Page 1 of 2

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 20 Dec 2015, 16:34
by greenone
čau!
pacients - audi 80 b4. vienā dienā pazuda apgaismojums instrumentu panelim, papildpulsteņiem un apgaismojums numuram. visiem ir viens drošinātājs, kas ir vesels. ko tālāk skatīties?

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 20 Dec 2015, 17:03
by wth
Vadus. Vadus skaties. Meklē, Reksi, kur tas špānis pazūd.

Ja pareizi atceros, tajā ķēdē vadusiņi bija tik tieviņi, ka pārdeg ātrāk nekā drošinātājs. Parasti gan viņi sakūst kopā ar kādu masas vadu un izšauj drošinātāju, tomēr, bet nu...

Un intereses pēc sāc ar pārbaudi, vai špānis nokļūst LĪDZ drošinātājam. Nu, galvenokārt sirdsmieram, bet ir pieredzēts (uz C4 gan, kam uz drošinātājiem iet vadi), ka notrūkst kāds no tiem un iestājas "drošinātājs vesels, bet nekas nestrādā" situācija, kurai risinājumu var meklēt nedēļu.

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 20 Dec 2015, 17:35
by greenone
es kā reiz aiztiku vadus panelim, nu precīzāk - paneli ņēmu laukā, moš kaut ko paraustīju un pēcāk vienkārši pārlūza. rīt jānočeko, kas tur ar šiem darās.
kā pārbaudīt, vai nonāk līdz drošinātājam? drošinātāju kastē izraut drošinātāju un piemest testeri tur, ja? būs jāsāk mācīties, kā to visu darīt. :mrgreen:

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 20 Dec 2015, 17:43
by wth
Jap, patiesībā pat drošinātāju vari neraut laukā - viņiem parasti (ne vienmēr gan) kontakti iznāk arī augšpusē cauri korpusam - tādi mazi metāla gabaliņi, pietiekami, lai piebāztu muļķumetra taustu vai vismaz mēli.

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 20 Dec 2015, 18:04
by greenone
šitiem nav, to jau ievēroju. ok, principā rīt turpināšu mācīties izmantot multiaugļumetru, lai nočekotu.

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 20 Dec 2015, 22:36
by Aig
Mēle šajā gadījumā noderēs tikai tad, ja drošinātājs tiešām ir izsists, un citu vainu nav. Bet tomēr tos izvadus drošinātāja augšā vajag vēlreiz pameklēt, jo tādi, kam to nav, ir retums.

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 20 Dec 2015, 22:51
by greenone
nu man ir rezerves drošinātāji, kurus nopirku, jo pirmā doma bija, ka ir izsists, bet pārbaudīt, protams, bija slinkums. rīt uzmetīšu aci patiešām, vai nav. baigi nepētiju, bet liekas, ka šitiem toč nebija.

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 20 Dec 2015, 22:57
by Stolbiks
Kas par izvadiem drošinātājam?

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 20 Dec 2015, 22:58
by greenone
ko lol

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 20 Dec 2015, 23:04
by Aig
Stolbovs wrote:Source of the post Kas par izvadiem drošinātājam?

Image

Tie divi mazie metāla gabaliņi

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 20 Dec 2015, 23:05
by Stolbiks
Sapratu, paldies par lekciju.

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 20 Dec 2015, 23:49
by wth
Aig wrote:Source of the post Mēle šajā gadījumā noderēs tikai tad, ja drošinātājs tiešām ir izsists, un citu vainu nav. Bet tomēr tos izvadus drošinātāja augšā vajag vēlreiz pameklēt, jo tādi, kam to nav, ir retums.

Mēles tests tiek veikts, piešaujot mēli pie plusa un divus slapjus pirkstus kārtīgi piespiestus pie masas - savādāk 12V ir pietiekami, lai kādas 15 minūtes varētu pašļupstēt :lol:

Aizmirsu piebilst gan, ka izsista drošinātāja un ieslēgtas slodzes gadījumā mēles tests varētu būt sāpīgs, tā ka šajā gadījumā tas tests būtu jāveic ar atslēgtu slodzi, bet kurš gan to nezin :lol:

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 21 Dec 2015, 00:16
by Val
Labāk atceras, kad pats pamēģina - nav jēgas stāstīt.

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 21 Dec 2015, 14:56
by greenone
tā, jāmācās testeris. šitajiem drošinātājiem ir tie izvadi - piemetu, rāda neko. likās, ka nepareizo uzstādijumu esmu paņēmis. piemetu pie baterijas, it kā rāda. tas viss, protams, pie ieslēgtas aizdedzes.

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 21 Dec 2015, 15:02
by wth
Vesela drošinātājam spriegumam jāmērās starp kādu (jebkuru) drošinātāja kontaktusu un MASU.

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 21 Dec 2015, 15:32
by greenone
o. skaidrs. mēģināšu vēlreiz!

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 21 Dec 2015, 15:54
by greenone
pie drošinātāja pienāk. skaidrs. tātad jāčeko vadi, kas pienāk pie paneļa. vēl iedomājos par reostaru panelim. tas nosprādzis moš.

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 21 Dec 2015, 16:33
by Aig
Tu tam drošinātājam abos galos pamērīji ?

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 21 Dec 2015, 16:36
by greenone
jā, abos vienāds.

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 21 Dec 2015, 16:38
by Aig
greenone wrote:Source of the post pie drošinātāja pienāk. skaidrs. tātad jāčeko vadi, kas pienāk pie paneļa. vēl iedomājos par reostaru panelim. tas nosprādzis moš.

reo- kas ?
To reozvaigzni patiesībā var nahrenizēt - tas panelis tāpat ir pārāk tumšs arī uz maksimālās pozīcijas. Protams, ja kāds nav sabāzis 2w spuldzītes.
Bet vispār - varbūt tieši tu varētu būt tas, kurš izpēta, kuras ebeja ledspuldzītes var likt panelī, un kuras ir sūc, kā arī izštukot, kā reo-zvaigznes vietā ielikt kārtīgu pwm regulatoru ?

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 21 Dec 2015, 17:20
by wth
Ja nedeg arī numurlapmas - kāds sakars ar reozvaigzni? Numurlampas arī ir regulējamas? :lol:

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 21 Dec 2015, 17:37
by greenone
bleh, tizli pirksti. besī no mobīlā rakstīt. reostats. :mrgreen:
es fokin aizmirstu visu laiku par to, ka aizmugurē arī nedeg.
pie paneļa vadi ir ok, tātad kaut kur dziļāk.

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 21 Dec 2015, 18:15
by Aig
slēdzis ?

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 21 Dec 2015, 18:16
by wth
Slēdzis, patiesībā, būtu nākamais variants indeed. Tikai tagad pieleca, ka visus tos mezglus tak ieslēdz ar gaismu slēdzi...

instrumentu paneļa apgaismojums

Posted: 21 Dec 2015, 18:27
by Stolbiks
A tad jau gabarītiem ar nebūtu jādeg, ne?