Manam Audiņam deg lampiņa,kura nepatīk nevienam auto vadītājam!
Iznemot miljonāru,ļoti jaunajām,sievām kuras tā vietā lai baidītos,domā "Vai cik smuki"
Jau kādu laicinu,mēģinu ar meistaru palīdzību atrast vainu.
Tika nomainītas spoles,sveces,novērsta vakuma noplūde un pārlodēti vadības bloka štekeri,bet vēl joprojām deg.
Ps. Brīvgaitā raustās dzinējs.
Kā Jūs domājat,kur ir vaina???
Pārbaudīsim kādas ir jūsu zināšanas par A4 3.0 2003
Pārbaudīsim kādas ir jūsu zināšanas par A4 3.0 2003
- Attachments
-
- Ziemas svētiki uz paneļa :lol:
- DSC_0244.jpg (1.19 MiB) Viewed 14702 times
-
- Mans Audis
- DSC_0147.jpg (1.15 MiB) Viewed 14702 times
Re: Pārbaudīsim kādas ir jūsu zināšanas par A4 3.0 2003
Un ko saka VagComs? Nekādu kļūdu?
Es kļūdos. Iespējams arī tagad ...
Re: Pārbaudīsim kādas ir jūsu zināšanas par A4 3.0 2003
Samich wrote:Un ko saka VagComs? Nekādu kļūdu?
Teica,ka ir Engine Misfire daudzos cilindros.
Aizvedu uz diagnostiku pie nezināma cilvēka,un viņš pateica,ka aptuveni 20mit kļudas.
Sākot ar zondēm un beidzot ar vadības bloka štekera īssavienojumu.
Tas bija pirms vadības bloka štekeru pārlodēšanas.
Re: Pārbaudīsim kādas ir jūsu zināšanas par A4 3.0 2003
Es vēljoprojām sliecos uz defektu sadales vārpstu fāzu regulatormehānismā vai šķībā zobusicksnā - pārāk jau nu liela bija fāzu starpība starp abām galvām.
Appētīju to regulatormehānismu - izskatās, ka ja tiek norauti štekeri, tas tiek mehāniski sabloķēts kaut kādā bāzes pozīcijā, tīri teorētiski varētu pamēģināt šo joku izdarīt un iespējams, ka tad kaut kas kļūtu skaidrāks. Nu, vismaz būtu pilns vadības bloks ar kļūdām, kuras nāktos izdzēst
Jāatrod normāls eksemplārs un jāsamēra fāzes tam, tad moš varēs saprast vairāk, pagaidām nav ciparu ar ko salīdzināt.
Appētīju to regulatormehānismu - izskatās, ka ja tiek norauti štekeri, tas tiek mehāniski sabloķēts kaut kādā bāzes pozīcijā, tīri teorētiski varētu pamēģināt šo joku izdarīt un iespējams, ka tad kaut kas kļūtu skaidrāks. Nu, vismaz būtu pilns vadības bloks ar kļūdām, kuras nāktos izdzēst
Jāatrod normāls eksemplārs un jāsamēra fāzes tam, tad moš varēs saprast vairāk, pagaidām nav ciparu ar ko salīdzināt.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Re: Pārbaudīsim kādas ir jūsu zināšanas par A4 3.0 2003
wth wrote:Es vēljoprojām sliecos uz defektu sadales vārpstu fāzu regulatormehānismā vai šķībā zobusicksnā - pārāk jau nu liela bija fāzu starpība starp abām galvām.
Appētīju to regulatormehānismu - izskatās, ka ja tiek norauti štekeri, tas tiek mehāniski sabloķēts kaut kādā bāzes pozīcijā, tīri teorētiski varētu pamēģināt šo joku izdarīt un iespējams, ka tad kaut kas kļūtu skaidrāks. Nu, vismaz būtu pilns vadības bloks ar kļūdām, kuras nāktos izdzēst
Jāatrod normāls eksemplārs un jāsamēra fāzes tam, tad moš varēs saprast vairāk, pagaidām nav ciparu ar ko salīdzināt.
wth paker kompi lidz sestdien. Ja nebūs ko darīt varētu paeksperimentēt
Re: Pārbaudīsim kādas ir jūsu zināšanas par A4 3.0 2003
kļūdas nodzēsāt?! Kas palika aktīvs?
Re: Pārbaudīsim kādas ir jūsu zināšanas par A4 3.0 2003
Kaross wrote:kļūdas nodzēsāt?! Kas palika aktīvs?
Čupa ar misfirēm un viss. Un arī tās pašas parādās pēc ~5min nostrādes, pirmajā mirklī motors ikājas un raustās, bet kļūdu nav, nevienas pašas.
Ir man kaut kur - visdrīzāk diagportašā lejā mašīnā - sadaleņu stāvokļu mērījumi, man tie izskatās jocīgi, tiesa 100% nezinu, kādiem viņiem būtu jāizskatās, bet... well... izskatās jocīgi. Ja atcerēšos - rīt ielikšu bildi.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 44 guests