Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Emm, wth, reku viens pustrakais ir izpreparējis to autočeka drazu:
http://kovo-blog.blogspot.com/2013/06/a ... 9-471.html
Ko tur vajag sakanibalizēt lai neņemtu vēra tuvās gaismas?
http://kovo-blog.blogspot.com/2013/06/a ... 9-471.html
Ko tur vajag sakanibalizēt lai neņemtu vēra tuvās gaismas?
Powered by Hektors & Divi litri
Listen to SLAYER
Listen to SLAYER
SPAM hard or go work!
O, tas jau sāk kļūt skaidrākis. Nogriezt vienu celiņu, vai izlodēt vienu sranzistoru?
Pagaidām nesaprotu, kuru - tur to ieeju ir baigi daudz nezkāpēc.
Pagaidām nesaprotu, kuru - tur to ieeju ir baigi daudz nezkāpēc.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
SPAM hard or go work!
56BL/1 un 56BR/1 (10, 11, 12, 13) nav vajadzīgi.
Powered by Hektors & Divi litri
Listen to SLAYER
Listen to SLAYER
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Gan jau notiks. Beigšu dzert, sākšu iedziļināties shēmā un mēģināt saprast, kas tas par visnotaļ interesantu komparatoru slēgumu ieejās un kā viņu apčakarēt.
Pašlaik esmu sapratis vienu prikoļnu lietu - izskatās, ka KATRAI spuldzei ir savs kanāls. Nē nu, vispār loģiski, vieglāk ir noteikt "strāva ir/nav vispār" gadījumu, nevis "strāva par lielu/strāva par mazu" gadījumus, kā, starp citu, to dara jaunie bloki.
Pieliksim arī shēmas bildi, lai paliek par piemiņu:
Pašlaik esmu sapratis vienu prikoļnu lietu - izskatās, ka KATRAI spuldzei ir savs kanāls. Nē nu, vispār loģiski, vieglāk ir noteikt "strāva ir/nav vispār" gadījumu, nevis "strāva par lielu/strāva par mazu" gadījumus, kā, starp citu, to dara jaunie bloki.
Pieliksim arī shēmas bildi, lai paliek par piemiņu:
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Vpročem viss ir vienkārši - tos visus vadus nogriežam nost no bloķeļa un attiecīgās "ieejas" (10. un 12. pinu) savienojam ar attiecīgajām izejām (11. un 13. pinu attiecīgi) pa taisno, PILNĪBĀ apejot bloku. Tajā brīdī kad 10. un 12. pinam NEPIENĀK pluss, tas bloks ir pārliecināts, ka gaismas nemaz nav ieslēgtas un neko nemēra. Viss. Bremžu gaismu pārbaude un pārējās gaismītes paliks pārbaudītīgas.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Bet varbūt tomēr to spuldzi var barot no step-up convertera ? Te ir lētāks/vienkāršāks variants par to, ko vakar piedāvāju - MC33167 + viens mosfet + 2 jaudīgas šotkas + spole + sīkā draza - domājams, ka zem 10€ viss kopā.
Datasheets - http://www.onsemi.com/pub_link/Collateral/MC34167-D.PDF
Ir standby režīms 36uA (tātad teorētiski to var pievienot pie aķa pa taisno(caur drošinātāju), bez papildus releja), ir soft start, izejas spriegums regulējams, un uztaisīt dienas/nakts režīmu noteikti var. Vienīgais mīnuss - nav current sense output, kas nozīmē, ka jāliek papildus rezistors, lai nodetektētu izdegušu spuldzīti, vai arī jāslēdz pie oriģinālā lamp control module, un jāturpina kurināt slēdzi. Varbūt kāds var atrast līdzīgu regulatoru, kam ir šī izeja ?
Vispār, spriežot pēc augstāk redzamās shēmas, var lietot oriģinālo autocheku, neturpinot kurināt slēdzi.
Datasheets - http://www.onsemi.com/pub_link/Collateral/MC34167-D.PDF
Ir standby režīms 36uA (tātad teorētiski to var pievienot pie aķa pa taisno(caur drošinātāju), bez papildus releja), ir soft start, izejas spriegums regulējams, un uztaisīt dienas/nakts režīmu noteikti var. Vienīgais mīnuss - nav current sense output, kas nozīmē, ka jāliek papildus rezistors, lai nodetektētu izdegušu spuldzīti, vai arī jāslēdz pie oriģinālā lamp control module, un jāturpina kurināt slēdzi. Varbūt kāds var atrast līdzīgu regulatoru, kam ir šī izeja ?
Vispār, spriežot pēc augstāk redzamās shēmas, var lietot oriģinālo autocheku, neturpinot kurināt slēdzi.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Vispār jau varējāt nodefinēt ko tieši gribat panākt, lai varētu mēģināt k-ko ieteikt! Kvēlspuldzi 55Wattīgu nobarot ar to augstāk redzamo variantu ar MC33167 šķiet mazliet pa švaku.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Nu ko.. paceļam šo topiku ar "kas lācītim vēderā"
Skaidrs tikai tas, ka oriģinālais izpildījums ir nepārliecinošs.
Skaidrs tikai tas, ka oriģinālais izpildījums ir nepārliecinošs.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Interesanti, ka šis izpidījums atšķiras no tā, kas linkā pirmajā postā, lai gan kods tas pats. Šis ir no 97. gada a6.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Linkā esošais ir 6 spuldzēm, avantam visticamākais ir vel trešais stopņiks.
Powered by Hektors & Divi litri
Listen to SLAYER
Listen to SLAYER
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Jāpaskatās shēmu, bet man liekas, ka trešo stopņiku viņš nečeko - ir gadījies nodzīvoties līdz kautkādām 2-3 spuldzēm no 10, un nekas.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Viņam uz korpusa ir rakstīts cik gaismas skatās.
Powered by Hektors & Divi litri
Listen to SLAYER
Listen to SLAYER
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Te drīzāk ir paaudžu atšķirība - linkā esošais ir "vecā" tipa, šis ir "jaunā". Es teiktu, ka vecā tipa izskatās pārliecinošāk, bet acīmredzami tas ir arī dārgāks ražošanā.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Nu labi, kāds zina kādas pretestības tur vajag, jebšu būs jāmēra ?To izdarīt nav tik vienkārši - mans multimetrs ne pārāk saprot jebko, kas ir zem 1 oma. Jāmēra būs darbībā sprieguma kritums, un tas ir čakarīgi. Vai arī jāizvelk 80o gadu "multimetru", varbūt tas to spēj.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Tajā shēmā ir rakstīts - 1 oms, bet man liekas, ka tas ir par daudz, pat nesākot rēķināt.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Tur protams ir kļūda, varētu būt 0.1 oms, bet šajā jaunajā versijā izskatās ka vēl mazāk. Un tādas mazas pretestības ieteiktu mērīt sekojoši: laižam cauri strāvu, nu teiksim 1A, mēram sprieguma kritumu, pēctam var sarēķināt pēc Oma likuma. A tur k-kāds opiņš stāv blakus tam AD klucim?
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Starpcitu, tas, kurš man tur apsvilis, ir kreisā pakaļējā gabarīta šunts, nevis tuvie.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Tā, pirmie mērījumu rezultāti:
Bremze 1,67A, 16mV - 0.01oms
Gabarīts 0,37A, 16mV - 0,04omi
Ja godīgi, nesaprotu, kāpēc viņi taisīja to čūsku uz plates, un kāpēc tā nosvila, ja tam gabarītam sanāk 6mW, kas , manuprāt, ir pārāk maz lai kautko uzsildītu. Katrā ziņā tas liek domāt, ka to noteikti var aizvietot ar parastu rezistoru, ja vien ir pieejams ar tādu pretestību. Man priekš led spuldzēm gan vajadzēs ~10x lielākus rezistorus.
Bremze 1,67A, 16mV - 0.01oms
Gabarīts 0,37A, 16mV - 0,04omi
Ja godīgi, nesaprotu, kāpēc viņi taisīja to čūsku uz plates, un kāpēc tā nosvila, ja tam gabarītam sanāk 6mW, kas , manuprāt, ir pārāk maz lai kautko uzsildītu. Katrā ziņā tas liek domāt, ka to noteikti var aizvietot ar parastu rezistoru, ja vien ir pieejams ar tādu pretestību. Man priekš led spuldzēm gan vajadzēs ~10x lielākus rezistorus.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Tagad tā.. ja man tā bremžu led lampiņa rij 181mA, un tai es ielieku 0.1omu pretestību tad sanāk 3.3mW uz to. Analoģiski gabarītam 37mA, 0,47omi - 0,65mW. Es tak varu tos rezistorus iebāzt termotrubās un vienkārši iemest tajā korpusā ?
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Nu labi, tad jau redzēs kā būs. Sataisīju šitādu gateri.
