
Tātad, gadus divus atpakaļ ziemas izklaidēm iepircijās šāds brīnums:







Pa lielam- leca ārā no 3. ātruma, kas tika novērsts nododot kārbu vienam vīram, kas viņu nodeva citam vīram, kas viņu saveda kārtībā un slēdzās kā jauna, izmaksāja tas prieks 200ls. Otra lieta bija- dzinējs, ta gāja, ta negāja... Tika pamainītas dažādas lietiņas, bet tā arī pie skaidrības netiku. Palasot dažādus forumus sapratu, ka tas dzineklis nebūs priekš manis, jo lielākais vairums viņus pārsvarā skrūvē, nevis brauc. Papildus tika samērīta kompresija (apakšējā rinda ar ēdamkaroti eļļas cilindrā):

Ieraugot šo, tik ļoti, bēdīgo ainu nolēmu, ka 7a ēra šajā kastē ir beigusies. Ko vietā likt bija divi varianti- 1.8 20vt vai 2.2 20vt. Zvaigznes sakrita tā, ka pagadijās ļoti labs 20vt AAN komplektiņš no 96.gada S6, kas braukājies pa Holandi (laikam), tā nu daudz nedomājot tas arī tika iegādāts.

Vēl pēdējie metri ar veco kluci un tad jau darbi var sākties!

Par cik skate un apdrošināšana bija beigusies, tad no laukiem līdz garažai tika transportēts šādā veidā

bet kā noskaidrojās, tad, ja būtu apstādināti, tad šis veids neglābtu no soda, bet nu, viss veiksmīgi.
Kasam 7a ārā

Un atrodam, iespējams, vienu no galvenajiem vaininiekiem pie neadekvātās dzinēja darbības

Lieki piebilzt, ka nekad neko līdzīgu nebiju darijis, bet pāris dienu laikā aan jau bija savās jaunajās mājās

Pa vidam aizbrukts uz Dzērbeni pie Maira un noņemts imo vadībai. No sākuma vadus vilkt bija doma dot kādam citam, bet tad izdomāju, ka darīšu to pats, te kaut kāds sākums un mēģinājums saprast, kas ir kas, tā diena beidzās ar asarām acīs, jo poņa bija apaļa nulle.

Sapratu, ka bez shēmām tālu netikšu, tās sameklēju, pašmācības ceļā, ar nelielu Val palīdzību iemācijos lasīt un tad jau pa lielam nebija nemaz tik dulli un arī pirmais starts ilgi nebija jāgaida
https://www.youtube.com/watch?v=b-z5FTf5bSU
Uz doto brīdi izskatās šādi, no skates stacijas šķir miglu sataisīšana, atpakaļ gaitas gaisma nav un bampers jāuliek.


[url][/url]
Kā arī iepircītas ir pāris lietiņas, kas gaida savu kārtu:





Kaut kur mētājas arī 044 degvielas sūknis, jo kaut kad nākotnē, iespējams, saņemšos arī priekš vems.