Page 3 of 3

Jautājumi/atbildes elektronikā

Posted: 08 May 2018, 22:02
by Aig
Es toreiz eksperimentēju ar IRF4905. Tam gan ir 2x lielāks Rds(on), taču tas ir ievērojami ātrāks.

Frekvenci, ja pareizi atceros, ņēmu ap 1kHz. Tas BTS6143D ar tādu noteikti neies, jo ton/toff ir max 500uS. Protams, nekur nav teikts, ka vajag tik lielu frekvenci. Teorētiski ar 15Hz pat pietiek :hihi:

Jautājumi/atbildes elektronikā

Posted: 08 May 2018, 22:08
by Aig
Nu jā, un likt vienu uz abām spuldzēm nav pārāk prātīgi - ja kaut kas nosvils, tad nedegs neviena.
Pēc jaudas parametriem tas IRF4905 ir līdzīgs, un tam nebija nekādu problēmu ar 1 spuldzi. Nesila pat bez radiatora. Ar divām nemēģināju.

Jautājumi/atbildes elektronikā

Posted: 08 May 2018, 22:59
by jfk
Lasīju ru saitos, ka viens IRF4905 uz divām 55W spuldzēm karst kā gludeklis, ar diviem ar nepietiekot, tad liek trīs gab. uz 120W.
Nu bet uz 150Hz tas BTS6143D darbosies? Domāju pēc šādiem motīviem uzcept: http://vrtp.ru/index.php?showtopic=17430&st=0. Un nosvilt ar to smart power switch domāju tur nav kam, jo tur iekšā visa veida aizsardzības.
šo vajag ņemt vērā: http://vrtp.ru/index.php?showtopic=17430&view=findpost&p=619859

Jautājumi/atbildes elektronikā

Posted: 08 May 2018, 23:28
by Aig
Man tas IRF4905 karsa, kad tam nebija nopietna vadība. Uzliku draiveri TC4426A un problēma pazuda.

Jautājumi/atbildes elektronikā

Posted: 08 May 2018, 23:33
by Aig
Ja tas BTS6143D ieslēdzas un izslēdzas 500us (nu labi, pat, ja neņemam max vērtības, bet typical - 250us), tad kopā tas 0.5ms nodarbosies ar ieslēgšanos/izslēgšanos. Uz 150Hz 1 pwm cikls ir 6.6ms. Tātad 13ā daļa. Daudz. Kāda būs precizitāte?

Jautājumi/atbildes elektronikā

Posted: 09 May 2018, 08:00
by wth
Starp citu, savulaik arī eksperimentēju ar 4905, tiesa, draivera vietā bija divi BJT tranzistori divtaktu slēgumā - pie 60W arī nekas nekarsa. Ar vientakts draiveri gan karsa, tā ka no tādas idejas vajadzētu atmesties laicīgi.

pushpull.png


Tas BTS6143D izskatās, ka varētu prasīt samērā jaudīgu draiveri ieejā, jo neizskatās paredzēts darbināšanai ar PWM, līdz ar to ieejas kapacitāte noteikti ir vērā ņemama (ātrumā gan nevaru atrast datašītā nezkāpēc), kas ļoti ierobežos frekvenci un pamatīgi pacels draivera strāvu. Arī tas, ka tas verķis ir pamatīgi piebāzts ar visādām "smart" lietiņām nebūt neuzlabos tā veiktspēju.

Kā jau teicu, vismaz ātrumā man izskatās, ka šis ir paredzēts izmantošanai ilglaicīga slēdža režīmā, nevis PWM.

Runājot par frekvenci, pie zemām PWM frekvencēm dažos darba režīmos lampa sāk "dziedāt" - mehāniski džinkst kvēldiegs - līdz ar to ejošā darba versija ir, ka lampas mūžu tas pamatīgi saīsinās, ko mēs arī īsti negribam. Toreiz dabūju frekvenci pacelt uz ~1 KHz, tad vismaz mani interesējošajos režīmos džinkstoņa nebija, bet ar to BTS6143D tas laikam neies cauri.

Jautājumi/atbildes elektronikā

Posted: 03 Nov 2018, 22:44
by Val
Pacients. A6C5 2000-2001. gada telefona vadība 4B0862335B. Kompim pienāk K līnija, bet uz plates pietrūkst "štruntiņš" - celiņš te apraujas. Izskatās jau rūpnīcā nav bijis paredzēts šai modifikācijai.

Pamēģināju B vietā citus burtus, neko jēdzīgu neatradu.

Provēt savienot kontaktus un tad domāt tālāk, ko tur likt vietā? Laikam jau nav jēgas. Musarā to hlamu. Jāmeklē kas svaigāks no feislifta.

ImageImageImage

Jautājumi/atbildes elektronikā

Posted: 05 Nov 2018, 00:09
by dzeee
elektroniķi.... jūs negribējāt papīpēt kā 'izlabot'' c5 štrumpaneli? tur ar kkas ar lodāmuru jādara... manējais sāk krist uz nerva.... :D stiliņā laikam bij viens pipars kas ar tiem b5/c5 paneļiem krāmējas, un spēj atdzīvināt tos MM paneļus...
otrs jautrais moments būtu nomigrēt uz VDO pilno paneli, bet nu tur droši ka vajag čupu ar detaļām (vadi un štekeri), un tad ir jālodē vadi.....

Jautājumi/atbildes elektronikā

Posted: 05 Nov 2018, 12:28
by mdz
MM panelis remontējas tikai un vienīgi izmetot viņu musarā. VDO nekas tur nav jālodē.

Jautājumi/atbildes elektronikā

Posted: 05 Nov 2018, 13:10
by Val
Val wrote:Laikam jau nav jēgas. Musarā to hlamu. Jāmeklē kas svaigāks no feislifta.

Risinājums ir 8P1 trubas ecu.

Jautājumi/atbildes elektronikā

Posted: 09 Nov 2018, 20:21
by dzeee
mdz wrote:Source of the post MM panelis remontējas tikai un vienīgi izmetot viņu musarā. VDO nekas tur nav jālodē.

jā, bet lai no MM nomigrētu uz VDO, tur ir dAuDz vadu darbu, un es neesmu nekāds vadu guru... varu varbūt ļooooti viduvēji salodēt 2us vadus...
Piesakies uz haltūru? :D

Jautājumi/atbildes elektronikā

Posted: 09 Nov 2018, 22:54
by Val
OK, konkrētāk... cik? Kaut ko jauc.
A4 1995 gribi likt A6 2005 spidometru? :lol:

Jautājumi/atbildes elektronikā

Posted: 14 Nov 2018, 08:48
by mdz
Vdo panelis ir plug&play. Vadus vajag tikai tad ja plika sūda vietā liek paneli ar ekrānu. Nu un protams, immo. Es ar paneļiem vairs nekrāmējos, pārāk neinteresanti.

Jautājumi/atbildes elektronikā

Posted: 14 Nov 2018, 12:05
by Val
Kas ir interesanti? :crazy:

Ir viens 1.6 Simos 3.4 (aizmirsu vai 3.4A vai bez "A") motora kompis - 3B0906018A. Aizdomas, ka gļuko.
Sameklēju vienu līdzīgu, Simos 3.4A - 3B0906018G, lielākā atšķirība, 018G = EGR, 018A = nav EGR.

Patestēt dzelzi noteikti mēģināšu tādu pašu ar standarta softu, lai redzu, ka pārējais darbojas un ir vērts likvidēt kļūdas par EGR.
Vai tam būtu iespējams normāli atslēgt EGR funkcionalitāti, lai to 018G kompi varētu ielikt 018A kompja vietā?

Jautājumi/atbildes elektronikā

Posted: 14 Nov 2018, 22:06
by mdz
Noteikti, ka atslēgt, vai vismaz appist var, bet tur ir viena problēma - ar visādiem musarmotoriem un atmosfērām in general neviens nečakarējas, attiecīgi nekādas lietderīgas informācijas par viņiem nav. Nezinu kā tagad, bet vecie simosi bija baigais musars, kā jau siemens. diezgan glupa vadība.
Es pagaidām ārpus Bosch Motronic ME7 nelienu, bet kad pienāks laiks, tad tikai uz augšu - MED9 u.t.t.
Kas vispār par gļuku?

Jautājumi/atbildes elektronikā

Posted: 15 Nov 2018, 09:59
by Val
Visādu sviestu ik pa laikam pie kļūdām samet. Vadi izskatīti, štepseļi pārbaudīti, zaļais nav, zondes mainītas, pirktas jaunas, pox.
Long term fuel trim ir tikai viens lauks uz abiem nevis kā normāliem auto: tukšgaitai savs, braucošam blakus.
Ceru, ka ALZ vismaz būs, ja ne labāk, tad savādāk un varēs saprast, kas bija vecā kompja vaina.

Code: Select all

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
            P0134 - 35-00 - No Activity
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
            P0130 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent
16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
            P0133 - 35-10 - Response too Slow - Intermittent

Jautājumi/atbildes elektronikā

Posted: 28 Nov 2018, 21:02
by dzeee
Val wrote:Source of the post OK, konkrētāk... cik? Kaut ko jauc.
A4 1995 gribi likt A6 2005 spidometru? :lol:

nu vispār jau nē. A6 C5 Fl no MM nomigrēt uz Fl VDO... galvenā atšķirība, ka MM nāk mazais displejs (autočeks) un 2 štekeri, VDO - pilnais displejs (borta kompis) un 3 štekeri!
respektīvi migrējot uz VDO man nepieciešams ieviest vēl to 3o štekeri, kuram ja nemaldos ir kkas ap 20 vadiem... un jā, vēl vajag borta kompja ručku ar visu štekeri!

Jautājumi/atbildes elektronikā

Posted: 28 Nov 2018, 21:10
by Val
Nopērc ručku ar vadiem kopā ar pelēko štepseli, pievelc masu, plusu un ko vēl gribi. Plus vēl pašu vdo spidometra paneli, nomaini beigto lcd. Nav tāda šausma kā iztēlojies.

Jautājumi/atbildes elektronikā

Posted: 29 Nov 2018, 00:58
by dzeee
nu jā, tas tāpat vasarā... ziemā laukā es kko tādu darīt netaisos... :D

Jautājumi/atbildes elektronikā

Posted: 13 Nov 2019, 18:40
by Madijs
Jautājums špana sensejiem.
Ir šitāda aķītis un lādētājs, kas nāca līdzi un tip paredzēts konkrētajam aķim.
Image

Image

Uzliku lādēties, gandrīz sutku nostāvēja pie lādētāja, bet joprojām lampiņa sarkana, kas nozīmē, ka joprojām lādē. Likās tā aizdomīgi, pataustiju un aķis bija jūtami silts, nu, Es teiktu, ka ap 40 grādiem, papētot vēl tuvāk konstatēju, ka tas sūC ir paspējis arī uzpūsties. tā temperatūra ok, tur rakstīts, ka tāda varētu būt, bet nax tas mēsls uzpūtās? :(