Piefiksēšu piezīmēm gan man, gan citiem sekojošu transformāciju:
Ir Audi A6C4 quattro ar dzimto reduktoru,diferi vai kā nu to sauktu.
Iegādāts augstākminētais mehānisms no Audi 100C4quattro. Kopā ar vadu bunti.
Uzdevums-nomainīt A6 diferi pret A100 diferi.
Visupirms jautājums-kas ir zināmās lietas, kuras vajag izpildīt attiecībā uz apkopi bloķējamajam reduktoram? Blīvslēgi, starplikas utt.
Tālāk aprakstīšu lietu gaitu sakarā ar vadu instalāciju utt.
(bildes.....būs. Kautkad drīzumā.)
Bloķējamais diferenciālis no A100C4q uz A6C4q
Bloķējamais diferenciālis no A100C4q uz A6C4q
Piezīme lietā: Bloķējams ir diferenciālis. Ja būtu bloķējams reduktors (kas, protams, ir tajā pašā korpusā, jā), tad kardānu savērptu kliņģerī, vai izārdītu ātrumkārbu - kā nu paveiktos - pie pirmā mēģinājuma izkustēties no vietas.
A100 bloķējamā diferenciāļa korpusā ir blīvslēgs - nu, patiesībā, trīs. Priekšā viņš tur ir velns viņu zin kāds un kā mainās - nekad neesmu redzējis tekošu, nezkāpēc. Labajā (pasažiera) pusē blīvslēgs kā blīvslēgs, bet kreisajā - tajā, kurā bloķējošais mehānisms - milzīgs un ļoooooti specifisks. Iesaku savlaicīgi apgādāties ar to, jo tas nu nekādi pēc nekāda izmēra nav pielasāms, tikai kā oriģināldetaļa pēc oriģinālnumura, piedodiet.. Kods, iespējams, atkarājas no korpusa versijas, tā ka to neteikšu, kamēr nav zināms AIZMUGURĒJĀS TRANSMISIJAS (jā, tā šo mezglu sauc sborā) kods - lai nesajauktu galvu.
A100 bloķējamā diferenciāļa korpusā ir blīvslēgs - nu, patiesībā, trīs. Priekšā viņš tur ir velns viņu zin kāds un kā mainās - nekad neesmu redzējis tekošu, nezkāpēc. Labajā (pasažiera) pusē blīvslēgs kā blīvslēgs, bet kreisajā - tajā, kurā bloķējošais mehānisms - milzīgs un ļoooooti specifisks. Iesaku savlaicīgi apgādāties ar to, jo tas nu nekādi pēc nekāda izmēra nav pielasāms, tikai kā oriģināldetaļa pēc oriģinālnumura, piedodiet.. Kods, iespējams, atkarājas no korpusa versijas, tā ka to neteikšu, kamēr nav zināms AIZMUGURĒJĀS TRANSMISIJAS (jā, tā šo mezglu sauc sborā) kods - lai nesajauktu galvu.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Bloķējamais diferenciālis no A100C4q uz A6C4q
3 blīvslēgi, gumijas gredzens vāciņam, 2x M10 (vai M8?) skrūves ar gremdgalvu, kas tur vāciņu - tās ir vienreizējas.
Pakaļējais spilvens ir problēma - tos vairs neražo ne "jaunos", ne "vecos". Man resiņš uztaisīja no poļu urīna, drīz zināšu kā ir.
Nu un tad jāskatās kas ar sazobi, vai nevajag lufti samazināt. Satelītu šaibas var dabūt jaunas visos izmēros (varu padalīties, jo nopirku visus izmērus pa 10 laikam). Galvenā pāra šaibas jātaisa. Lai to regulētu vajag sarežģītus instrumentus, vai arī "krāsas metodi", ko blakuslodziņā ir aprakstījis kāds no Nīcas.
Nu tad vēl vajag vakuuma trubiņas gan mīkstās gan cietās, šķiet, kādi metri 6-7 kopā, vakuuma bunduli, kas jāliek spārnā, pretvārstu, vadības bloku, pogu, provodku, troiņiku, ja gadījumā egr pajebūcija joprojām aizņem vienu vakuuma izvadu (interesanti gan kā var vakuumu izvadīt ? ), un gumijas korķi ar 3 caurumiem grīdai (jaunus vairs nevar dabūt). Nu un vēl, protams, materiāli vadu darbiņiem - alva, konektori, termotrubas.
Pakaļējais spilvens ir problēma - tos vairs neražo ne "jaunos", ne "vecos". Man resiņš uztaisīja no poļu urīna, drīz zināšu kā ir.
Nu un tad jāskatās kas ar sazobi, vai nevajag lufti samazināt. Satelītu šaibas var dabūt jaunas visos izmēros (varu padalīties, jo nopirku visus izmērus pa 10 laikam). Galvenā pāra šaibas jātaisa. Lai to regulētu vajag sarežģītus instrumentus, vai arī "krāsas metodi", ko blakuslodziņā ir aprakstījis kāds no Nīcas.
Nu tad vēl vajag vakuuma trubiņas gan mīkstās gan cietās, šķiet, kādi metri 6-7 kopā, vakuuma bunduli, kas jāliek spārnā, pretvārstu, vadības bloku, pogu, provodku, troiņiku, ja gadījumā egr pajebūcija joprojām aizņem vienu vakuuma izvadu (interesanti gan kā var vakuumu izvadīt ? ), un gumijas korķi ar 3 caurumiem grīdai (jaunus vairs nevar dabūt). Nu un vēl, protams, materiāli vadu darbiņiem - alva, konektori, termotrubas.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Bloķējamais diferenciālis no A100C4q uz A6C4q
Nedaudz palabošu wth teikto - kreisais blīvslēgs ir dabūjams tikai un vienīgi corteco, oem vairs nav. Izteikšu apgalvojumu, ka tie ir vienādi visiem bloķējamajiem difiem.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Bloķējamais diferenciālis no A100C4q uz A6C4q
Jā, starpcitu, satelīti ir vienādi gan a6 gan 100ā diffiem (un vēl puspasaulei), tā ka, ja tie ir padiluši, vari ielikt no sava a6 reduktora.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Bloķējamais diferenciālis no A100C4q uz A6C4q
Lielais blīvslēgs: 01020537B Blīvslēgs CORTECO 12.40e
Mazais: 12017270B Blīvslēgs CORTECO 3.31e
Vasarā pirku pie Mišas, bet bračka pa tādu pašu ciparu dabūja arī Valmierā ieiejot pirmajā veikalā, tā kā, deficīts tie noteikti nav.
Mazais: 12017270B Blīvslēgs CORTECO 3.31e
Vasarā pirku pie Mišas, bet bračka pa tādu pašu ciparu dabūja arī Valmierā ieiejot pirmajā veikalā, tā kā, deficīts tie noteikti nav.
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Bloķējamais diferenciālis no A100C4q uz A6C4q
Jā, galīgi nebūšu dusmīgs, ja beidzot kaut kur parādīsies uzskatāms materiāls par sazobes regulēšanu.
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)
Bloķējamais diferenciālis no A100C4q uz A6C4q
Elsā taču viss ir aprakstīts.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest