Audi A6 AVANT '96 aizmugurējā sēdekļa sēžamdaļas izjaukšana
Posted: 17 Nov 2014, 17:50
Tātad-ienācās A6 '96 Avanta aizmugures sēdekļa sēžamdaļa. Paldies lietotājam Aig par šo dāvanu.
Dāvinātam zirgam zobos neskatās. Sēdeklis bija mitinājies donorauto sētā, kur uz sēdekļa vasarā bija gozējušies kaķi.
Sekojošajā foto redzams pacients un viens no dzīvnieku pārstāvjiem. Piezīmēšu gan, ka konrētais dzīvnieks nav vainojams pie sēdekļa stāvokļa.
Un nākamajā foto redzams, kāds izskatās sēdeklis pēc operācijas:
Tālāk-par pašu procesu.
Sēdekļa izņemšana vienkārša-atveram durvis, ar palielāka krustiņskrūvgrieža palīdzību no sēdekļa priekšpuses atskrūvējam divas skrūves-tā saucamos samorezus. Skrūvgriezis-laikam PH3
Ņemam laukā sēdekli un nesam siltumā.
Tāds jams izskatās apgriezts uz mutes. Ar sarkano apvilktās daļas-metāla gredzeni, kas drēbi tur pie rāmja.
Tuvplānā metāla gredzeni. Materiāls-parasta metāla stieple. Diezgan pacieta.
Ņemam plakanknaibles un dabūjam nost metāla gredzenu
Konkrētajās foto redzams, ka var pavilkt vienkārši uz augšu no rāmja, līdz gredzens paveras un ir atdalāms.
Tāpat-var arī satvert, pagriezt un atdalīt nost. Kā nu kuram labāk sanāk.
Te beņķa apakšējās daļas gredzeni atdalīti draudzīgi guļ traukā.
Beņķis ar atdalītiem visiem apakšējās daļas gredzeniem.
Griežam beņķi otrādi un noģērbjam no apakšējās daļas nost pārvalku.
Virspusē pārvalks arī ir piestiprināts pie parolona ar tādu pašu metāla riņķu palīdzību.
Arī tos pēc iepriekšminētās instrukcijas atdalām nost. Vienīgā lieta, ka tas jādara mazliet uzmanīgāk, lai no parolona neizplēstu tajā iestrādāto metāla stiepli.
Tālāk-vienu pēc otras izvelkam laukā no pārvalka stieples, kuras ar parolona stieplēm ir sastiprinātas kopā ar metāla riņķu palīdzību.
Kad visas stieples izvilktas-es tās saliku uz parolona-kur nu kura no tām atradās-lai nesajauktu. LAi gan patiesībā tās tur nemaz tik daudz nav.
Tālāk-pa pārvalka perimetru iet metāla stieple, kuras vienu galu vēlams iztaisnot-tad aiz otra gala to var izvilkt laukā.
Parolons ar visām stieplēm-gan perimetra, gan segmentu.
Ņemam pārvalku un stumjam veļasmašīnā.
50 grādi, mazgājamais līdzeklis, 1000 apgriezieni centrifūgai un lai veļasmašīna dara savu darbu.
Paiet divas stundas un velkam laukā pārvalku no veļasmašīnas.
Karam uz mūrīša(manā gadījumā), vai radiatoriem, lai žūst.
Pēctam, kad pārvalks ir izžuvis sauss, saveram iekšā visas īsās stieples pārvalkā. Garāko neveram-pretējā gadījumā riņķu atpakaļlikšanas procesā to būs daudz jāloka/jāmoka kopā ar pārvalku.
Liekam atpakaļ riņķus. Process prasa pietiekami daudz spēka un izveicības. Riņķi iepriekš jāizloka tā, lai pēctam varētu iemaukt vietā.
Pēc ieteikumiem-ir iespējams nelietot oriģinālos riņķīšus, jo process, kā jau minēts, prasa padaudz spēka utt. Var lietot kapara drāti arīdzan ar 2,5 kvadrātmilimetru šķērsgriezumu. Par cik man pie rokas tāda materiāla nebija, tad lietoju tos pašus oriģinālos riņķīšus.
Riņķus sākam likt vietās no viena gala.
Pārvalks ar pa vietām saliktiem visiem virsējiem riņķiem.
Kā jau rakstīju-pašu garāko stiepli pārvalkā ieveram pašu pēdējo un piestiprinam ar riņķiem pie parolona.
Pēctam ieveram perimetra stiepli, kuru principā var vērt arī kā pašu pirmo.
Kad riņķi iestiprināti, perimetra stieple nospriegota un pievilkta-beņķis gatavs likšanai iekš auto.
Ceru, ka kādam noderēs.
Nākamais topiks paredzēts šī paša auto priekšējo sēdekļu izjaukšanai, lai tāpat izmazgātu pārvalku, kā arī samainīšu parolonus bez sildelementiem pret paroloniem ar sildelementiem.
Ķīmiskā tīrīšana principā arī ir forša, tikai viens bet-netīrumi-lai arī daļa bet tomēr-nonāk starp parolonu un pārvalku, kas man personīgi liekas neforši, tālab izvēlējos šādu ceļu.
Man pašam patīk, sēdeklis smaržīgs, nav salons jāžāvē 2 dienas, kā pēc ķīmiskās, kā arī-pašam mute smaida par paša rokām padarīto darbu.
Lai veicas arī citiem, kas pieķersies pie šādas procedūras!
Dāvinātam zirgam zobos neskatās. Sēdeklis bija mitinājies donorauto sētā, kur uz sēdekļa vasarā bija gozējušies kaķi.
Sekojošajā foto redzams pacients un viens no dzīvnieku pārstāvjiem. Piezīmēšu gan, ka konrētais dzīvnieks nav vainojams pie sēdekļa stāvokļa.
Un nākamajā foto redzams, kāds izskatās sēdeklis pēc operācijas:
Tālāk-par pašu procesu.
Sēdekļa izņemšana vienkārša-atveram durvis, ar palielāka krustiņskrūvgrieža palīdzību no sēdekļa priekšpuses atskrūvējam divas skrūves-tā saucamos samorezus. Skrūvgriezis-laikam PH3
Ņemam laukā sēdekli un nesam siltumā.
Tāds jams izskatās apgriezts uz mutes. Ar sarkano apvilktās daļas-metāla gredzeni, kas drēbi tur pie rāmja.
Tuvplānā metāla gredzeni. Materiāls-parasta metāla stieple. Diezgan pacieta.
Ņemam plakanknaibles un dabūjam nost metāla gredzenu
Konkrētajās foto redzams, ka var pavilkt vienkārši uz augšu no rāmja, līdz gredzens paveras un ir atdalāms.
Tāpat-var arī satvert, pagriezt un atdalīt nost. Kā nu kuram labāk sanāk.
Te beņķa apakšējās daļas gredzeni atdalīti draudzīgi guļ traukā.
Beņķis ar atdalītiem visiem apakšējās daļas gredzeniem.
Griežam beņķi otrādi un noģērbjam no apakšējās daļas nost pārvalku.
Virspusē pārvalks arī ir piestiprināts pie parolona ar tādu pašu metāla riņķu palīdzību.
Arī tos pēc iepriekšminētās instrukcijas atdalām nost. Vienīgā lieta, ka tas jādara mazliet uzmanīgāk, lai no parolona neizplēstu tajā iestrādāto metāla stiepli.
Tālāk-vienu pēc otras izvelkam laukā no pārvalka stieples, kuras ar parolona stieplēm ir sastiprinātas kopā ar metāla riņķu palīdzību.
Kad visas stieples izvilktas-es tās saliku uz parolona-kur nu kura no tām atradās-lai nesajauktu. LAi gan patiesībā tās tur nemaz tik daudz nav.
Tālāk-pa pārvalka perimetru iet metāla stieple, kuras vienu galu vēlams iztaisnot-tad aiz otra gala to var izvilkt laukā.
Parolons ar visām stieplēm-gan perimetra, gan segmentu.
Ņemam pārvalku un stumjam veļasmašīnā.
50 grādi, mazgājamais līdzeklis, 1000 apgriezieni centrifūgai un lai veļasmašīna dara savu darbu.
Paiet divas stundas un velkam laukā pārvalku no veļasmašīnas.
Karam uz mūrīša(manā gadījumā), vai radiatoriem, lai žūst.
Pēctam, kad pārvalks ir izžuvis sauss, saveram iekšā visas īsās stieples pārvalkā. Garāko neveram-pretējā gadījumā riņķu atpakaļlikšanas procesā to būs daudz jāloka/jāmoka kopā ar pārvalku.
Liekam atpakaļ riņķus. Process prasa pietiekami daudz spēka un izveicības. Riņķi iepriekš jāizloka tā, lai pēctam varētu iemaukt vietā.
Pēc ieteikumiem-ir iespējams nelietot oriģinālos riņķīšus, jo process, kā jau minēts, prasa padaudz spēka utt. Var lietot kapara drāti arīdzan ar 2,5 kvadrātmilimetru šķērsgriezumu. Par cik man pie rokas tāda materiāla nebija, tad lietoju tos pašus oriģinālos riņķīšus.
Riņķus sākam likt vietās no viena gala.
Pārvalks ar pa vietām saliktiem visiem virsējiem riņķiem.
Kā jau rakstīju-pašu garāko stiepli pārvalkā ieveram pašu pēdējo un piestiprinam ar riņķiem pie parolona.
Pēctam ieveram perimetra stiepli, kuru principā var vērt arī kā pašu pirmo.
Kad riņķi iestiprināti, perimetra stieple nospriegota un pievilkta-beņķis gatavs likšanai iekš auto.
Ceru, ka kādam noderēs.
Nākamais topiks paredzēts šī paša auto priekšējo sēdekļu izjaukšanai, lai tāpat izmazgātu pārvalku, kā arī samainīšu parolonus bez sildelementiem pret paroloniem ar sildelementiem.
Ķīmiskā tīrīšana principā arī ir forša, tikai viens bet-netīrumi-lai arī daļa bet tomēr-nonāk starp parolonu un pārvalku, kas man personīgi liekas neforši, tālab izvēlējos šādu ceļu.
Man pašam patīk, sēdeklis smaržīgs, nav salons jāžāvē 2 dienas, kā pēc ķīmiskās, kā arī-pašam mute smaida par paša rokām padarīto darbu.
Lai veicas arī citiem, kas pieķersies pie šādas procedūras!