Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

User avatar
greenone
Rakstītājs
Posts: 4027
Joined: 19 Nov 2014, 23:25
Gender: None specified
Contact:

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Postby greenone » 14 Mar 2016, 14:02

hello.
tā kā mēs visi laiku pa laikam nomainam savam auto pa kādai detaļai un ražotāju izvēle ir milzīga, bija vēlme dzirdēt citu atsauksmes par detaļu ražotājiem un detaļu kvalitāti, lai viss būtu +- apkopots vienā vietā, nevis izmētāts pa visu forumu (pārsvarā gan spamā, bet tur ir daudz lapu :mrgreen: ) un būtu tīri ērti pārskatāms.

šaujam laukā par ražotāju, kādu detaļu no iepriekšminētā ražotāja iegādājies un kāda bija pieredze.

ņemot vērā, ka esmu rokas stiepiena attālumā no dzinēja swapa, bija vēlme uzzināt par blīvslēgiem, blīvēm (karteris, vārstu vāks utt.), filtriem, zobsiksnu ar visiem pārējiem priboriem utt, lai varētu pārlasīt visas vietas, kur kaut kam ir vēlme iztecēt un varētu braukt bez bailēm. tad nu, ja kādam ir pieredze ar iepriekšminētajām daļām uz 1.8t dzinējiem, šauj laukā.

cheers
-14,2vt

User avatar
Ivars
Kluba biedrs
Posts: 4951
Joined: 13 Nov 2014, 11:32
Gender: None specified
Contact:

detaļu ražotāji - atsauksmes

Postby Ivars » 14 Mar 2016, 14:30

Tie blīvslēgi, ko no tevis dabūju, laikam nebija labi. Jau tek.

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

detaļu ražotāji - atsauksmes

Postby wth » 14 Mar 2016, 14:49

Moš palabot virsrakstu? Prasās "Detaļu ražotāji/pakotāji", jo brīžam tā atšķirība ir visnotaļ izplūdusi un neskaidra.

Kā piemēru varu minēt SKF zobsksnas komplektā nākošos ruļļus, kur nevienā nebija SKF gultņa, vienā bija Koyo (kas arī nav slikti), otrā vispār bija "kaut kāds" gultnis. Cik zinu, Contitech komplektos ir novērojams tas pats - nu, it kā skaidrs, Contitech nav gultņu ražotājs šā vai tā.

Febi Bilstein kastītēs ar hidrokompensatoriem - vienā kastītē INA kompensatori, otrā "kaut kas nezin kas", kas nosprāga un sāka klabēt pēc mēneša.

Febi Bilstein stūres pirksts priekš Renault 19 - uzlikts JAUNS un nākamajā dienā TA gandrīz dabūja 3nieku, jo mežonīgi ļurkājās (labi, džeki montējot jau nu arī varēja apskatīties, bet tas ir cits stāsts)
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
greenone
Rakstītājs
Posts: 4027
Joined: 19 Nov 2014, 23:25
Gender: None specified
Contact:

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Postby greenone » 15 Mar 2016, 01:35

ivar, tie laikam bija elring.

wth, paldies. rakstot iedomājos par to, bet samīzos, ka tik nesanāk baigi garais penteris!

man interesē, kāda pieredze ir ar blīvslēgiem. kuri labi, kuri slikti? un tas pats ar blīvēm vākiem utt.
un par zobsiksnām. labāk ņemt, teiksim, gates zobsiksnu un pārējo piemeklēt labāko vai ņemt komplektu un viss?
-14,2vt

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9708
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Postby Aig » 15 Mar 2016, 13:46

Ceškai motoram blīves un blīvslēgus saliku lielāko daļu elring. Pagaidām netek.
Neliku viktoru (reinz) tāpēc, ka Stolbiks pateica, ka kāds (res?) viņam ir teicis, ka ar viktoru tecēs. Drošības pēc kartera blīvei uzsmērēju nedaudz hermētiķi. Vārstu vāka blīve defaultā iet uz hermētiķa, jo neesmu vēl redzējis netekošu.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
greenone
Rakstītājs
Posts: 4027
Joined: 19 Nov 2014, 23:25
Gender: None specified
Contact:

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Postby greenone » 15 Mar 2016, 15:39

nu vot es arī pārsvarā dzirdu, ka liek elring, vismaz par blīvslēgiem toč, bet tie ivara adr'am tekot!
-14,2vt

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Postby wth » 15 Mar 2016, 16:59

V6 vālēm tik Elringi līdz šim likti, reāli teju vienīgā vieta, kur tā eļļa netek :D

Vārstu vāki un citi mezgli arī pārsvarā bijuši Elringi, pie pareizas montāžas nekad problēmu nav bijis. 12V V6 slimīgā vieta - līki vārstu vāki - tur var likt kādu blīvi gribi, ja nenoslīpēsi tos vākus, tad tecēs ar jebkādām, arī oriģinālajām blīvēm.

Paliekot pie iepriekš teiktā - ir bijusi nelāga pieredze ar Corteco, tas gan maita patecēja. Pie tam, uz kloķvārpstas, labi vismaz, ka priekšgalā. Montāžas procesā neko salaidis dēlī nebiju, montējot nost vēl paniski pētīju. Saliku visu - atkal - uz Elringa un tā viņš tur rotationē vēl šobaltdien.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
greenone
Rakstītājs
Posts: 4027
Joined: 19 Nov 2014, 23:25
Gender: None specified
Contact:

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Postby greenone » 15 Mar 2016, 17:43

skaidrs. tad elrings būs blīvslēgiem un blīvēm. kas beigās ar zobenēm? salasījos no jums, ka skf nav skf, tagad mīziens. es gan benzīniekam esmu licis contitech, gan gates siksnas, par rullīsiem gan ir vēlme uzzināt.
-14,2vt

User avatar
mdz
Hektora liecinieki
Posts: 4887
Joined: 18 Nov 2014, 00:38
Gender: None specified
Contact:

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Postby mdz » 15 Mar 2016, 18:43

Tak pilnīgi pie pakaļas kuru siksnu, tas pats Contitech ies. Tāpat ar visu pārējo, parastam standarta 1.8 nekas tur nejuks un neies garām, ja maiņas procesā neko nesajās.
Manam laikam ir no katra brenda pa kaut kam bez un karteris vispār sēž uz hermētiķa. Kā arī neoriģinālā hvz kāda ražotāja ķēde un Febi spriegotājs. Blakuslodziņa detaļu eksperti par šito tekstu aizietu ar sirdi. :hihi:
Powered by Hektors & Divi litri
Listen to SLAYER

User avatar
greenone
Rakstītājs
Posts: 4027
Joined: 19 Nov 2014, 23:25
Gender: None specified
Contact:

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Postby greenone » 15 Mar 2016, 19:04

ir dzirdēti čivinoši spriegotājruļļi, par ko es visvairāk raustos, tāpēc arī interesē. es jau teicu, ka contitech uz ex b3 bija un galīgi nekādu problēmu. par rulli gan neatceros, kāds man bija.
līdz ķēdei nedadomājos, bet to drošvien uzreiz neaiztiks. :mrgreen:
-14,2vt

User avatar
Stolbiks
Rakstītājs
Posts: 3957
Joined: 16 Nov 2014, 18:47
Gender: None specified
Contact:

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Postby Stolbiks » 15 Mar 2016, 19:36

Aig wrote:Ceškai motoram blīves un blīvslēgus saliku lielāko daļu elring. Pagaidām netek.
Neliku viktoru (reinz) tāpēc, ka Stolbiks pateica, ka kāds (res?) viņam ir teicis, ka ar viktoru tecēs. Drošības pēc kartera blīvei uzsmērēju nedaudz hermētiķi. Vārstu vāka blīve defaultā iet uz hermētiķa, jo neesmu vēl redzējis netekošu.


Manā gadījumā Viktors bija kartera blīve. Nepaklausīju Resu, liku nevis uz līmes bet gan pliku Viktoru bez hermētiķa pat, man šķiet. Sulojas tā, ka joptvaimaķ.

User avatar
wth
Skarbais
Posts: 6931
Joined: 12 Nov 2014, 22:41
Gender: None specified
Contact:

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Postby wth » 15 Mar 2016, 19:46

Dažus gadus un trīs motorus atpakaļ liku Reinzu V6 karterim. Bez hermētiķiem. Bija tik sauss, ka karteris sāka korodēt.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.

User avatar
Aig
Rakstītājs
Posts: 9708
Joined: 17 Nov 2014, 02:33
Gender: None specified
Contact:

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Postby Aig » 15 Mar 2016, 21:41

Iespējams, ka Stolbikam bloks ir līks, un res to zināja, bet negribēja atzities :hihi:
Sūdi sākās kad aiziet powered by . :roll: (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.

User avatar
greenone
Rakstītājs
Posts: 4027
Joined: 19 Nov 2014, 23:25
Gender: None specified
Contact:

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Postby greenone » 15 Mar 2016, 23:13

nu nekas. pamēģinās elring, jo tāpat jāmaina visi saļņiki, lai nav pēc tam čakars.
-14,2vt


Return to “Noderīgi interneta resursi”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests