Nu tā... īpaši daudz man te nav ko teikt, jo viss jau ir pateikts blakuslodziņa Pelikāna topikā, bet aprakstīšu alternatīvu metodi tai skavu problēmai.
Tātad, kā jau minēts, lupata vietām ir piestiprināta ar tādām dīvainām skavām, kas iesitot materiālā ir izpletušās:
Apstaigāju vairākus veikalus , nodemonstrēju to skavu, teicu, ka gribu skavotāju, kas tādu māk uztaisīt, un nauda nav problēma. Diemžēl nelīdzēja - neviens neko tādu nav redzējis, un pārsvarā man mēģināja iegalvot, ka tāda aparāta noteikti nav. Kā tad - audi rūpnīcā noteikti ar rokām tās skavas loka
Lai nu kā , beigās nopirku depiņā parasto lēto skavotāju, kas spēj iedzīt biezākās skavas, kādas viņiem tur bija - 1.2mm:
Secināju, ka skavas tajā mīkstajā materiālā iedzīt nevar - tās atlec. Tāpēc paņēmu flekasu un kārtīgi uzasināju tās.
Tagad pārsvarā sitās iekšā, aptuveni 2/3 ielien , 1/3 jāmēģina vēlreiz. Nu tas ir pieciešami, jo priekš dzīšanas ar skavotāju tur tās skavas necik nav. Protams, tās iesitās taisni, nekas neatlokās, un iekšā īpaši neturās, un plānākajās vietās noteikti durtos mugurā. Jā, starpcitu, pa starpu mēģināju uztaisīt bleķīti ko palikt zem skavotāja, kas tās skavas izplestu, bet nekas prātīgs nesanāca - lai dabūtu tik lielu leņķi kā vajag, tas ir vajadzīgs pārāk biezs.
Nu tad darījos šitā. Vispirms sadzinu ar skavotāju.
Tad pavilku laukā nedaudz - tā lai neizraujas no apakšējās materiāla.
Ar plaķenēm saspiedu. Sēžamdaļai, kur apakšā mīkstais porolons, pirms saspiešanas pie materiāla iebāzu bleķa plāksnīti, lai tā vieta nesaspiežās. Muguriņai materiāls cietāks, tur varēja tāpat.
Pēc tam ar tievajām plaķenēm spiedu atpakaļ iekšā, turot aiz vidējās locījuma vietas, kustinot skavas garenvirzienā šupru-turpu, un lēnām saspiežot stingrāk lai lokās vaļā tā locījuma vieta, tādējādi izplešot galus. Pēc tam vēl uzspiedu vidu no virsās un gatavs - tieši tā kā vajag.
Tas arī viss.. atliek tikai salikt. Patiesībā baigais čakars.
Ak jā, šoreiz sagādāju svaigu materiālu tiem drāts riņķīšiem - sētas stieple, cinkota 1.5mm no tā paša depo. Vara vads likās par mīkstu, turklāt čakars ar mizošanu (nejau visiem mētājas mājās spoles no vecām tumbām). Uztinu to drāti uz 1/4" trisenes garā pagarinātāja, tad pa vienam vijumam atslocīju vaļā cik vajag ar sprostgredzenu atspiedēju, un nokniebu, tā ka izveidojās smuks "C", kuru viegli aizāķēt un saspiest. Ha ha ha, viegli - it sevišķi tajās vietās, kur ar plaķenēm nemaz netiek klāt
Tagad nedaudz par audi a6 c4 priekšējiem beņķiem
Tagad nedaudz par audi a6 c4 priekšējiem beņķiem
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Tagad nedaudz par audi a6 c4 priekšējiem beņķiem
Ar plaķenēm tur tiek pilnīgi visur un tas, cik tas vads ciets vai mīksts pilnīgi vienalga, gaklvenais lai nepārplīst.
Powered by Hektors & Divi litri
Listen to SLAYER
Listen to SLAYER
Tagad nedaudz par audi a6 c4 priekšējiem beņķiem
Tu to vara drāti tikai saspiedi, vai saviji galus kopā ?
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Tagad nedaudz par audi a6 c4 priekšējiem beņķiem
Saviju galus.
Powered by Hektors & Divi litri
Listen to SLAYER
Listen to SLAYER
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests