Audi 2.5tdi v6 eļļošana
Posted: 16 Nov 2015, 15:41
Tātad biju nomainījis pirms 10k kompensatorus (ina). Lieta tāda, ka šie pēc 10k palikuši puse mīksti. Itkā jau pēc pielaišanas 2-3sec pazūd tikšķēšana, bet tas nenozīmē, ka tur varētu nebūt spiediens normās.
Zemāk ir bilde no SSP 183. Kas apraksta eļļošanas sistēmu.
Pēc attēla pat izrādās, ka motoram ir 2 eļļas loki. Pie turbīnas spiediens tukšgaitā siltam ir ~1.7bar. Jautājums par apakšējo vārstu - Öldruckregelventil . Kur viņs atrodas? Sūknī?
Ölrücklaufsperre - angliski ir tie saucamie Oil Retention Valve. Nāk zem filtra korpusa, nesen tiku viņiem klāt pataustīju, likās ok.
Druckbegren-zungsventil - Šie vārsti atrodas galvās. Sanāk tā, ka tieši šie vārsti varētu būt beigti, jo nolaiž spiedienu? Un tieši šis varētu būt iemesls, kāpēc sāk dilt sadalenes.
Elsā pētīju, bet tur vienīgais vainīgais ir itkā šie eļļas atplūdes vārsti, ja nepazūd vārstu mehānisma skaņas. Bet man viņas tā kā pazūd un par pārējiem vārstiem nav ne vārda. Paklausoties caur vārstu vākiem arī liekas diezgan paskaļš tas mehānisms.
Cik skatījos, benzīniekiem sistēma ir līdzīga, tikai galvās atšķirās kompensatori.
Zemāk ir bilde no SSP 183. Kas apraksta eļļošanas sistēmu.
Pēc attēla pat izrādās, ka motoram ir 2 eļļas loki. Pie turbīnas spiediens tukšgaitā siltam ir ~1.7bar. Jautājums par apakšējo vārstu - Öldruckregelventil . Kur viņs atrodas? Sūknī?
Ölrücklaufsperre - angliski ir tie saucamie Oil Retention Valve. Nāk zem filtra korpusa, nesen tiku viņiem klāt pataustīju, likās ok.
Druckbegren-zungsventil - Šie vārsti atrodas galvās. Sanāk tā, ka tieši šie vārsti varētu būt beigti, jo nolaiž spiedienu? Un tieši šis varētu būt iemesls, kāpēc sāk dilt sadalenes.
Elsā pētīju, bet tur vienīgais vainīgais ir itkā šie eļļas atplūdes vārsti, ja nepazūd vārstu mehānisma skaņas. Bet man viņas tā kā pazūd un par pārējiem vārstiem nav ne vārda. Paklausoties caur vārstu vākiem arī liekas diezgan paskaļš tas mehānisms.
Cik skatījos, benzīniekiem sistēma ir līdzīga, tikai galvās atšķirās kompensatori.