Tā nu gadījās, ka gribēju "pa fikso" nomainīt blīvi, kas atrodas starp galveno bremžu cilindru un vakuumpastiprinātāja bunduli (paldies mad par tās sagādāšanu), bet savas muļķības pēc, to liekot kopā netrāpīju visus daiktus tiem paredzētajos caurumos, kā rezultātā salauzu vakuumņikam iekšas. Piedevām vēl secināju, ka vai nu šo darbību rezultātā, vai vienkārši vecuma dēļ, caur cilindru vakuumņikā sūc iekšā bremžu šķidrumu. Tātad kapi cilindram un pastiprinātājam.
Cita nav, braukt nav ar ko. Apskatīju vairākus scenārijus, bet paliku pie tā, ko var uztaisīt no mājās atrodamajiem priekšmetiem. Un pats galvenais no tiem - dubultais vakuumpastiprinātājs ar galveno cilindru no Audi A8 D2. Diametrs tam ir pat nedaudz mazāks kā oriģinālajam - B3 ir 9", bet D2 - 8"+7". Protams, tas ir garāks, taču tā kā man tur dzīvo R4, tad visa kreisā puse motortelpā neizmantota, aizkam garums nesatrauc.
Ir nelielas atšķirības stiprinājumos - D2 vakuumņiks stiprinās ar 2 skrūvēm, B3 ar 4. Taču tās 2 ir tieši tādā pat attālumā, kā pa diagonāli pretējās no četrām B3 skrūvēm. Varētu itkā pofigā skrūvēt uz tām 2, bet tā kā to ir paredzēts iesēdināt konusos, un ap pedāļā štoku tam ir kautkāda švamme, gumijas gofra utt, kas atmetās pret caurumu ugunssienā caur kuru štoks iet uz salonu, nospriedu uztaisīt pārejas flanci.
Urbjam nelielu caurumu (wth, tas ir urbums vai caurums?)... Dedra FTW
Te jau gatavs:
Vēl viena būtiska atšķirība ir pedāļa štoka garums - D2 vakuumņikam tas ir daudz īsāks. Taču gabals ūdensvada caurules vienmēr palīdz autobūvē
Te pats dienas varonis ar pagarināto štoku
Izskatās cerīgi
Vēl kāda nianse - B3 cilindram ir 4 izejas, no kurām izmantotas ir tikai 3, bet D2 tikai divas. Taču, kā jau likās , tās izejas ir pa pāriem savienotas, tāpēc tika uztaisīts risinājums ar trejgabalu ārpusē. Vienīgi jānomaina to trejgabalu būs uz lielāku, jo tur pienākas būt resnākai trubiņai, un arī štuceris cilindrā ir resnais - nemērīju vītni, bet tas, kurš skrūvējas ar 12o atslēgu.
Šitās detaļas ir liekas
Jā, procesa gaitā pavisam negaidīti atklājās, ka tas nedraudzējas ar vienu no bremžu trubiņām, kas pieskrūvētas abs blokam sānā. Tāpēc tika pieņemts lēmums turpmāk iztikt bez abs. Es gan neesmu anti abs fans, uzskatu, ka tā ir laba un noderīga fīča, bet šis konkrētais tāpat nestrādāja, jo kāds ģēnijs bija 3 sensorus iedzinis pa dziļu un norīvējis pret granātām, turklāt, lai gan nenoliedzami šis modelis ir spēris būtisku soli autobūves vēsturē, diemžēl tas ir morāli novecojis un jālaiž pelnītā atpūtā. Ja šim auto kādreiz būs abs, tad tas būs ar EDL, piemēram no C4.
Pirmais testdraivs liek domāt, ka būs baigi labi - pedālis spiežas viegli, bremzējas labi.
Audi B3 bremžu pastiprinātāja upgrade
Audi B3 bremžu pastiprinātāja upgrade
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Re: Audi B3 bremžu pastiprinātāja upgrade
Jā, vēl piemirsu, ka līmeņa sensors ir otrā pusē bačokam, tāpēc jāpagarina vadu būs, un sajūga trubiņa arī jāpagarina. Tam D2 bačokam nezkāpēc ir divas papildu izejas, no kurām viena ir ciet. Tā būtu tuvāk un pareizāk novietota, un varētu atgriezt vaļā, bet tad jāglušī to otru, bet tā kā pa rokai nemētājās miljons savilcēju un korķu, tad pagarināju to šļauku un pievienoju pie vaļējās izejas.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Re: Audi B3 bremžu pastiprinātāja upgrade
Aig wrote:... (wth, tas ir urbums vai caurums?)... Dedra FTW
Urbums. "KROŅURBIS". Pat ja Dedra (man ~1/3 atslēgu ir Dedra un KaU vēljoprpjām pārsteidzošā kārtā funciklierē).
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Re: Audi B3 bremžu pastiprinātāja upgrade
Jā, dedra atslēgas ir labas.
Par caurumzāģiem ... ir tā, ka tie biki met. Rezultātā caurums tipiski sanāk par 1mm lielāks nekā urbja diametrs, un nobīdīts no centra. Šajā gadījumā, protams pofig vai tur ir 73 vai 74mm, tikai pārējos jāmēra bija pēc šī lielā izurbšanas.
Savukārt stacionārā urbmašīna... nu lietot jau var, jo esmu jau izpētījis, kur un cik daudz tā ir šķība, un cik daudz salokās darba gaitā. Pēdējā laikā gan gļuks piemeties - patrona krīt no konusa laukā.
Par caurumzāģiem ... ir tā, ka tie biki met. Rezultātā caurums tipiski sanāk par 1mm lielāks nekā urbja diametrs, un nobīdīts no centra. Šajā gadījumā, protams pofig vai tur ir 73 vai 74mm, tikai pārējos jāmēra bija pēc šī lielā izurbšanas.
Savukārt stacionārā urbmašīna... nu lietot jau var, jo esmu jau izpētījis, kur un cik daudz tā ir šķība, un cik daudz salokās darba gaitā. Pēdējā laikā gan gļuks piemeties - patrona krīt no konusa laukā.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Re: Audi B3 bremžu pastiprinātāja upgrade
Izklausās varen labi tev viss padevies... šādu operāciju nepieciešams izveikt cigāram... tā, ka tu būsi galvenais padomdevējs...
Audi A6 C5 Avant Quattro 2004 b/g!!!
Re: Audi B3 bremžu pastiprinātāja upgrade
Manam cigāram arī tas plānojās jau sen. Iepriekš tam bija plānots likt šo konkrēto D2 pastiprinātāju, bet vakar piemērīju, ka pdrupuča pastiprinātājs laikam tam arī der, tad cigāram tādu labāk likt - par 1" lielāks.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Re: Audi B3 bremžu pastiprinātāja upgrade
Nu klāj vaļā, kādas izmaiņas bremzējot? Pa logu var izlidot?
Powered by Hektors & Divi litri
Listen to SLAYER
Listen to SLAYER
Re: Audi B3 bremžu pastiprinātāja upgrade
Man žēl pēdējos šipus.
Bet nu ir ļoti labi. Ja šovakar būs mīts, varēsi pamēģināt.
Tikai - kā jau vakar teicu, tagad vajag niknāku stūres sūkni un turobasu - lai visiem vadības instrumentiem būtu vienāda sakarība starp pielikto spēku un iegūto paātrinājumu.
Bet nu ir ļoti labi. Ja šovakar būs mīts, varēsi pamēģināt.
Tikai - kā jau vakar teicu, tagad vajag niknāku stūres sūkni un turobasu - lai visiem vadības instrumentiem būtu vienāda sakarība starp pielikto spēku un iegūto paātrinājumu.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Re: Audi B3 bremžu pastiprinātāja upgrade
hmm... sanāk ka cigāram jāmeklē no pd rupuča? respektīvi no angļa ar der, vai ne? tiem detaļas varētu būt pieejamākas/lētākas...
respektīvi, vajadzēs kādu dienu ar tevi par šito pakonsultēties, lai zin no kā meklēt daļas...
respektīvi, vajadzēs kādu dienu ar tevi par šito pakonsultēties, lai zin no kā meklēt daļas...
Audi A6 C5 Avant Quattro 2004 b/g!!!
Re: Audi B3 bremžu pastiprinātāja upgrade
Man tas pd rupuča vakuumņiks ir, vari apskatīties. Par angli tev palīdzēs etka, bet neredzu iemeslu nederēt - pat ja trubiņas ir otrādi, tās tāpat jāvelk no 0, aizkam pofig. Ja interesē, varu apskatīties vai šim ir detaļas kods virsū kautkur.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Re: Audi B3 bremžu pastiprinātāja upgrade
Aig wrote:Man tas pd rupuča vakuumņiks ir, vari apskatīties. Par angli tev palīdzēs etka, bet neredzu iemeslu nederēt - pat ja trubiņas ir otrādi, tās tāpat jāvelk no 0, aizkam pofig. Ja interesē, varu apskatīties vai šim ir detaļas kods virsū kautkur.
nav stresa, tu tāpat vēl to negrasies ieinstalēt c3, aizkam paspēšu kkad pieskriet un pačolēt, kas un kā...
Audi A6 C5 Avant Quattro 2004 b/g!!!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests