur tad ir kkāds iesniegums laikam VID jāraksta, un katrā ziņā man elektroniski to neizdevās izdarīt, jo nebija laika arī aizbraukt uz VID pēc konsultācijas... bet dabūt protams ka var, tikai tur laikam vajag jau auto norakstīšanas dokumentus uz rokas, respektīvi šrota papīru, ka t.l. vairs nepiedalīsies ceļu satiksmē (ir norakstīts).
Audi A6 C5 Avant Quattro 2004 b/g!!!
Jautājumi / Atbildes
tadadā, autočeks aizgājis nedaudz raznosā 94. gada 80 audzikam. vakar vienā brīdī ievēroju, ka temperatūra pakāpās biš virs 100, taipat laikā bāka pakāpās virs puses, kaut arī bākā kaut kam ap ceturtdaļu vajadzētu būt, beigās arī ļoti aktīvi sāka autočeks bļaustīties par degvielu. nu domāju, ka nu ok, ielēju degvielu, tāpat tas joks. kāds zin, kur varētu būt aprakts tas sunc, kāpēc šitā notiek?
-14,2vt
Jautājumi / Atbildes
Ja reizē temperatūras un bākas lietiņas "uzvedas" reizē, tad visdrīzāk vainīte ir uz plates, sprieguma regulatora apkaimē. Katrā ziņā paneli izjukt un visus kontakšus pārsildīt galīgi par ļaunu nenāks.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Re: Jautājumi / Atbildes
Ir šāds loriņš. Spiedkatls,hidrofors vai kā nu tur tos dēvē. Kādam spiedienam jā ūt gumijas pūslī attiecībā pret spiedienu,pie kura nostrādā pumpja spiediena slēdzis? Un-attiecībā pret augšējo vai apakšējo spiedienu?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jautājumi / Atbildes
Pūšļa funkcija ir izspiest no bunduļa ūdeni kamēr sūknis nestrādā. Tam vajadzētu būt nedaudz mazākam par ieslēgšanās spiedienu - lai tas nekad neizspiestu pilnīgi visu ūdeni.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Re: Jautājumi / Atbildes
Ūdens atrodas pūšļa iekšienē.
Ok,apmēram skaidrs.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ok,apmēram skaidrs.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jautājumi / Atbildes
Ja ūdens ir pūslī, tad tas ir caurs un jāmaina. Pūslī jābūt tikai gaisam. Ūdens atrodas bundulī ārpus pūšļa.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Jautājumi / Atbildes
Atkarīgs no bunduļa uzbūves. Ja pūslis ir maināms ar flanci galā, tad ūdens atrodas tikai pūslī.
Jautājumi / Atbildes
Pļusiņš alexim.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 24 guests