VEMS uz 20VT

User avatar
Madijs
Rakstītājs
Posts: 1507
Joined: 18 Nov 2014, 00:51
Gender: None specified
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby Madijs » 08 Apr 2016, 21:52

Tātad, kā jau visiem šeit zināms, tad auto elektrības jomā neesu īpaši zinošs, bet interese ir. Pirms tika iegādāts cits dzinējs cūkai, par auto elektrību zināšanas bija apaļa nulle, bet pēc daudz internātos pavadītām stundām kaut kāda apgaismība ir nākusi no elektro shēmu lasīšanas un no motronic vadības kā tādas, kā rezultātā dzinējs ir ielikts, vadi ir salodēti, nevis satīti, noizolēti ar termokembrikiem, nevis dzeltenzaļo ļozeni un pats apbrīnojamākais- tas viss arī darbojas Protams, ir daudz kasjaki ar vadu garumiem, kārtību zem paneļa un tādām visādām nebūšanām. Kādu laiciņu atpakaļ sāku siekaloties gar vems.hu lapu, bet kaut kā nespiedās pareizā pogu kombinācija, lai galvenais šīs lapas produkts uzsāktu kustību uz manu pusi, bet tad notika brīnums, kā rezultātā, Ziemīšos man to iesvēra vecīC. (VecīC rulz! :rock: )
Image
Sūtīts tika caur GintsK, pie viņa tiks dzīts arī regulēt. Uzreiz varu atzīties- šis nebūs topiks, kur es no sākuma līdz beigām izklāstīšu kā un kur ko spraust, vairāk domāju šeit uzdot sev nesaprotamos jautājumus, nu un beigās, iespējams, izveidosies sakarīgs topiks vēl kādam apdauzītajam.. :mrgreen:
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)

User avatar
Madijs
Rakstītājs
Posts: 1507
Joined: 18 Nov 2014, 00:51
Gender: None specified
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby Madijs » 08 Apr 2016, 21:58

Lai nebojātu esošo AAN pitonu, bija divi varianti: 1. raut to ārā un vilkt visus vadus pa jaunam 2.meklēt kādu vadību ar 55pin konektoru, izravēt konektoru un uztaisīt pāreju.
Izvēlējos otro, šķietami vienkāršāks.
Tika atrasts V8 kompis, kas tika izķidāts un smuki izlodēts ārā vajadzīgais
Image
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)

User avatar
Madijs
Rakstītājs
Posts: 1507
Joined: 18 Nov 2014, 00:51
Gender: None specified
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby Madijs » 08 Apr 2016, 22:02

Pa lielam, viss vajadzīgais ir savākts, tajā skaitā arī shēmas
Image
Image
Image
Last edited by Madijs on 08 Apr 2016, 22:10, edited 1 time in total.
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)

User avatar
Madijs
Rakstītājs
Posts: 1507
Joined: 18 Nov 2014, 00:51
Gender: None specified
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby Madijs » 08 Apr 2016, 22:05

Jautājums nr1- šīs skaitās zemas pretestības sprauslas?
Image
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)

User avatar
Val
Rakstītājs
Posts: 3075
Joined: 18 Dec 2014, 19:54
Location: VLM
Gender: Male
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby Val » 08 Apr 2016, 23:09

Nē, 14.5 omi neskaitās zema pretestība.
Zema ir ap 1-4 omi.

Nafig tādas gribi? Meklēt un jāties ar pretestību bloku - vēl viena detaļa, kurai saiet grīstē.
5vtq gte :mrgreen:

User avatar
Madijs
Rakstītājs
Posts: 1507
Joined: 18 Nov 2014, 00:51
Gender: None specified
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby Madijs » 08 Apr 2016, 23:14

Vienkārši, man viņas jau labu laiku stāv plauktiņā... :?
Cūkām viņas? Ko vietā? :roll:
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)

User avatar
Madijs
Rakstītājs
Posts: 1507
Joined: 18 Nov 2014, 00:51
Gender: None specified
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby Madijs » 08 Apr 2016, 23:17

Par to, vai viņas skaitās zemomīgās, jautāju, jo vajag saprast, vajag tur rezistorus vai nē... :roll:
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)

User avatar
Val
Rakstītājs
Posts: 3075
Joined: 18 Dec 2014, 19:54
Location: VLM
Gender: Male
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby Val » 08 Apr 2016, 23:19

Šīs varēsi spraust klāt bez rezistoriem. Nekarsīs, viss čiki piki.
5vtq gte :mrgreen:

User avatar
Madijs
Rakstītājs
Posts: 1507
Joined: 18 Nov 2014, 00:51
Gender: None specified
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby Madijs » 08 Apr 2016, 23:36

Esu lasijis, ka viņas baigā draza esot, kapēc, tā arī neesu sapratis... :?
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)

User avatar
Madijs
Rakstītājs
Posts: 1507
Joined: 18 Nov 2014, 00:51
Gender: None specified
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby Madijs » 17 Apr 2016, 15:07

Ir parādijusies iedvesma atkal... :hihi:
Ir jautājums par piniem:
Image

No lielā konektora:
3.
16.
17.
23.

Mazais konektors:
3.
6.
16.

Kas tie tādi ir un kas ar viņiem notiek? :roll:
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)

User avatar
Val
Rakstītājs
Posts: 3075
Joined: 18 Dec 2014, 19:54
Location: VLM
Gender: Male
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby Val » 17 Apr 2016, 16:24

Ja Ginta shēmā tie nav pievienoti, tad atstāj brīvus, tad ta problēma.
Lielākā daļa atsevišķi kanāli pie kuriem pieslēgt dažādas fiškas: launch pogu, pedāļu slēdžus etc. krapu. Brīva izvēle, tik jāskatās, kuru pie kuras ieejas drīkst likt, lai to nenokurinātu.

EC36/23 Flyback gan vajadzētu varēt pašam saprast pēc vadu shēmas. ;)
Pārējos neskatījos, jo baigi jāskrollē uz augšu un leju (neesi uztaisījis pinoutu kopsavilkumu ar interesējošajām kājām).

Standarts ir te, bet tas 100% nav jāievēro. Drīkst improvizēt.
http://www.vems.hu/manual/html/ch03s02.html
5vtq gte :mrgreen:

User avatar
Madijs
Rakstītājs
Posts: 1507
Joined: 18 Nov 2014, 00:51
Gender: None specified
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby Madijs » 17 Apr 2016, 16:52

Image
Šitās masas tak es varu salikt uz viena šitāda mērkaķīša? :roll:
Image
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)

User avatar
Cirslītis
Site Admin
Posts: 4599
Joined: 13 Nov 2014, 00:36
Gender: None specified
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby Cirslītis » 17 Apr 2016, 16:57

Baru ar vadeļiem vienā kabeļu kurpītē-tad ar garantiju jāsi galvu dēļ kādas pazudušas masas!


Sent from my iPhone using Tapatalk

User avatar
Madijs
Rakstītājs
Posts: 1507
Joined: 18 Nov 2014, 00:51
Gender: None specified
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby Madijs » 17 Apr 2016, 16:59

A, to flyback es nesaprotu, naskuj viņš vajadzīgs? :roll:
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)

User avatar
Madijs
Rakstītājs
Posts: 1507
Joined: 18 Nov 2014, 00:51
Gender: None specified
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby Madijs » 17 Apr 2016, 17:00

Gati, tad labāk katram savu šito mērkaķīti un saskrūvēt kopā?
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby wth » 17 Apr 2016, 19:04

Madijs wrote:Source of the post A, to flyback es nesaprotu, naskuj viņš vajadzīgs? :roll:

Daudz teorijas tur apakšā, bet long story short - FLYBACK iet uz 12V līniju, kas pievada sprauslu plusu, bez papildus drošinātāja

Image
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
Madijs
Rakstītājs
Posts: 1507
Joined: 18 Nov 2014, 00:51
Gender: None specified
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby Madijs » 17 Apr 2016, 19:16

Labi, ja tā jābūt, tad tā arī liksim!
Par tām masām arī tiku skaidrībā, tur viss praktiski aiziet uz aan pitonu, nekādas spailes nevajag.
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)

User avatar
mdz
Hektora liecinieki
Posts: 4887
Joined: 18 Nov 2014, 00:38
Gender: None specified
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby mdz » 17 Apr 2016, 19:17

Madijs wrote:Source of the post Gati, tad labāk katram savu šito mērkaķīti un saskrūvēt kopā?

Vajag normāli sapresēt un nekādu problēmu tur nebūs.
Tāds risinājums ar vairakiem vadiem pie viena gredzena, starp citu, tiek izmantots arī oem pravodkās.
Powered by Hektors & Divi litri
Listen to SLAYER

User avatar
Val
Rakstītājs
Posts: 3075
Joined: 18 Dec 2014, 19:54
Location: VLM
Gender: Male
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby Val » 17 Apr 2016, 19:32

Cirslītis wrote:Source of the post Baru ar vadeļiem vienā kabeļu kurpītē-tad ar garantiju jāsi galvu dēļ kādas pazudušas masas!

Labāk, ka masa pazūd visam uzreiz nekā dzinējs puspistā veidā ar dažiem masas vadiem mīnusā turpina strādāt un tad tiešām var kaut ko nojāt.
Sensoru masa OEM vadu buntē ir normāli uztaisīta un tur nav ko "uzlabot". :)
5vtq gte :mrgreen:

User avatar
Cirslītis
Site Admin
Posts: 4599
Joined: 13 Nov 2014, 00:36
Gender: None specified
Contact:

Re: VEMS uz 20VT

Postby Cirslītis » 17 Apr 2016, 19:36

Lai jau būtu. Tas,ka rūpnieciski kaut kas strādā,tas ir forši. Bet pie šāda risinājuma,kniedējot pašam,der diezgan pievērst uzmanību,lai nesanāk tieši tā dazu/dažas masas pazušana gadījumā,ja no tā paškniedētā tomēr kas atdalās.


Sent from my iPhone using Tapatalk

User avatar
Gacha87
Rakstītājs
Posts: 1166
Joined: 09 Jan 2015, 13:30
Location: Vaļakrāni
Gender: None specified
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby Gacha87 » 17 Apr 2016, 19:51

Rūpnieciski viss strādā 20+ gadus. Pēc kārtīgiem tūneriem, nekas nestrādā kā vajag.

Sent from my SM-G388F using Tapatalk
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt

Mana bārda piedzima, pirms mana viedokļa :hihi:

User avatar
Madijs
Rakstītājs
Posts: 1507
Joined: 18 Nov 2014, 00:51
Gender: None specified
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby Madijs » 17 Apr 2016, 20:11

Nebūs, nebūs te tāds gateris, aan pitonā jau ir pietiekoši masas vadi, visam pietiek...
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)

User avatar
Madijs
Rakstītājs
Posts: 1507
Joined: 18 Nov 2014, 00:51
Gender: None specified
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby Madijs » 17 Apr 2016, 20:49

Kas notiek ar 37. pinu?

http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/21009.phtml

37/55-Switched +12V for all 5 Fuel injectors (N30-N83) and MAF (G70)- BK/R - Provides ignition-on power to injectors and MAF during starting conditions and then power to the MAF for the hot-wire burn-off after the ignition is turned off all via a "Holding Relay" in the ECU. (Main power to the injectors and MAF comes through the J17 FP relay via pin 87A and the S72 thermofuse after the engine is started).
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)

User avatar
Madijs
Rakstītājs
Posts: 1507
Joined: 18 Nov 2014, 00:51
Gender: None specified
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby Madijs » 17 Apr 2016, 20:52

Par gmm pofig, nafig viņš pie sprauslām ir? :roll:
Audi 90. b3 2.0 PS fWD (izjaukts)
Mazda 626 2.2 12v (nosvērts)
Saab 2.0 16vt (nosvērts)
Audi 80 b4 2.6 ABC (pārdots)
Audi A8L d2 4.2 40v (sestdienas auto)
Audi 90q 2.2 20v---> 2.2 20vt (roku taisnojamais)
wv caravelle 2.4d (darba ķēve)

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

VEMS uz 20VT

Postby wth » 17 Apr 2016, 21:13

Nav jau gluži pie sprauslām tīrā veidā, vienkārši tas, ka visi motora vadības elementi barojas caur degvielas sūkņa releju, tai skaitā MAFs, a relejam to izvadu ir nu tik cik viņu ir un piedevām džeki vienkārši ir paņēmuši un tos vadus sašāvuši kopā pitonā, lai ietaupītu uz vadiem. Tikpat labi to MAFu varēja barot no, teiksim, 87F/DTI vai pat atsevišķa releja, starpības teju nekādas. Drusku gan izbrīna tas, ka sprauslu pluss pēc idejas skaitās trokšņains, a MAFs skaitās no precīzajiem sensoriem, tāda izvēle nav 100% eleganta, bet nu pārējie releja izvadi arī nav medusmaize un galu galā viņi visi šā vai tā "satiekas" degvielas sūkņa relejā.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.


Return to “Daru pats”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests