Manitou 634 LSU

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1095
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 18 Feb 2018, 04:36

No 01.08.2017 manā lietošanā un aprūpē ir nonācis šis franču šedevrs...Image

Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1095
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 18 Feb 2018, 04:52

Ar ko īpašs šis traktortehnikas izstrādājums? Pilnpiedziņa? Lūdzu! Visi stūrējoši riteņi? Lūdzu!

Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1095
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 18 Feb 2018, 04:55

Protams nesanāk bez aprūpes tehnikai, kas strādā no 2003 gada - pirmais remonts: sagatavoties ziemai, un nomainīt pečkas ventilatoru Image

Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1095
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 18 Feb 2018, 05:02

Pečkas ventilators tiek nomainīts, un veiksmīgi aizmirsts, jo OEM rezerves daļu cenas ir vienkārši astronomiskas. Protams bez piedzīvojumiem neiztikt, jo kādu dienu gadās šādi: Image

Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1095
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 18 Feb 2018, 05:04

Kas ta nu? Image

Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1095
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 18 Feb 2018, 05:06

Nu protams, ka daļa turbīnas tiek izmakšķerēta no izpūtēja.

Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1095
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 18 Feb 2018, 05:08

Zvans intracam, un par kārtējo astronomu summu, dabūjam turbīnu ar burtu x beigāsImage

Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1095
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 18 Feb 2018, 05:14

Par nākošo remontu bilžu nav, jo izvilkt cilindru, kas atbild par 6 metru teleskopa izbīdi, ir dikti smags un eļļains pasākums

Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1095
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 18 Feb 2018, 05:23

Starp remontiem, var arī nedaudz atpūsties, un nedaudz uzlabot darbu tumšajā laikā - mazi, dzelteni, šauracaini cilvēki atsūta jaunus apgaismes ierīkojumus Image

Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1095
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 18 Feb 2018, 05:27

Tulkojums - 634: 6 metri izbīde teleskopam, 3.4 tonnas kravnesība. Protams, ka vajag apstrīdēt inženērus un vadāt 4tonnīgus betona paneļus... Image

Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1095
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 18 Feb 2018, 05:34

Tomēr izrādās, ka šīs tehnikas inženēri ir gudrāki par traktoristu vulgaris, tāpēc remonts, kārtējo reizi ielido kosmosā: kiloeiriks par jaunu cilindru, plus pāris simti par citām daļām

Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1095
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 18 Feb 2018, 05:40

Random bildes:ImageImage

Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Duums
Rakstītājs
Posts: 2412
Joined: 06 Dec 2014, 22:58
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Duums » 18 Feb 2018, 12:03

Davaj stāsti sīkāk.
Cik lopu motors, cik motorstundu, nav problēmu ar aizmugures tilta krustiņiem kā mana suseda JCB? Kā patīk "krabja" gaita?
Turba ir turba, tur neko nepadarīs, pienāca laiks un aizgāja pa pieskari, aļa, kas tieši notika hidrocilindram? Štoku izrāvi, štoļi? :mrgreen:

Sent from my G3121 using Tapatalk

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1095
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 18 Feb 2018, 13:04

Motors 120zs Perkins. Motorstundas nezināmas, jo skaitītājs izbeidzies.
Krabīts ir brīnišķīga fīča- jo šitādu izmēru traktoru iedzīt tik šaurās vietās - neticami.
Aizmugures tiltam nekas nav darīts pa pēdējiem 6 gadiem. Hidrocilindram iestājās vecums, un sāka parādīties plaisas, gala vākā.

Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Duums
Rakstītājs
Posts: 2412
Joined: 06 Dec 2014, 22:58
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Duums » 18 Feb 2018, 13:26

Hmm, tad jau tikpat jaudīgs kā suseda JCB...
Tur čalis pārdeva 1025. Beli ar Stoll frontālo un nopirka JCB, lietotu, modeli nezināšu pateikt. Baigais dzejnieks jau viņš ir, bet, teicās ka ar 6000 m/h sākās ieguldījumi. Joystiks pa sešiem sotakiem, abiem tiltiem visi blīvslēgi+ pakaļtiltam 1x gadā jauni krustiņi, kkas ar degvielas sūkni bija, nomainīja hidro sūkni un ko tur vēl. Un plāns, ka varēs vilkt ruļļus piekabē kā ar beli izgāzās. Ziemā ar 8 ruļļiem 200 m garā, apmēram 6% slīpuma kalniņā atskrējies neuziet. Piekabe dibenu piespiež, viss labi, a skuju. Nomainīja visas riepas pret jaunām, uzlika ķēdes uz ziemu, nu tagad kkā jau brauc. Ar beli, bez kaut kādām ķēdēm, tajā pašā kalniņā viņš ziemā vilka 16 ruļļus :mrgreen:
Kaut kas nav tur kā vajadzētu.

A tā, uz kraušanas darbiem viens šāds teleskops ieliek 2 traķiem ar frontālajiem. Fakts.

Hansafleksis vai Hidroskands neņēmās to cilindru remontēt? Vai arī nebija gribas un laika, jo tam aparātam ir jāmauc visu laiku?

Sent from my G3121 using Tapatalk

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1095
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 18 Feb 2018, 14:09

es tā domāt, ka 6000mh bija jau sen. cilindrs tika vests uz kādu Jēkabpils kantori remontēt - pēc 2 nedēļām sāka atkal tecēt. šoreiz metināšu pats - ir aizdoma, ka kantorī nestrādāja pēc labākās sirdsapziņas.
JCB nevar kalniņā uzbraukt? tur ir jāmaina viena svarīga detaļa: blīve starp stūri un sēdekli. ja svoim hodam neiet - vienmēr ir iespēja izmantot teleskopu. šitā ir fūres vilkts no grāvjiem ārā.
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Duums
Rakstītājs
Posts: 2412
Joined: 06 Dec 2014, 22:58
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Duums » 18 Feb 2018, 14:50

Ar teleskopu ta jā, tikai ruļļu satvērējam nav tās saķeres ar ledu :mrgreen: Bet, par to "blīvi" arī vietējiem zemniekiem ir aizdomas... :hektors: :mrgreen:

Sent from my G3121 using Tapatalk

User avatar
alexis
Posts: 294
Joined: 09 Apr 2015, 23:40
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby alexis » 19 Feb 2018, 01:56

Gacha87 wrote:Source of the post šitā ir fūres vilkts no grāvjiem ārā.

Nu jā, tikai pēctam nevajag brīnīties, ka rauj cilindriem galus nost. Ar stumšanu jā, bet ar vilkšanu diezvai ir paredzēts. :crazy: Ar meža iekrāvējiem arī visādus brīnumus dara, kad nogrimst, tikai pēctam lūzt pagrieziena zobstieņi un kas tik vēl ne.
Hidrogaitas nevilkšanai var būt visādi iemesli, ne tikai blīve. :mrgreen: Mūsu galā dažiem laimīgajiem uz tādiem agregātiem ir gadījies uzrauties, priecājās, ka lēti nopirka - hidrosūknis izdilis un uzsilstot vairs nevelk, kad parādās slodze. Tas gadījumā, ja nevelk un nebuksē. :hihi:

arts
Posts: 108
Joined: 13 Nov 2014, 19:53
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby arts » 20 Feb 2018, 21:44

vaktē planetāros reduktorus. Tendence pajukt.

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1095
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 25 Feb 2018, 22:40

alexis wrote:Nu jā, tikai pēctam nevajag brīnīties, ka rauj cilindriem galus nost.


Es protams neir gudrs, bet nespēju sasaistīt vilkšanu ar šo cilindru. Šitams cilindrs noliek kausu konkrētā pozīcijā. Pārēja slodze sanāk uz kausa grozīšanas tapām, buksēm, un strelas cilindru.

Image

Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1095
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 25 Feb 2018, 22:50

Duums wrote: Joystiks pa sešiem sotakiem,


Par priekanūjiņu nezinu, bet priekš-atpakaļbraukšanas pārslēdzējs jauns = 200 eiras. Paņēmām jaunu, jo vajadzēja divas dienas atpakaļ. Pēc tam veco saremontējām pārlodējot divus mikroslēdžus pa 5 eirām gabalā




Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
alexis
Posts: 294
Joined: 09 Apr 2015, 23:40
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby alexis » 26 Feb 2018, 00:03

Tas gan atkarīgs, kur pie kausa piekabina trosi, bet nu jā, es biju iedomājies, ka runa ir par teleskopa hidrocilindru, tā kā viss kārtībā.

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1095
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 26 Feb 2018, 01:14

Ok, pats vainīgs - nepietiekami precīzi izteicos.

Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1095
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 26 Feb 2018, 01:17

Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1095
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

Manitou 634 LSU

Postby Gacha87 » 07 Mar 2018, 14:03

Izklaidējamies, ibioImage

Sent from my SM-G390F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:


Return to “Mūsu spectehnika”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests