Page 1 of 1

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Posted: 14 Mar 2016, 14:02
by greenone
hello.
tā kā mēs visi laiku pa laikam nomainam savam auto pa kādai detaļai un ražotāju izvēle ir milzīga, bija vēlme dzirdēt citu atsauksmes par detaļu ražotājiem un detaļu kvalitāti, lai viss būtu +- apkopots vienā vietā, nevis izmētāts pa visu forumu (pārsvarā gan spamā, bet tur ir daudz lapu :mrgreen: ) un būtu tīri ērti pārskatāms.

šaujam laukā par ražotāju, kādu detaļu no iepriekšminētā ražotāja iegādājies un kāda bija pieredze.

ņemot vērā, ka esmu rokas stiepiena attālumā no dzinēja swapa, bija vēlme uzzināt par blīvslēgiem, blīvēm (karteris, vārstu vāks utt.), filtriem, zobsiksnu ar visiem pārējiem priboriem utt, lai varētu pārlasīt visas vietas, kur kaut kam ir vēlme iztecēt un varētu braukt bez bailēm. tad nu, ja kādam ir pieredze ar iepriekšminētajām daļām uz 1.8t dzinējiem, šauj laukā.

cheers

detaļu ražotāji - atsauksmes

Posted: 14 Mar 2016, 14:30
by Ivars
Tie blīvslēgi, ko no tevis dabūju, laikam nebija labi. Jau tek.

detaļu ražotāji - atsauksmes

Posted: 14 Mar 2016, 14:49
by wth
Moš palabot virsrakstu? Prasās "Detaļu ražotāji/pakotāji", jo brīžam tā atšķirība ir visnotaļ izplūdusi un neskaidra.

Kā piemēru varu minēt SKF zobsksnas komplektā nākošos ruļļus, kur nevienā nebija SKF gultņa, vienā bija Koyo (kas arī nav slikti), otrā vispār bija "kaut kāds" gultnis. Cik zinu, Contitech komplektos ir novērojams tas pats - nu, it kā skaidrs, Contitech nav gultņu ražotājs šā vai tā.

Febi Bilstein kastītēs ar hidrokompensatoriem - vienā kastītē INA kompensatori, otrā "kaut kas nezin kas", kas nosprāga un sāka klabēt pēc mēneša.

Febi Bilstein stūres pirksts priekš Renault 19 - uzlikts JAUNS un nākamajā dienā TA gandrīz dabūja 3nieku, jo mežonīgi ļurkājās (labi, džeki montējot jau nu arī varēja apskatīties, bet tas ir cits stāsts)

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Posted: 15 Mar 2016, 01:35
by greenone
ivar, tie laikam bija elring.

wth, paldies. rakstot iedomājos par to, bet samīzos, ka tik nesanāk baigi garais penteris!

man interesē, kāda pieredze ir ar blīvslēgiem. kuri labi, kuri slikti? un tas pats ar blīvēm vākiem utt.
un par zobsiksnām. labāk ņemt, teiksim, gates zobsiksnu un pārējo piemeklēt labāko vai ņemt komplektu un viss?

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Posted: 15 Mar 2016, 13:46
by Aig
Ceškai motoram blīves un blīvslēgus saliku lielāko daļu elring. Pagaidām netek.
Neliku viktoru (reinz) tāpēc, ka Stolbiks pateica, ka kāds (res?) viņam ir teicis, ka ar viktoru tecēs. Drošības pēc kartera blīvei uzsmērēju nedaudz hermētiķi. Vārstu vāka blīve defaultā iet uz hermētiķa, jo neesmu vēl redzējis netekošu.

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Posted: 15 Mar 2016, 15:39
by greenone
nu vot es arī pārsvarā dzirdu, ka liek elring, vismaz par blīvslēgiem toč, bet tie ivara adr'am tekot!

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Posted: 15 Mar 2016, 16:59
by wth
V6 vālēm tik Elringi līdz šim likti, reāli teju vienīgā vieta, kur tā eļļa netek :D

Vārstu vāki un citi mezgli arī pārsvarā bijuši Elringi, pie pareizas montāžas nekad problēmu nav bijis. 12V V6 slimīgā vieta - līki vārstu vāki - tur var likt kādu blīvi gribi, ja nenoslīpēsi tos vākus, tad tecēs ar jebkādām, arī oriģinālajām blīvēm.

Paliekot pie iepriekš teiktā - ir bijusi nelāga pieredze ar Corteco, tas gan maita patecēja. Pie tam, uz kloķvārpstas, labi vismaz, ka priekšgalā. Montāžas procesā neko salaidis dēlī nebiju, montējot nost vēl paniski pētīju. Saliku visu - atkal - uz Elringa un tā viņš tur rotationē vēl šobaltdien.

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Posted: 15 Mar 2016, 17:43
by greenone
skaidrs. tad elrings būs blīvslēgiem un blīvēm. kas beigās ar zobenēm? salasījos no jums, ka skf nav skf, tagad mīziens. es gan benzīniekam esmu licis contitech, gan gates siksnas, par rullīsiem gan ir vēlme uzzināt.

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Posted: 15 Mar 2016, 18:43
by mdz
Tak pilnīgi pie pakaļas kuru siksnu, tas pats Contitech ies. Tāpat ar visu pārējo, parastam standarta 1.8 nekas tur nejuks un neies garām, ja maiņas procesā neko nesajās.
Manam laikam ir no katra brenda pa kaut kam bez un karteris vispār sēž uz hermētiķa. Kā arī neoriģinālā hvz kāda ražotāja ķēde un Febi spriegotājs. Blakuslodziņa detaļu eksperti par šito tekstu aizietu ar sirdi. :hihi:

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Posted: 15 Mar 2016, 19:04
by greenone
ir dzirdēti čivinoši spriegotājruļļi, par ko es visvairāk raustos, tāpēc arī interesē. es jau teicu, ka contitech uz ex b3 bija un galīgi nekādu problēmu. par rulli gan neatceros, kāds man bija.
līdz ķēdei nedadomājos, bet to drošvien uzreiz neaiztiks. :mrgreen:

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Posted: 15 Mar 2016, 19:36
by Stolbiks
Aig wrote:Ceškai motoram blīves un blīvslēgus saliku lielāko daļu elring. Pagaidām netek.
Neliku viktoru (reinz) tāpēc, ka Stolbiks pateica, ka kāds (res?) viņam ir teicis, ka ar viktoru tecēs. Drošības pēc kartera blīvei uzsmērēju nedaudz hermētiķi. Vārstu vāka blīve defaultā iet uz hermētiķa, jo neesmu vēl redzējis netekošu.


Manā gadījumā Viktors bija kartera blīve. Nepaklausīju Resu, liku nevis uz līmes bet gan pliku Viktoru bez hermētiķa pat, man šķiet. Sulojas tā, ka joptvaimaķ.

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Posted: 15 Mar 2016, 19:46
by wth
Dažus gadus un trīs motorus atpakaļ liku Reinzu V6 karterim. Bez hermētiķiem. Bija tik sauss, ka karteris sāka korodēt.

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Posted: 15 Mar 2016, 21:41
by Aig
Iespējams, ka Stolbikam bloks ir līks, un res to zināja, bet negribēja atzities :hihi:

Detaļu ražotāji / iesaiņotāji (pakotāji) - atsauksmes

Posted: 15 Mar 2016, 23:13
by greenone
nu nekas. pamēģinās elring, jo tāpat jāmaina visi saļņiki, lai nav pēc tam čakars.