Page 1 of 1

Audi 2.5tdi v6 eļļošana

Posted: 16 Nov 2015, 15:41
by Dīzelists
Tātad biju nomainījis pirms 10k kompensatorus (ina). Lieta tāda, ka šie pēc 10k palikuši puse mīksti. Itkā jau pēc pielaišanas 2-3sec pazūd tikšķēšana, bet tas nenozīmē, ka tur varētu nebūt spiediens normās.

Zemāk ir bilde no SSP 183. Kas apraksta eļļošanas sistēmu.
Image

Pēc attēla pat izrādās, ka motoram ir 2 eļļas loki. Pie turbīnas spiediens tukšgaitā siltam ir ~1.7bar. Jautājums par apakšējo vārstu - Öldruckregelventil . Kur viņs atrodas? Sūknī?

Ölrücklaufsperre - angliski ir tie saucamie Oil Retention Valve. Nāk zem filtra korpusa, nesen tiku viņiem klāt pataustīju, likās ok.

Druckbegren-zungsventil - Šie vārsti atrodas galvās. Sanāk tā, ka tieši šie vārsti varētu būt beigti, jo nolaiž spiedienu? Un tieši šis varētu būt iemesls, kāpēc sāk dilt sadalenes.

Elsā pētīju, bet tur vienīgais vainīgais ir itkā šie eļļas atplūdes vārsti, ja nepazūd vārstu mehānisma skaņas. Bet man viņas tā kā pazūd un par pārējiem vārstiem nav ne vārda. Paklausoties caur vārstu vākiem arī liekas diezgan paskaļš tas mehānisms.

Cik skatījos, benzīniekiem sistēma ir līdzīga, tikai galvās atšķirās kompensatori.

Re: Audi 2.5tdi v6 eļļošana

Posted: 16 Nov 2015, 16:20
by wth
Jā, izskatās, ka šiem "jaunajiem" motoriem tos redukcijas vārstus mainīt nav paredzēts, bet pie ĻOTI daudzām 12V V6 motoru vainām - ļoti līdzīgām, ja kas - vainīgi ir tieši tie... Tiesa, 12V gadījumā viņi ir maināmi...

Audi 2.5tdi v6 eļļošana

Posted: 16 Nov 2015, 16:29
by Dīzelists
Bet papētot kompensatorus dziļāk, liekas ka viņi tomēr ir nobeigušies, jo bijuši sūdi :D

Image

Tātad ja tajā kambarītī ir eļļa, nav veids, kā viņš var palikt mīksts. Tātad ja sadalenes nedilst, tad visdrīzāk ir nosprāguši paši kompensatori, jo daži bija cieti, daži mīksti. Tālāk nekas cits neatliek kā iepirkt OOOO . Ir gan tiesa vēl vecie 7 gb veseli un ganjau tur iekšā arī vēl kāds bija ok.

Paspaidot ar adatu to lodīti viņš paliek mīksts, bet kā atlaid lodīti, momentāli atkal paliek ciets.