Tur viss strādā, taču ir viena problēma, par ko nebiju iedomājies. Tā kā tās led spuldzītes lieto vienus un tos pašus ledus gan gabarītam gan bremzei, tikai ar atšķirīgu intensitāti, tad brīdī, kad nospiež bremzi, caur gabarītu ķēdi vairs strāva neplūst, un autocheks, protams, nodomā, ka spuldzīte izdegusi. Laikam nāksies vēl iespringt un uztaisīt, ka bremžu laikā atrubī gabarītu čeku.
Tur viss strādā, taču ir viena problēma, par ko nebiju iedomājies. Tā kā tās led spuldzītes lieto vienus un tos pašus ledus gan gabarītam gan bremzei, tikai ar atšķirīgu intensitāti, tad brīdī, kad nospiež bremzi, caur gabarītu ķēdi vairs strāva neplūst, un autocheks, protams, nodomā, ka spuldzīte izdegusi. Laikam nāksies vēl iespringt un uztaisīt, ka bremžu laikā atrubī gabarītu čeku.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
He... sazīmē un iemet arī shēmas, domāju ka ledifikācija interesē daudzus piparus, un viņiem šis noteikti noderēs... Veiksmīgi visu sabūvēt!
Audi A6 C5 Avant Quattro 2004 b/g!!!
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Shēma ir pirmajā postā. Izvadu apraksts arī, kā arī elsā. Mērījumu rezultātus es jau iemetu. Iemetu arī vērtības pretestībām uz kādām manā gadījumā vajadzēja mainīt, bet tas jau ir specifiski katrai konkrētajai spuldzei. Arī šī problēma ar gabarītu čeka nostrādāšanu pie bremzes nospiešanas, ir specifiska konkrētajām spuldzēm, un pilnīgi noteikti nav vajadzīga tad, ja netiek izmantotas spuldzes, kurās ir gan gabarīts gan bremze vienā.
Vēl varu piebilst, ka, ja tā led spuldze kalpos kaut pusi no tās specifikācijā minētā mūža, tai nekādu čeku vispār nevajag, jo tā pārdzīvos pašu auto. Es to taisu tikai tāpēc, ka, kamēr neesmu notestējis, nav pārliecības, ka tā tiešām tā kalpos, tāpēc, ka man tas čeks tāpat bija apsvilis, tāpēc, ka interesanti, un "šob bila".
Vēl varu piebilst, ka, ja tā led spuldze kalpos kaut pusi no tās specifikācijā minētā mūža, tai nekādu čeku vispār nevajag, jo tā pārdzīvos pašu auto. Es to taisu tikai tāpēc, ka, kamēr neesmu notestējis, nav pārliecības, ka tā tiešām tā kalpos, tāpēc, ka man tas čeks tāpat bija apsvilis, tāpēc, ka interesanti, un "šob bila".
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Kāds māk atrast tā AD22003BP datasheetu ?
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Aig wrote:Source of the post Kāds māk atrast tā AD22003BP datasheetu ?
http://www.datasheetarchive.com/dl/Data ... 183146.pdf
Nav gluži tas, bet iespējams ka ir analoģisks, tikai citā korpusā.
Gadījumā neesi nokļūdījies, tam apvilktajam nebija jābūt blakus?
Vajadzēja atpakaļinženierēt šo bloku.Un kas tā pa mikreni blakus ar 14 kājām?
Audi AUTOCHECK kontroles bloka 4 A0 919 471 preperēšana
Jā, tiešām. Tā ir ka vienos naktī lodē. Paldies
Starp citu, arī šis var būt iemesls, kāpēc brēc par gabarītu. Bet nu - ja pareizi atceros notikumus pusnaktī, tad viņš man brēca arī tikai tad kad biju rezistorus pa taisno pielodējis.
Bet AD22001 nav gan analogs, tas ir 5 kanālu un citā korpusā. Tam datasheeti ir visās malās, bet šim nezkāpēc nav. Analog devices vispār izliekas ka nezin tādu.
Starp citu, arī šis var būt iemesls, kāpēc brēc par gabarītu. Bet nu - ja pareizi atceros notikumus pusnaktī, tad viņš man brēca arī tikai tad kad biju rezistorus pa taisno pielodējis.
Bet AD22001 nav gan analogs, tas ir 5 kanālu un citā korpusā. Tam datasheeti ir visās malās, bet šim nezkāpēc nav. Analog devices vispār izliekas ka nezin tādu.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests