Page 2 of 2

Re: Es gāzēšu tur:

Posted: 21 Jun 2015, 17:15
by KristapsK
kur gala rezultāti? :)

Re: Es gāzēšu tur:

Posted: 21 Jun 2015, 17:56
by Labinja
Tabula jāsagaida vēlāk Image

Re: Es gāzēšu tur:

Posted: 21 Jun 2015, 19:30
by Crashman
Stolbovs wrote:Pats Ābele nestaigā un neraud, cik rAudi ir sliktākā mašīna pasaulē, un bubārs ir pāri visam? :mrgreen:

rAudi tiešām IR sliktākā Mašīna pasaulē, bet vismaz tomēr Mašīna, vismaz tas rAudi, ko 86ajā beidza ražot :mrgreen: A Subaru by def uber alles, tur nekādu jautājumu nav :P
Katrā ziņā, gonka bija ssssasodīti forša, visapkārt nenormāli daudz nenormāli interesantu autiņu, sasodīti laba atmosfēra un vnk pozitīvu emociju overload :) A rezultāts pilnīgi cūkām, pabēdīgas riepas, ar kurām pa sausu var pabraukt diezgan jēdzīgi (5. vieta overall pirmajā braucienā), uz slapja turās sliktāk nekā uz ledus, attiecīgi overall sanāca kkāda padsmitā vieta padsmit sekundes no līdera.

Re: Es gāzēšu tur:

Posted: 21 Jun 2015, 19:33
by KristapsK
Crashman wrote:
Stolbovs wrote:Pats Ābele nestaigā un neraud, cik rAudi ir sliktākā mašīna pasaulē, un bubārs ir pāri visam? :mrgreen:

rAudi tiešām IR sliktākā Mašīna pasaulē, bet vismaz tomēr Mašīna, vismaz tas rAudi, ko 86ajā beidza ražot :mrgreen: A Subaru by def uber alles, tur nekādu jautājumu nav :P
Katrā ziņā, gonka bija ssssasodīti forša, visapkārt nenormāli daudz nenormāli interesantu autiņu, sasodīti laba atmosfēra un vnk pozitīvu emociju overload :) A rezultāts pilnīgi cūkām, pabēdīgas riepas, ar kurām pa sausu var pabraukt diezgan jēdzīgi (5. vieta overall pirmajā braucienā), uz slapja turās sliktāk nekā uz ledus, attiecīgi overall sanāca kkāda padsmitā vieta padsmit sekundes no līdera.

mazliet spamam :crazy: ja reiz rAudi ir tik slikts un subārs tik labs, tad kāpēc brauc ar rAudi ?

Re: Es gāzēšu tur:

Posted: 21 Jun 2015, 19:35
by mdz
Par nopista šķība subāra cenu sanāk sterils audi :lol:

Re: Es gāzēšu tur:

Posted: 21 Jun 2015, 19:36
by Crashman
Tāpēc, ka Subāram naudiņu krāju, krāju, krāju, bet tāpat nevar sakrāt - rAudi pa kluso viņu visu apēd :hihi:
Un nav jau tik traki ar to rAudi - tad, kad ar viņu var Braukt un nekrūvēt, tad braukt ir forši un pat ne sliktāk kā ar kkādu 2.5 RS Impru. Es tikai neatceros, kad pēdējo reizi varēju ar Audi braukt un neskrūvēt :mrgreen:

Re: Es gāzēšu tur:

Posted: 23 Jul 2015, 22:08
by Crashman
Aiziet, rītvakar jāieprovē jaunais Biķernieku asfalts @SABi Streetstock :)

Re: Es gāzēšu tur:

Posted: 26 Jul 2015, 18:13
by Gocha
Crashman bija skatāms brauciens Biķerniekos :rock:

Re: Es gāzēšu tur:

Posted: 07 Aug 2015, 15:14
by Crashman
Na, būs man atkal vienīgajam no SG Biķeri šovakar jāpadeldē, ja?

Re: Es gāzēšu tur:

Posted: 07 Aug 2015, 15:54
by Labinja
Crashman wrote:Na, būs man atkal vienīgajam no SG Biķeri šovakar jāpadeldē, ja?

Jap :D

Es gāzēšu tur:

Posted: 27 Apr 2016, 21:25
by Crashman
Tāds klusumš šajā topikā, ka taisni vai nelabi paliek, būs vien kkas jāiep.... :mrgreen:
Karoče, 28. maijā sākas Minirallija sezona. Kamēr visi Pro un Semi-Pro stūrmaņi paši iemēģina pilotu beņķus, pelna naudu vai nodarbojas ar citām lietderīgām lietām, kādam gana atsaldētam SpeedGangsterim ir parādījusies iespēja pamēģināt savus spēkus visvarenās Stenogrammas lasīšanā. Značit paceļ roku (vai labāk uzsit PM), kurš grib man par stūrmani braukt! :twisted:

Es gāzēšu tur:

Posted: 27 Apr 2016, 23:35
by greenone
man vienmēr ir bijusi vēlme, bet es nevaru koncentrēties tik ļoti, lai nolasītu stenogrammu. :mrgreen:

Es gāzēšu tur:

Posted: 27 Apr 2016, 23:42
by wth
Varētu būt valīds jautājums ne man vienam - kas vispār ir šādā sakarā jāprot? Lasīt, es pieņemu. Nu labi, vēl arī neizkrist no sēdekļa, tas ir skaidrs, a kas vēl?

Es gāzēšu tur:

Posted: 27 Apr 2016, 23:47
by greenone
drošvien arī sastādīt

Es gāzēšu tur:

Posted: 28 Apr 2016, 08:23
by tolx
Būt precīzam un trāpīt laika kontrolēs

Es gāzēšu tur:

Posted: 28 Apr 2016, 22:03
by Crashman
wth wrote:Source of the post Varētu būt valīds jautājums ne man vienam - kas vispār ir šādā sakarā jāprot? Lasīt, es pieņemu. Nu labi, vēl arī neizkrist no sēdekļa, tas ir skaidrs, a kas vēl?

Jautājums gan jau valīds un ja jau tauta grib, kāpēc gan aptuvenu skaidrību neieviest :D
IMG_5204.JPG
Vot vienā bildē 3 papīra izstrādājumi, ar kuriem stūrmanis rallija laikā operē.

a) Visdziļāk norakta stenogramma. Garajā versijā par jamās lasīšanas niansēm varētu pāris lapas a moš i veselu žurnālu sarakstīt, īsajā - kamēr stūrmanis laicīgi no viņas skaļi nolasa pareizo orientieri, tikmēr pilots zina, kas būs jādara, un var ar pillu iet pāri nepārredzamiem tramplīniem un neattapties pēc pussekundes kokā :mrgreen: Vienīgais papīrs, kas ātrumposma laikā kādu no mašīnā esošajiem interesē.

b) Ne-tik-dziļi ierakta leģenda. Kā dops beidzas, tā šturmans met pie malas steni un fiksi ķeras pie šitās grāmatiņas, jo pilots, protams, skaļi brēc: "KUR MUMS TGD JĀBRAUC?" Leģendā ir aprakstīts viss rallija maršruts, gan pārbraucieni, gan ātrumposmi. Pierakstīts ir orientieris, tā attālums no starta, un attālums no iepriekšējā orientiera, un pēc tās grāmatiņas arī ekipāža mēģina saprast, kā orgs ir domājis dalībniekiem nokļūt nākamajā dopā.

c) Pašā augšā - kontrolkarte. Leģenda patiesībā nav pirmais, ko stūrmanis ķer un grābj pēc dopa finiša, jo vispirms viņam ir tiesnešiem jāiedod kontrolkarte. Tas papīrs tiek cilāts katrā laika kontrolē. Pašā rallija sākumā izbraucot no servisparka ir 0tā laika kontrole, tajā tiesnešiem iedod kartiņu, viņi ieraksta izbraukšanas laiku, stūrmanis sarēķina ierašanās laiku uz 1. laika kontroli pirms pirmā dopa. 1. laika kontrolē atkal iedod tiesnešiem kartiņu, viņi ieraksta ierašanās laiku, stūrmanis sarēķina ierašanās laiku uz dopa startu un dopa startā atkal dod kartiņu tiesnešiem, utt, utjp un tā pie katras laika kontroles.

Rallijs ir braukšana pēc grafika. Stūrmanim visu gonkas laiku kaklā karājas precīzs pulkstenis - značit laiku viņš zin. Pārbraucienos priekšā ir kontrolkarte - značit laiku, kad jābūt nākamajā laika kontrolē viņš arī zin. Leģenda arī visu laiku rokās, līdz ar to stūrmanis zina, kur jābrauc. Priekšā viņam vēl velo spidometrs ar odometra funkciju uzinstelēts, tāpēc šturmans zin arī cik tālu esam jau aizbraukuši no pēdējās laika kontroles. Vot pēc šiem pričendāļiem stūrmanim jāaizved pilots no viena dopa līdz otram orga uzdotajā laikā. A nonākot dopā, sākas garšīgākā daļa - sēdi tik, baudi ātrumu un saki, uz kuru pusi un cik ātri jābrauc :mrgreen:

Šitajā palagā sarakstīts moš izskatās sarežģīti, bet realitātē viens, moš divi treniņi un viss skaidrs, tad tik lasīšanā nianses jānoslīpē.

greenone wrote:drošvien arī sastādīt

Ar to sastādīšanu ir tā, ka iepazīstoties ar trasi, pilots pats mēģina saprast, kāds nu tas līkums būs, kad viņam ies cauri ātri un savas domas arī skaļi sauc stūrmanim. Stūrmaņa uzdevums ir prast ātri un salasāmi pilota nosaukto pierakstīt. Braucot. Pa vēl neuzraktu, bet tāpat mazliet nelīdzenu celiņu. :hihi: