Tātad-ienācās A6 '96 Avanta aizmugures sēdekļa sēžamdaļa. Paldies lietotājam Aig par šo dāvanu.
Dāvinātam zirgam zobos neskatās. Sēdeklis bija mitinājies donorauto sētā, kur uz sēdekļa vasarā bija gozējušies kaķi.
Sekojošajā foto redzams pacients un viens no dzīvnieku pārstāvjiem. Piezīmēšu gan, ka konrētais dzīvnieks nav vainojams pie sēdekļa stāvokļa.
Un nākamajā foto redzams, kāds izskatās sēdeklis pēc operācijas:
Tālāk-par pašu procesu.
Sēdekļa izņemšana vienkārša-atveram durvis, ar palielāka krustiņskrūvgrieža palīdzību no sēdekļa priekšpuses atskrūvējam divas skrūves-tā saucamos samorezus. Skrūvgriezis-laikam PH3
Ņemam laukā sēdekli un nesam siltumā.
Tāds jams izskatās apgriezts uz mutes. Ar sarkano apvilktās daļas-metāla gredzeni, kas drēbi tur pie rāmja.
Tuvplānā metāla gredzeni. Materiāls-parasta metāla stieple. Diezgan pacieta.
Ņemam plakanknaibles un dabūjam nost metāla gredzenu
Konkrētajās foto redzams, ka var pavilkt vienkārši uz augšu no rāmja, līdz gredzens paveras un ir atdalāms.
Tāpat-var arī satvert, pagriezt un atdalīt nost. Kā nu kuram labāk sanāk.
Te beņķa apakšējās daļas gredzeni atdalīti draudzīgi guļ traukā.
Beņķis ar atdalītiem visiem apakšējās daļas gredzeniem.
Griežam beņķi otrādi un noģērbjam no apakšējās daļas nost pārvalku.
Virspusē pārvalks arī ir piestiprināts pie parolona ar tādu pašu metāla riņķu palīdzību.
Arī tos pēc iepriekšminētās instrukcijas atdalām nost. Vienīgā lieta, ka tas jādara mazliet uzmanīgāk, lai no parolona neizplēstu tajā iestrādāto metāla stiepli.
Tālāk-vienu pēc otras izvelkam laukā no pārvalka stieples, kuras ar parolona stieplēm ir sastiprinātas kopā ar metāla riņķu palīdzību.
Kad visas stieples izvilktas-es tās saliku uz parolona-kur nu kura no tām atradās-lai nesajauktu. LAi gan patiesībā tās tur nemaz tik daudz nav.
Tālāk-pa pārvalka perimetru iet metāla stieple, kuras vienu galu vēlams iztaisnot-tad aiz otra gala to var izvilkt laukā.
Parolons ar visām stieplēm-gan perimetra, gan segmentu.
Ņemam pārvalku un stumjam veļasmašīnā.
50 grādi, mazgājamais līdzeklis, 1000 apgriezieni centrifūgai un lai veļasmašīna dara savu darbu.
Paiet divas stundas un velkam laukā pārvalku no veļasmašīnas.
Karam uz mūrīša(manā gadījumā), vai radiatoriem, lai žūst.
Pēctam, kad pārvalks ir izžuvis sauss, saveram iekšā visas īsās stieples pārvalkā. Garāko neveram-pretējā gadījumā riņķu atpakaļlikšanas procesā to būs daudz jāloka/jāmoka kopā ar pārvalku.
Liekam atpakaļ riņķus. Process prasa pietiekami daudz spēka un izveicības. Riņķi iepriekš jāizloka tā, lai pēctam varētu iemaukt vietā.
Pēc ieteikumiem-ir iespējams nelietot oriģinālos riņķīšus, jo process, kā jau minēts, prasa padaudz spēka utt. Var lietot kapara drāti arīdzan ar 2,5 kvadrātmilimetru šķērsgriezumu. Par cik man pie rokas tāda materiāla nebija, tad lietoju tos pašus oriģinālos riņķīšus.
Riņķus sākam likt vietās no viena gala.
Pārvalks ar pa vietām saliktiem visiem virsējiem riņķiem.
Kā jau rakstīju-pašu garāko stiepli pārvalkā ieveram pašu pēdējo un piestiprinam ar riņķiem pie parolona.
Pēctam ieveram perimetra stiepli, kuru principā var vērt arī kā pašu pirmo.
Kad riņķi iestiprināti, perimetra stieple nospriegota un pievilkta-beņķis gatavs likšanai iekš auto.
Ceru, ka kādam noderēs.
Nākamais topiks paredzēts šī paša auto priekšējo sēdekļu izjaukšanai, lai tāpat izmazgātu pārvalku, kā arī samainīšu parolonus bez sildelementiem pret paroloniem ar sildelementiem.
Ķīmiskā tīrīšana principā arī ir forša, tikai viens bet-netīrumi-lai arī daļa bet tomēr-nonāk starp parolonu un pārvalku, kas man personīgi liekas neforši, tālab izvēlējos šādu ceļu.
Man pašam patīk, sēdeklis smaržīgs, nav salons jāžāvē 2 dienas, kā pēc ķīmiskās, kā arī-pašam mute smaida par paša rokām padarīto darbu.
Lai veicas arī citiem, kas pieķersies pie šādas procedūras!
Audi A6 AVANT '96 aizmugurējā sēdekļa sēžamdaļas izjaukšana
Re: Audi A6 AVANT '96 aizmugurējā sēdekļa sēžamdaļas izjaukš
Izskatās diezgan vienkārši un rezultāts arī jaudīgs... man tieši šis ir paredzēts kkad decembra garajos vakaros.
tālāk būtu vēl forši redzēt kā tiek jauktas aizmugures atzveltnes, kas man ar būs jājauc un jātīra... ja neviens nepaspēs pirms manis, nāksies man šo turpināt.
P.S. varbūt vismaz vari padalīties ar infu, kādu mazgāšanas līdzekli lietoji? un nav jāmazgā teiksim divas reizes? viss jau pirmajā spīd un laistās?
tālāk būtu vēl forši redzēt kā tiek jauktas aizmugures atzveltnes, kas man ar būs jājauc un jātīra... ja neviens nepaspēs pirms manis, nāksies man šo turpināt.
P.S. varbūt vismaz vari padalīties ar infu, kādu mazgāšanas līdzekli lietoji? un nav jāmazgā teiksim divas reizes? viss jau pirmajā spīd un laistās?
Audi A6 C5 Avant Quattro 2004 b/g!!!
Re: Audi A6 AVANT '96 aizmugurējā sēdekļa sēžamdaļas izjaukš
Ja būsi ticis līdz atzveltnēm-taisi augšā jaunu topiku! Welcome!
Mazgāšanas līdzeklis šis:
Mazgāšanas režīms-kautkas priekš kokvilnas 2 stundu garumā aptuveni. 50 grādi, 1000rpm.
Mazgāju vienu reizi.
Mazgāšanas līdzeklis šis:
Mazgāšanas režīms-kautkas priekš kokvilnas 2 stundu garumā aptuveni. 50 grādi, 1000rpm.
Mazgāju vienu reizi.
Re: Audi A6 AVANT '96 aizmugurējā sēdekļa sēžamdaļas izjaukš
Yo!
Tie dzelzs gredzeniem ir speciālas stangas, ar ko viņu saspiešana ir loti vienkārša
Jā, mazgājot to pārvalku veļasmašīnā, tas vidējais porolona slānis nav izmazgājies ārā un pazudis?
Tie dzelzs gredzeniem ir speciālas stangas, ar ko viņu saspiešana ir loti vienkārša
Jā, mazgājot to pārvalku veļasmašīnā, tas vidējais porolona slānis nav izmazgājies ārā un pazudis?
Re: Audi A6 AVANT '96 aizmugurējā sēdekļa sēžamdaļas izjaukš
vienkāršāk un ātrāk ir tos metāla gredzenus ar metāla šķērēm pārkniebt un stellējot atpakaļ viņu vietā izmantot metāla stiepli, kura nopērkama DEPO uz svara.
Re: Audi A6 AVANT '96 aizmugurējā sēdekļa sēžamdaļas izjaukš
arts wrote:Yo!
Tie dzelzs gredzeniem ir speciālas stangas, ar ko viņu saspiešana ir loti vienkārša
Jā, mazgājot to pārvalku veļasmašīnā, tas vidējais porolona slānis nav izmazgājies ārā un pazudis?
Nē, viss tur ir baigi forši. Well, vismaz tiem 3 eksemplāriem, ko esmu pārārdījis.
Re: Audi A6 AVANT '96 aizmugurējā sēdekļa sēžamdaļas izjaukš
hmm pamācība šodien? speciāli? wth!!! izsūdzējies?
mums mazais vēmeklis kā reiz pastrādāja
mums mazais vēmeklis kā reiz pastrādāja
Re: Audi A6 AVANT '96 aizmugurējā sēdekļa sēžamdaļas izjaukš
Inesīt, nē-topiks tapa "drusciņ" pirms šodienas.
Re: Audi A6 AVANT '96 aizmugurējā sēdekļa sēžamdaļas izjaukš
bet ieraudzīts toč toč, kad vajaga
Audi A6 AVANT '96 aizmugurējā sēdekļa sēžamdaļas izjaukšana
Šitā topika bildes vairs nerādās
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Re: Audi A6 AVANT '96 aizmugurējā sēdekļa sēžamdaļas izjaukšana
Atgriezīšos no svētceļojuma-izlabošu
Audi A6 AVANT '96 aizmugurējā sēdekļa sēžamdaļas izjaukšana
Es jau salaboju, hahalol.
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Audi A6 AVANT '96 aizmugurējā sēdekļa sēžamdaļas izjaukšana
Nu tā.. šodien sāku mazgāt savējos beņķus. Izjaucu pakaļējam apakšu pēc augstāk redzamā apraksta, un tad ķēros pie muguriņām.
Vispirms jāapskrūvē viss liekais - stiprinājuma "slēdzene", vidējā "eņģe", roku balsts. Lielajai pusei jāizņem slēpju maiss - tas diezgan čakarīgi, jo tur 3 plastmasas uz "atskabargām" samauktas viena otrā, un pēdējā ar 4 skrūvēm pieskrūvēta.
Jāizņem galvas balsti. Es arī norāvu tās plastmasas kas ap galvas balstu kājām - nezinu vai vajadzēja vai nē, varbūt lupatu varēja nomaukt arī tāpat. Jāuzmanās nepazaudēt atsperītes, kas ir fiksējošajai kājai:
Pašus galvas balstus izģērbt ir elementāri - tiem apakšā lupata taisās vaļā, tad ir jāizvelk ārā kājas ar plastmasas karkasu, atstājot porolonu iekšā. Tikai pēc tam varēs izvilkt porolonu.
Roku balstam galā ir rāvējslēdzēja tipa savienojums, kuru attaisa un novelk lupatu nost.
Beņķa muguriņas lupatai pa perimetru ir piešūta plastmasa, kas tiek ielocīta gropē, kurā ik pa gabalam ievietoti metāla stiprinājumi ar atskabargām:
Lai dabūtu laukā lupatu, to nesaplēšot, lietoju vecu kredītkarti, vispirms ar skrūvgriezi izbakstot to šķirbu, lai atrastu nākamo stiprinājumu.
Priekšpusē lupatā ir drātis, kas piestiprinātas pie drātīm, kas ir porolonā tieši tāpat, kā sēžamajā daļā.
Lielākais čakars atkal bija ap slēpju maisu, jo tam apkārt lupata ir piešūta pie U veida plastmasas profila, kas uzmaukts uz rāmja malas, izmantojot tos pašus metāla atskabargainos stiprinājumus, taču tā kā šoreiz tie ir iekšpusē un tikt klāt var tikai vienai pusei, tad nācās brutāli raut nost. Tā U veida plastmasa, protams tika pacākarēta rezultātā. Redzēsim vai pēc salikšanas turēsies klāt.
Muguriņas aizmugures pūkainais materiāls diemžēl ir pielīmēts, tā ka to nevar vešenē iemest. Lietoju kastani, švammi un putekļsūcēju ar tvaiku. Procesa gaitā drusku salēju visu porolonu. Cerams, ka sildītājam nekas nenotiks.
Pašlaik viss žāvējas.
Vispirms jāapskrūvē viss liekais - stiprinājuma "slēdzene", vidējā "eņģe", roku balsts. Lielajai pusei jāizņem slēpju maiss - tas diezgan čakarīgi, jo tur 3 plastmasas uz "atskabargām" samauktas viena otrā, un pēdējā ar 4 skrūvēm pieskrūvēta.
Jāizņem galvas balsti. Es arī norāvu tās plastmasas kas ap galvas balstu kājām - nezinu vai vajadzēja vai nē, varbūt lupatu varēja nomaukt arī tāpat. Jāuzmanās nepazaudēt atsperītes, kas ir fiksējošajai kājai:
Pašus galvas balstus izģērbt ir elementāri - tiem apakšā lupata taisās vaļā, tad ir jāizvelk ārā kājas ar plastmasas karkasu, atstājot porolonu iekšā. Tikai pēc tam varēs izvilkt porolonu.
Roku balstam galā ir rāvējslēdzēja tipa savienojums, kuru attaisa un novelk lupatu nost.
Beņķa muguriņas lupatai pa perimetru ir piešūta plastmasa, kas tiek ielocīta gropē, kurā ik pa gabalam ievietoti metāla stiprinājumi ar atskabargām:
Lai dabūtu laukā lupatu, to nesaplēšot, lietoju vecu kredītkarti, vispirms ar skrūvgriezi izbakstot to šķirbu, lai atrastu nākamo stiprinājumu.
Priekšpusē lupatā ir drātis, kas piestiprinātas pie drātīm, kas ir porolonā tieši tāpat, kā sēžamajā daļā.
Lielākais čakars atkal bija ap slēpju maisu, jo tam apkārt lupata ir piešūta pie U veida plastmasas profila, kas uzmaukts uz rāmja malas, izmantojot tos pašus metāla atskabargainos stiprinājumus, taču tā kā šoreiz tie ir iekšpusē un tikt klāt var tikai vienai pusei, tad nācās brutāli raut nost. Tā U veida plastmasa, protams tika pacākarēta rezultātā. Redzēsim vai pēc salikšanas turēsies klāt.
Muguriņas aizmugures pūkainais materiāls diemžēl ir pielīmēts, tā ka to nevar vešenē iemest. Lietoju kastani, švammi un putekļsūcēju ar tvaiku. Procesa gaitā drusku salēju visu porolonu. Cerams, ka sildītājam nekas nenotiks.
Pašlaik viss žāvējas.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Audi A6 AVANT '96 aizmugurējā sēdekļa sēžamdaļas izjaukšana
Jā, starpcitu, pēdējā bildē redzamais dzeltenais striķis - es to ievilku sēžamdaļas lupatai perimetra drāts vietā. Nezinu vai vajag vai ne, bet man likās, ka ar striķi ievilkt drāti atpakaļ vietā būs vieglāk, kā iebāzt. Vēl tam otrā malā ir trīs tādi kā papīra striķi ievilkti. Man likās, ka tie varētu izjukt ūdenī, tāpēc izrāvu laukā, un padomāju, ka to vietā labāk ievilkšu trimmera auklu.
Un vēl - nez kā būtu, ja to metāla drāts gredzenu vietā lietotu mazizmēra straipus ?
Un vēl - nez kā būtu, ja to metāla drāts gredzenu vietā lietotu mazizmēra straipus ?
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Audi A6 AVANT '96 aizmugurējā sēdekļa sēžamdaļas izjaukšana
Nav slikta ideja. Vai nepārberzīsies un vai ļaus brīvi kustēties audumam attiecībā pret fiksācijas drāti. Ja nenovilks cieši-tad ļaus kustēties. Da i pārberzties arī diezvai paspēs līdz...nākamajai mazgāšanas reizei, piemēram.
Audi A6 AVANT '96 aizmugurējā sēdekļa sēžamdaļas izjaukšana
to gredzenu vieta vienmēr esmu lietojis vara drāti no spolēm. Gan vieglāk salikt, gan izjaukt nākošreiz, gan garantija, ka nepārberzīsies.
Powered by Hektors & Divi litri
Listen to SLAYER
Listen to SLAYER
Audi A6 AVANT '96 aizmugurējā sēdekļa sēžamdaļas izjaukšana
A patiesībā moš var kaimiņam nogopīt 1.0-1.5mm2 elektrības vadu un to izmantot, pēc idejas vajadzētu saiet pat ar visu izolāciju?
Whiskey tango hotel
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Kam gan ir nodarījusi pāri drusciņa gāzes?
Tagad ir labs brīdis aizbāzt visus savus caurumus ar salvetēm vai lupatām, lai tajos nekrīt instrumenti, skrūves, alva un citas lietas. Ja jau esi tam pieķēries, izdari to pašu arī motoram.
Audi A6 AVANT '96 aizmugurējā sēdekļa sēžamdaļas izjaukšana
Nē nu drāti dabūt jau nav problēma, gan kapara gan tērauda. Man kautkā salikās, ka straipus tur ievērt varētu būt vieglāk , nekā iedabūt drāti un vēl saspiest. Ja nu vienīgi ar armatūras sienamo un drāti tas varētu iet raitāk, tik tā drāts ir eļļaina un rūsējoša.
Sūdi sākās kad aiziet powered by . (c)mdz
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Un beidzas, kad aiziet raznosā.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest