hello.
tā kā mēs visi laiku pa laikam nomainam savam auto pa kādai detaļai un ražotāju izvēle ir milzīga, bija vēlme dzirdēt citu atsauksmes par detaļu ražotājiem un detaļu kvalitāti, lai viss būtu +- apkopots vienā vietā, nevis izmētāts pa visu forumu (pārsvarā gan spamā, bet tur ir daudz lapu ) un būtu tīri ērti pārskatāms.
šaujam laukā par ražotāju, kādu detaļu no iepriekšminētā ražotāja iegādājies un kāda bija pieredze.
ņemot vērā, ka esmu rokas stiepiena attālumā no dzinēja swapa, bija vēlme uzzināt par blīvslēgiem, blīvēm (karteris, vārstu vāks utt.), filtriem, zobsiksnu ar visiem pārējiem priboriem utt, lai varētu pārlasīt visas vietas, kur kaut kam ir vēlme iztecēt un varētu braukt bez bailēm. tad nu, ja kādam ir pieredze ar iepriekšminētajām daļām uz 1.8t dzinējiem, šauj laukā.
cheers
Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes
detaļu ražotāji - atsauksmes
Tie blīvslēgi, ko no tevis dabūju, laikam nebija labi. Jau tek.
detaļu ražotāji - atsauksmes
Moš palabot virsrakstu? Prasās "Detaļu ražotāji/pakotāji", jo brīžam tā atšķirība ir visnotaļ izplūdusi un neskaidra.
Kā piemēru varu minēt SKF zobsksnas komplektā nākošos ruļļus, kur nevienā nebija SKF gultņa, vienā bija Koyo (kas arī nav slikti), otrā vispār bija "kaut kāds" gultnis. Cik zinu, Contitech komplektos ir novērojams tas pats - nu, it kā skaidrs, Contitech nav gultņu ražotājs šā vai tā.
Febi Bilstein kastītēs ar hidrokompensatoriem - vienā kastītē INA kompensatori, otrā "kaut kas nezin kas", kas nosprāga un sāka klabēt pēc mēneša.
Febi Bilstein stūres pirksts priekš Renault 19 - uzlikts JAUNS un nākamajā dienā TA gandrīz dabūja 3nieku, jo mežonīgi ļurkājās (labi, džeki montējot jau nu arī varēja apskatīties, bet tas ir cits stāsts)
Kā piemēru varu minēt SKF zobsksnas komplektā nākošos ruļļus, kur nevienā nebija SKF gultņa, vienā bija Koyo (kas arī nav slikti), otrā vispār bija "kaut kāds" gultnis. Cik zinu, Contitech komplektos ir novērojams tas pats - nu, it kā skaidrs, Contitech nav gultņu ražotājs šā vai tā.
Febi Bilstein kastītēs ar hidrokompensatoriem - vienā kastītē INA kompensatori, otrā "kaut kas nezin kas", kas nosprāga un sāka klabēt pēc mēneša.
Febi Bilstein stūres pirksts priekš Renault 19 - uzlikts JAUNS un nākamajā dienā TA gandrīz dabūja 3nieku, jo mežonīgi ļurkājās (labi, džeki montējot jau nu arī varēja apskatīties, bet tas ir cits stāsts)
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes
ivar, tie laikam bija elring.
wth, paldies. rakstot iedomājos par to, bet samīzos, ka tik nesanāk baigi garais penteris!
man interesē, kāda pieredze ir ar blīvslēgiem. kuri labi, kuri slikti? un tas pats ar blīvēm vākiem utt.
un par zobsiksnām. labāk ņemt, teiksim, gates zobsiksnu un pārējo piemeklēt labāko vai ņemt komplektu un viss?
wth, paldies. rakstot iedomājos par to, bet samīzos, ka tik nesanāk baigi garais penteris!
man interesē, kāda pieredze ir ar blīvslēgiem. kuri labi, kuri slikti? un tas pats ar blīvēm vākiem utt.
un par zobsiksnām. labāk ņemt, teiksim, gates zobsiksnu un pārējo piemeklēt labāko vai ņemt komplektu un viss?
-14,2vt
Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes
Ceškai motoram blīves un blīvslēgus saliku lielāko daļu elring. Pagaidām netek.
Neliku viktoru (reinz) tāpēc, ka Stolbiks pateica, ka kāds (res?) viņam ir teicis, ka ar viktoru tecēs. Drošības pēc kartera blīvei uzsmērēju nedaudz hermētiķi. Vārstu vāka blīve defaultā iet uz hermētiķa, jo neesmu vēl redzējis netekošu.
Neliku viktoru (reinz) tāpēc, ka Stolbiks pateica, ka kāds (res?) viņam ir teicis, ka ar viktoru tecēs. Drošības pēc kartera blīvei uzsmērēju nedaudz hermētiķi. Vārstu vāka blīve defaultā iet uz hermētiķa, jo neesmu vēl redzējis netekošu.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes
nu vot es arī pārsvarā dzirdu, ka liek elring, vismaz par blīvslēgiem toč, bet tie ivara adr'am tekot!
-14,2vt
Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes
V6 vālēm tik Elringi līdz šim likti, reāli teju vienīgā vieta, kur tā eļļa netek
Vārstu vāki un citi mezgli arī pārsvarā bijuši Elringi, pie pareizas montāžas nekad problēmu nav bijis. 12V V6 slimīgā vieta - līki vārstu vāki - tur var likt kādu blīvi gribi, ja nenoslīpēsi tos vākus, tad tecēs ar jebkādām, arī oriģinālajām blīvēm.
Paliekot pie iepriekš teiktā - ir bijusi nelāga pieredze ar Corteco, tas gan maita patecēja. Pie tam, uz kloķvārpstas, labi vismaz, ka priekšgalā. Montāžas procesā neko salaidis dēlī nebiju, montējot nost vēl paniski pētīju. Saliku visu - atkal - uz Elringa un tā viņš tur rotationē vēl šobaltdien.
Vārstu vāki un citi mezgli arī pārsvarā bijuši Elringi, pie pareizas montāžas nekad problēmu nav bijis. 12V V6 slimīgā vieta - līki vārstu vāki - tur var likt kādu blīvi gribi, ja nenoslīpēsi tos vākus, tad tecēs ar jebkādām, arī oriģinālajām blīvēm.
Paliekot pie iepriekš teiktā - ir bijusi nelāga pieredze ar Corteco, tas gan maita patecēja. Pie tam, uz kloķvārpstas, labi vismaz, ka priekšgalā. Montāžas procesā neko salaidis dēlī nebiju, montējot nost vēl paniski pētīju. Saliku visu - atkal - uz Elringa un tā viņš tur rotationē vēl šobaltdien.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes
skaidrs. tad elrings būs blīvslēgiem un blīvēm. kas beigās ar zobenēm? salasījos no jums, ka skf nav skf, tagad mīziens. es gan benzīniekam esmu licis contitech, gan gates siksnas, par rullīsiem gan ir vēlme uzzināt.
-14,2vt
Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes
Tak pilnīgi pie pakaļas kuru siksnu, tas pats Contitech ies. Tāpat ar visu pārējo, parastam standarta 1.8 nekas tur nejuks un neies garām, ja maiņas procesā neko nesajās.
Manam laikam ir no katra brenda pa kaut kam bez un karteris vispār sēž uz hermētiķa. Kā arī neoriģinālā hvz kāda ražotāja ķēde un Febi spriegotājs. Blakuslodziņa detaļu eksperti par šito tekstu aizietu ar sirdi.
Manam laikam ir no katra brenda pa kaut kam bez un karteris vispār sēž uz hermētiķa. Kā arī neoriģinālā hvz kāda ražotāja ķēde un Febi spriegotājs. Blakuslodziņa detaļu eksperti par šito tekstu aizietu ar sirdi.
Powered by Hektors & Divi litri
Listen to SLAYER
Listen to SLAYER
Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes
ir dzirdēti čivinoši spriegotājruļļi, par ko es visvairāk raustos, tāpēc arī interesē. es jau teicu, ka contitech uz ex b3 bija un galīgi nekādu problēmu. par rulli gan neatceros, kāds man bija.
līdz ķēdei nedadomājos, bet to drošvien uzreiz neaiztiks.
līdz ķēdei nedadomājos, bet to drošvien uzreiz neaiztiks.
-14,2vt
Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes
Aig wrote:Ceškai motoram blīves un blīvslēgus saliku lielāko daļu elring. Pagaidām netek.
Neliku viktoru (reinz) tāpēc, ka Stolbiks pateica, ka kāds (res?) viņam ir teicis, ka ar viktoru tecēs. Drošības pēc kartera blīvei uzsmērēju nedaudz hermētiķi. Vārstu vāka blīve defaultā iet uz hermētiķa, jo neesmu vēl redzējis netekošu.
Manā gadījumā Viktors bija kartera blīve. Nepaklausīju Resu, liku nevis uz līmes bet gan pliku Viktoru bez hermētiķa pat, man šķiet. Sulojas tā, ka joptvaimaķ.
Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes
Dažus gadus un trīs motorus atpakaļ liku Reinzu V6 karterim. Bez hermētiķiem. Bija tik sauss, ka karteris sāka korodēt.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes
Iespējams, ka Stolbikam bloks ir līks, un res to zināja, bet negribēja atzities
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes
nu nekas. pamēģinās elring, jo tāpat jāmaina visi saļņiki, lai nav pēc tam čakars.
-14,2vt
Return to “Noderīgi interneta resursi”
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests