Nu jā, tur nekas nemainās, arī pareizi pielodējot vadiņu.
Nu vienkāršākais variants laikam ir caur tranzistoru, kuru atver pluss bremžu vadā, palaist strāvu caur rezistoru no gabarītu izejas uz masu. Labāks variants būtu tomēr darboties ar komparatoru izejām un uztaisīt ka nedod kļūdu par gabarītu tad, ja bremze ieslēgta un strādā, bet bez datasheeta tas ir... čakarīgi. Jebkurš no šiem variantiem krietni palielina "gaisā karājošos" detaļu skaitu tajā kastē, un tas man nepatīk. Var jau , protams, visu salodēt uz maketplates un tās savienot ar vadiņiem.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Es visdrīzāk būtu to štruntu izmetis miskastē un uztaisījis 100% custom risinājumu tajā pašā korpusā, darbības algoritms ir skaidrs no mdz dotās shēmas. Neciešu mēģināt pieļepēt kaut ko sveša taisītai sistēmai, vieglāk ir pārrakstīt pēc savas specifikācijas
... un tas man dotu iespēju, piemēram, dienās kaut kur galīgi nevietā izmantot PWM vai izdarīt kaut ko tikpat bezjēdzīgu. Ja tur varētu dabūt kā minimums ātruma signālu iekšā, šī nebūtu sliktākā vieta, kur realizēt mirgojošās bremžu gaismas pie straujām bremzēšanām, hmm...
... un tas man dotu iespēju, piemēram, dienās kaut kur galīgi nevietā izmantot PWM vai izdarīt kaut ko tikpat bezjēdzīgu. Ja tur varētu dabūt kā minimums ātruma signālu iekšā, šī nebūtu sliktākā vieta, kur realizēt mirgojošās bremžu gaismas pie straujām bremzēšanām, hmm...
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Es tev pilnībā piekrītu, un es arī tā gribētu, pie viena arī atrisinot tuvo/tālo vadu/barošanas jautājumu. Taču tas nav vienas dienas jautājums, bet man vajag asap šito sūdu sačiņīt, lai varu ar zaļo uz TA aizbraukt.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Reku vīriņš shurra glīti pārtaisījis šo bloku, tiesa gan škodai, bet tas lietas būtību nemaina:
http://forum.skoda-club.ru/viewtopic.ph ... 6&start=45
Tur ir arī схема обвязки микросхемы AD22003BP, varbūt noder.
http://forum.skoda-club.ru/viewtopic.ph ... 6&start=45
Tur ir arī схема обвязки микросхемы AD22003BP, varbūt noder.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Ko nu ko, bet krievu forumos var atrast ABSOLŪTI VISU
Nevertheless, uz TA "saietu" vienkārši to dzelzi apiet, civilizēti nogriežot "starta" ieejas no komparatora un miers. Faktiski, saietu arī aizstājot to dzelzi ar sauju pincešu pinos, bet nu labi - man patīk vienkāršot lietas, bet tomēr ne TIK
Un pēc tam būtu kārtējais projekts līdz 2077. gadam
Nevertheless, uz TA "saietu" vienkārši to dzelzi apiet, civilizēti nogriežot "starta" ieejas no komparatora un miers. Faktiski, saietu arī aizstājot to dzelzi ar sauju pincešu pinos, bet nu labi - man patīk vienkāršot lietas, bet tomēr ne TIK
Un pēc tam būtu kārtējais projekts līdz 2077. gadam
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
jfk, es to forumu šodien atradu apmēram 832743748 reizes, bet tā shēma man neko nedod.
vispār jau uz TA saietu arī brēcošs autočeks, bet tas mani paspētu nokaitināt vēl pirms nokļūšanas TA.
Bet.... izpildījos šitā:
un - viss notiek kā jānotiek. Vienīgā nepilnība - ja es braucu ar izdegušu tuvo , tad viņš man par to atgādinās pēc katras bremzes nospiešanas. Bet nu... varbūt tas nemaz nav slikti.
vispār jau uz TA saietu arī brēcošs autočeks, bet tas mani paspētu nokaitināt vēl pirms nokļūšanas TA.
Bet.... izpildījos šitā:
un - viss notiek kā jānotiek. Vienīgā nepilnība - ja es braucu ar izdegušu tuvo , tad viņš man par to atgādinās pēc katras bremzes nospiešanas. Bet nu... varbūt tas nemaz nav slikti.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Ja nu kādam interesē, te ir tam sūdam gabarīta/tuvo izejas shēma, cik nu man tā bija vajadzīga.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests